*Gaat knikkerenquote:Op maandag 27 februari 2023 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat de Febo uiteindelijk bepaald wie er naar huis gaat, dat moge nu wel weer duidelijk wezen. Wie dat nu nog niet door heeft, kan liever gaan knikkeren
ik ookquote:Op maandag 27 februari 2023 11:55 schreef Dotteke het volgende:
Vindt het zo raar dat Babette nu steeds naar Isaac trekt.
Is het ook. Maar het zou me aan de andere kant ook niets verbazen als die straks weer in het andere kamp zit.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:55 schreef Dotteke het volgende:
Heeft ze altijd toch al gedaanquote:Op maandag 27 februari 2023 11:55 schreef Dotteke het volgende:
is het niet andersom? Dat isaac naar babette toekomt?quote:Op maandag 27 februari 2023 11:55 schreef Dotteke het volgende:
en de proeven bepaaltquote:Op maandag 27 februari 2023 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat de Febo uiteindelijk bepaald wie er naar huis gaat, dat moge nu wel weer duidelijk wezen. Wie dat nu nog niet door heeft, kan liever gaan knikkeren
Het klinkt ook zo fakequote:Op maandag 27 februari 2023 12:00 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezus.. Zoowie kan u wel stoppen met janken
precies...quote:Op maandag 27 februari 2023 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is het ook. Maar het zou me aan de andere kant ook niets verbazen als die straks weer in het andere kamp zit.
zoe is ook een beetje fake, die sluit zich aan bij het groepje dat haar accepteertquote:
ik denk toneelhaken en verkapte petertjesquote:Op maandag 27 februari 2023 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
ja, daarom was er ook van te voren gezegd wat de proef zou inhouden.....wat een dom verhaal van JWquote:Op maandag 27 februari 2023 12:02 schreef HopScotch het volgende:
JW: 'Ik heb op Moraima gestemd omdat ik dacht dat het een duel zou worden'
Sure, fantast.
nee dacht op morriequote:Op maandag 27 februari 2023 12:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Dus JW heeft dus niet op GJ gestemd?
duhuhquote:
Die vind dat heerlijk dat in zelfmedelijden weg kwijnen, ze denkt dat dit goed is voor de kijkcijfers....quote:Op maandag 27 februari 2023 12:00 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezus.. Zoowie kan u wel stoppen met janken
Gertje heeft nu inderdaad zijn "Petertje"quote:Op maandag 27 februari 2023 12:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk toneelhaken en verkapte petertjes
Mijn vraag is bij deze beantwoord. Is toch een domme redenering. Waarom heeft hij dit dan niet eerder besproken met GJ. JW is net zo betrouwbaar als zijn stalkster(Esther). Niet te vertrouwen dus.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:02 schreef Harry het volgende:
JW: ik heb op Moraima gestemd, omdat ik dacht dat ze moesten battelen.
Veel janken helpt misschien tegen genomineerd worden.. kan ze nog wekenlang volhoudenquote:Op maandag 27 februari 2023 12:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die vind dat heerlijk dat in zelfmedelijden weg kwijnen, ze denkt dat dit goed is voor de kijkcijfers....
Best slim hadden meer dat gedaan was GJ er nog geweestquote:Op maandag 27 februari 2023 12:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn vraag is bij deze beantwoord. Is toch een domme redenering. Waarom heeft hij dit dan niet eerder besproken met GJ. JW is net zo betrouwbaar als zijn stalkster(Esther). Niet te vertrouwen dus.
Helemaal mee eens. En hij denkt alles te weten...quote:Op maandag 27 februari 2023 12:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn vraag is bij deze beantwoord. Is toch een domme redenering. Waarom heeft hij dit dan niet eerder besproken met GJ. JW is net zo betrouwbaar als zijn stalkster(Esther). Niet te vertrouwen dus.
Is altijd al zo geweest. Toch houd ik mij wel vast aan het spelelement in een RLS. Gegokt en verloren. En weer door. Trouwens mis niets aan GJquote:Op maandag 27 februari 2023 12:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk toneelhaken en verkapte petertjes
opvallend jaquote:Op maandag 27 februari 2023 12:06 schreef Charmian het volgende:
erik is er altijd als de kippen bij als er een bed verwijderd moet worden
Maar zoiets bespreek je dan toch van tevoren en niet op eigen houtje handelen. JW is gewoon niet te vertrouwen.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Best slim hadden meer dat gedaan was GJ er nog geweest
daarom snap ik soms de verbazing over de inmenging van de febo niet. Bij DGK hadden zelfs de fokcossers soms een minivingertje in de papquote:Op maandag 27 februari 2023 12:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is altijd al zo geweest. Toch houd ik mij wel vast aan het spelelement in een RLS. Gegokt en verloren. En weer door. Trouwens mis niets aan GJ
Ze hebben lering getrokken uit de eerste twee eliminaties daar je duidelijk een patroon ziet want het blijft een televisieprogramma waarin ze baat hebben bij bepaalde characters. Als deelnemers ben je simpelweg speelgoed.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Dus die gaat hardop zeggen dat Wendy een crackhoer is.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda gaat niet meer fluisteren...
Poppetjes met touwtjesquote:Op maandag 27 februari 2023 12:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze hebben lering getrokken uit de eerste twee eliminaties daar je duidelijk een patroon ziet want het blijft een televisieprogramma waarin ze baat hebben bij bepaalde characters. Als deelnemers ben je simpelweg speelgoed.
Zonder voetjequote:Op maandag 27 februari 2023 12:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik knikker mee met of zonder " voetje,"
jajaquote:Op maandag 27 februari 2023 12:13 schreef HappyCharly het volgende:
Eunice is een hele goede vriendin van Erik, zegt hij
wat een gelul zonder enige onderbouwing.. is letterlijk gewoon complotdenkenquote:Op maandag 27 februari 2023 12:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze hebben lering getrokken uit de eerste twee eliminaties daar je duidelijk een patroon ziet want het blijft een televisieprogramma waarin ze baat hebben bij bepaalde characters. Als deelnemers ben je simpelweg speelgoed.
quote:Op maandag 27 februari 2023 12:14 schreef engine het volgende:
[..]
Zonder voetjewie wint mag de knikkers houden
quote:Op maandag 27 februari 2023 12:16 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
wat een gelul zonder enige onderbouwing.. is letterlijk gewoon complotdenken
ik zou graag zien wie van de febo dit achter de schermen heeft geoeend zonder tijd, of het uberhaupt wel kanquote:Op maandag 27 februari 2023 12:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En een valsspelende Puppetmaster.. na 3x heen en weer al vast.. in de no-win game
[ afbeelding ]
Ga hier niet eens op in want dan lees je het maar allemaal terug en de laatste die in complotten denkt dat ben ikquote:Op maandag 27 februari 2023 12:16 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
wat een gelul zonder enige onderbouwing.. is letterlijk gewoon complotdenken
Precies dat vraag ik ook af, heeft die spelbedenker het ook echt zelf uitgevoerd in 3 minquote:Op maandag 27 februari 2023 12:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik zou graag zien wie van de febo dit achter de schermen heeft geoeend zonder tijd, of het uberhaupt wel kan
Zal de filmpjes later eens gaan kijkenquote:Op maandag 27 februari 2023 12:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En een valsspelende Puppetmaster.. na 3x heen en weer al vast.. in de no-win game
[ afbeelding ]
3.5 vind ik ook oke.. volges mij hebben ze gewoon maar wat bedacht..quote:Op maandag 27 februari 2023 12:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies dat vraag ik ook af, heeft die spelbedenker het ook echt zelf uitgevoerd in 3 min
Die ballen erop zijn wel veelzeggend.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
3.5 vind ik ook oke.. volges mij hebben ze gewoon maar wat bedacht..
Misschien gaat er ergens in Nederland iemand het wel nabootsenquote:Op maandag 27 februari 2023 12:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jij?quote:Op maandag 27 februari 2023 12:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misschien gaat er ergens in Nederland iemand het wel nabootsen
Hij heeft er genoeg ballen voor gekregen van de Febo. Lagen er genoeg op de pionenenquote:Op maandag 27 februari 2023 12:22 schreef Sestra666 het volgende:
GJ naar huis, jammer dat hij t niet gehaald heeft, was echt benieuwd of hij de ballen had om ice naar huis te sturen..
Komt uit BB Australië.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac heeft net "gewonnen" die gaat nog erger worden om de dreiging bij de volgende nominatie te killenquote:Op maandag 27 februari 2023 12:27 schreef Verida het volgende:
Ik heb toch wel het gevoel dat Isaac nu zijn "macht " een beetje kwijt is. Ze zullen hem nu gaan negeren hoop ik
of in ieder geval in zijn sop laten gaarkoken, en hun eigen gang gaan.
Hij heeft niets om mee te dreigen. Zijn "tegenstanders" zijn in de meerderheid.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Isaac heeft net "gewonnen" die gaat nog erger worden om de dreiging bij de volgende nominatie te killen
Precies, en daar moet aan gewerkt worden om die groep uit elkaar te manipuleren.. die groep is hun "Mentor" kwijt nuquote:Op maandag 27 februari 2023 12:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft niets om mee te dreigen. Zijn "tegenstanders" zijn in de meerderheid.
jij bent de enige die objectief kijkt?quote:Op maandag 27 februari 2023 12:24 schreef Kakadylo het volgende:
Sowieso heerst er bij velen hier en elders veel subjectiviteit dus die meningen zijn gebaseerd op het gevoel bij speler-x of y
quote:Op maandag 27 februari 2023 12:32 schreef Charmian het volgende:
gatver martin trek een shirt aan of snij in je buik
Ja dagelijksquote:Op maandag 27 februari 2023 12:32 schreef 5thencounter het volgende:
Veel vliegtuigjes over.. is vliegveld Lelystad open?
Ik begrijp niets meer van Babsquote:Op maandag 27 februari 2023 12:33 schreef mootie het volgende:
Wtf wat heeft bep in haar hoofd gehaald?
Ice is ok, het ligt allemaal aan Wanda ineens.
quote:Op maandag 27 februari 2023 12:33 schreef mootie het volgende:
Wendy was het met haar eens.quote:
Overlever.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
Babbel is razendsnel aan het schakelen.
quote:Op maandag 27 februari 2023 12:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Wendy was het met haar eens.
Het plan kwam helemaal van Wanda en ?
Zijzelf hebben geen problemen met ice. En gj was zo dol op Wanda dat hij er in mee ging.
Bep gaat naar kamp ice, en gj is nog geen uur weg![]()
Dit gelooft toch niemand, kom op zegquote:Op maandag 27 februari 2023 12:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Wendy was het met haar eens.
Het plan kwam helemaal van Wanda en ?
Zijzelf hebben geen problemen met ice. En gj was zo dol op Wanda dat hij er in mee ging.
Bep gaat naar kamp ice, en gj is nog geen uur weg![]()
Ookquote:Op maandag 27 februari 2023 12:37 schreef juul. het volgende:
[..]
Dit gelooft toch niemand, kom op zeg
Zit Babs bij de Febo ipv Isaac?
In de CoS is de mening wel eens geweest dat ze beiden Febo zijn.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:37 schreef juul. het volgende:
[..]
Dit gelooft toch niemand, kom op zeg
Zit Babs bij de Febo ipv Isaac?
DI heeft een grote mond maar blijft gewoon net Als Martin die zou ook de poort uitgaan als Mexx weg zou gaanquote:
Ze liep letterlijk de poort uit( het tussenstuk in )quote:Op maandag 27 februari 2023 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DI heeft een grote mond maar blijft gewoon net Als Martin die zou ook de poort uitgaan als Mexx weg zou gaan
Matin praat niet waar andere mensen bij zijnquote:
Dit soort opdrachten kun je als FEBO natuurlijk zelf naspelen en zelfs een autocoureur het laten uitproberen waardoor je een heel goed beeld krijgt van de haalbaarheid. Niet dat je zomaar 100% controle hebt want er moet nog feitelijk gestemd worden.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:37 schreef HappyCharly het volgende:
Erik: als ze hadden gewild dat het haalbaar was hadden ze de pionnen verder uit elkaar gezet
precies Erik
en nu gaat ie het toch zeggenquote:Op maandag 27 februari 2023 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin praat niet waar andere mensen bij zijn
Alleen met Tiano
Mag matin naar huis
Alsjeblieft
ik zie graag een filmpje waaruit blijkt dat dit ecgt wel te doen was.. ik denkt nietquote:Op maandag 27 februari 2023 12:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dit soort opdrachten kun je als FEBO natuurlijk zelf naspelen en zelfs een autocoureur het laten uitproberen
Dan hadden ze op Isaac moeten stemmen toen ze zagen dat het onhaalbaar wasquote:Op maandag 27 februari 2023 12:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dit soort opdrachten kun je als FEBO natuurlijk zelf naspelen en zelfs een autocoureur het laten uitproberen
In Aussie is ie ook niet gehaaldquote:Op maandag 27 februari 2023 12:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik zie graag een filmpje waaruit blijkt dat dit ecgt wel te doen was.. ik denkt niet
(en nee niet met de australische bb komen, ik bedoel met de afstanden ennmaterilaen in nl)
Zet jij even alles klaar dan doe ik het wel even voorquote:Op maandag 27 februari 2023 12:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik zie graag een filmpje waaruit blijkt dat dit ecgt wel te doen was.. ik denkt niet
(en nee niet met de australische bb komen, ik bedoel met de afstanden ennmaterilaen in nl)
Staat hem inderdaad niet net als bij Erikquote:Op maandag 27 februari 2023 12:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik kan nog steeds niet wennen aan die baard van JW. Onverzorgd
de deal was gj, daar wilden ze niet van afwijken. en dat wist de feboquote:Op maandag 27 februari 2023 12:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dan hadden ze op Isaac moeten stemmen toen ze zagen dat het onhaalbaar was
dealquote:Op maandag 27 februari 2023 12:42 schreef engine het volgende:
[..]
Zet jij even alles klaar dan doe ik het wel even voor
Ik zie GJ en Berend nog wel in staat om dat thuis uit te testenquote:Op maandag 27 februari 2023 12:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat gaan we dan zienquote:Op maandag 27 februari 2023 12:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
deal
en dan niet halen he, want het is onhaalbaar
quote:Op maandag 27 februari 2023 12:33 schreef mootie het volgende:
En vanavond gaat ze rennen met Ice.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:44 schreef KinKiJan het volgende:
Babette: "Hun hebben allemaal een probleem met Ice, ik heb dat niet, tuurlijk zijn er gekke dingen, maar als je dat weet kun je ermee omgaan."
Wendy: "Ik snap ook niet waarom hij dat voortouw heeft genomen"
Babs wil met Ice gaan praten vanavond.
Wendy: "Enne, hun 2 (wijst), daarvan is al vaker gezegd dat daarvan het spinnenweb komt en je ziet het zelf, hun hebben het er alleen maar over de hele tijd"
Babs kon gisteren niet meer met GJ praten want Jeff en Kim lagen er al onder. Ze had van Martin iets over Wanda gehoord (wat was onduidelijk, vliegtuig vloog over en half fluisterende Babs maakt nauwelijks volzinnen).
GJ zou het plan niet hebben bedacht omdat Ice iets tegen Babette zou hebben maar hij had volledig vertrouwen in Wanda.
Wendy is het daarmee eens, ze zegt dat het al vaker over hun is gezegd ook door Madeleine en Mexx bijvoorbeeld. Babs zegt dat ze GJ dat probeerde te laten inzien maar dat dat niet gelukt is want hij vond Wanda zo leuk.
Maar hun lachen nu, zegt Wendy, dit had Babs in de kas al gezegd, zij zijn nu iemand kwijt terwijl uit hun groep niemand verloren is.
Volgens matin kwam het Babs plan van Wandaquote:Op maandag 27 februari 2023 12:44 schreef KinKiJan het volgende:
Babette: "Hun hebben allemaal een probleem met Ice, ik heb dat niet, tuurlijk zijn er gekke dingen, maar als je dat weet kun je ermee omgaan."
Wendy: "Enne, hun 2 (wijst), daarvan is al vaker gezegd dat daarvan het spinnenweb komt en je ziet het zelf, hun hebben het er alleen maar over de hele tijd"
Babs kon gisteren niet meer met GJ praten want Jeff en Kim lagen er al onder. Ze had van Martin iets over Wanda gehoord (wat was onduidelijk, vliegtuig vloog over en half fluisterende Babs maakt nauwelijks volzinnen).
GJ zou het plan niet hebben bedacht omdat Ice iets tegen Babette zou hebben maar hij had volledig vertrouwen in Wanda.
Wendy is het daarmee eens, ze zegt dat het al vaker over hun is gezegd ook door Madeleine en Mexx bijvoorbeeld. Babs zegt dat ze GJ dat probeerde te laten inzien maar dat dat niet gelukt is want hij vond Wanda zo leuk.
Maar hun lachen nu, zegt Wendy, dit had Babs in de kas al gezegd, zij zijn nu iemand kwijt terwijl uit hun groep niemand verloren is.
Loco loco locomotief!quote:Op maandag 27 februari 2023 12:44 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2023 12:45 schreef mootie het volgende:
Zo is het precies gezegdquote:Op maandag 27 februari 2023 12:44 schreef KinKiJan het volgende:
Gj zit nu woedend te kijken.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:46 schreef HappyCharly het volgende:
Oke het is duidelijk... Babsje gaat overstappen naar de andere kant..
die is alweer bondjes met Ice aan het maken
teleurstellend
toch gaat het nu gebeuren...quote:
GJ eruit en Babs die juist weer naar Isaac en Jeff trekt zou me niet eens verbazen en daardoor extra ondoordacht dit planquote:
het is nu al zo zichtbaar... ze is al goed met Mattin, was goed met Jeff en heeft geen problemen met Isaacquote:Op maandag 27 februari 2023 12:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ eruit en Babs die opeens weer naar Isaac en Jeff trekt zou me niet eens verbazen en daardoor extra ondoordacht dit plan
Het scenario die je wist dat (zeer goed mogelijk) zou komenquote:Op maandag 27 februari 2023 12:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het is nu al zo zichtbaar... ze is al goed met Mattin, was goed met Jeff en heeft geen problemen met Isaac
die stapt over
?quote:Op maandag 27 februari 2023 12:51 schreef marky326 het volgende:
GJ die zegt dat iedereen op hem moet stemmen, omdat hij de eliminatieopdracht wil spelen; hoe dan ook. Vervolgens krijgt FEBO de schuld dat hij weg is
Da's een goeie.. ik denk dat Sasje nu wel extra gemotiveerd is op een maand onschendbaarheidquote:Op maandag 27 februari 2023 12:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Krijgen we dan nu ook Rupert als manager?
Gods kolere heeft Babs ook al aan de droomsap gezeten? Een van de bijwerkingen is dat je verward wordt.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
GJ is een echte man, hij kleden zich niet om als vrouw zegt Babette
quote:Op maandag 27 februari 2023 12:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gods kolere heeft Babs ook al aan de droomsap gezeten? Een van de bijwerkingen is dat je verward wordt.
Vreemdelingen legioen? JW? daar geloof ik niets van.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:55 schreef Harry het volgende:
Huh?? JW heeft wel eens een pistool op zijn hoofd gehad, ruzie met het Vreemdelingenlegioen gehad, en een gebroken neus. Crimineeltje??
quote:Op maandag 27 februari 2023 12:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gods kolere heeft Babs ook al aan de droomsap gezeten? Een van de bijwerkingen is dat je verward wordt.
Denk dat je dat met een korreltje zout moet nemen.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:55 schreef Harry het volgende:
Huh?? JW heeft wel eens een pistool op zijn hoofd gehad, ruzie met het Vreemdelingenlegioen gehad, en een gebroken neus. Crimineeltje??
Zeker niet letterlijk ... hier was veeeeel minder ruimte.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:54 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
ik lees hier dat mensen twijfelen of de opdracht wel haalbaar was;
GJ was al over de helft met zijn wagentje maar had de draai te laat ingezet waardoor hij never meer de draai kon maken.
de spellen worden trouwens letterlijk gekopieerd van BB Australie; zie videoland. letterlijk deze opdracht met her golfkarretje is daar ook gespeeld
Die speelt het spel net zo smerig als Isaac. Isaac doet het wat opvallender, maar zie een patroon.quote:
onhaalbaar dyusquote:Op maandag 27 februari 2023 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zeker niet letterlijk ... hier was veeeeel minder ruimte.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We kunnen toch wel stellen dat deze opdracht manipuleerbaar was..... Toch??quote:Op maandag 27 februari 2023 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zeker niet letterlijk ... hier was veeeeel minder ruimte.
Of andersom .. ze wilden Isaac er niet uit hebben.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:04 schreef Harry het volgende:
[..]
We kunnen toch wel stellen dat deze opdracht manipuleerbaar was..... Toch??
En dus wilde de productie GJ er wel uit hebben. Zo duidelijk als wat, wat mij betreft.
hear hearquote:Op maandag 27 februari 2023 13:04 schreef Harry het volgende:
[..]
We kunnen toch wel stellen dat deze opdracht manipuleerbaar was..... Toch??
En dus wilde de productie GJ er wel uit hebben. Zo duidelijk als wat, wat mij betreft.
Ja, eigenlijk dat!quote:Op maandag 27 februari 2023 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Of andersom .. ze wilden Isaac er niet uit hebben.
Yup, en vooral 'Corry' dat is de grote manipulator, aldus Jappie..quote:Op maandag 27 februari 2023 12:58 schreef Judiwi het volgende:
Wanda. We moeten ze kapotmaken. Misselijk wijf bah bah
dat ookquote:Op maandag 27 februari 2023 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Of andersom .. ze wilden Isaac er niet uit hebben.
Je ziet duidelijk dat 'ie na een minuut al nooit meer fatsoenlijk kan terugdraaien , de startpositie van het wagentje geeft gewoon geen enkele keus, hij loopt onherroepelijk vastquote:Op maandag 27 februari 2023 12:54 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
ik lees hier dat mensen twijfelen of de opdracht wel haalbaar was;
GJ was al over de helft met zijn wagentje maar had de draai te laat ingezet waardoor hij never meer de draai kon maken.
de spellen worden trouwens letterlijk gekopieerd van BB Australie; zie videoland. letterlijk deze opdracht met her golfkarretje is daar ook gespeeld
quote:Op maandag 27 februari 2023 13:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik weet zelf wel hoe de vinger in de pap zit...
@:freshfruit
Eens kijken of dit tegeltje op de Insta van Jeffrey gaat komen.quote:
Niet te vertrouwen.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:12 schreef Charmian het volgende:
talkin'about judassen, jappie is er ook wel 1 hoor
Het moge duidelijk zijn dat het hele spel fake is, je bent achterlijk als je dat nog steeds niet doorhebtquote:Op maandag 27 februari 2023 12:51 schreef marky326 het volgende:
GJ die zegt dat iedereen op hem moet stemmen, omdat hij de eliminatieopdracht wil spelen; hoe dan ook. Vervolgens krijgt FEBO de schuld dat hij weg is
Corrie?quote:Op maandag 27 februari 2023 13:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, en vooral 'Corry' dat is de grote manipulator, aldus Jappie..
Filmpje: https://streamable.com/n8m5s5
Niet alleen jij..quote:Op maandag 27 februari 2023 13:15 schreef utopia2.0 het volgende:
GJ was een grappenmaker zegt Babette. Heb ik iets gemist
snap niets van jaspers verhaal wat zei izaak precies?quote:Op maandag 27 februari 2023 13:20 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Jasper zegt tegen Wanda en Janet dat hij ruzie heeft gehad met Isaac, omdat Jasper tegen Rupert heeft gezegd dat hij niet op Rupert als manager wilde stemmen. Jasper heeft dit ook tegen Jeffrey gezegd.
Dat gaat Martin nu overnemen, dus het wordt er niet beter op....quote:Op maandag 27 februari 2023 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Helaas alles gemist, maar wel bijgelezen nu. GJ naar huis, top! Isaac had ook weg gemogen, maar die kan ik toch nog wat beter hebben als GJ. Geen AvondZuur meer![]()
Nou. Zoals isaak bezig is nu.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Helaas alles gemist, maar wel bijgelezen nu. GJ naar huis, top! Isaac had ook weg gemogen, maar die kan ik toch nog wat beter hebben als GJ. Geen AvondZuur meer![]()
hoorde net dat ze vroegen of matin het gaat overnemenquote:Op maandag 27 februari 2023 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nja, keek er toch al niet naar en dat gaat ook niet veranderenquote:Op maandag 27 februari 2023 13:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat gaat Martin nu overnemen, dus het wordt er niet beter op....
Ik heb het misschien 1x gezien, omdat het toen in de TV uitzending te zien was maar op stream misschien 1x toen Jeff op de nominatie stond om manager van de maand te worden.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nja, keek er toch al niet naar en dat gaat ook niet veranderen
Sasha 7 en Esther met tweequote:Op maandag 27 februari 2023 13:26 schreef Adat231 het volgende:
heb helaas ook alles gemist.... wie waren degenen met de tweede en derde meeste stemmen?
Topdag,en ook nog judotoernooi.quote:
Wat een topteam.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:33 schreef greysbones het volgende:
Matin zit Jeff weer eens onder de bus te gooien
En Wanda.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:35 schreef greysbones het volgende:
met vrienden als Matin heb je helemaal geen vijanden nodig
ze mag gaan van mijquote:Op maandag 27 februari 2023 13:35 schreef Harry het volgende:
Jeffrey is erbij gekomen
Kim vD overweegt om op te geven.
Ze wil weten wie er uit haar groep anders gestemd heeft, dan wil ze nog blijven.
Zelfs verhalen afstemmen kunnen ze niet omdat ze een eigen agenda hebben.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:36 schreef greysbones het volgende:
Matin voelt zich bijna schuldig als hij het op zijn manier wil doen
dus hij is de mol???
Esther terwijl Jeff altijd orakelt dat ie alle proeven wil en kan spelen maar vervolgens dus zulke teksten als ie één stem krijgtquote:
Estherquote:Op maandag 27 februari 2023 13:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Esther terwijl Jeff altijd orakelt dat ie alle proeven wil en kan spelen maar vervolgens dus laaiend als ie één stem krijgt
De nietskunner Esther zit langer in deze gameshow dan alleskunner GJquote:Op maandag 27 februari 2023 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Esther
je bent als een zoon voor me bla bla bla
ik nomineer je
Gaat verder met DJ lessen.quote:
quote:
Heeft er duidelijk geen animo en zin in.quote:
Imi kan wel goed draaien,denk alleen dat hij een andere stijl heeft.quote:
als je mee hebt gelezen weet je het antwoord alquote:Op maandag 27 februari 2023 13:49 schreef Kakadylo het volgende:
De vraag is nu of ze een sterk front blijven en verstandiger (!) gaan doorpakken of dat het clubje weer eens uit mekaar valt
Daarom dat ik het zeg want ze hebben nog steeds de touwtjes in handen als ze willenquote:Op maandag 27 februari 2023 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je mee hebt gelezen weet je het antwoord al
mmmmmmmmmmmm ok ,maar ben babel beetje beu aan het wordenquote:Op maandag 27 februari 2023 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom niet
drank is altijd beter voor ons
quote:Op maandag 27 februari 2023 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
Hapjes.Die zijn ook binnen 5 minuten op.
voor vrijdag is er al wel drank besteldquote:Op maandag 27 februari 2023 13:54 schreef 5thencounter het volgende:
Kim wil vrijdag iig zuipen![]()
( Als ze geld krijgen...)
Dat was de vraag dacht ikquote:Op maandag 27 februari 2023 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor vrijdag is er al wel drank besteld
morgen is officieel officieus een half jaar dan willen ze een drankje/toost op doenquote:Op maandag 27 februari 2023 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Een half jaars feest, geen drankje? Leuk feest. Wij willen herrie in de loods. Dus heel veel drank![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Behalve Mirthe haar asss.quote:
ik vraag me af hoe ze er aan gaan komenquote:Op maandag 27 februari 2023 14:04 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft iemand al uitgezocht wat er in die blijkbaar verslavende "Droomsap" zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |