*Gaat knikkerenquote:Op maandag 27 februari 2023 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat de Febo uiteindelijk bepaald wie er naar huis gaat, dat moge nu wel weer duidelijk wezen. Wie dat nu nog niet door heeft, kan liever gaan knikkeren
ik ookquote:Op maandag 27 februari 2023 11:55 schreef Dotteke het volgende:
Vindt het zo raar dat Babette nu steeds naar Isaac trekt.
Is het ook. Maar het zou me aan de andere kant ook niets verbazen als die straks weer in het andere kamp zit.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:55 schreef Dotteke het volgende:
Heeft ze altijd toch al gedaanquote:Op maandag 27 februari 2023 11:55 schreef Dotteke het volgende:
is het niet andersom? Dat isaac naar babette toekomt?quote:Op maandag 27 februari 2023 11:55 schreef Dotteke het volgende:
en de proeven bepaaltquote:Op maandag 27 februari 2023 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat de Febo uiteindelijk bepaald wie er naar huis gaat, dat moge nu wel weer duidelijk wezen. Wie dat nu nog niet door heeft, kan liever gaan knikkeren
Het klinkt ook zo fakequote:Op maandag 27 februari 2023 12:00 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezus.. Zoowie kan u wel stoppen met janken
precies...quote:Op maandag 27 februari 2023 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is het ook. Maar het zou me aan de andere kant ook niets verbazen als die straks weer in het andere kamp zit.
zoe is ook een beetje fake, die sluit zich aan bij het groepje dat haar accepteertquote:
ik denk toneelhaken en verkapte petertjesquote:Op maandag 27 februari 2023 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
ja, daarom was er ook van te voren gezegd wat de proef zou inhouden.....wat een dom verhaal van JWquote:Op maandag 27 februari 2023 12:02 schreef HopScotch het volgende:
JW: 'Ik heb op Moraima gestemd omdat ik dacht dat het een duel zou worden'
Sure, fantast.
nee dacht op morriequote:Op maandag 27 februari 2023 12:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Dus JW heeft dus niet op GJ gestemd?
duhuhquote:
Die vind dat heerlijk dat in zelfmedelijden weg kwijnen, ze denkt dat dit goed is voor de kijkcijfers....quote:Op maandag 27 februari 2023 12:00 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezus.. Zoowie kan u wel stoppen met janken
Gertje heeft nu inderdaad zijn "Petertje"quote:Op maandag 27 februari 2023 12:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk toneelhaken en verkapte petertjes
Mijn vraag is bij deze beantwoord. Is toch een domme redenering. Waarom heeft hij dit dan niet eerder besproken met GJ. JW is net zo betrouwbaar als zijn stalkster(Esther). Niet te vertrouwen dus.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:02 schreef Harry het volgende:
JW: ik heb op Moraima gestemd, omdat ik dacht dat ze moesten battelen.
Veel janken helpt misschien tegen genomineerd worden.. kan ze nog wekenlang volhoudenquote:Op maandag 27 februari 2023 12:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die vind dat heerlijk dat in zelfmedelijden weg kwijnen, ze denkt dat dit goed is voor de kijkcijfers....
Best slim hadden meer dat gedaan was GJ er nog geweestquote:Op maandag 27 februari 2023 12:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn vraag is bij deze beantwoord. Is toch een domme redenering. Waarom heeft hij dit dan niet eerder besproken met GJ. JW is net zo betrouwbaar als zijn stalkster(Esther). Niet te vertrouwen dus.
Helemaal mee eens. En hij denkt alles te weten...quote:Op maandag 27 februari 2023 12:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn vraag is bij deze beantwoord. Is toch een domme redenering. Waarom heeft hij dit dan niet eerder besproken met GJ. JW is net zo betrouwbaar als zijn stalkster(Esther). Niet te vertrouwen dus.
Is altijd al zo geweest. Toch houd ik mij wel vast aan het spelelement in een RLS. Gegokt en verloren. En weer door. Trouwens mis niets aan GJquote:Op maandag 27 februari 2023 12:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk toneelhaken en verkapte petertjes
opvallend jaquote:Op maandag 27 februari 2023 12:06 schreef Charmian het volgende:
erik is er altijd als de kippen bij als er een bed verwijderd moet worden
Maar zoiets bespreek je dan toch van tevoren en niet op eigen houtje handelen. JW is gewoon niet te vertrouwen.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Best slim hadden meer dat gedaan was GJ er nog geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |