*Gaat knikkerenquote:Op maandag 27 februari 2023 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat de Febo uiteindelijk bepaald wie er naar huis gaat, dat moge nu wel weer duidelijk wezen. Wie dat nu nog niet door heeft, kan liever gaan knikkeren
ik ookquote:Op maandag 27 februari 2023 11:55 schreef Dotteke het volgende:
Vindt het zo raar dat Babette nu steeds naar Isaac trekt.
Is het ook. Maar het zou me aan de andere kant ook niets verbazen als die straks weer in het andere kamp zit.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:55 schreef Dotteke het volgende:
Heeft ze altijd toch al gedaanquote:Op maandag 27 februari 2023 11:55 schreef Dotteke het volgende:
is het niet andersom? Dat isaac naar babette toekomt?quote:Op maandag 27 februari 2023 11:55 schreef Dotteke het volgende:
en de proeven bepaaltquote:Op maandag 27 februari 2023 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat de Febo uiteindelijk bepaald wie er naar huis gaat, dat moge nu wel weer duidelijk wezen. Wie dat nu nog niet door heeft, kan liever gaan knikkeren
Het klinkt ook zo fakequote:Op maandag 27 februari 2023 12:00 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezus.. Zoowie kan u wel stoppen met janken
precies...quote:Op maandag 27 februari 2023 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is het ook. Maar het zou me aan de andere kant ook niets verbazen als die straks weer in het andere kamp zit.
zoe is ook een beetje fake, die sluit zich aan bij het groepje dat haar accepteertquote:
ik denk toneelhaken en verkapte petertjesquote:Op maandag 27 februari 2023 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
ja, daarom was er ook van te voren gezegd wat de proef zou inhouden.....wat een dom verhaal van JWquote:Op maandag 27 februari 2023 12:02 schreef HopScotch het volgende:
JW: 'Ik heb op Moraima gestemd omdat ik dacht dat het een duel zou worden'
Sure, fantast.
nee dacht op morriequote:Op maandag 27 februari 2023 12:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Dus JW heeft dus niet op GJ gestemd?
duhuhquote:
Die vind dat heerlijk dat in zelfmedelijden weg kwijnen, ze denkt dat dit goed is voor de kijkcijfers....quote:Op maandag 27 februari 2023 12:00 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezus.. Zoowie kan u wel stoppen met janken
Gertje heeft nu inderdaad zijn "Petertje"quote:Op maandag 27 februari 2023 12:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk toneelhaken en verkapte petertjes
Mijn vraag is bij deze beantwoord. Is toch een domme redenering. Waarom heeft hij dit dan niet eerder besproken met GJ. JW is net zo betrouwbaar als zijn stalkster(Esther). Niet te vertrouwen dus.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:02 schreef Harry het volgende:
JW: ik heb op Moraima gestemd, omdat ik dacht dat ze moesten battelen.
Veel janken helpt misschien tegen genomineerd worden.. kan ze nog wekenlang volhoudenquote:Op maandag 27 februari 2023 12:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die vind dat heerlijk dat in zelfmedelijden weg kwijnen, ze denkt dat dit goed is voor de kijkcijfers....
Best slim hadden meer dat gedaan was GJ er nog geweestquote:Op maandag 27 februari 2023 12:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn vraag is bij deze beantwoord. Is toch een domme redenering. Waarom heeft hij dit dan niet eerder besproken met GJ. JW is net zo betrouwbaar als zijn stalkster(Esther). Niet te vertrouwen dus.
Helemaal mee eens. En hij denkt alles te weten...quote:Op maandag 27 februari 2023 12:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn vraag is bij deze beantwoord. Is toch een domme redenering. Waarom heeft hij dit dan niet eerder besproken met GJ. JW is net zo betrouwbaar als zijn stalkster(Esther). Niet te vertrouwen dus.
Is altijd al zo geweest. Toch houd ik mij wel vast aan het spelelement in een RLS. Gegokt en verloren. En weer door. Trouwens mis niets aan GJquote:Op maandag 27 februari 2023 12:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk toneelhaken en verkapte petertjes
opvallend jaquote:Op maandag 27 februari 2023 12:06 schreef Charmian het volgende:
erik is er altijd als de kippen bij als er een bed verwijderd moet worden
Maar zoiets bespreek je dan toch van tevoren en niet op eigen houtje handelen. JW is gewoon niet te vertrouwen.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Best slim hadden meer dat gedaan was GJ er nog geweest
daarom snap ik soms de verbazing over de inmenging van de febo niet. Bij DGK hadden zelfs de fokcossers soms een minivingertje in de papquote:Op maandag 27 februari 2023 12:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is altijd al zo geweest. Toch houd ik mij wel vast aan het spelelement in een RLS. Gegokt en verloren. En weer door. Trouwens mis niets aan GJ
Ze hebben lering getrokken uit de eerste twee eliminaties daar je duidelijk een patroon ziet want het blijft een televisieprogramma waarin ze baat hebben bij bepaalde characters. Als deelnemers ben je simpelweg speelgoed.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Dus die gaat hardop zeggen dat Wendy een crackhoer is.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda gaat niet meer fluisteren...
Poppetjes met touwtjesquote:Op maandag 27 februari 2023 12:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze hebben lering getrokken uit de eerste twee eliminaties daar je duidelijk een patroon ziet want het blijft een televisieprogramma waarin ze baat hebben bij bepaalde characters. Als deelnemers ben je simpelweg speelgoed.
Zonder voetjequote:Op maandag 27 februari 2023 12:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik knikker mee met of zonder " voetje,"
jajaquote:Op maandag 27 februari 2023 12:13 schreef HappyCharly het volgende:
Eunice is een hele goede vriendin van Erik, zegt hij
wat een gelul zonder enige onderbouwing.. is letterlijk gewoon complotdenkenquote:Op maandag 27 februari 2023 12:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze hebben lering getrokken uit de eerste twee eliminaties daar je duidelijk een patroon ziet want het blijft een televisieprogramma waarin ze baat hebben bij bepaalde characters. Als deelnemers ben je simpelweg speelgoed.
quote:Op maandag 27 februari 2023 12:14 schreef engine het volgende:
[..]
Zonder voetjewie wint mag de knikkers houden
quote:Op maandag 27 februari 2023 12:16 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
wat een gelul zonder enige onderbouwing.. is letterlijk gewoon complotdenken
ik zou graag zien wie van de febo dit achter de schermen heeft geoeend zonder tijd, of het uberhaupt wel kanquote:Op maandag 27 februari 2023 12:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En een valsspelende Puppetmaster.. na 3x heen en weer al vast.. in de no-win game
[ afbeelding ]
Ga hier niet eens op in want dan lees je het maar allemaal terug en de laatste die in complotten denkt dat ben ikquote:Op maandag 27 februari 2023 12:16 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
wat een gelul zonder enige onderbouwing.. is letterlijk gewoon complotdenken
Precies dat vraag ik ook af, heeft die spelbedenker het ook echt zelf uitgevoerd in 3 minquote:Op maandag 27 februari 2023 12:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik zou graag zien wie van de febo dit achter de schermen heeft geoeend zonder tijd, of het uberhaupt wel kan
Zal de filmpjes later eens gaan kijkenquote:Op maandag 27 februari 2023 12:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En een valsspelende Puppetmaster.. na 3x heen en weer al vast.. in de no-win game
[ afbeelding ]
3.5 vind ik ook oke.. volges mij hebben ze gewoon maar wat bedacht..quote:Op maandag 27 februari 2023 12:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies dat vraag ik ook af, heeft die spelbedenker het ook echt zelf uitgevoerd in 3 min
Die ballen erop zijn wel veelzeggend.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
3.5 vind ik ook oke.. volges mij hebben ze gewoon maar wat bedacht..
Misschien gaat er ergens in Nederland iemand het wel nabootsenquote:Op maandag 27 februari 2023 12:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jij?quote:Op maandag 27 februari 2023 12:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misschien gaat er ergens in Nederland iemand het wel nabootsen
Hij heeft er genoeg ballen voor gekregen van de Febo. Lagen er genoeg op de pionenenquote:Op maandag 27 februari 2023 12:22 schreef Sestra666 het volgende:
GJ naar huis, jammer dat hij t niet gehaald heeft, was echt benieuwd of hij de ballen had om ice naar huis te sturen..
Komt uit BB Australië.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac heeft net "gewonnen" die gaat nog erger worden om de dreiging bij de volgende nominatie te killenquote:Op maandag 27 februari 2023 12:27 schreef Verida het volgende:
Ik heb toch wel het gevoel dat Isaac nu zijn "macht " een beetje kwijt is. Ze zullen hem nu gaan negeren hoop ik
of in ieder geval in zijn sop laten gaarkoken, en hun eigen gang gaan.
Hij heeft niets om mee te dreigen. Zijn "tegenstanders" zijn in de meerderheid.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Isaac heeft net "gewonnen" die gaat nog erger worden om de dreiging bij de volgende nominatie te killen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |