quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kim met commentaar op de FEBO over het gebeuren van vanochtend,
en dat zij eisen gaat stellen, de soundlock was net te laat .....
[ afbeelding ]
Kim vindt het niet kunnen - 25 februari 2023.Dus, Kim vD gaat 20 K eisen van de productie om te vertrekken, als dat geschreeuw vanaf de straat niet op gaat houden. Heb ik het zo goed begrepen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zet aan het einde van de dag of de volgende dag de fragmenten ook
in het filmpjes topic, dus je kunt ze zonder moeite altijd terugvinden .....![]()
Blij dat de meesten het wel waarderen, graag gedaan ...
Dat zijn wel uitspraken hoor!
Dat "pik" heeft ze van Jeffrey overgenomen. Tokkietaal!Het komt goed.... En anders maar niet.
Ja, dat is wat ze zei... denk dat het wel mee zal vallen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef Harry het volgende:
[..]
Dus, Kim vD gaat 20 K eisen van de productie om te vertrekken, als dat geschreeuw vanaf de straat niet op gaat houden. Heb ik het zo goed begrepen??
quote:Rooie oortjes (Frans: Blagues Coquines) is een Belgische serie erotische stripverhalen die door verschillende tekenaars getekend wordt, waaronder Dany.
Het eerste verhaal werd in 1990 gepubliceerd.
nou nee niet helemaalquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ze zei... denk dat het wel mee zal vallen.
Jeff en KimD liggen in bed = neukenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther : Ik heb straks echt je droomsap nodig.....
JW : Nou ... dan neem je toch wat...
kim en jef zijn ook 2 tokkiesquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef Harry het volgende:
[..]
Dus, Kim vD gaat 20 K eisen van de productie om te vertrekken, als dat geschreeuw vanaf de straat niet op gaat houden. Heb ik het zo goed begrepen??
Dat "pik" heeft ze van Jeffrey overgenomen. Tokkietaal!
Ja, maar ik moet het eerst zien danquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou nee niet helemaal
ze zei
stel ik heb een plannetje tegen kenzi
en ze komen aan het hek schreeuwen
"Kim heeft een plan tegen Kenzi en moet er uit"
dan zeg ik geef me 20000 en ik ga
Het wordt echt tijd voor een "Wie Wil Er Weg Voor ¤20.000" Jullie hebben één uur om te beslissenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet het eerst zien dan
maandagquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd voor een "Wie Wil Er Weg Voor ¤20.000" Jullie hebben één uur om te beslissen
Mora staat meteen vooraanquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
maandag
1 rode knop in de loods
en op het scherm een bedrag dat oploopt
wie drukt wanneer
bedrag komt natuurlijk uit de prijzenpot
En die 20K gaat dan van de Prijzenpot af uiteraard!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd voor een "Wie Wil Er Weg Voor ¤20.000" Jullie hebben één uur om te beslissen
er zijn er echt wel meer die gaan voor een bepaald bedragquote:
Dat is een leuke twist.. oplopend met ¤100 per uurquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
maandag
1 rode knop in de loods
en op het scherm een bedrag dat oploopt
wie drukt wanneer
bedrag komt natuurlijk uit de prijzenpot
En Bern gaat hoe langer hoe harder huilen...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:00 schreef Harry het volgende:
[..]
En die 20K gaat dan van de Prijzenpot af uiteraard!
Dan zegt FEBO: 'Nee, nog iets?'quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou nee niet helemaal
ze zei
stel ik heb een plannetje tegen kenzi
en ze komen aan het hek schreeuwen
"Kim heeft een plan tegen Kenzi en moet er uit"
dan zeg ik geef me 20000 en ik ga
oeh ja gewoon door laten lopen jaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is een leuke twist.. oplopend met ¤100 per uur
Ze vertelde dat ze thuis ook niet slaapt, dat het begonnen is met de diagnose van haar man. Er zal vast meer aan de hand zijn, maar hoe ze zelf is, helpt niet...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:01 schreef Flow3r het volgende:
Esther doet ook geen moeite om te slapen omdat ze niks wil missen
Ze kan in bed gaan liggen met een boek, van lezen word je ook moe, doet ze niet
Warme melk met honing maken, doet ze niet
Sávonds warm douchen, doet ze niet
ze blijft liever tot 4 uur snachts op de stoel zitten om alles in de gaten te houden, dát is haar probleem
ik vind het vooral 1 aandacht showquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze thuis ook niet slaapt, dat het begonnen is met de diagnose van haar man. Er zal vast meer aan de hand zijn, maar hoe ze zelf is, helpt niet...
In het begin sliep ze prima hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze thuis ook niet slaapt, dat het begonnen is met de diagnose van haar man. Er zal vast meer aan de hand zijn, maar hoe ze zelf is, helpt niet...
en wat te zeggen van erik danquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En Bern gaat hoe langer hoe harder huilen...
Ze is in een RealityShow gaan zitten... met een slaapprobleem van jaren.. elke sukkel kan aanvoelen wat voor bullshit dit is,..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Esther verkiest geld boven JWquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn er echt wel meer die gaan voor een bepaald bedrag
Mirtje krijgt zelf rugklachtjes van het rugje van Kenzz mishandelen...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe heeft enigszins wat inkijk bij haar massage van Kenzy.
aaandaaachhhttttquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:10 schreef Deisyy het volgende:
Esther gaat even lekker naar de muziek luisteren, ze hoopt dat ze daar lekker van kan slapen.
Ja ja ze heeft weer een nieuw slachtoffer gevondenquote:
Dat ze een Exclusive behandeling wil is intussen wel duidelijk... een eigen slaapkamer met roomservice, een telefoon naar de keuken, eten op de kamer.. airco, TV, en een slot op de deur, ontheffing van alle games ivm haar vermeende invalide status waar ze volledig voor afgekeurd is...quote:
Maddie had het toen bijna voor elkaarquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ze een Exclusive behandeling wil is intussen wel duidelijk... een eigen slaapkamer met roomservice, een telefoon naar de keuken, eten op de kamer.. airco, TV, en een slot op de deur, ontheffing van alle games ivm haar vermeende invalide status waar ze volledig voor afgekeurd is...
Sluit d'r op in de kasquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ze een Exclusive behandeling wil is intussen wel duidelijk... een eigen slaapkamer met roomservice, een telefoon naar de keuken, eten op de kamer.. airco, TV, en een slot op de deur, ontheffing van alle games ivm haar vermeende invalide status waar ze volledig voor afgekeurd is...
Dát is nog de optie... die is kortgeleden ingeruimd als "Rust&Relaxruimte" nog niet van gehoord tot nu toequote:
de dj booth en drumstel zijn toch wel een groot succesquote:
Ze hebben er vandaag zelfs nog lampjes opgehangen. Meer heeft ze niet nodigquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dát is nog de optie... die is kortgeleden ingeruimd als "Rust&Relaxruimte" nog niet van gehoord tot nu toe
Ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:16 schreef cinsan het volgende:
ben dat drumstel al kotsbeu met die takkeherrie
Maar dat getik van Ima klinkt totaal nergens naarquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
de dj booth en drumstel zijn toch wel een groot succes
zie Tiano ook niet meer met die tattoo shit
van Eunice ook nietquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat getik van Ima klinkt totaal nergens naar
Doet me denken aan een centaur die de trap op gaatquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat getik van Ima klinkt totaal nergens naar
Ik heb het geluk gehad dat nog niet gehoord te hebbenquote:
Ze zei ook tegen Esther dat ze een liedje mocht kiezen, dat is inderdaad wel lief.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
Kim geeft Es even een knuffel
tis een lief ding
Ja iedereen denkt tegenwoordig te kunnen masseren ..... helaasquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
Mirthe kap daarmee!
dit is geen massage![]()
Beetje kneden is ook lekker. Alleen geen masseren noemenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja iedereen denkt tegenwoordig te kunnen masseren ..... helaas
We rammen er een elleboog in ... staat goedquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje kneden is ook lekker. Alleen geen masseren noemen
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
We rammen er een elleboog in ... staat goed
Ik houd niet zo van mishandelingquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
We rammen er een elleboog in ... staat goed
Waarschijnlijk krijgt ze het er nogal warm vanquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gristen nog aan toe...
En waarom heeft Mirthe geen normale kleren aan
Gatver... zweet als smeermiddelquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt ze het er nogal warm van
Wassen in de badkamer. zoveel leukerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
dit is wel echt slecht hoor
muziek
en massage
jeuhquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wassen in de badkamer. zoveel leuker
Dat is toch een totaal andere situatiequote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda kan toch ook wel begrijpen dat Isaac en Marciano maatjes en familie zijn en dat Marciano zijn mond niet houdt tegen Isaac?
Zij zou het Jappie toch ook vertellen als GJ hem naar huis zou sturen als dat de afspraak zou zijn?
Die headsets zijn over een week naar de klotenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
Ies Die Hard kenoegg?? Ik kan em nog arder zetten...Aldus Imidiedie
![]()
[ afbeelding ]
wat?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
Phil Collins .. In the air tonight
Zo hard dat zelfs een doven het horen kan
slaap welquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Genoeg Esther-irritaties gehad. Ik ga naar bed. Fijne avond nog mensen
We gaan door tot ook zelfs Estertje het "gehoord" heeft...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Genoeg Esther-irritaties gehad. Ik ga naar bed. Fijne avond nog mensen
Half 10, hij wil naar bedquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:36 schreef greysbones het volgende:
Matin wil weten wat de afspraak is met de muziek
want hij wil slapen
maar doet of hij er geen last van heeft maar een ander![]()
zelfde als hij smorgens kenzy wakker maakt voor het ontbijt met mensen hebben honger. Meestal alleen marciano en hij zelfquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:36 schreef greysbones het volgende:
Matin wil weten wat de afspraak is met de muziek
want hij wil slapen
maar doet of hij er geen last van heeft maar een ander![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:44 schreef Aggie46 het volgende:
Mora huilt en Eunice bijna. Ze hebben het over hun kinderen
[ afbeelding ]
Achquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:44 schreef Aggie46 het volgende:
Mora huilt en Eunice bijna. Ze hebben het over hun kinderen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:44 schreef Flow3r het volgende:
Oh ja zaterdagavond, vroeg naar bed natuurlijk
Ze wassen hun poffert alsof hun leven er van afhangt... ze moeten dus snel plat blijkbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slaat echt nergens opquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:47 schreef 5thencounter het volgende:
Zaterdagavond..
om 22:00h naar bed
En gelijk heeft ze.... maar ik vraag me af of in een half jaar tijd nou echt nog niemand tegen haar gezegd heeft dat met 'pik' aangesproken worden niet oke is..... en gevraagd heeft of ze dat wil laten...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:53 schreef Kakadylo het volgende:
Ben weer even van alles aan het terugkijken en wel grappig als je bepaalde achtergrondinformatie hebt. KimD zegt bijv. telkens 'pik' tegen Babs en je weet dat zij dat verschrikkelijk vindt als iemand zo tegen haar praat. En gelijk heeft ze.
Je moet vooral jezelf zijn maar ik zou er wel naar gevraagd hebben op een speelse manier en vervolgens ben je een uur verder. Kan nog een leuke persoonlijk gesprek opleveren ook namelijk. Het is natuurlijk een halve kerel dus ja zeg het maar.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze.... maar ik vraag me af of in een half jaar tijd nou echt nog niemand tegen haar gezegd heeft dat met 'pik' aangesproken worden niet oke is..... en gevraagd heeft of ze dat wil laten...
Je hoort ze trouwens ook steeds vaker het 'die' van Isaac kopiëren...... Zoë doet niet anders, alles is ineens 'die'
Nou, ontzettend leukquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:06 schreef Kakadylo het volgende:
KimD is een beetje zoals Zoe want ontzettend leuk zusje maar totaal geen relatiemateriaal
Als ik een schooljuf zou mogen uitkiezen dan koos ik KimDquote:
Ja, nee, daar kan ik inkomenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ik een kleuterjuf zou mogen uitkiezen dan koos ik KimD
Breekt morgen de oorlog uit dan sluit ik ook aan bij haar in de rijquote:
Die zoemer had al dagen geleden af moeten gaan.. Febo spaart op, veel te veel onverwachte Exxitenquote:
Welcome back !quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is toch een totaal andere situatie
Dat kan je niet eens met elkaar vergelijken. Dat Isaac en Marciano familie en kennissen van elkaar zijn vind ik al een bedenkelijke actie van het programma.
De rest heeft elkaar nooit eerder gezien, leerden elkaar op een hele andere manier kennen. Ik denk dat Wanda maar al te goed weet hoe het werkt. Daarom deelt ze ook niet alles met hun maar met de mensen waar zij haar klik mee heeft. Net als als marciano en Ice doen. Wat Jappie en GJ in het verhaal doen is mij niet duidelijk want je kan die situatie niet met elkaar vergelijken. Maar leuk dat de mensen eindelijk hun eigen vriendschappen opbouwen
Mirthe werd ook vaak gezien als actrice maar die bleek idem gewoon raaaarrrrrrrrquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Babette: Esther is een briljante actrice of ze is echt zo.
Met haar als onderdeel van een groep zou je ontzettend veel lol kunnen hebbenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Breekt morgen de oorlog uit dan sluit ik ook aan bij haar in de rij
Ze zit ook zo zodat ze niet te missen valtquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther zegt dat ze gaat slapen, en gaat weer op de bank zitten.
was niet helemaal de bedoeling dat Jeff kwam denk ikquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
haha... lol met Jeff, Wendy en GJ op stream 2
Esthers huisje?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:23 schreef 5thencounter het volgende:
Mooi "Rusthuisje" .. wie gaat daar als eerste " uitrusten" van alle RLS stresss...![]()
[ afbeelding ]
Lekker in de spotlights ookquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:23 schreef 5thencounter het volgende:
Mooi "Rusthuisje" .. wie gaat daar als eerste " uitrusten" van alle RLS stresss...![]()
[ afbeelding ]
nee die waren over hun plan aan het pratenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
was niet helemaal de bedoeling dat Jeff kwam denk ik![]()
Dan niet dat nooit meer ... godsammequote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar maandag eliminatie, zeker weten
Ik vind het niet erg als Babs niet lachtquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:25 schreef greysbones het volgende:
ik vind het echt jammer
dat door GJ babs en Jeff niet veel meer samen lachen
die kunnen soms lekker dom ouwehoerenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als Babs niet lacht
Esther knipt andere dingenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Net als Esther?
onee, die laat het groeien
Het is niet eens de kamer van Jeff en toch ligt ie daar in bedquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar de lach van Babettequote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kunnen soms lekker dom ouwehoeren
zouden ze er op geselecteerd zijnquote:
Die is verkniptquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Esther knipt andere dingen
in haar hoofd
Kenzy...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
zouden ze er op geselecteerd zijn
Eunice Kim Babs
WAnda
Zie hier het gevaar van Jeff want hij is zo aanstekelijk qua humor dat je zo weer verkocht bent en in hetzelfde kamp zitquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:26 schreef Aggie46 het volgende:
Bep belt Jeff
Tring tring
Met Jeff
Ja hallo met Bep
Tuut tuut tuut tuut
( zelfs GJ moest lachen)
Spuit 11 Lion heart was me wéér voor
juist mooi dat hij er gewoon gaat liggen en alles overneemtquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou er vanquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:29 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
juist mooi dat hij er gewoon gaat liggen en alles overneemt
Imaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
zouden ze er op geselecteerd zijn
Eunice Kim Babs
WAnda
Gluipkutquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heb je die zelfingenomen gluipkut Eunie wel eens horen lachen als ze fout zit...
De leukste gesprekken waren in het begin toen ze nog gewoon in het gras of met een wijntje lagen te gierenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:25 schreef greysbones het volgende:
ik vind het echt jammer
dat door GJ babs en Jeff niet veel meer samen lachen
2 maandjes wachtenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De leukste gesprekken waren in het begin toen ze nog gewoon in het gras of met een wijntje lagen te gieren
Jahh. lekker de hele dag buiten meuren in het zonnetje... scheelt tyfusveel streamkijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 maandjes wachten
misschien morgen wel
schijnt lekker te worden met een zonnetje
lekker genietenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh. lekker de hele dag buiten meuren in het zonnetje... scheelt tyfusveel streamkijken
dat is meestal niet bestquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:36 schreef Deisyy het volgende:
De camera is wel dol op Esther vandaag
ZOe en Kim dj-enquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:37 schreef 5thencounter het volgende:
Stream 2 is al een zwarte slaapkamer.. scheelt ook tyfusveel streamkijken
Ze hebben wel veel plezier met die dj booth, en voor ons ook wel gezellig een muziekje op de achtergrond.quote:
2 zijn de meegeleverde playlist aan het afluisteren.. heb dus al geen moer aanquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:43 schreef Flow3r het volgende:
23 mensen, 4 in beeld, de rest slaapt ? Geweldige regie weer
Ze zijn gewoon muziekjes aan het luisteren jaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
DJ,n...me reet, als ze weten waar de SSD zit met de meegeleverde muziek...![]()
[ afbeelding ]
ze moet haar afspeellijst samenstellen van Imiquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon muziekjes aan het luisteren ja
je kunt eigenlijk met elke muziek dj-enquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Ze spreekt een beetje Frans en Duits en Frans....
Prima dj muziek
Afspeellijst voor wat?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moet haar afspeellijst samenstellen van Imi
Johquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt eigenlijk met elke muziek dj-en
tis maar net waar je van houdt
om te draaienquote:
zeg dat tegen matinquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:50 schreef Kakadylo het volgende:
Geef een jochie van vijftien zo'n set en die loopt er ook de hele dag mee te klooien dus veel stelt het allemaal niet voor hoor. Je hebt daar niks te doen dus binnen een week kun je het zelfs met een blinddoek om. Als je heel bekend bent dan kun je er proberen geld mee te verdienen door er op basis van je naam een usb-stickje in te gooien. Wat je hier ziet is gewoon een bezigheid want verstand hebben van muziek of überhaupt die feeling en kunnen produceren is weer een heel ander verhaal.
Dit is voor hun een heerlijke bezigheid natuurlijk, kan me wel voorstellen dat ze muziek missen en hiermee hebben ze iets te doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:50 schreef Kakadylo het volgende:
Geef een jochie van vijftien zo'n set en die loopt er ook de hele dag mee te klooien dus veel stelt het allemaal niet voor hoor. Je hebt daar niks te doen dus binnen een week kun je het zelfs met een blinddoek om. Als je heel bekend bent dan kun je er proberen geld mee te verdienen door er op basis van je naam een usb-stickje in te gooien. Wat je hier ziet is gewoon een bezigheid want verstand hebben van muziek of überhaupt die feeling en kunnen produceren is weer een heel ander verhaal.
Ik heb geen tijd om 24/7 streams te kijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
om te draaien
daar moet ze mee gaan oefenen
in elkaar laten overlopen
etc
wel opletten dees
dat was een half uur geledenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om 24/7 streams te kijken
Er zin 2 streamsquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was een half uur geleden
dat Imi dat tegen Kim zei![]()
Het kan blijkbaar niet elke avond prijs zijnquote:
maar 1 avond van de 7 is wel heel magertjesquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan blijkbaar niet elke avond prijs zijn
Klachten bij kamer 5 melden a.u.b.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar 1 avond van de 7 is wel heel magertjes
ik bel zo John wel evenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klachten bij kamer 5 melden a.u.b.
Ik ga die LiveShow maar eens terugkijken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weinig, zit nu bij de buren ...
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:10 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik ga die LiveShow maar eens terugkijken.
Als we hier toch OT mogen.....
Die zijn naar huisquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:10 schreef Daana316 het volgende:
Iemand nog iets meegekregen van Bern en Sas. Nog ruzie/ irritatie? Heb niets over ze gelezen vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zijn naar huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Even doorpakkenquote:
Ik dacht dat jij dat wel wistquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeg dan ook dat het een liedje is![]()
Dat zie je nu pas ?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:21 schreef Deisyy het volgende:
Mirthe ziet er best kwaadaardig uit zonder oogmake-up
Scheermesje vielquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:24 schreef greysbones het volgende:
Mirthe trekt verschillende lockers open
Die is zo slordig dat ze zelfs als hetero zijnde het bed induikt met een vrouwquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:23 schreef Deisyy het volgende:
Mirthe wil gaan slapen, maar wat een zooitje op haar bed
Esther heeft haar droomsapje genomen dus dat lijkt me sterkquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:20 schreef Deisyy het volgende:
Kim tegen Jeff: Ik ga roken, ga je mee?
Jeff: Ik blijf nog even, ik denk dat het nu gaat gebeuren
Dat denken wij al de hele week
Hij dacht niet dat de zoemer ging, hij dacht dat het ging gebeuren bij het pokerenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:34 schreef Kakadylo het volgende:
Hoezo denkt Jeff dat de zoemer gaat? Heeft ie het eliminatievirus te pakken?
sssttttquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:35 schreef D. het volgende:
Ow, Jeff doet ook mee
En waar is Erik dan?
hequote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:34 schreef Kakadylo het volgende:
Hoezo denkt Jeff dat de zoemer gaat? Heeft ie het eliminatievirus te pakken?
Jullie waren niet duidelijk neequote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
he
wel streams kijken he
anders ga je hele rare conclusies trekken
als je kijkt snap je hetquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jullie waren niet duidelijk nee
Kakadylo nam een verkeerde afslag na deze postquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
he
wel streams kijken he
anders ga je hele rare conclusies trekken
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:20 schreef Deisyy het volgende:
Kim tegen Jeff: Ik ga roken, ga je mee?
Jeff: Ik blijf nog even, ik denk dat het nu gaat gebeuren
Dat denken wij al de hele week
En laat dit spelletje aan zijn neus voorbij gaanquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:37 schreef D. het volgende:
Ow, Erik gevonden, aan tafel bij..eh...anderen
die mods van tegenwoordigquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kakadylo nam een verkeerde afslag na deze post
[..]
Het zal aan de tegenstanders liggenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En laat dit spelletje aan zijn neus voorbij gaan
Welke idioot kijkt nou naar die saaie streams waar er wordt gekaart of geslapenquote:
Begrijpend lezen is lastig voor sommigenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
die mods van tegenwoordig
zoooo verwarrend
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Welke idioot kijkt nou naar die saaie streams waar er wordt gekaart of geslapen
Lijkt me geen verkeerd groepje om een spelletje mee te spelenquote:
Jou niet, mij niet, maar Erik welquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me geen verkeerd groepje om een spelletje mee te spelen
stel je voor dat je wat gezelligs doet in die ow zo gezellige loodsquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me geen verkeerd groepje om een spelletje mee te spelen
quote:
Erik ging mensen ronselen om een spelletje Kezen te pelen en kwam nooit meer terugquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
stel je voor dat je wat gezelligs doet in die ow zo gezellige loods
Vandaar mijn verwarringquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Erik ging mensen ronselen om een spelletje Kezen te pelen en kwam nooit meer terug
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Erik ging mensen ronselen om een spelletje Kezen te pelen en kwam nooit meer terug
@Kakadylo probeer dit maar eens te begrijpenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:45 schreef greysbones het volgende:
ZOe gewoon wijven die hem geil vinden ofzo
iedereen
ZOe doe eens normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |