En dat had hij allemaal binnen een uurtje bedachtquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Dit is precies wat ik teweeg wilde brengen, wat ik nu heb gedaan.
Op zich is dat wel waar. Isaak heeft een cadeautje gekregenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Dit is precies wat ik teweeg wilde brengen, wat ik nu heb gedaan.
jef kan ook weggaan , ben ik in mijn elementquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik word helemaal gek van het nietsdoen .. Nu kom ik, bam, in mijn element.
ze krijgen kenzy niet meequote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ze [Kenzy] is heel stoicijns gebleven .. ik heb haar af en toe een beetje getest. Ik zeg het als het goed is, en als het slecht is. Soms zelf ik niks, maar in deze dacht in deze, het is wel even goed.
[Ze proberen Kenzy mee te krijgen, uit de context maak ik op dat ze haar complimenten hebben gemaakt. Aanname van mij]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben de touwtjes opeens niet meer in handen en slaan allerlei onzin uit met gespeelde bravoure om onzekerheid te verbloemen. Ze kunnen zich beter afvragen hoe het allemaal zo is kunnen gebeuren. Doordat KimK is weggestuurd door notabene het programma zelf werd Wanda plotsklaps vrij om te gaan naar waar ze wou en is zodoende een nieuwe groep ontstaan. Jeff is een charmeur maar vanwege z'n gedrag uitgekotst en buitenspel gezet. Het komt allemaal heel geforceerd over want de bro's hebben even helemaal niets te vertellen en dat knaagt. Terwijl aan de andere kant mensen hun koppen bij mekaar hebben gestoken. Mocht het plan slagen/falen dan is het zaak om een sterk front te blijven vormen en niet te vallen voor avances van bepaalde lieden die zich er weer tussen proberen te wurmen vanwege ondertal/overtal. We weten natuurlijk niet hoe FEBO gaat handelen en daardoor verstandig om een escaperoute in te bouwen mocht je eventueel genaaid worden.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:32 schreef cinsan het volgende:
wat zijn die 3 in de kas smerig bezig
Wie zong t deuntje? Val er net inquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Gesprek tussen GJ en Jappie, het laatste deel:
Jasper : Het deuntje verklapt iets..
GJ : Wat hij net zong.. *neuriet iets*
Jasper : Het verraadt iets ... 'wild western'
GJ : Dat zit ook in bepaalde tekenfilms.
Jasper : Je snapt het niet .. ben je nou zo dom, of doe je nou zo dom?
GJ : Nou, ik ben ook wel dom....
Jasper : Rug aan rug, en dan lopen ze van elkaar weg... omdraaien en dan...
[ afbeelding ]
GJ : Ik snap het jaa... 1-tegen-1 duel
Jasper : Dat wil ie, dat gaan ze nu doen. Die conclusie trek ik. Ik denk dat hij daarop gaat proberen te sturen. Maar dan sta jij er niet op.
GJ : Ik denk niet dat ze nu een duel gaan doen.
Jasper : Maar als ze een duel doen, dan zetten ze hem er op.
Ik ook, maar aangezien de rest allemaal over Isaac gaat, en hij daar achterlangs liep, is mijn aanname Isaac.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:54 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Wie zong t deuntje? Val er net in
Dacht dat je niet mocht vragen om weggestemd te worden, maar waarschijnlijjk wel danquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:45 schreef Flow3r het volgende:
GJ tegen Jappie : misschien moet ik maar gewoon maandag in het kringgesprek zeggen dat het plan klopt en ik vraag iedereen om op mij te stemmen, het blijft alleen een verrassing wie ik weg ga sturen als ik win
[ afbeelding ]
Jesus al honderd keer. Esther heeft gelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:01 schreef Sestra666 het volgende:
weet iemand wat er geschreeuwd is van buitenaf?
"Isaac,luister naar Esther"quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:01 schreef Sestra666 het volgende:
iscaac luister naar estherquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:01 schreef Sestra666 het volgende:
Ja JW heeft het haar vergeven allemaalquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:03 schreef Sestra666 het volgende:
esther speelt met jw tafelvoetbal?
Ik denk wel dat JW donders goed weet waar hij mee te maken heeft. Het blijft een spel en je houdt je vijanden wat dicht bijquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja JW heeft het haar vergeven allemaal
O ja dat weet hij zeker, had alleen even op vuurwerk gehooptquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk wel dat JW donders goed weet waar hij mee te maken heeft. Het blijft een spel en je houdt je vijanden wat dicht bij
Ik ook maar hij had dat gister al gedaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat weet hij zeker, had alleen even op vuurwerk gehoopt
Daar word je ook moe van van Zoë, toonde ze maar zoveel toewijding en inzet bij de verdienopdrachten als bij Zalando shoppenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe klaagt .. ze wil Zalando doen ... dat heeft ze deze week nog maar 40 uur gedaan of zo.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daar word je ook moe van van Zoë, toonde ze maar zoveel toewijding en inzet bij de verdienopdrachten als bij Zalando shoppen
zoe toont toch best wel toewijding en doet goed mee, ze kan alleen niet rekenen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daar word je ook moe van van Zoë, toonde ze maar zoveel toewijding en inzet bij de verdienopdrachten als bij Zalando shoppen
Nou daar heb ik een andere kijk op.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:22 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
zoe toont toch best wel toewijding en doet goed mee, ze kan alleen niet rekenen.
Als je weg wil dan mag je niet vragen dat er op jou gestemd wordt want dan ga je een eliminatie bewust naar de gallemiezen helpen. Maar als je het wil spelen om juist te winnen dan wel. In die hoedanigheid vind ik dat je op jezelf zou mogen stemmen omdat je juist graag wil blijven maar hierdoor feitelijk uit het spel ligt. Maar blijkbaar mag dat niet en dat blijft gewoon vreemd.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat je niet mocht vragen om weggestemd te worden, maar waarschijnlijjk wel dan
Ze doet expres bij elke opdracht een rok aan .. zegt genoeg denk ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou daar heb ik een andere kijk op.
Mee eens hoor. Ze wil dolgraag haar best doen, maar ze is een beetje klungelig.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:22 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
zoe toont toch best wel toewijding en doet goed mee, ze kan alleen niet rekenen.
Dat is ook de bedoeling van Esther, dus missie geslaagd.quote:
Dat is niet zo raar toch?quote:
Ik heb Wendy niet boos gezien vandaag tegen Esther. Ze hebben notabene nog met elkaar gesproken en Wendy vond het zelfs rot, dat ze Esther zo droevig op de bank zag zitten.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:33 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ en Wendy nu weer over Esther. GJ vertelt dat Esther nu aan de 'anderen' heeft bevestigd dat het klopt, ze heeft alleen niet verteld van wie ze die informatie heeft. Ze wil JW beschermen zegt GJ. Wendy is boos op Esther, in ieder geval in zichzelf.
Ja, zie mijn volgende bericht .. zei Wendy ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb Wendy niet boos gezien vandaag tegen Esther. Ze hebben notabene nog met elkaar gesproken en Wendy vond het zelfs rot, dat ze Esther zo droevig op de bank zat.
Dat zegt niks toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb Wendy niet boos gezien vandaag tegen Esther. Ze hebben notabene nog met elkaar gesproken en Wendy vond het zelfs rot, dat ze Esther zo droevig op de bank zat.
Dan lult Wendy ook uit twee mondenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, zie mijn volgende bericht .. zei Wendy ook.
Oh het kwartje valtquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan lult Wendy ook uit twee monden
Was niet echt vuurwerk vond ik. Viel tegenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar hij had dat gister al gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige fragmenten van gisteren staan hier: DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #3.
En jij denkt, dat Esther dat gaat doenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:37 schreef Flow3r het volgende:
zet Esther maar op de stip, laat haar winnen en Isaac er uit gooien
Maaar dat kaaan ik nieieiet ( en dat met zeur toontje)quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze doet expres bij elke opdracht een rok aan .. zegt genoeg denk ik.
niet echt ruzie , bern zat gister niet goed in zijn vel omdat er zoveel geld uit de prijzenpot gaat, gister zijn ze gaan slapen hun gebruikelijk ritueel , vandaag amper gezienquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:44 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wat was er nu weer met Sasha en Bern? Ruzie?
Oh beetje van hetzelfde dus.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
niet echt ruzie , bern zat gister niet goed in zijn vel omdat er zoveel geld uit de prijzenpot gaat, gister zijn ze gaan slapen hun gebruikelijk ritueel , vandaag amper gezien
Dat zit anders tot vanochtend dacht Isaac nog dat het briefje van Esther niet klopte totdat Esther vertelde aan Isaac dat het briefje wel kloptquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan lult Wendy ook uit twee monden
Precies dat. Nu is t dus te hopen dat Wendy en babette haar nu wel of negeren of erop aanspreken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:50 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat zit anders tot vanochtend dacht Isaac nog dat het briefje van Esther niet klopte totdat Esther vertelde aan Isaac dat het briefje wel klopt
Dus in feite heeft ze haar "vrienden" voor de tweede keer verraden vandaar de boosheid van Wendy
oefenen voor kasplantquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Er moet flink wat overpeinst worden in de kas.
Koekje van eigen deegquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:52 schreef xsaskiax het volgende:
Dit was nou eens echte humor:
Isaac stond met Babette in de kas te praten, GJ kwam op het idee om de kas aan de buitenkant schoon te maken, Jeffrey wiste het 'sop' (lees het water) weer van de ramen af
Martin stond met een stofzuiger als 'microfoon' erbij (aandacht he) en Zoe keek of het goed ging
Ze hadden gewoon eens lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het boeit ze nietquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Ik ben 'daar' 2 weken geleden heen gegaan en heb gezegd, het gaat niet goed met haar [Esther]. Ik kijk haar aan, en zie 't. En dan zeggen ze: 'oh echt, oh echt?' En dan willen ze me niet geloven. Maar weet je wat ik zie, Nadir, Madeleine, en nu dinge.. Omdat de game hun een soort van inhaalt.
[Febo vergeet even de soundlock, dat Babette ze dus al 2 weken geleden gewaarschuwd heeft dat het niet goed gaat met Esther]
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Halverwege dit fragment hoor je in de verte die sirene, maar er kwam snel een soundlock op ....![]()
[ afbeelding ]
Gert-Jan en Babette over Esther - 25 februari 2023.Waarom post je die shit niet in het filmpjes topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dan is dat idd een logisch verhaalquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:50 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat zit anders tot vanochtend dacht Isaac nog dat het briefje van Esther niet klopte totdat Esther vertelde aan Isaac dat het briefje wel klopt
Dus in feite heeft ze haar "vrienden" voor de tweede keer verraden vandaar de boosheid van Wendy
Zet sowieso m'n vraagtekens bij de leiding van dit programma want het komt allemaal heel erg klungelig en gezapig overquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Ik ben 'daar' 2 weken geleden heen gegaan en heb gezegd, het gaat niet goed met haar [Esther]. Ik kijk haar aan, en zie 't. En dan zeggen ze: 'oh echt, oh echt?' En dan willen ze me niet geloven. Maar weet je wat ik zie, Nadir, Madeleine, en nu dinge.. Omdat de game hun een soort van inhaalt.
[Febo vergeet even de soundlock, dat Babette ze dus al 2 weken geleden gewaarschuwd heeft dat het niet goed gaat met Esther]
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Halverwege dit fragment hoor je in de verte die sirene, maar er kwam snel een soundlock op ....![]()
[ afbeelding ]
Gert-Jan en Babette over Esther - 25 februari 2023.Thx voor de moeite weer kerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Je weet niet wat er allemaal in kamer 5 gebeurt en/of besproken wordt. Ik heb toch wel het gevoel dat er veel gesproken wordt met begeleidingquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zet sowieso m'n vraagtekens bij de leiding van dit programma want het komt allemaal heel erg klungelig en gezapig over
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:04 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens Wanda koken ze de pasta ALA Dente....... zij heeft er verstand van
ik ben al jaren blij met 'die shit' van DKG!! (en ik denk zomaar dat héél veel anderen dat ook zijn......) waarom zo zuur??quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom post je die shit niet in het filmpjes topic.
Omdat ik geen zin heb om cossen na te spitten. Gelukkig kan ik wel Hoempah kijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ben al jaren blij met 'die shit' van DKG!! (en ik denk zomaar dat héél veel anderen dat ook zijn......) waarom zo zuur??
Esther heeft ook tegen Babette gezegd : Nee ik ga niet met die psych/ coach van achter praten)quote:
in het filmpjes topic heel makkelijk terug te vinden.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ben al jaren blij met 'die shit' van DKG!! (en ik denk zomaar dat héél veel anderen dat ook zijn......) waarom zo zuur??
In principe mag ik niet oordelen omdat ik er geen onderdeel van uitmaak en ik kan ik enkel m'n eigen waarnemingen koppelen aan wat de bewoners zelf in al die maanden hebben losgelaten. Sowieso worden mensen geëxploiteerd ten behoeve van een televisieprogramma. Dan zou ik eerder hebben gekozen voor een ander format zonder dat er realitygedoe aan is gekoppeld.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Je weet niet wat er allemaal in kamer 5 gebeurt en/of besproken wordt. Ik heb toch wel het gevoel dat er veel gesproken wordt met begeleiding
dat het spel zelf gezapig is klagen de bewoners zelf ook over, hadden meer verwacht.
Eindelijk een die niet de hele dag de baas liep te spelen en te bulderen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Nog drie dagen Kenzy als manager. Ze heeft het niet echt verkeerd gedaan.
Raarrrr, alsof het beter is om te praten met de 'wannabsycholoog' in de loods die een direct belang heeft in het spel ..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Esther heeft ook tegen Babette gezegd : Nee ik ga niet met die psych/ coach van achter praten)
Dat klopt is misschien handiger.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:08 schreef Verida het volgende:
[..]
in het filmpjes topic heel makkelijk terug te vinden.
Hier in de cossen moet je maar net de mazzel hebben dat je het bij het teruglezen tegenkomt.
Precies. Maar om eerlijk te zijn, dat deed Marciano ook al niet. Het was meer Isaac, die als een drilmeester door die loods ging.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eindelijk een die niet de hele dag de baas liep te spelen en te bulderen.
Nietszeggendquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Nog drie dagen Kenzy als manager. Ze heeft het niet echt verkeerd gedaan.
Knipquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:08 schreef Verida het volgende:
[..]
in het filmpjes topic heel makkelijk terug te vinden.
Hier in de cossen moet je maar net de mazzel hebben dat je het bij het teruglezen tegenkomt.
kut..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nietszeggend
Onzichtbaar
Saai
Emotieloos
Gelaten
En al die bro's maar roeptoeteren dat ze haar gek gingen maken met onder de huid dit en dat...
Ga jij maar weer een detective kijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
kut..
ik dacht dat je met de letters van haar naam iets had gedaan..
kwam er al niet uit... noseg?
tja,quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
DGK wil dat niet blijkbaar. Hij is te belangrijk
het had gekundquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ga jij maar weer een detective kijken
Hoempah is topquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:19 schreef Verida het volgende:
[..]
tja,
als je dan filmpjes wil zien, moet je dus inderdaad de cossen doorspitten.
nee doe doequote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:19 schreef Kakadylo het volgende:
Je brengt me nu wel op een idee maar die kans heb ik verschoten
Hoempah zet ze ook wel eens hierquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:21 schreef HappyCharly het volgende:
@:DGK_tegengas zet de filmpjes ook in het filmpjestopic maar als service voor ons ook nog hier![]()
Hoempah en hij, superlief
Precies, allebei superlief en fijn voor onsquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoempah zet ze ook wel eens hier
Beide doen hun best
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies, allebei superlief en fijn voor ons
Waarom dequote:
Niets mis mee ze hier ook te plaatsen en ze ook in het flimpjes topic te zetten ,de meeste zijn erblij meequote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom post je die shit niet in het filmpjes topic.
DGK zet ze ook in het filmpjes topicquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:19 schreef Verida het volgende:
[..]
tja,
als je dan filmpjes wil zien, moet je dus inderdaad de cossen doorspitten.
Keukenprinsesquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee doe doe![]()
De K is van Kenzy want zij is een k...
Joehoe de fimpjes in de cos verstoppen is wat naar.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets mis mee ze hier ook te plaatsen en ze ook in het flimpjes topic te zetten ,de meeste zijn erblij mee
[..]
DGK zet ze ook in het filmpjes topic
Hoempah zet ze ook weleens hier neer
Waarom moeilijk doen de meeste zijn blij met de filmpjes
Als je een filmpje offtopic vindt dan is een reactie daarop ook offtopic
ftfyquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Nog drie dagen Kenzy als manager. Ze heeft niets gedaan.
ala dente?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zoutloze pasta ala dente
Wandastyle
daarom was het ook schattig dat zij ala dente zeiquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:35 schreef Loveable het volgende:
Al dente ken ik wel dat is beetgaar
Nee toch?quote:
Jij dacht ook van huh?!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
daarom was het ook schattig dat zij ala dente zei
ik vind Wanda heel veelquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
daarom was het ook schattig dat zij ala dente zei
Okquote:
ja maar ze hebben natuurlijk een opdracht gehadquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:42 schreef Sestra666 het volgende:
Hebben ze nu morgen geen eten? daar was toch sprake van?
ah jammerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar ze hebben natuurlijk een opdracht gehad
en 350 verdient
vrijdag?
daarna hebben ze geld verdiendquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:42 schreef Sestra666 het volgende:
Hebben ze nu morgen geen eten? daar was toch sprake van?
Pruikquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:51 schreef greysbones het volgende:
Mori doet wasverzachter in dr haar
dan ruikt het lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:51 schreef greysbones het volgende:
Mori doet wasverzachter in dr haar
Het moet 3 uur in de wasverzachter in de frietsausemmerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel handig als je zo je haar kunt wassen
Ze is mooier zonderquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:52 schreef greysbones het volgende:
Moraima praat echt vaak papiaments tegen Rupie
Gisteravond zei Jeffrey al dat zij veel minder geld dan normaal te besteden hadden (nog minder), en dat hij verwachtte dat het in het eten van vanavond zou zitten......... dat blijkt dus zo te zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar ze hebben natuurlijk een opdracht gehad
en 350 verdient
vrijdag?
ik dacht in het kamer evenement van K3 vanavond??quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Gisteravond zei Jeffrey al dat zij veel minder geld dan normaal te besteden hadden (nog minder), en dat hij verwachtte dat het in het eten van vanavond zou zitten......... dat blijkt dus zo te zijn
Daar hadden ze het eerder wel over.... dat is dan zeker dat pokertoernooi....... ??quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht in het kamer evenement van K3 vanavond??
Goh, dat zou me niets verbazenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb echt geen ideequote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar hadden ze het eerder wel over.... dat is dan zeker dat pokertoernooi....... ??
deel wilde niet meedoen , k3 is geen geheel meerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
deel wilde niet meedoen , k3 is geen geheel meer
dan hebben ze nog minder te doen/ herrie/ geen mogelijkheid tot gedoe over wie afwast?quote:
Snap ik wel, dan worden ze nog luier dan lui ( sommige dan )quote:
zal wel zoiets zijn jaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dan hebben ze nog minder te doen/ herrie/ geen mogelijkheid tot gedoe over wie afwast?
Plus dat idd.. lekker afwassen.. zou mij echt niks uit maken..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dan hebben ze nog minder te doen/ herrie/ geen mogelijkheid tot gedoe over wie afwast?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zet aan het einde van de dag of de volgende dag de fragmenten ook
in het filmpjes topic, dus je kunt ze zonder moeite altijd terugvinden .....![]()
Blij dat de meesten het wel waarderen, graag gedaan ...
.
quote:
Als Bern nou even verteld waarcde afwasmachine komt te staan en zelf even de elektra en waterleidingen doortrekt.quote:
Inderdaad, tijdens de afwas kan je juist de leukste gesprekken voeren.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:03 schreef Loveable het volgende:
[..]
Plus dat idd.. lekker afwassen.. zou mij echt niks uit maken..
Precies. Er word weer iets onnodigs aangewakkerd.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoempah zet ze ook wel eens hier
Beide doen hun best
Ja maar dan hoeft Bern dat " vieze klusje niet te doen 1a2 keer per week.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:04 schreef KinKiJan het volgende:
voor zoveel man staat een 'gewone' vaatwasser constant te draaien
Kenzy heeft zich niet laten verleiden door Jeff met zijn kinderachtige spelletjes. Kenzy heeft het redelijk tot goed gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:14 schreef pingu66 het volgende:
Waar is Esther zewas er ook met het eten niet.
Mis je haarquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:14 schreef pingu66 het volgende:
Kenzy heeft netjes geluisterd naar Isaakquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kenzy heeft zich niet laten verleiden door Jeff met zijn kinderachtige spelletjes. Kenzy heeft het redelijk tot goed gedaan.
Etos bonquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is hun condoomvoorraad alweer aangevuld?
Ze slaapt zei JW net omdat ze de hele nacht op had gezetenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:14 schreef pingu66 het volgende:
beter dan in een volle kamerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:26 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff en KimD zijn in een lege kamer wezen krikken en gaat nu alsnog eten wat de pot schaft
Vraag me af of zijzelf weten dat het niet gefilmd (lees: gestreamd/uitgezonden) wordtquote:
echt vreselijke ventquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
Bern en Zoe vragen of Erik ook meedoet met het pokeren. Die wil niet. "Gierigaard.." mompelt Zoe tegen Bern.
Zoe roept naar Erik dat hij ook gewoon Tikkels kan inzetten. Maar Erik's besluit staat vast: "Nee! Ik doe niet met inzet!"
En niet gegeten,goed bezig....quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze slaapt zei JW net omdat ze de hele nacht op had gezeten
Maar ze kan nooit slapen is altijd wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En dan stem je op GJ en zonder dat je het weet, ben je dan zelf de klos. Je gaat toch geen blanco stem uitbrengen, want daar komt het op neer. Ik zou zeggen, als jij mijn stem wilt, wil ik weten wie je wegstemt en anders stem ik niet op jouquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:37 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ vertelt ook aan Sasha dat hij eigenlijk maandag tijdens het weekoverleg wil zeggen, klopt, ik heb mensen gevraagd om op me te stemmen. Maar stem nog steeds maar op mij, en ik laat in het midden wie ik wegstem.
Sasha vindt het een stoer idee.
GJ voelt zich heel belangrijk.
en daarna vertelde ze het plan...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda vertelt aan Marciano dat ze bv. Martin niet meer zo snel iets zal vertellen. Dat ze dat in het verleden al een aantal mensen wel dingen heeft verteld, en daarvoor op de blaren heeft moeten zitten.
Wanda : Dus .. ik heb wel wat huiveriger om mensen te vertellen wat we van plan zijn, of wat ik van plan ben, of wat ik wil doen. Maar, ergens voelt het ook heel raar om het niet meer met jou erover te hebben, ook al heb ik het idee dat we niet meer op dezelfde lijn liggen wat betreft stemmingen of zo...
Marciano : Je praat heel hard he
Wanda : Die muziek daar... hij hoort dat echt niet hoor.... Ik wil ergens ook eerlijk tegen je zijn wat we van plan zijn. Omdat ik ook wil uitleggen waarom.
Marciano : Je hoeft helemaal niks uit te leggen.
Wanda : Weet ik, maar ik vind het vervelend ... nogmaals we hoeven niet hetzelfde te stemmen, we hoeven niet hetzelfde te stemmen, maar ik vind het wel vervelend als we op een gegeven moment met een beetje schuine ogen naar elkaar zouden kijken.
Dit is toch de bedoeling....quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:41 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda vertelt het plan van Gj en de groep nog even aan Marciano...
ehhh....
Dat was afgesproken met GJ dat ze dat zou doenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en daarna vertelde ze het plan...
Zijn wij nou de enige die opletten Dot?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was afgesproken met GJ dat ze dat zou doen
Of misschien nog iets meer de streams volgenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:50 schreef juul. het volgende:
[..]
Zijn wij nou de enige die opletten Dot?
dat word rupi denk ikquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met dat nominatie gezwets. Niemand heeft het over de aanstaande manager functie.
jeetje.. ik ga ook heel even iets anders doen...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was afgesproken met GJ dat ze dat zou doen
Schijnbaarquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:50 schreef juul. het volgende:
[..]
Zijn wij nou de enige die opletten Dot?
Ja dat was ook de bedoeling. GJ wilde dat zij t aan Tiano zou zeggen omdat zij door haar vriendschap met KimW t vertrouwen zou hebben van hem.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:41 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda vertelt het plan van Gj en de groep nog even aan Marciano...
ehhh....
ja maar waarom>quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja dat was ook de bedoeling. GJ wilde dat zij t aan Tiano zou zeggen omdat zij door haar vriendschap met KimW t vertrouwen zou hebben van hem.
Dan kan hij het, net als Esther, tegen Isaac vertellenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja maar waarom>
wat is het voordeel dat marciano alles weet?
Waar is de verontwaardiging nuquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Een aanval op Ice, dat heeft niks met jullie te maken.
Marciano : Dat snap ik, dat is ook het spel.
Wanda : Normaal zou je groep tegen groep hebben, maar dat is nu niet aan de hand. Ik heb het vaak met Jasper en Gert-Jan en Babette erover, ze hebben je echt facking hoog zitten. Ze vertrouwen jou als 1 van de weinigen.
Voor mij hoeft dat niet. Ik heb tot laat gekeken. En t stukje met de brief verbranden had je vanmiddag gepostquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 2400 uur staat online, is er ook behoefte aan 0000 tot 0400 uur ?
Ik ben hem ook zat hij vraagt veel aandacht en denkt dat hij de sterke leider isquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik kijk steeds minder, die GJ ben ik meer dan meer zat. het wordt weer een saaie zaterdagavond. We gaan voor de verandering een spelletje doen![]()
![]()
En voor de rest nominatie gelul
Omdat dit is afgesproken met GJ dat Wanda dit tegen Marcia zou zeggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar is de verontwaardiging nu
Esther vertelde het en wordt afgemaakt
Nu Wanda en krekels
Het ziet er toch bizar uit. Zo'n hand haarquote:
Esther wilde GJ een oor aannaaien en gooide haar eigen mensen onder de bus terwijl het plan toen nog niet was uitgelekt. Wanda vertelt het namens GJ omdat ze denken dat het tactisch verstandig is qua lange termijn. Tiano willen ze eigenlijk bij hun eigen groepje omdat ze het een prima kerel vinden waar ze een connectie mee voelen. En uiteraard gaat dit bij Isaac terechtkomen waarna er zomaar een openlijke fittie kan komen. Als je Isaac bent dan ben je dus volledig afhankelijk van GJ of je überhaupt nog mag blijven in de loods. En tegelijk weet je dan dus dat de meerderheid jou weg wil hebben en vol achter dat plan staat. Blijf er echter bij dat je niet weet waar FEBO mee gaat komen dus beter zwijgen en zelfs een alternatief plan mocht de proef onmogelijk blijken te zijn. All or nothing klinkt leuk maar uiteindelijk kan koppigheid dus jou je eigen kop gaan kosten.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar is de verontwaardiging nu
Esther vertelde het en wordt afgemaakt
Nu Wanda en krekels
Als Achter het maar hoort..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:28 schreef schizolientje het volgende:
ze hoort echt niet wat Babette zegt, en niet uit doofheid, het komt gewoon niet binnen
pammen worden bijna niet meer vergoedquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:31 schreef mootie het volgende:
Esther is blijkbaar al jaren bezig met haar slapen.
Ze kan de medicatie niet betalen. Volgens haar 60 euro per maand.
https://www.farmacotherap(...)icht/modal/temazepam
Maar het kost geen 60 euro per maand.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:35 schreef schizolientje het volgende:
[..]
pammen worden bijna niet meer vergoed
Nog geen 8 euro per maand dusquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het kost geen 60 euro per maand.
Gemiddeld zo’n 23ct per dag.
Mijn flurazepam en lorazepam wordt gewoon vergoed hoor?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:35 schreef schizolientje het volgende:
[..]
pammen worden bijna niet meer vergoed
De kosten van fabriceren en apotheek loopt enorm uiteen vaakquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het kost geen 60 euro per maand.
Gemiddeld zo’n 23ct per dag.
kosten weet ik niet , hoorapparaat kan ze niet betalen, med kan ze niet betalen, vrrrrrrrrrrrreeemdquote:
Ze lult echt crap met haar ‘ik slaap al eeuwen niet maar kan de medicatie niet betalen want dat is 60 euro’.quote:
Ik post toch net een link met de prijzen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:38 schreef schizolientje het volgende:
[..]
kosten weet ik niet , hoorapparaat kan ze niet betalen, med kan ze niet betalen, vrrrrrrrrrrrreeemd
Een heel speciaal, enorm duur hoorapparaat.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:38 schreef schizolientje het volgende:
[..]
kosten weet ik niet , hoorapparaat kan ze niet betalen, med kan ze niet betalen, vrrrrrrrrrrrreeemd
Je kan altijd aankloppen voor bijzondere bijstand zeker voor medische zakenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:38 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Eentje tegen Oost-Indisch doofheidquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Een heel speciaal, enorm duur hoorapparaat.
Krijgt ze niet https://www.rijksoverheid(...)ingsmiddelen-vergoedquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:37 schreef mootie het volgende:
Nou kuttekop, vraag een paar temazepammetjes bij de huisarts. Man man man…
Ik geloof helemaal niet dat ze niet slaaptquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze lult echt crap met haar ‘ik slaap al eeuwen niet maar kan de medicatie niet betalen want dat is 60 euro’.
Als het zolang elke nacht geslikt wordt werkt het sowieso niet meer...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zit te googlen op die slaapmedicatie. Zonder recept kost het wel 60 euro ..... vaag verhaal van Esther.
https://www.apothekermedicatie.com/Winkel/temazepam-20mg/
Ook dat hoorapparaat, 75% wordt vergoed. Zeg dat het 500 is.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zit te googlen op die slaapmedicatie. Zonder recept kost het wel 60 euro ..... vaag verhaal van Esther.
https://www.apothekermedicatie.com/Winkel/temazepam-20mg/
Jezus christus, ze kan best 10 pammetjes kopen voor 3 euro hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:40 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Krijgt ze niet https://www.rijksoverheid(...)ingsmiddelen-vergoed
Nou, dat heeft ze 2 weken geleden letterlijk tegen 'achter' gezegd... maar die zagen dat anders.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:43 schreef Kakadylo het volgende:
Je merkt aan Babs dat ze eigenlijk 'seint' dat het programma Esther tegen zichzelf moet beschermen en haar eruit moet halen
Babette en Wendy zijn mijn favorietenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Knuffel van Babette voor Esther. Babette is wel een goed mens.
Er wordt nu helemaal gestuurd op een 'Esther-exit'.. kan niet missen. Alles om een toneelhaakje of vrijwillige exit te voorkomen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Of zien we Anti-Exit-Medelijden-Tour.. is niets nieuws in WegStemLand
Ik vind haar echt misselijk nu.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er wordt nu helemaal gestuurd op een 'Esther-exit'.. kan niet missen.
of alles om een Isaak exit te voorkomenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er wordt nu helemaal gestuurd op een 'Esther-exit'.. kan niet missen. Alles om een toneelhaakje of vrijwillige exit te voorkomen.
same same.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
of alles om een Isaak exit te voorkomen
Haar schaamteloze bedelen bij Achter om pillen via Janken bij Babbel geeft wel te denken, om 24 uur aanvragen te vermijdenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er wordt nu helemaal gestuurd op een 'Esther-exit'.. kan niet missen. Alles om een toneelhaakje of vrijwillige exit te voorkomen.
"ademhalingsoefeningen van Willem"quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:48 schreef mootie het volgende:
Esther doet al constant ademhalingsoefeningen.
Als Eunice vraag welke, begint ze over iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |