Ik maak het echt nergens meer mee in de Randstad hoor. Het enige dat is blijven hangen dat die boks een beetje gemeengoed is geworden, maar niet om covidangst.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Randstad autisme. Hier geeft elke huisarts weer een hand.
Oh jezus ik moest echt hardop lachen, dank daarvoorquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijne wilde een hand geven, ik zei dat ik het niet verstandig vond. Mijn huisarts vroeg of dat nog om corona ging. Nee, ik kwam juist omdat ik een vervelende blessure precies aan die hand had waarvoor ik op controle kwam
We gaan voor de twaalfde keer allemal deaud?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:50 schreef nostra het volgende:
De twaalfde golf is ook alweer begonnen zie ik, tjee.
Never stick your dick in crazy lijkt mij hier wel van toepassing.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Niet iedereen kan dit waarderen!
quote:Op zondag 26 februari 2023 21:42 schreef capricia het volgende:
COR / COR gaat sluiten
Niet schrikken als je straks in een ander subforum zit.
Dank!quote:Op zondag 26 februari 2023 21:42 schreef capricia het volgende:
COR / COR gaat sluiten
whooaa, dat verhaal gaat al 3 jaar rondquote:Op zondag 26 februari 2023 16:52 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Interessant verhaal. Het is mij ook te toevallig allemaal.
Te vroeg heeft grotere gevolgen.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Eindelijk ziet het OMT ook in dat corona voorbij is, wel een ''beetje'' te laat.
Een of ander seksforumquote:Op zondag 26 februari 2023 21:42 schreef capricia het volgende:
COR / COR gaat sluiten
Toch veel lol gehad hier! En veel frustratie ook.quote:Op zondag 26 februari 2023 21:42 schreef capricia het volgende:
COR / COR gaat sluiten
Ja. En volgens mij was het afgelopen weekend drie jaar (echt drie jaar al weer!) geleden dat het eerste geval in NL bekend werd. Iets met carnaval.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:21 schreef OProg het volgende:
De experts van het Outbreak Management Team (OMT) die adviseren over vaccinatie tegen COVID-19 vinden het niet nodig om dit voorjaar nog een nieuwe vaccinatieronde te beginnen. Dat blijkt uit het advies dat minister Ernst Kuipers (Volksgezondheid) maandag heeft gedeeld met de Tweede Kamer.
Deze periode van COR en de sluiting van het subforum valt mooi samen met dit bericht.
Best een aantal jaar gehad waarin er vooral rekening gehouden werd met die groep, nu we weer wat meer terug gaan naar het oude normaal moeten ze weer even wennen; dat de hele samenleving niet meer om hun bescherming draait.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:29 schreef OProg het volgende:
Syreetha is al dagen ZIEDEND en nog niet niet bezig met het OMT, Koopmans en Kuipers op twitter voor moordenaars en van alles uit te maken op Twitter. Moordenaars, naja, eigenlijk gaat het wel gewoon die kant op.
Met welk onderwerp ook, het heeft altijd iets treurigs en sneu's als dit soort mensen vanuit hun bubbeltje waaruit ook de informatievoorziening voor ze waarschijnlijk vandaan komt het beter denken te weten dan een groep die jaren opleiding gedaan hebben overgoten met praktijkervaring.
Zo, dit is wel onverwacht voor mij eigenlijk. Had wel verwacht dat er nog iig één prikrondje gegeven zou worden en dan elk najaar ofzoquote:Op maandag 27 februari 2023 13:21 schreef OProg het volgende:
De experts van het Outbreak Management Team (OMT) die adviseren over vaccinatie tegen COVID-19 vinden het niet nodig om dit voorjaar nog een nieuwe vaccinatieronde te beginnen. Dat blijkt uit het advies dat minister Ernst Kuipers (Volksgezondheid) maandag heeft gedeeld met de Tweede Kamer.
Deze periode van COR en de sluiting van het subforum valt mooi samen met dit bericht.
"Even binnen blijven, het is maar eventjes, je doet het voor een ander"quote:Op maandag 27 februari 2023 13:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. En volgens mij was het afgelopen weekend drie jaar (echt drie jaar al weer!) geleden dat het eerste geval in NL bekend werd. Iets met carnaval.
Paar woorden waar ik echt allergisch voor ben geworden. ''Even''. ''Solidariteit''.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:35 schreef Molo het volgende:
[..]
"Even binnen blijven, het is maar eventjes, je doet het voor een ander"
Drie jaar idd... Pffff
Over twee weken weten we meer.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Paar woorden waar ik echt allergisch voor ben geworden. ''Even''. ''Solidariteit''.
Ziedend jaquote:Op maandag 27 februari 2023 13:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Paar woorden waar ik echt allergisch voor ben geworden. ''Even''. ''Solidariteit''.
Is LIF een warm bad? @Orientequote:Op zondag 26 februari 2023 21:42 schreef capricia het volgende:
COR / COR gaat sluiten
jep, na carnavalquote:Op maandag 27 februari 2023 13:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. En volgens mij was het afgelopen weekend drie jaar (echt drie jaar al weer!) geleden dat het eerste geval in NL bekend werd. Iets met carnaval.
Vandaag zelfs.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jep, na carnaval
ik vertrouwde ze al niet voor de 1ste positieve werd getest.
COR / De amateurs van het RIVM
quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:27 schreef opgebaarde het volgende:
We sluiten alle grenzen.
Nachtklok vanaf 19:00
Alle verloven worden ingetrokken
20 veldhospitalen over Nederland verdeeld
Iedereen aan de mondkapjes
Verboden om in groepen van meer dan 10 personen te begeven
Maar geen paniek. We hebben alles onder controle. GEEN PANIEK, DOE KALM, ALLES ONDER CON-TRO-LE
Dat was wel echt cringe.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:01 schreef OProg het volgende:
Wat ook wel een sneue bedoening was dat ze een campagne begonnen om jongeren te bereiken en ze met die af gingen trappen met Grapperhaus. Die sprak ze dan aan met de slogan 'SLIMMER CHILLEN = CORONA KILLEN’.![]()
Gisteren geloof ik exact 3 jaar nadat die gozer uit Loon op Zand corona kreeg, die was de eerste.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Coroon op Zandquote:Op maandag 27 februari 2023 14:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Gisteren geloof ik exact 3 jaar nadat die gozer uit Loon op Zand corona kreeg, die was de eerste.
Syreetha heeft in haar naam ook "tegen onrecht" staan. Alsof iemand voor onrecht isquote:Op maandag 27 februari 2023 13:29 schreef OProg het volgende:
Syreetha is al dagen ZIEDEND en nog niet niet bezig met het OMT, Koopmans en Kuipers op twitter voor moordenaars en van alles uit te maken op Twitter. Moordenaars, naja, eigenlijk gaat het wel gewoon die kant op.
Hoe zou het met hem zijn?quote:Op maandag 27 februari 2023 14:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Gisteren geloof ik exact 3 jaar nadat die gozer uit Loon op Zand corona kreeg, die was de eerste.
En dan aankomen met een honderdjarige die voortijdig overleed na een coronainfectiequote:Op maandag 27 februari 2023 15:10 schreef RipCity het volgende:
Voor altijd in angst leven tot je dood: https://www.ed.nl/eindhov(...)te-riskant~a6726e2d/
Alsof het Ebola is.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:10 schreef RipCity het volgende:
Voor altijd in angst leven tot je dood: https://www.ed.nl/eindhov(...)te-riskant~a6726e2d/
Met een mondkapje op de foto.quote:😇D/T-blint😵☠️Vaccins+Mockdowns=onvoldoende tegen🦠. Dé uitweg: Écht #indammen/TTI/#preventie!💪😷 Volg @AlleHandenSamen
🫂 @ContainmentNU
-🐘@M02@mas.to ☮️🔻
Mockdowns. Mijn hemelquote:Op maandag 27 februari 2023 16:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Met een mondkapje op de foto.
Al dit soort lultermen anno nu. Terwijl het zelfs met hele delen van China zelfs met permanent testen en hele flatgebouwen op te sluiten niet lukte. Ik vraag me ergens af hoe ze het nog voor zicht ziet om dit soort acties uit te halen zonder zowel maatschappelijk als economisch je land te slopen. Minimaal grenzen totaal afsluiten en dergelijke dan. Maar ik ben een beetje bang dat ze echt nog steeds denken dat je zo ongeveer weer in lockdown moet en mensen alleen nog aal covid overlijden en de overheid al die kosten wel even kan dragen.
Dit is gewoon het welbekende hoefijzer-model van de andere kant. Verder is het eigenlijk dezelfde gekte.
Slap gelul sheesh.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Al dit soort lultermen anno nu. Terwijl het zelfs met hele delen van China zelfs met permanent testen en hele flatgebouwen op te sluiten niet lukte. Ik vraag me ergens af hoe ze het nog voor zicht ziet om dit soort acties uit te halen zonder zowel maatschappelijk als economisch je land te slopen. Minimaal grenzen totaal afsluiten en dergelijke dan. Maar ik ben een beetje bang dat ze echt nog steeds denken dat je zo ongeveer weer in lockdown moet en mensen alleen nog aal covid overlijden en de overheid al die kosten wel even kan dragen.
Dit is gewoon het welbekende hoefijzer-model van de andere kant. Verder is het eigenlijk dezelfde gekte.
Och, ze kunnen ook nog voor een cockdown gaanquote:
Met de destijds legendarische uitspraak "Carnaval wordt in kleine groepjes gevierd" begon het allemaalquote:Op maandag 27 februari 2023 13:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat ze hier nog mee bezig zijnquote:Op maandag 27 februari 2023 14:53 schreef MaxC het volgende:
Tijd dringt voor afhandeling duizenden coronaboetes - https://nos.nl/l/2465469
Nog lekker veel tijd en energie instoppen
Wat zijn mockdowns? Voor de rest een ZeroCovidian dus gewoon een door geslagen gek. Maar het hoefijzermodel klopt wel want vaak zijn ze het eens met de anti-vaxxers dat het vaccin in hun ogen niks gedaan heeft.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Maar doen ze dan zelftests, en zijn die nog betrouwbaar? Met PCR blijf je maanden positief testen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:22 schreef quirina het volgende:
Best wel gek nu.
Heb nu zes collega’s die besmet zijn met corona en die zijn gewoon op het werk. Ik hoop dat het mij overslaat, heb het in november gehad.
Met zelftest kan dat primaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:55 schreef Za het volgende:
[..]
Maar doen ze dan zelftests, en zijn die nog betrouwbaar? Met PCR blijf je maanden positief testen.
Misschien wordt het gebouw amper geventileerd, liggen er massa's inactief virus overal dat opwaait bij rondlopen dat ze inademen, en dan positief testen, maar zijn ze in werkelijkheid verkouden.
De test kan geen onderscheid maken.
Klap in het gezicht van de zorgquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:22 schreef quirina het volgende:
Best wel gek nu.
Heb nu zes collega’s die besmet zijn met corona en die zijn gewoon op het werk. Ik hoop dat het mij overslaat, heb het in november gehad.
maar ook echt ziek of lichte klachten?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:22 schreef quirina het volgende:
Best wel gek nu.
Ik kreeg een flashback naar de beeldspraak van Hugoquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:55 schreef Za het volgende:
[..]
Maar doen ze dan zelftests, en zijn die nog betrouwbaar? Met PCR blijf je maanden positief testen.
Misschien wordt het gebouw amper geventileerd, liggen er massa's inactief virus overal dat opwaait bij rondlopen dat ze inademen, en dan positief testen, maar zijn ze in werkelijkheid verkouden.
De test kan geen onderscheid maken.
Als je echt ziek bent ga je niet op je werk zitten.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:42 schreef Malavita het volgende:
[..]
maar ook echt ziek of lichte klachten?
Hallo zaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 04:58 schreef Za het volgende:
De lab-leak theorie is hot momenteel in de VS.
https://www.wsj.com/articles/covid-origin-china-lab-leak-807b7b0a
[ twitter ]
[ twitter ]
Deze beschuldiging uiteraard vanwege het siden met Rusland en het eisen van een verklaring van China van de VS voor het opblazen van delen van de Nordstream.
Dit is geen lifestyle discussie imo.
Ooit was de hoofdthread gewoon op NWS, waar hij thuishoort, nu staat het tussen "Hoe vaak laat jij je hond uit?"![]()
@:capricia
Ik haak maar af denk ik.
Dat mag ik hopen iddquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je echt ziek bent ga je niet op je werk zitten.
Het zou mij eerlijk gezegd ook niet verbazen, al die breadcrumbs. En China's idiote spelletje. Weet nog wel dat mensen keihard uitgeblaft werden voorheen toen ze daar over begonnen. Belachelijk wel hoe de massa meegaat met het geheel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:15 schreef THEFXR het volgende:
The U.S. Energy Department concluded with "low confidence" that the COVID-19 virus likely started with an unintentional lab leak in China. Ana Kasparian and Cenk Uygur discuss on The Young Turks.
Oh smullen.quote:
Ik kan "low confidence" en "likely" niet helemaal rijmen, maar ik zal wel te kritisch denken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:15 schreef THEFXR het volgende:
The U.S. Energy Department concluded with "low confidence" that the COVID-19 virus likely started with an unintentional lab leak in China. Ana Kasparian and Cenk Uygur discuss on The Young Turks.
zelf kan ik het niet rijmen dat je iets van een vleermuis krijgt en dan ineens verschrikkelijk besmettelijk van mens tot mens is. met gain of function begrijp ik het een stuk beter.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan "low confidence" en "likely" niet helemaal rijmen, maar ik zal wel te kritisch denken.
Waarom kan je dat precies niet "rijmen"? Zoönosen zijn niet nieuw. Ik vind het wel schattig hoor al die mensen die kennelijk gedurende de coronapandemie even een promotie in een relevant vakgebied hebben afgerond en ons op internet komen verblijden met hun diepgaande wetenschappelijke analyses, maar erg veel waarde hecht ik er niet aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zelf kan ik het niet rijmen dat je iets van een vleermuis krijgt en dan ineens verschrikkelijk besmettelijk van mens tot mens is. met gain of function begrijp ik het een stuk beter.
Het ding is gewoon daar ontstaan, in China. En ik weet niets van eventuele maatregelen die ze verder getroffen hebben over hoe ze dit in het vervolg willen voorkomen. Of ze er ook zelf van geleerd hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom kan je dat precies niet "rijmen"? Zoönosen zijn niet nieuw. Ik vind het wel schattig hoor al die mensen die kennelijk gedurende de coronapandemie even een promotie in een relevant vakgebied hebben afgerond en ons op internet komen verblijden met hun diepgaande wetenschappelijke analyses, maar erg veel waarde hecht ik er niet aan.
Kijk ik vel verder geen waardeoordeel over dit nieuwsdumpje hoor, maar iets dat met lage zekerheid waarschijnlijk is lijkt me nogal een contradictie.
Hai capricia,quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Hallo za
COR stond al een tijdje onder Mind Body & Living.
Er zal wel meer nieuws komen wat corona-gerelateerd is. Bijv de parlementaire enquête.
Het is ook niet verboden ofzo om daar een topic in NWS of POL (afhankelijk waar het past) over te openen. Ga gerust je gang.
Capricia, uit gelekte Nederlandse emails van een OMT lid was al duidelijk dat het onmogelijk zou zijn aan het publiek te verhullen dat het een man made virus was, die mails zijn openbaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:09 schreef capricia het volgende:
Het ding is gewoon daar ontstaan, in China. En ik weet niets van eventuele maatregelen die ze verder getroffen hebben over hoe ze dit in het vervolg willen voorkomen. Of ze er ook zelf van geleerd hebben.
Of het een vleermuis op een markt was, of iets in een laboratorium geweest is, of een combinatie van beiden. China heeft er alles aan gedaan om juist dit vaag te houden. Onderzoekers kregen nauwelijks toegang. Alles bleef vaag.
En dan is het hier een discussie of het een vleermuis was...
Ik zag het net voorbij komen bij op1. Heb me weer kapot lopen ergeren aan die RedTeam figuren. Scandinavië heeft het goed gedaan maar Zweden mocht niet genoemd worden ofzo en Ginnie vond ons maar asociaal enzovoort. Gommers heeft inmiddels wel door dat de samenleving uit meer bestaat dan corona en had het ook over de jeugd maar ook over ouderen die alleen moesten sterven enzovoort.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 03:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whooaa, dat verhaal gaat al 3 jaar rond
Deze had ik niet eens gezien.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:21 schreef OProg het volgende:
Gaat dit qua aansprakelijkheid gevolgen hebben denk je?quote:Op woensdag 1 maart 2023 02:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
De FBI is het er ook mee eens.
Goh...quote:Op woensdag 1 maart 2023 02:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
2003 vergeten?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zelf kan ik het niet rijmen dat je iets van een vleermuis krijgt en dan ineens verschrikkelijk besmettelijk van mens tot mens is. met gain of function begrijp ik het een stuk beter.
alleen geven die nooit 1 vel papier bloot, dus niet te controleren.quote:Op woensdag 1 maart 2023 02:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Maar Marianne had dat toch gecheckt?quote:
Marion Koopmans. Ja.quote:
Ah ja, Marion, scusi.quote:
Geen idee meer wat zij allemaal geroepen heeft. Dat de oorsprong nog niet duidelijk was of zo..?quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:50 schreef capricia het volgende:
Geen idee meer wat zij allemaal geroepen heeft.
https://nos.nl/artikel/23(...)ral-vervolgvragen-opquote:De onderzoekers achten het hoogst onwaarschijnlijk dat het virus in een lab is gecreëerd. Daarvoor hebben ze geen enkele aanwijzing gevonden en ze stellen dat ze voldoende gelegenheid hebben gehad om zich ervan te vergewissen bij hun bezoek aan Instituut voor Virologie in Wuhan.
Sleutelwoord hier: gecreëerd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:56 schreef nostra het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)ral-vervolgvragen-op
Ze zijn hoe dan ook verantwoordelijk maar kan me niet aan de indruk ontrekken dat dit labgerucht weer de wereld in helpen ook wat te maken heeft met de relatie China-Rusland vs de rest van de wereld.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen idee meer wat zij allemaal geroepen heeft. Dat de oorsprong nog niet duidelijk was of zo..?
China heeft echt wel wat uit te leggen. Hield allerlei onderzoek tegen.
Prut onderzoekje, sloeg ook helemaal nergens op. Ik heb sowieso een beetje het idee dat zij meewerken aan de politicatie ervan. Denk dat naarmate de tijd vordert we steeds dichter bij de oorsprong komen. En er zijn nog al wat aanwijzingen dat het mogelijkerwijs uit het lab gekomen is.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:56 schreef nostra het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)ral-vervolgvragen-op
Ik heb van dat soort beelden uit China gezien (nee, ik ga ze hier niet posten). Maar ik heb zoveel gezien. Weet niet meer wat de context was. Misschien dat mensen uithuis gehaald werden en hun huisdieren afgemaakt werden. Of dat ze sws massaal huisdieren afmaakten. Ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:36 schreef Jippie het volgende:
Hier had ik de straat wel voor opgegaan
In de beginfase van de coronapandemie overwoog de Britse regering om alle huiskatten in het land te doden. Voormalig plaatsvervangend minister van Volksgezondheid Bethell vertelde dit op Channel 4.
Toen in 2020 de pandemie uitbrak, was het onduidelijk of huisdieren het coronavirus konden overdragen. Daarom werd er even nagedacht om het publiek aan te sporen alle katten in het VK uit te roeien.
In zeldzame gevallen kan het coronavirus waarschijnlijk worden overgedragen van kat op mens. In een studie beschreven wetenschappers een geval in Thailand waarbij een dierenarts besmet was met het virus nadat ze een kat had behandeld die positief was getest op Saes-Cov-2 in de Zuid-Thaise stad Songkhla.
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://wnl.tv/2023/03/02(...)aar-stemmingmakerij/
Ik ben wel benieuwd naar het bewijs.
[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 03-03-2023 00:38:39 ]"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Oh wowquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:36 schreef Jippie het volgende:
Hier had ik de straat wel voor opgegaan
In de beginfase van de coronapandemie overwoog de Britse regering om alle huiskatten in het land te doden. Voormalig plaatsvervangend minister van Volksgezondheid Bethell vertelde dit op Channel 4.
Toen in 2020 de pandemie uitbrak, was het onduidelijk of huisdieren het coronavirus konden overdragen. Daarom werd er even nagedacht om het publiek aan te sporen alle katten in het VK uit te roeien.
In zeldzame gevallen kan het coronavirus waarschijnlijk worden overgedragen van kat op mens. In een studie beschreven wetenschappers een geval in Thailand waarbij een dierenarts besmet was met het virus nadat ze een kat had behandeld die positief was getest op Saes-Cov-2 in de Zuid-Thaise stad Songkhla.
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:11 schreef capricia het volgende:
Kennen we Ab nog?
Nou, hij is er nog.Wel props voor Ab dat hij het woord 'onverkwikkelijk' gebruikt, prachtig woord en ondergewaardeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://wnl.tv/2023/03/02(...)aar-stemmingmakerij/
Ik ben wel benieuwd naar het bewijs.
Verder uiteraard alles des Abs dus mehOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Het is echt voorbij hè, al de maatregelen.quote:Geen quarantaine meer
Beste ouder(s)/verzorger(s),
Hopelijk genieten de kinderen -en u wellicht ook- lekker van de vakantie. Zoals de overheid onlangs heeft gecommuniceerd hoeven we niet meer in quarantaine bij Corona. Wellicht testen jullie al niet meer, maar een deel van Nederland doet dat nog wel.
Als school zullen wij dit advies in samenspraak met de MR opvolgen. Mocht uw kind Corona hebben, maar geen koorts, dan mag uw kind gewoon weer naar school komen.
Wanneer er (kwetsbare) gezinnen zijn die moeite hebben met dit besluit dan hoor ik dit uiteraard graag.
Geniet nog van het heerlijke weer en fijn weekend alvast! Graag zien wij alle kinderen maandag weer op (op tijd 😉) school.
Ik was vorige week bij de tandarts. Die liep nog als een marsmannetje erbij en mijn temperatuur werd opgenomen. Ook moest ik m'n mond nog spoelen. Hij heeft de memo gemist geloof ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:51 schreef capricia het volgende:
Basisschool:
[..]
Het is echt voorbij hè, al de maatregelen.
Je stonk gewoon uit je bek.quote:
Mijn tandarts heeft ook nog een "mondkapje verplicht" bordje hangen bij de ingang...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:58 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik was vorige week bij de tandarts. Die liep nog als een marsmannetje erbij en mijn temperatuur werd opgenomen. Ook moest ik m'n mond nog spoelen. Hij heeft de memo gemist geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |