Gaat dit qua aansprakelijkheid gevolgen hebben denk je?quote:Op woensdag 1 maart 2023 02:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
De FBI is het er ook mee eens.
Goh...quote:Op woensdag 1 maart 2023 02:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
2003 vergeten?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zelf kan ik het niet rijmen dat je iets van een vleermuis krijgt en dan ineens verschrikkelijk besmettelijk van mens tot mens is. met gain of function begrijp ik het een stuk beter.
alleen geven die nooit 1 vel papier bloot, dus niet te controleren.quote:Op woensdag 1 maart 2023 02:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Maar Marianne had dat toch gecheckt?quote:
Marion Koopmans. Ja.quote:
Ah ja, Marion, scusi.quote:
Geen idee meer wat zij allemaal geroepen heeft. Dat de oorsprong nog niet duidelijk was of zo..?quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:50 schreef capricia het volgende:
Geen idee meer wat zij allemaal geroepen heeft.
https://nos.nl/artikel/23(...)ral-vervolgvragen-opquote:De onderzoekers achten het hoogst onwaarschijnlijk dat het virus in een lab is gecreëerd. Daarvoor hebben ze geen enkele aanwijzing gevonden en ze stellen dat ze voldoende gelegenheid hebben gehad om zich ervan te vergewissen bij hun bezoek aan Instituut voor Virologie in Wuhan.
Sleutelwoord hier: gecreëerd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:56 schreef nostra het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)ral-vervolgvragen-op
Ze zijn hoe dan ook verantwoordelijk maar kan me niet aan de indruk ontrekken dat dit labgerucht weer de wereld in helpen ook wat te maken heeft met de relatie China-Rusland vs de rest van de wereld.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen idee meer wat zij allemaal geroepen heeft. Dat de oorsprong nog niet duidelijk was of zo..?
China heeft echt wel wat uit te leggen. Hield allerlei onderzoek tegen.
Prut onderzoekje, sloeg ook helemaal nergens op. Ik heb sowieso een beetje het idee dat zij meewerken aan de politicatie ervan. Denk dat naarmate de tijd vordert we steeds dichter bij de oorsprong komen. En er zijn nog al wat aanwijzingen dat het mogelijkerwijs uit het lab gekomen is.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:56 schreef nostra het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)ral-vervolgvragen-op
Ik heb van dat soort beelden uit China gezien (nee, ik ga ze hier niet posten). Maar ik heb zoveel gezien. Weet niet meer wat de context was. Misschien dat mensen uithuis gehaald werden en hun huisdieren afgemaakt werden. Of dat ze sws massaal huisdieren afmaakten. Ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:36 schreef Jippie het volgende:
Hier had ik de straat wel voor opgegaan
In de beginfase van de coronapandemie overwoog de Britse regering om alle huiskatten in het land te doden. Voormalig plaatsvervangend minister van Volksgezondheid Bethell vertelde dit op Channel 4.
Toen in 2020 de pandemie uitbrak, was het onduidelijk of huisdieren het coronavirus konden overdragen. Daarom werd er even nagedacht om het publiek aan te sporen alle katten in het VK uit te roeien.
In zeldzame gevallen kan het coronavirus waarschijnlijk worden overgedragen van kat op mens. In een studie beschreven wetenschappers een geval in Thailand waarbij een dierenarts besmet was met het virus nadat ze een kat had behandeld die positief was getest op Saes-Cov-2 in de Zuid-Thaise stad Songkhla.
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://wnl.tv/2023/03/02(...)aar-stemmingmakerij/
Ik ben wel benieuwd naar het bewijs.
[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 03-03-2023 00:38:39 ]"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Oh wowquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:36 schreef Jippie het volgende:
Hier had ik de straat wel voor opgegaan
In de beginfase van de coronapandemie overwoog de Britse regering om alle huiskatten in het land te doden. Voormalig plaatsvervangend minister van Volksgezondheid Bethell vertelde dit op Channel 4.
Toen in 2020 de pandemie uitbrak, was het onduidelijk of huisdieren het coronavirus konden overdragen. Daarom werd er even nagedacht om het publiek aan te sporen alle katten in het VK uit te roeien.
In zeldzame gevallen kan het coronavirus waarschijnlijk worden overgedragen van kat op mens. In een studie beschreven wetenschappers een geval in Thailand waarbij een dierenarts besmet was met het virus nadat ze een kat had behandeld die positief was getest op Saes-Cov-2 in de Zuid-Thaise stad Songkhla.
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:11 schreef capricia het volgende:
Kennen we Ab nog?
Nou, hij is er nog.Wel props voor Ab dat hij het woord 'onverkwikkelijk' gebruikt, prachtig woord en ondergewaardeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://wnl.tv/2023/03/02(...)aar-stemmingmakerij/
Ik ben wel benieuwd naar het bewijs.
Verder uiteraard alles des Abs dus mehOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Het is echt voorbij hè, al de maatregelen.quote:Geen quarantaine meer
Beste ouder(s)/verzorger(s),
Hopelijk genieten de kinderen -en u wellicht ook- lekker van de vakantie. Zoals de overheid onlangs heeft gecommuniceerd hoeven we niet meer in quarantaine bij Corona. Wellicht testen jullie al niet meer, maar een deel van Nederland doet dat nog wel.
Als school zullen wij dit advies in samenspraak met de MR opvolgen. Mocht uw kind Corona hebben, maar geen koorts, dan mag uw kind gewoon weer naar school komen.
Wanneer er (kwetsbare) gezinnen zijn die moeite hebben met dit besluit dan hoor ik dit uiteraard graag.
Geniet nog van het heerlijke weer en fijn weekend alvast! Graag zien wij alle kinderen maandag weer op (op tijd 😉) school.
Ik was vorige week bij de tandarts. Die liep nog als een marsmannetje erbij en mijn temperatuur werd opgenomen. Ook moest ik m'n mond nog spoelen. Hij heeft de memo gemist geloof ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:51 schreef capricia het volgende:
Basisschool:
[..]
Het is echt voorbij hè, al de maatregelen.
Je stonk gewoon uit je bek.quote:
Mijn tandarts heeft ook nog een "mondkapje verplicht" bordje hangen bij de ingang...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:58 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik was vorige week bij de tandarts. Die liep nog als een marsmannetje erbij en mijn temperatuur werd opgenomen. Ook moest ik m'n mond nog spoelen. Hij heeft de memo gemist geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |