Wat zijn mockdowns? Voor de rest een ZeroCovidian dus gewoon een door geslagen gek. Maar het hoefijzermodel klopt wel want vaak zijn ze het eens met de anti-vaxxers dat het vaccin in hun ogen niks gedaan heeft.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Met een mondkapje op de foto.
Al dit soort lultermen anno nu. Terwijl het zelfs met hele delen van China zelfs met permanent testen en hele flatgebouwen op te sluiten niet lukte. Ik vraag me ergens af hoe ze het nog voor zicht ziet om dit soort acties uit te halen zonder zowel maatschappelijk als economisch je land te slopen. Minimaal grenzen totaal afsluiten en dergelijke dan. Maar ik ben een beetje bang dat ze echt nog steeds denken dat je zo ongeveer weer in lockdown moet en mensen alleen nog aal covid overlijden en de overheid al die kosten wel even kan dragen.
Dit is gewoon het welbekende hoefijzer-model van de andere kant. Verder is het eigenlijk dezelfde gekte.
Maar doen ze dan zelftests, en zijn die nog betrouwbaar? Met PCR blijf je maanden positief testen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:22 schreef quirina het volgende:
Best wel gek nu.
Heb nu zes collega’s die besmet zijn met corona en die zijn gewoon op het werk. Ik hoop dat het mij overslaat, heb het in november gehad.
Met zelftest kan dat primaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:55 schreef Za het volgende:
[..]
Maar doen ze dan zelftests, en zijn die nog betrouwbaar? Met PCR blijf je maanden positief testen.
Misschien wordt het gebouw amper geventileerd, liggen er massa's inactief virus overal dat opwaait bij rondlopen dat ze inademen, en dan positief testen, maar zijn ze in werkelijkheid verkouden.
De test kan geen onderscheid maken.
Klap in het gezicht van de zorgquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:22 schreef quirina het volgende:
Best wel gek nu.
Heb nu zes collega’s die besmet zijn met corona en die zijn gewoon op het werk. Ik hoop dat het mij overslaat, heb het in november gehad.
maar ook echt ziek of lichte klachten?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:22 schreef quirina het volgende:
Best wel gek nu.
Ik kreeg een flashback naar de beeldspraak van Hugoquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:55 schreef Za het volgende:
[..]
Maar doen ze dan zelftests, en zijn die nog betrouwbaar? Met PCR blijf je maanden positief testen.
Misschien wordt het gebouw amper geventileerd, liggen er massa's inactief virus overal dat opwaait bij rondlopen dat ze inademen, en dan positief testen, maar zijn ze in werkelijkheid verkouden.
De test kan geen onderscheid maken.
Als je echt ziek bent ga je niet op je werk zitten.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:42 schreef Malavita het volgende:
[..]
maar ook echt ziek of lichte klachten?
Hallo zaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 04:58 schreef Za het volgende:
De lab-leak theorie is hot momenteel in de VS.
https://www.wsj.com/articles/covid-origin-china-lab-leak-807b7b0a
[ twitter ]
[ twitter ]
Deze beschuldiging uiteraard vanwege het siden met Rusland en het eisen van een verklaring van China van de VS voor het opblazen van delen van de Nordstream.
Dit is geen lifestyle discussie imo.
Ooit was de hoofdthread gewoon op NWS, waar hij thuishoort, nu staat het tussen "Hoe vaak laat jij je hond uit?"![]()
@:capricia
Ik haak maar af denk ik.
Dat mag ik hopen iddquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je echt ziek bent ga je niet op je werk zitten.
Het zou mij eerlijk gezegd ook niet verbazen, al die breadcrumbs. En China's idiote spelletje. Weet nog wel dat mensen keihard uitgeblaft werden voorheen toen ze daar over begonnen. Belachelijk wel hoe de massa meegaat met het geheel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:15 schreef THEFXR het volgende:
The U.S. Energy Department concluded with "low confidence" that the COVID-19 virus likely started with an unintentional lab leak in China. Ana Kasparian and Cenk Uygur discuss on The Young Turks.
Oh smullen.quote:
Ik kan "low confidence" en "likely" niet helemaal rijmen, maar ik zal wel te kritisch denken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:15 schreef THEFXR het volgende:
The U.S. Energy Department concluded with "low confidence" that the COVID-19 virus likely started with an unintentional lab leak in China. Ana Kasparian and Cenk Uygur discuss on The Young Turks.
zelf kan ik het niet rijmen dat je iets van een vleermuis krijgt en dan ineens verschrikkelijk besmettelijk van mens tot mens is. met gain of function begrijp ik het een stuk beter.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan "low confidence" en "likely" niet helemaal rijmen, maar ik zal wel te kritisch denken.
Waarom kan je dat precies niet "rijmen"? Zoönosen zijn niet nieuw. Ik vind het wel schattig hoor al die mensen die kennelijk gedurende de coronapandemie even een promotie in een relevant vakgebied hebben afgerond en ons op internet komen verblijden met hun diepgaande wetenschappelijke analyses, maar erg veel waarde hecht ik er niet aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zelf kan ik het niet rijmen dat je iets van een vleermuis krijgt en dan ineens verschrikkelijk besmettelijk van mens tot mens is. met gain of function begrijp ik het een stuk beter.
Het ding is gewoon daar ontstaan, in China. En ik weet niets van eventuele maatregelen die ze verder getroffen hebben over hoe ze dit in het vervolg willen voorkomen. Of ze er ook zelf van geleerd hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom kan je dat precies niet "rijmen"? Zoönosen zijn niet nieuw. Ik vind het wel schattig hoor al die mensen die kennelijk gedurende de coronapandemie even een promotie in een relevant vakgebied hebben afgerond en ons op internet komen verblijden met hun diepgaande wetenschappelijke analyses, maar erg veel waarde hecht ik er niet aan.
Kijk ik vel verder geen waardeoordeel over dit nieuwsdumpje hoor, maar iets dat met lage zekerheid waarschijnlijk is lijkt me nogal een contradictie.
Hai capricia,quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Hallo za
COR stond al een tijdje onder Mind Body & Living.
Er zal wel meer nieuws komen wat corona-gerelateerd is. Bijv de parlementaire enquête.
Het is ook niet verboden ofzo om daar een topic in NWS of POL (afhankelijk waar het past) over te openen. Ga gerust je gang.
Capricia, uit gelekte Nederlandse emails van een OMT lid was al duidelijk dat het onmogelijk zou zijn aan het publiek te verhullen dat het een man made virus was, die mails zijn openbaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:09 schreef capricia het volgende:
Het ding is gewoon daar ontstaan, in China. En ik weet niets van eventuele maatregelen die ze verder getroffen hebben over hoe ze dit in het vervolg willen voorkomen. Of ze er ook zelf van geleerd hebben.
Of het een vleermuis op een markt was, of iets in een laboratorium geweest is, of een combinatie van beiden. China heeft er alles aan gedaan om juist dit vaag te houden. Onderzoekers kregen nauwelijks toegang. Alles bleef vaag.
En dan is het hier een discussie of het een vleermuis was...
Ik zag het net voorbij komen bij op1. Heb me weer kapot lopen ergeren aan die RedTeam figuren. Scandinavië heeft het goed gedaan maar Zweden mocht niet genoemd worden ofzo en Ginnie vond ons maar asociaal enzovoort. Gommers heeft inmiddels wel door dat de samenleving uit meer bestaat dan corona en had het ook over de jeugd maar ook over ouderen die alleen moesten sterven enzovoort.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 03:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whooaa, dat verhaal gaat al 3 jaar rond
Deze had ik niet eens gezien.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:21 schreef OProg het volgende:
De experts van het Outbreak Management Team (OMT) die adviseren over vaccinatie tegen COVID-19 vinden het niet nodig om dit voorjaar nog een nieuwe vaccinatieronde te beginnen. Dat blijkt uit het advies dat minister Ernst Kuipers (Volksgezondheid) maandag heeft gedeeld met de Tweede Kamer.
Deze periode van COR en de sluiting van het subforum valt mooi samen met dit bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |