abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208173696
quote:
9s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:07 schreef OProg het volgende:

[..]
Met een mondkapje op de foto.

Al dit soort lultermen anno nu. Terwijl het zelfs met hele delen van China zelfs met permanent testen en hele flatgebouwen op te sluiten niet lukte. Ik vraag me ergens af hoe ze het nog voor zicht ziet om dit soort acties uit te halen zonder zowel maatschappelijk als economisch je land te slopen. Minimaal grenzen totaal afsluiten en dergelijke dan. Maar ik ben een beetje bang dat ze echt nog steeds denken dat je zo ongeveer weer in lockdown moet en mensen alleen nog aal covid overlijden en de overheid al die kosten wel even kan dragen.

Dit is gewoon het welbekende hoefijzer-model van de andere kant. Verder is het eigenlijk dezelfde gekte.
Wat zijn mockdowns? Voor de rest een ZeroCovidian dus gewoon een door geslagen gek. Maar het hoefijzermodel klopt wel want vaak zijn ze het eens met de anti-vaxxers dat het vaccin in hun ogen niks gedaan heeft.
pi_208173894
De lab-leak theorie is hot momenteel in de VS.

https://www.wsj.com/articles/covid-origin-china-lab-leak-807b7b0a

twitter

twitter

Deze beschuldiging uiteraard vanwege het siden met Rusland en het eisen van een verklaring van China van de VS voor het opblazen van delen van de Nordstream.

Dit is geen lifestyle discussie imo.
Ooit was de hoofdthread gewoon op NWS, waar hij thuishoort, nu staat het tussen "Hoe vaak laat jij je hond uit?" :')
@capricia

Ik haak maar af denk ik.
pi_208174066
Best wel gek nu.
Heb nu zes collega’s die besmet zijn met corona en die zijn gewoon op het werk. Ik hoop dat het mij overslaat, heb het in november gehad.
pi_208174207
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 07:22 schreef quirina het volgende:
Best wel gek nu.
Heb nu zes collega’s die besmet zijn met corona en die zijn gewoon op het werk. Ik hoop dat het mij overslaat, heb het in november gehad.
Maar doen ze dan zelftests, en zijn die nog betrouwbaar? Met PCR blijf je maanden positief testen.
Misschien wordt het gebouw amper geventileerd, liggen er massa's inactief virus overal dat opwaait bij rondlopen dat ze inademen, en dan positief testen, maar zijn ze in werkelijkheid verkouden.
De test kan geen onderscheid maken.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 08:39:08 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208174421
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 07:55 schreef Za het volgende:

[..]
Maar doen ze dan zelftests, en zijn die nog betrouwbaar? Met PCR blijf je maanden positief testen.
Misschien wordt het gebouw amper geventileerd, liggen er massa's inactief virus overal dat opwaait bij rondlopen dat ze inademen, en dan positief testen, maar zijn ze in werkelijkheid verkouden.
Met zelftest kan dat prima
Geen hond doet meer een PCR
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_208174435
quote:
Best wel gek nu.
Klap in het gezicht van de zorg
pi_208174442
quote:
Best wel gek nu.
maar ook echt ziek of lichte klachten?
pi_208174896
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 07:55 schreef Za het volgende:

[..]
Ik kreeg een flashback naar de beeldspraak van Hugo :P
pi_208175950
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 08:42 schreef Malavita het volgende:

[..]
maar ook echt ziek of lichte klachten?
Als je echt ziek bent ga je niet op je werk zitten.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_208176059
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 04:58 schreef Za het volgende:
De lab-leak theorie is hot momenteel in de VS.

https://www.wsj.com/articles/covid-origin-china-lab-leak-807b7b0a

[ twitter ]

[ twitter ]

Deze beschuldiging uiteraard vanwege het siden met Rusland en het eisen van een verklaring van China van de VS voor het opblazen van delen van de Nordstream.

Dit is geen lifestyle discussie imo.
Ooit was de hoofdthread gewoon op NWS, waar hij thuishoort, nu staat het tussen "Hoe vaak laat jij je hond uit?" :')
@:capricia

Ik haak maar af denk ik.
Hallo za

COR stond al een tijdje onder Mind Body & Living.
Er zal wel meer nieuws komen wat corona-gerelateerd is. Bijv de parlementaire enquête.
Het is ook niet verboden ofzo om daar een topic in NWS of POL (afhankelijk waar het past) over te openen. Ga gerust je gang.

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 28-02-2023 15:58:07 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208177030
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Als je echt ziek bent ga je niet op je werk zitten.
Dat mag ik hopen idd :D
pi_208180193

The U.S. Energy Department concluded with "low confidence" that the COVID-19 virus likely started with an unintentional lab leak in China. Ana Kasparian and Cenk Uygur discuss on The Young Turks.
  dinsdag 28 februari 2023 @ 17:55:06 #63
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_208180606
twitter
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
pi_208181432
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 17:15 schreef THEFXR het volgende:

The U.S. Energy Department concluded with "low confidence" that the COVID-19 virus likely started with an unintentional lab leak in China. Ana Kasparian and Cenk Uygur discuss on The Young Turks.
Het zou mij eerlijk gezegd ook niet verbazen, al die breadcrumbs. En China's idiote spelletje. Weet nog wel dat mensen keihard uitgeblaft werden voorheen toen ze daar over begonnen. Belachelijk wel hoe de massa meegaat met het geheel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_208182966
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 17:55 schreef jcdragon het volgende:
[ twitter ]
Oh smullen.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_208183129
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 17:15 schreef THEFXR het volgende:

Ik kan "low confidence" en "likely" niet helemaal rijmen, maar ik zal wel te kritisch denken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_208183395
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:37 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik kan "low confidence" en "likely" niet helemaal rijmen, maar ik zal wel te kritisch denken.
zelf kan ik het niet rijmen dat je iets van een vleermuis krijgt en dan ineens verschrikkelijk besmettelijk van mens tot mens is. met gain of function begrijp ik het een stuk beter.
pi_208183444
Het komt sws uit China. Zijn er het daar over eens?

En dat land heeft alles zo lang mogelijk verborgen proberen te houden.
Ik vind daar wat van.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208183539
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:52 schreef THEFXR het volgende:

[..]
zelf kan ik het niet rijmen dat je iets van een vleermuis krijgt en dan ineens verschrikkelijk besmettelijk van mens tot mens is. met gain of function begrijp ik het een stuk beter.
Waarom kan je dat precies niet "rijmen"? Zoönosen zijn niet nieuw. Ik vind het wel schattig hoor al die mensen die kennelijk gedurende de coronapandemie even een promotie in een relevant vakgebied hebben afgerond en ons op internet komen verblijden met hun diepgaande wetenschappelijke analyses, maar erg veel waarde hecht ik er niet aan.

Kijk ik vel verder geen waardeoordeel over dit nieuwsdumpje hoor, maar iets dat met lage zekerheid waarschijnlijk is lijkt me nogal een contradictie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_208183644
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 21:03 schreef Monolith het volgende:

[..]
Waarom kan je dat precies niet "rijmen"? Zoönosen zijn niet nieuw. Ik vind het wel schattig hoor al die mensen die kennelijk gedurende de coronapandemie even een promotie in een relevant vakgebied hebben afgerond en ons op internet komen verblijden met hun diepgaande wetenschappelijke analyses, maar erg veel waarde hecht ik er niet aan.

Kijk ik vel verder geen waardeoordeel over dit nieuwsdumpje hoor, maar iets dat met lage zekerheid waarschijnlijk is lijkt me nogal een contradictie.
Het ding is gewoon daar ontstaan, in China. En ik weet niets van eventuele maatregelen die ze verder getroffen hebben over hoe ze dit in het vervolg willen voorkomen. Of ze er ook zelf van geleerd hebben.
Of het een vleermuis op een markt was, of iets in een laboratorium geweest is, of een combinatie van beiden. China heeft er alles aan gedaan om juist dit vaag te houden. Onderzoekers kregen nauwelijks toegang. Alles bleef vaag.

En dan is het hier een discussie of het een vleermuis was...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208185236
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 11:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Hallo za

COR stond al een tijdje onder Mind Body & Living.
Er zal wel meer nieuws komen wat corona-gerelateerd is. Bijv de parlementaire enquête.
Het is ook niet verboden ofzo om daar een topic in NWS of POL (afhankelijk waar het past) over te openen. Ga gerust je gang.
Hai capricia,
Wanneer ik een thread open op NWS wordt die binnen de kortste keren volgespammed met onzin en persoonlijke aanvallen door de usual suspects.
Plus, dit is al 3 jaar de hoofdthread, dus de discussie zal altijd hier zijn.
Voor COR stond de hoofddthread ook altijd bovenaan in NWS, en wanneer er ontwikkelingen zijn, zoals nu het escaleren van de lab leak theorie, en de gevolgen daarvan is dat imo NWS waardig.

Ik heb niets tegen lifestyle, maar het betreft hier de grootste crisis die ons land getroffen heeft in de afgelopen decennia, met lockdowns, avondklok en het rammen op burgers die een broodje aten in een park met meer dan 2. Het is imo een belediging naar iedereen die leed heeft ondervonden ten gevolge van deze crisis, dat de hoofd discussie nu hier staat.

Ook niet Fok-leden (doch potentiële toekomstige leden) zullen de discussie hier niet gaan vinden tussen de haarproducten, en ik ben er zeker van dat het nog veel mensen bezig houdt vanwege uiteenlopende zaken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Za op 28-02-2023 23:18:34 ]
pi_208185536
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 21:09 schreef capricia het volgende:

Het ding is gewoon daar ontstaan, in China. En ik weet niets van eventuele maatregelen die ze verder getroffen hebben over hoe ze dit in het vervolg willen voorkomen. Of ze er ook zelf van geleerd hebben.
Of het een vleermuis op een markt was, of iets in een laboratorium geweest is, of een combinatie van beiden. China heeft er alles aan gedaan om juist dit vaag te houden. Onderzoekers kregen nauwelijks toegang. Alles bleef vaag.

En dan is het hier een discussie of het een vleermuis was...
Capricia, uit gelekte Nederlandse emails van een OMT lid was al duidelijk dat het onmogelijk zou zijn aan het publiek te verhullen dat het een man made virus was, die mails zijn openbaar.

Het doet er in die zin toe dat mensen maar wat wordt wijsgemaakt en beweerd werd dat een vleermuis etende Chinees dit heeft veroorzaakt.

Het lab in Wuhan wordt gefinancierd en gecontroleerd door de VS, en deden in opdracht van het onderzoek naar het ontwerpen van zo besmettelijk mogelijke coronavirussen, ik kan je alle links geven.

Dit is man made, en zou indien een lab lek ook onder de verantwoordelijkheid van de VS vallen, misschien wel meestens.

Er is nooit een klopjacht gemaakt op de intermediate host (het dier tussen de vleermuis en de mens waarin het zou zijn gemuteerd), maar nu blijkt uit onderdelen van het virus dat het nooit in een dier gemuteerd kan zijn.

De vraag is, waarom werd dit virus ontworpen, hoe kon het ontsnappen, en simultaan op 2 continenten opduiken.
Plus de kwestie van de aansprakelijkheid.

Dit kunnen we niet wegwuiven als wat doet het er toe, het is bewust gemaakt en kostte wereldwijd 6,8 miljoen mensenlevens en een heleboel ellende.

NEWLY RELEASED DOCUMENTS provide details of U.S.-funded research on several types of coronaviruses at the Wuhan Institute of Virology in China. The Intercept has obtained more than 900 pages of documents detailing the work of EcoHealth Alliance, a U.S.-based health organization that used federal money to fund bat coronavirus research at the Chinese laboratory. The trove of documents includes two previously unpublished grant proposals that were funded by the National Institute of Allergy and Infectious Diseases, as well as project updates relating to EcoHealth Alliance’s research, which has been scrutinized amid increased interest in the origins of the pandemic.
https://theintercept.com/(...)arch-at-chinese-lab/

Het door de VS gefinancierde onderzoek betrof het maken van een coronavirus gemodelleerd om besmettelijk te zijn voor mensen, en zo besmettelijk en dodelijk mogelijk:

https://www.google.com/ur(...)jbrJ22uwKdrTDT2G5YWW

Nu krijgt China de schuld, maar het lab in Wuhan werkte in opdracht van en gefinancierd door de VS.

Vraag je eens, af waarom dit verzwegen is, en men bewust met een flauwekul verhaal kwam.

BTW, leuk je te zien op LIF :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Za op 28-02-2023 23:07:24 ]
pi_208186177
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 17:55 schreef jcdragon het volgende:
[ twitter ]
Ik zag het net voorbij komen bij op1. Heb me weer kapot lopen ergeren aan die RedTeam figuren. Scandinavië heeft het goed gedaan maar Zweden mocht niet genoemd worden ofzo en Ginnie vond ons maar asociaal enzovoort. Gommers heeft inmiddels wel door dat de samenleving uit meer bestaat dan corona en had het ook over de jeugd maar ook over ouderen die alleen moesten sterven enzovoort.
pi_208186384
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 03:10 schreef THEFXR het volgende:

[..]
whooaa, dat verhaal gaat al 3 jaar rond
twitter

De FBI is het er ook mee eens.
zie email 27 oktober
pi_208186403
quote:
Deze had ik niet eens gezien.
Ze zijn het virus in rap tempo aan het afserveren.

Wat moet Pfizer nu met al die aangepaste vaccins?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')