quote:Vrouwen krijgen vroeg of laat allemaal in meer of mindere mate osteoporose oftewel botontkalking. Als gevolg van hormonale veranderingen na de overgang neemt de botomvang en de sterkte van de botten af. Dit kan leiden tot ernstige problemen zoals botbreuken en pijn in de gewrichten. Gewichtheffen zorgt ervoor dat de spieren worden gestimuleerd. De spieren stimuleren op hun beurt weer de pezen die aan de botten vastzitten. Zo zorg je door krachttraining uiteindelijk ook voor sterkere botten.
Och, iedereen doet dingen niet die iedereen beter wel kan doen, en dingen wel die men beter niet doet.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG... ik zou me haast schuldig gaan voelen
I knowquote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Och, iedereen doet dingen niet die iedereen beter wel kan doen, en dingen wel die men beter niet doet.
Ik vroeg me even af wat voor sport cronut is...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:48 schreef vlindertje89 het volgende:
On that note at ik vanochtend een cronut.
Hij was wel lekker
Is dat niet een zoete vulling dan voor wat hartigs?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:53 schreef sigme het volgende:
Cronut heb ik opgezocht. Lijkt me matig.
Die bejubelde orzo had ik ook nog nooit van gehoord, maar blijkbaar ken ik die naam niet (toegegeven: ik ken er ook geen andere naam voor). Het type paste ken ik wel, al heel lang, uit Turkije, en haal ik bij de Turk. Ben er niet speciaal dol op, maar soms is het handig. In soep die wel gevuld maar niet gebonden moet worden met name.
Sport is over het algemeen niet iets wat je eetquote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vroeg me even af wat voor sport cronut is...
maar ik weet wat een cronut is, alleen nog nooit gegeten
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Het tweede deel van mn post was ook niet gerelateerd aan die van jou die ik had gequote
Lijkt me in jouw situatie idd zeer verstandig het achterwege te laten.
Lekker zonnetje er nog bijquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:14 schreef Vanyel het volgende:
Godverpielekes wat zit ik lekker te borrelen.
En niet omdat de port zo lekker is (is ie wel), maar om de kaas en worst en kaas en....
Wat een topdag
quote:
Godverpielekes!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:14 schreef Vanyel het volgende:
Godverpielekes wat zit ik lekker te borrelen.
En niet omdat de port zo lekker is (is ie wel), maar om de kaas en worst en kaas en....
Wat een topdag
Ik doe denk ik max 1 zo'n dag per kwartaal dus ik hou het allemaal angstvallig bij mequote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dan weet ik waar al het geluk van deze dag is gebleven, bij jou dus
(hier een K-dag)
Groot gelijk heb jequote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik doe denk ik max 1 zo'n dag per kwartaal dus ik hou het allemaal angstvallig bij me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn misbaksels zijn in het Baktopic te vinden.
Omdat ik (misschien te) nieuwsgierig ben… hoe verhoudt dat zich tot je posts over de drempel die je regelmatig ervaart om met je personal coach te trainen? Of bedoel je het effect achteraf, of had je het nu alleen over hockey?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:56 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Sport is over het algemeen niet iets wat je eet![]()
Ik vind sporten erg fijn. Misschien zelfs wel het meest voor mn mentale gesteldheid en het sociale aspect, al merk ik ook wel aan m'n lijf als ik te lang niet ben geweest. Niet dat ik me dan dik voel ofzo, maar sneller last van mn rug bv en sneller moe. Mn figuur wordt er vast iets beter van, maar het voornaamste daarbij is idd wel wat ik allemaal in m'n mond stop, en pas daarna het effect van krachttraining op lichaamssamenstelling.
Ik weet dus niet wat (een?) cronut isquote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:53 schreef sigme het volgende:
Cronut heb ik opgezocht. Lijkt me matig.
Die bejubelde orzo had ik ook nog nooit van gehoord, maar blijkbaar ken ik die naam niet (toegegeven: ik ken er ook geen andere naam voor). Het type paste ken ik wel, al heel lang, uit Turkije, en haal ik bij de Turk. Ben er niet speciaal dol op, maar soms is het handig. In soep die wel gevuld maar niet gebonden moet worden met name.
Een soort donut maar dan een combinatie met een croissant. Nog nooit gehad, maar ik weet nog dat ze op televisie voorbij kwamen. Lijkt me nogal zonde van de kcals om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik weet dus niet wat (een?) cronut is
Orzo heb ik vandaag nog in handen gehad. Een half pak ligt al tijden in mijn keukenkast te versloffen. Vergeet ik altijd te gebruiken of toe te voegen aan iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De grootste kick is toch vaak “ dat heb ik toch maar weer gedaan”quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Omdat ik (misschien te) nieuwsgierig ben… hoe verhoudt dat zich tot je posts over de drempel die je regelmatig ervaart om met je personal coach te trainen? Of bedoel je het effect achteraf, of had je het nu alleen over hockey?
Misschien valt het me op omdat ik die drempel soort van herken. Niet in het kader van bang zijn om nadelige fysieke gevolgen ter plekke te ervaren. Bij mij is het zo simpel als Ik Heb Geen Zin En Vind De Oefeningen Stom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:03 schreef Blues het volgende:
Ik was vandaag op een heerlijk verstild plekje. Veel vogels gezien en gehoord, lekker veel bankjes ook. Mooie wandeling er naar toe en ook op de plek zelf mooi wandelen met hoogteverschillen en duin-bosrijk.
Ik was op een begraafplaatsjeop zoek naar graf van Godfried Bomans.
Het groene bloemetje is van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:23 schreef AnneX het volgende:
Voor @:Isabeau en evt. anderen, die digitaal willen genieten van chocolade taartt😉Oh dat ziet er fantastisch uit en met Toblerooooone!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn misbaksels zijn in het Baktopic te vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:03 schreef Blues het volgende:
Ik was vandaag op een heerlijk verstild plekje. Veel vogels gezien en gehoord, lekker veel bankjes ook. Mooie wandeling er naar toe en ook op de plek zelf mooi wandelen met hoogteverschillen en duin-bosrijk.
Ik was op een begraafplaatsjeop zoek naar graf van Godfried Bomans.
Het groene bloemetje is van mijHet was ook geweldig weer voor een wandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(alhoewel borisz dus zo te lezen regen en zelfs hagel heeft gehad). Morgen wordt het weer zo mooi! Maar ja, ook dan moet ik slapen overdag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hele week is lekker weer geloof ikquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:12 schreef Isabeau het volgende:
Het was ook geweldig weer voor een wandeling(alhoewel borisz dus zo te lezen regen en zelfs hagel heeft gehad). Morgen wordt het weer zo mooi! Maar ja, ook dan moet ik slapen overdag.
2x een kwartier viel er wat uit de lucht. Regen was hevig. Hagel viel mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was ook geweldig weer voor een wandeling(alhoewel borisz dus zo te lezen regen en zelfs hagel heeft gehad). Morgen wordt het weer zo mooi! Maar ja, ook dan moet ik slapen overdag.
Lekker danquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:24 schreef derLudolf het volgende:
@:dr_Flash was niet de enige teleurgestelde https://www.sikkom.nl/act(...)edrijf-28264321.html
Klinkt inderdaad als too much of a (fat) good thingquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een soort donut maar dan een combinatie met een croissant. Nog nooit gehad, maar ik weet nog dat ze op televisie voorbij kwamen. Lijkt me nogal zonde van de kcals om eerlijk te zijn
Lekker laten verstoffen
Ik ga liever bijquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:37 schreef Troel het volgende:
heeft butter chicken gemaakt, ik bapao. Het laatste werd in ieder geval al smakelijk ontvangen.
Logische vraag!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Omdat ik (misschien te) nieuwsgierig ben… hoe verhoudt dat zich tot je posts over de drempel die je regelmatig ervaart om met je personal coach te trainen? Of bedoel je het effect achteraf, of had je het nu alleen over hockey?
Misschien valt het me op omdat ik die drempel soort van herken. Niet in het kader van bang zijn om nadelige fysieke gevolgen ter plekke te ervaren. Bij mij is het zo simpel als Ik Heb Geen Zin En Vind De Oefeningen Stom
Helder! En helder!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:52 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Logische vraag!
De drempel om met PT te trainen is idd vooral angstgerelateerd (situatie waaruit ik niet zomaar ongezien/ongemerkt weg kan als ik ziek zou worden, want nou ja, die PT vraagt zich dan als het goed is af waar ik gebleven ben- of bij buik over de zeik dat ik bv lang op de wc zou zitten, want wat zouden ze dan van me denken). Die geldt ook wel voor hockey overigens, al is de mate waarin meestal gelukkig stuk lager, en zeg ik moeilijker af (want teamsport) en is het vaker (2x per week) waardoor hij ook weer sneller omlaag gaat.
Het sporten zelf vind ik wel heel fijn, als ik eenmaal over die drempel heen ben gestapt.
Al heb ik die geen zin van tevoren vrijwel altijd hoor, ook bij hockey en ook als de bang-voor-ziekworden-drempel een periode op de achtergrond staat, die staat daar los van haha. Maar eigenlijk zodra ik eenmaal ben begonnen vind ik het hartstikke fijn. En achteraf al helemaal. En ik merk ook dat als ik het regelmatig doe, ik mentaal ook lekkerder in m'n vel zit en allerlei dingen makkelijker gaan, wat motiveert om het te blijven doen. Dus die vooraf nooit zin herken ik ook zeker
Oh, en een cronut (bij mijn bakker) is gefrituurd croissantdeeg in donutvorm, opengesneden, een gele vulling (banketbakkersroom? Puddingvulling? Geloof zelfde als wat ze hier in de tompouce stoppen) ertussen en op de bovenste helft roze glazuur![]()
Fijn trouwens dat jij idd wel bent geïnformeerd door de jarige! Goed van haar dat ze rekening houdt met dat jij daar anders in staat.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:23 schreef AnneX het volgende:
Voor @:Isabeau en evt. anderen, die digitaal willen genieten van chocolade taartt😉Misbaksels horen mee genomen te worden naar een meet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn misbaksels zijn in het Baktopic te vinden.![]()
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Toevallig was de grill van onze oven ook stuk. Jross heeft op Amazon een grillelement gekocht voor 20 euro en die afgelopen woensdag in de oven gezet mbv een youtube instructiefilmpje en hij doet het weerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:46 schreef Blues het volgende:
Ik ga liever bijeten dan
Hier staat mijnpasta te maken.
En hij heeft zojuist een klein grilloventje gekochtOmdat de grill van onze gewone oven kapoet is.
En hij blij wordt van keukendingen/koken enzo
Alleen met een magnetron moet je oppassen. Ook als de stekker er al een have dag uit is kun je nog een behoorlijke stroomschok krijgen. Normaal zou de elco ontladen moeten zijn. Maar bij een defecte weerstand of los contact gebeurt dat niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toevallig was de grill van onze oven ook stuk. Jross heeft op Amazon een grillelement gekocht voor 20 euro en die afgelopen woensdag in de oven gezet mbv een youtube instructiefilmpje en hij doet het weerNooit verwacht dat je zoiets zelf kon doen. Ik dacht al aan een monteur en dure onderdelen en zo.
Bedankt voor de tip, 3 dagen laterquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:39 schreef z80 het volgende:
[..]
Alleen met een magnetron moet je oppassen. Ook als de stekker er al een have dag uit is kun je nog een behoorlijke stroomschok krijgen. Normaal zou de elco ontladen moeten zijn. Maar bij een defecte weerstand of los contact gebeurt dat niet.
De rest van de huishoudelijke apparaten, stekker er uit. Even 10 seconden wachten en open schroeven. Die tien seconden zijn om de restspanning te laten ontladen.
Zit daar elektronica in? Ik dacht enkel een motor met koolborstels. En dat buiten een kapot snoer dat het enige is dat slijt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:46 schreef derLudolf het volgende:
Hier deed de Henry stofzuiger ook raar vandaag. Zoeken op YT leert dat het een PCB is. In het VK vind ik ze voor ¤15 en in NL amper. Tenminste, online niet. Of ik zoek verkeerd.
Schijnbaarquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:51 schreef z80 het volgende:
[..]
Zit daar elektronica in? Ik dacht enkel een motor met koolborstels. En dat buiten een kapot snoer dat het enige is dat slijt.
Gatsie wat naar... ik duim voor het beste scenario. Heel erg veel sterkte voor haar en jou en je familie. Dikke knuffelquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Pffff wat een dag.
Vanochtend met een nichtje naar vlinderenbluescity voor een lunch met nog meer nichtjes. We zaten gezellig te natafelen toen we een telefoon hoorden gaan. Dat was de mijne. Mijn zus met "ik lig in rijnstate met een breuk"...en meteen huilen. Telefoon werd overgenomen door iemand anders. Ze is tijdens roeiinstructie gevallen met de fiets (zij fietst langs het water en geeft aanwijzingen), ze is met haar wil in een rail van een kraan vast komen te zitten![]()
Meteen weer primatour ingenomen en ondertussen broer gebeld die toevallig in de buurt van Arnhem was. Thuis zus weer gebeld en een lijst met spullen gekregen om op te halen
De roeimeneer (die de telefoon overnam) heeft mij opgehaald, en via haar huis naar het ziekenhuis gebracht waar gelijk mijn broer en schoonzus aankwamen. Zus gezocht (en gevonden). Ergens volgende week zal ze worden geopereerd, het is een complexe breuk die niet ieder chirurg kan opereren (meest enge afschuwelijke scenario is ook al genoemd). Dan nog een paar dagen in het ziekenhuis blijven, 6 weken nietsdoen en dan zeker 6 maanden revalidatie.
Nou, dat dus.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:12 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Fijn trouwens dat jij idd wel bent geïnformeerd door de jarige! Goed van haar dat ze rekening houdt met dat jij daar anders in staat.
Ik moet eerlijk zeggen, ik test ook niet altijd meer. Voornamelijk omdat ik chronisch verkouden ben. Ik heb sinds kerst al geen enkele compleet verkouden-vrije dag gehad, en daarvoor sinds de zomer ook al vrijwel onafgebroken in variërende mate verkouden, dus dan kan ik blijven testen (en sinds je als docent geen gratis testen meer krijgt, kost dat me dan bakken met geld). Ik test wel als ik ineens veel meer klachten krijg, of als ik naar kwetsbaren ga. Ik heb donderdag voor ik naar borstkankerziekenhuis ging bv wel getest. En als ik naar mn vriendin ga die als verpleegkundige op de oncologie afdeling werkt, en ik heb al even niet getest, dan check ik met haar en als ze liever heeft dat ik even test dan doe ik dat. Ik probeer dus balans te vinden tussen niet me onnodig helemaal suf testen, en wel rekening houden met mensen die kwetsbaar zijn, met kwetsbaren werken of er voorzichtiger mee zijn dan ik
Narigheidquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Pffff wat een dag.
Vanochtend met een nichtje naar vlinderenbluescity voor een lunch met nog meer nichtjes. We zaten gezellig te natafelen toen we een telefoon hoorden gaan. Dat was de mijne. Mijn zus met "ik lig in rijnstate met een breuk"...en meteen huilen. Telefoon werd overgenomen door iemand anders. Ze is tijdens roeiinstructie gevallen met de fiets (zij fietst langs het water en geeft aanwijzingen), ze is met haar wil in een rail van een kraan vast komen te zitten![]()
Meteen weer primatour ingenomen en ondertussen broer gebeld die toevallig in de buurt van Arnhem was. Thuis zus weer gebeld en een lijst met spullen gekregen om op te halen
De roeimeneer (die de telefoon overnam) heeft mij opgehaald, en via haar huis naar het ziekenhuis gebracht waar gelijk mijn broer en schoonzus aankwamen. Zus gezocht (en gevonden). Ergens volgende week zal ze worden geopereerd, het is een complexe breuk die niet ieder chirurg kan opereren (meest enge afschuwelijke scenario is ook al genoemd). Dan nog een paar dagen in het ziekenhuis blijven, 6 weken nietsdoen en dan zeker 6 maanden revalidatie.
Ze had evt. naar huis gemogen. Maar ze woont alleen. Kan dus geen kant uit. En ze mocht blijven. Ik ben ook heel blij dat ze daar blijft want ik ken haar, die gaat dingen doen (door de pijn heen) die eigenlijk niet mogen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Narigheid![]()
Blijft ze tot de operatie in het ziekenhuis of kan ze tussendoor naar huis?
Germ. Maar idd fijn dat ze mag blijven, want alleen thuis met zo’n blessure is echt niet oké.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ze had evt. naar huis gemogen. Maar ze woont alleen. Kan dus geen kant uit. En ze mocht blijven. Ik ben ook heel blij dat ze daar blijft want ik ken haar, die gaat dingen doen (door de pijn heen) die eigenlijk niet mogen.
Ohjee @Kaatje1 wat een schrik. Wat heeft je zus gebroken?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Pffff wat een dag.
Gelukkig wordt er voor haar gezorgdquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ze had evt. naar huis gemogen. Maar ze woont alleen. Kan dus geen kant uit. En ze mocht blijven. Ik ben ook heel blij dat ze daar blijft want ik ken haar, die gaat dingen doen (door de pijn heen) die eigenlijk niet mogen.
Even google aangeslingert. Blijkt dus voor hoog/laag vermogen te zijn. Voor alleen hoog vermogen gebruik kan deze omgeleid worden. Plaatje van de bedrading.quote:
Oh shit een arm...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:22 schreef Kaatje1 het volgende:
De linker bovenarm net boven de elleboog. Een van de roeiers die het eerst bij haar was (die zijn de wal opgegaan) lag ze 10 cm van een betonnen wand. Ze heeft dus ook heel veel geluk gehad.
De hoog/laag vermogen knop doet nu niets en de motor loopt nu heel onregelmatig. Een bypass zou nog beter zijn, want na inschakelen duurt het ca. 5 seconden voordat je vol vermogen kunt. Altijd al.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:21 schreef z80 het volgende:
[..]
Even google aangeslingert. Blijkt dus voor hoog/laag vermogen te zijn. Voor alleen hoog vermogen gebruik kan deze omgeleid worden. Plaatje van de bedrading.
[ afbeelding ]
En printje zelf kan bij ebay amazon of de gebruikelijke onderdelen leveranciers gevonden worden.EAN 5028965559970
En wat leesvoer. Waarschijnlijk slechts 1 onderdeel van een euro stuk. Moet je wel zelf kunnen solderen. (Triac, 12Amp rated)
https://www.vacuumland.org/cgi-bin/TD/TD-VIEWTHREAD.cgi?23499
Ik hoop dat ze rechtshandig isquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:22 schreef Kaatje1 het volgende:
De linker bovenarm net boven de elleboog. Een van de roeiers die het eerst bij haar was (die zijn de wal opgegaan) lag ze 10 cm van een betonnen wand. Ze heeft dus ook heel veel geluk gehad.
Gelukkig wel ja. Anders was de ramp helemaal niet te overzienquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze rechtshandig is
Bij ons van 480.000 naar 551.000quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo zeg, mijn WOZ is in een jaar met 45.000 omhoog gegaan
Dan hoop ik voor jullie verhuurder dat hij niet wordt belast ware jullie woning nu opnieuw verhuurd tegen de reguliere prijs.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Bij ons van 480.000 naar 551.000
Waarde van onze (vrije sector huur-) woning wordt op dit moment geschat op 604 - 668.000 op dit moment![]()
Ik heb flinke kuiten door het fietsen hoor, vindt het vrouwtje ook nog eens leuk.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen zou ook spierversterkende oefeningen moeten doen en dat doe ik momenteel helemaal niet
Ik had ook een complexe breuk en kreeg ook alle bijbehorende nare scenario´s te horen, doen ze denk ik expres om je goed te informeren plus dat het achteraf dan alleen maar kan meevallen. Maar leuk is het nooit natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Pffff wat een dag.
Daar hoop ik voor haar ook op.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:53 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik had ook een complexe breuk en kreeg ook alle bijbehorende nare scenario´s te horen, doen ze denk ik expres om je goed te informeren plus dat het achteraf dan alleen maar kan meevallen. Maar leuk is het nooit natuurlijk.![]()
Hoe lang ga je?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eerste hotel van de vakantie bekend.
De reviews zijn…. Matig. Op een paar Heel Positieve Fantastische na dan, maar die vertrouw ik niet zode andere reisdagen staan wat opties, maar dat kan blijkbaar nog wisselen dus die zoek ik niet na.
*kussensloop, lakenzak en pakjes vochtige washandjes vast klaarlegt*
Ach ja, migraine hoort er nou eenmaal bij. En in periodes van chaos komt het vaker voor. Mijn aanvallen zijn niet zo heel zwaar gelukkig.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:59 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky-Strike helaasch van de migraine.
Wat zul jij / jullie nu al blij de keuken instappen iedere morgen
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:24 schreef derLudolf het volgende:
@:dr_Flash was niet de enige teleurgestelde https://www.sikkom.nl/act(...)edrijf-28264321.html
Oh mannnn wat kutquote:„Helaas kregen we zaterdagmiddag telefoon dat de terugweg geannuleerd was. Het werd nonchalant gebracht met de melding: volgende week gaat er weer één! Wij wilden naar huis dus dan moesten we maar met de boot naar Denemarken en dan 850 km terug rijden."
12 dagen. Ik overleef het vast welquote:
Jordaniëquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ach ja, migraine hoort er nou eenmaal bij. En in periodes van chaos komt het vaker voor. Mijn aanvallen zijn niet zo heel zwaar gelukkig.
We hebben allebei de neiging om het behang te aaien![]()
Cat, waar ga je ook alweer naartoe?
Ik heb hem deze zomer wel gedaan, boot deed wat hij moest doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Oh mannnn wat kut
Je krijgt dan dus je geld terug van ticket en moet het verder maar uitzoeken. Wat ruk man!
Heb dit boot nog overwogen voor komende zomer maar (gelukkig, overigens onwetend hiervan) elders geboekt
Oh. En daar is natuurlijk ook nog van alles te koop (gewone washandjes misschien niet)quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
12 dagen. Ik overleef het vast wel
En wie weet valt het mee, is een deel gerenoveerd of zo. Want hun website ziet er tiptop uit
Met hoeveel personen? Wrom niet in een huis met zwembad via Elisawashere? Inclusief auto.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:24 schreef derLudolf het volgende:
Hotels in Griekenland zijn wel erg goedkoop zeg. Dus maar wat luxere gepakt dus netto eigenlijk niets minder uitgegeven
In m'n eentje, een nacht. Hotel heeft ook een zwembadquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Met hoeveel personen? Wrom niet in een huis met zwembad via Elisawashere? Inclusief auto.
Als het goed gaat, geen probleem natuurlijk. Maar als dit nu al zo vaak gebeurd is en zo kut geregeld is... De factor betrouwbaarheid bij zo'n boot moet gewoon top zijn wil je m pakken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jordanië
[..]
Ik heb hem deze zomer wel gedaan, boot deed wat hij moest doen.
Maar anders was ik die mopperaar geweest die alsnog over Denemarken naar huis had gemoeten.
Ligt er wel heel erg aan waar in Griekenlandquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:24 schreef derLudolf het volgende:
Hotels in Griekenland zijn wel erg goedkoop zeg. Dus maar wat luxere gepakt dus netto eigenlijk niets minder uitgegeven
Wat zijn hotels begin april in Thessaloniki goedkoop zegquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ligt er wel heel erg aan waar in Griekenland
Het is meer het (gebrek aan) schoon water waar ik me zorgen om maak.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh. En daar is natuurlijk ook nog van alles te koop (gewone washandjes misschien niet)
Woningbouwvereniging hier.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:34 schreef derLudolf het volgende:
Dan hoop ik voor jullie verhuurder dat hij niet wordt belast ware jullie woning nu opnieuw verhuurd tegen de reguliere prijs.
Ik las iets over iemand die een pandje had in Amsterdam en een aantal appartementen daarin sociaal verhuurde. Die boerde achteruit omdat- volgens mij- de belastingdienst er van uit ging dat hij het appartement voor ¤1800 kon verhuren
Volgens het artikel is het een probleem wat de laatste weken een paar keer is voorgekomen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Als het goed gaat, geen probleem natuurlijk. Maar als dit nu al zo vaak gebeurd is en zo kut geregeld is... De factor betrouwbaarheid bij zo'n boot moet gewoon top zijn wil je m pakken.
Het is ook niet alsof je de volgende over een uur kunt pakken, of dat er drie meter verder nog eentje van een andere toko gaat
Jordanië! Hoe kom je daar nou op johquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
12 dagen. Ik overleef het vast wel
En wie weet valt het mee, is een deel gerenoveerd of zo. Want hun website ziet er tiptop uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |