abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208140530
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208140620
quote:
Vrouwen krijgen vroeg of laat allemaal in meer of mindere mate osteoporose oftewel botontkalking. Als gevolg van hormonale veranderingen na de overgang neemt de botomvang en de sterkte van de botten af. Dit kan leiden tot ernstige problemen zoals botbreuken en pijn in de gewrichten. Gewichtheffen zorgt ervoor dat de spieren worden gestimuleerd. De spieren stimuleren op hun beurt weer de pezen die aan de botten vastzitten. Zo zorg je door krachttraining uiteindelijk ook voor sterkere botten.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208140631
OMG... ik zou me haast schuldig gaan voelen
pi_208140642
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 15:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG... ik zou me haast schuldig gaan voelen
Och, iedereen doet dingen niet die iedereen beter wel kan doen, en dingen wel die men beter niet doet.
pi_208140650
On that note at ik vanochtend een cronut.

Hij was wel lekker :9~
pi_208140656
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 15:47 schreef sigme het volgende:

[..]
Och, iedereen doet dingen niet die iedereen beter wel kan doen, en dingen wel die men beter niet doet.
I know :) en ik heb een goede reden voor niet ;) Het kiezen tussen twee kwaden :)

En verder leef ik best gezond, dus ik ga me er niet druk om maken
pi_208140664
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 15:48 schreef vlindertje89 het volgende:
On that note at ik vanochtend een cronut.

Hij was wel lekker :9~
Ik vroeg me even af wat voor sport cronut is...

maar ik weet wat een cronut is, alleen nog nooit gegeten
pi_208140679
Ik vind dat sporten best geinig tegenwoordig. Ik voel het als ik niet of weinig ga. Hopelijk lukt het deze week weer om twee keer te gaan. Ik wil binnenkort ook weer zwemmen.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 februari 2023 @ 15:51:23 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208140683
Ik zou het eigenlijk vaker krachttraining moeten doen. :s). Omdat het toch wel goed voor je is :Y.
Vandaag lekker uitgewaaid in het Groene Hart tussen Aarlanderveen en Reeuwijk. Incluis korte regen en hagelbui. Wandelen is goed voorzowel het lichaam als de geest :+.

In de stad nog toko en kaas gehaald. :)
Nu lekker fietsen kijken en vanavond eens kijken wat de streamingdiensten me te bieden hebben.

[ Bericht 23% gewijzigd door borisz op 25-02-2023 15:57:21 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_208140704
-O- achttien jaar anorexia gehad, als ik ga sporten ben ik mentaal in een maand weer terug bij af, dussss dat gaan we niet doen :) Want ik heb het overwonnen *O* En dat is het enige dat ik moet laten
pi_208140711
Cronut heb ik opgezocht. Lijkt me matig.
Die bejubelde orzo had ik ook nog nooit van gehoord, maar blijkbaar ken ik die naam niet (toegegeven: ik ken er ook geen andere naam voor). Het type paste ken ik wel, al heel lang, uit Turkije, en haal ik bij de Turk. Ben er niet speciaal dol op, maar soms is het handig. In soep die wel gevuld maar niet gebonden moet worden met name.
pi_208140740
quote:
8s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 15:53 schreef sigme het volgende:
Cronut heb ik opgezocht. Lijkt me matig.
Die bejubelde orzo had ik ook nog nooit van gehoord, maar blijkbaar ken ik die naam niet (toegegeven: ik ken er ook geen andere naam voor). Het type paste ken ik wel, al heel lang, uit Turkije, en haal ik bij de Turk. Ben er niet speciaal dol op, maar soms is het handig. In soep die wel gevuld maar niet gebonden moet worden met name.
Is dat niet een zoete vulling dan voor wat hartigs?

(ik pleur altijd extra groente in de soep als hij niet gevuld genoeg is, maar ik ben niet super culinair aangelegd)
pi_208140745
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 15:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik vroeg me even af wat voor sport cronut is...

maar ik weet wat een cronut is, alleen nog nooit gegeten
Sport is over het algemeen niet iets wat je eet :+

Ik vind sporten erg fijn. Misschien zelfs wel het meest voor mn mentale gesteldheid en het sociale aspect, al merk ik ook wel aan m'n lijf als ik te lang niet ben geweest. Niet dat ik me dan dik voel ofzo, maar sneller last van mn rug bv en sneller moe. Mn figuur wordt er vast iets beter van, maar het voornaamste daarbij is idd wel wat ik allemaal in m'n mond stop, en pas daarna het effect van krachttraining op lichaamssamenstelling.
pi_208140773
Ja ik geef jullie groot gelijk :) Maar zoals mijn post wat hoger; het is mij de prijs niet waard. Maar sporten is verslavend lekker, I know.
pi_208140833
Het tweede deel van mn post was ook niet gerelateerd aan die van jou die ik had gequote :)

Lijkt me in jouw situatie idd zeer verstandig het achterwege te laten.
pi_208140848
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 16:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Het tweede deel van mn post was ook niet gerelateerd aan die van jou die ik had gequote :)

Lijkt me in jouw situatie idd zeer verstandig het achterwege te laten.
^O^

Ach ik heb het overwonnen, nait soezen ;)
pi_208141022
Godverpielekes wat zit ik lekker te borrelen.
En niet omdat de port zo lekker is (is ie wel), maar om de kaas en worst en kaas en....

Wat een topdag
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208141029
Dan weet ik waar al het geluk van deze dag is gebleven, bij jou dus ;)

(hier een K-dag)
pi_208141039
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 16:14 schreef Vanyel het volgende:
En niet omdat de port zo lekker is (is ie wel), maar om de kaas en worst en kaas en....

Wat een topdag
Lekker zonnetje er nog bij O+
pi_208141055
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 16:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Lekker zonnetje er nog bij O+
:Y
Ik kom net uit de kas, waar ik mijn eerste pepertjes verspeende om ruimte te maken voor de tomaten, dus de zon heb ik al gehad O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208141063
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 16:14 schreef Vanyel het volgende:

Wat een topdag
Godverpielekes!

Of hoe de postbode de kroegbaas werd.
pi_208141074
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dan weet ik waar al het geluk van deze dag is gebleven, bij jou dus ;)

(hier een K-dag)
Ik doe denk ik max 1 zo'n dag per kwartaal dus ik hou het allemaal angstvallig bij me
pi_208141080
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 16:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik doe denk ik max 1 zo'n dag per kwartaal dus ik hou het allemaal angstvallig bij me
Groot gelijk heb je
negen van de tien dagen zijn hier goed en vandaag even chagrijnig zonder reden, moet wel lachen om mezelf
pi_208141107
Voor @Isabeau en evt. anderen, die digitaal willen genieten van chocolade taartt😉
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn misbaksels zijn in het Baktopic te vinden.
pi_208141108
Ik ga mezelf maar eens onder de douche schoppen. We moeten zo nog uiteten :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')