abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208142911
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 18:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Pffff wat een dag.
Vanochtend met een nichtje naar vlinderenbluescity voor een lunch met nog meer nichtjes. We zaten gezellig te natafelen toen we een telefoon hoorden gaan. Dat was de mijne. Mijn zus met "ik lig in rijnstate met een breuk"...en meteen huilen. Telefoon werd overgenomen door iemand anders. Ze is tijdens roeiinstructie gevallen met de fiets (zij fietst langs het water en geeft aanwijzingen), ze is met haar wil in een rail van een kraan vast komen te zitten -O-
Meteen weer primatour ingenomen en ondertussen broer gebeld die toevallig in de buurt van Arnhem was. Thuis zus weer gebeld en een lijst met spullen gekregen om op te halen
De roeimeneer (die de telefoon overnam) heeft mij opgehaald, en via haar huis naar het ziekenhuis gebracht waar gelijk mijn broer en schoonzus aankwamen. Zus gezocht (en gevonden). Ergens volgende week zal ze worden geopereerd, het is een complexe breuk die niet ieder chirurg kan opereren (meest enge afschuwelijke scenario is ook al genoemd). Dan nog een paar dagen in het ziekenhuis blijven, 6 weken nietsdoen en dan zeker 6 maanden revalidatie.
Narigheid -O-

Blijft ze tot de operatie in het ziekenhuis of kan ze tussendoor naar huis?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208142946
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 19:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Narigheid -O-

Blijft ze tot de operatie in het ziekenhuis of kan ze tussendoor naar huis?
Ze had evt. naar huis gemogen. Maar ze woont alleen. Kan dus geen kant uit. En ze mocht blijven. Ik ben ook heel blij dat ze daar blijft want ik ken haar, die gaat dingen doen (door de pijn heen) die eigenlijk niet mogen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_208142983
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 19:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ze had evt. naar huis gemogen. Maar ze woont alleen. Kan dus geen kant uit. En ze mocht blijven. Ik ben ook heel blij dat ze daar blijft want ik ken haar, die gaat dingen doen (door de pijn heen) die eigenlijk niet mogen.
Germ. Maar idd fijn dat ze mag blijven, want alleen thuis met zo’n blessure is echt niet oké.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208142996
Oh heftig Kaatje! Wat heeft ze gebroken?
pi_208143070
quote:
Pffff wat een dag.
Vanochtend met een nichtje naar vlinderenbluescity voor een lunch met nog meer nichtjes. We zaten gezellig te natafelen toen we een telefoon hoorden gaan. Dat was de mijne. Mijn zus met "ik lig in rijnstate met een breuk"...en meteen huilen. Telefoon werd overgenomen door iemand anders. Ze is tijdens roeiinstructie gevallen met de fiets (zij fietst langs het water en geeft aanwijzingen), ze is met haar wil in een rail van een kraan vast komen te zitten -O-
Meteen weer primatour ingenomen en ondertussen broer gebeld die toevallig in de buurt van Arnhem was. Thuis zus weer gebeld en een lijst met spullen gekregen om op te halen
De roeimeneer (die de telefoon overnam) heeft mij opgehaald, en via haar huis naar het ziekenhuis gebracht waar gelijk mijn broer en schoonzus aankwamen. Zus gezocht (en gevonden). Ergens volgende week zal ze worden geopereerd, het is een complexe breuk die niet ieder chirurg kan opereren (meest enge afschuwelijke scenario is ook al genoemd). Dan nog een paar dagen in het ziekenhuis blijven, 6 weken nietsdoen en dan zeker 6 maanden revalidatie.
Ohjee @Kaatje1 wat een schrik. Wat heeft je zus gebroken?
pi_208143078
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 19:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Gelukkig wordt er voor haar gezorgd
  zaterdag 25 februari 2023 @ 19:21:37 #67
63722 z80
I fink you freaky
pi_208143094
quote:
Even google aangeslingert. Blijkt dus voor hoog/laag vermogen te zijn. Voor alleen hoog vermogen gebruik kan deze omgeleid worden. Plaatje van de bedrading.

En printje zelf kan bij ebay amazon of de gebruikelijke onderdelen leveranciers gevonden worden.EAN 5028965559970

En wat leesvoer. Waarschijnlijk slechts 1 onderdeel van een euro stuk. Moet je wel zelf kunnen solderen. (Triac, 12Amp rated)
https://www.vacuumland.org/cgi-bin/TD/TD-VIEWTHREAD.cgi?23499
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_208143096
Jeetje @Kaatje1 wat een nare gevolgen van een val! Prettig idee dat ze idd daar kan blijven.

@Tuindier 300 planten :o goed bezig!

@Cat-astrophe lastig wel, als je daar zo anders in staat. Ik snap jouw mening goed, ik zou dat in zo'n geval zowel fijn vinden als ik in jouw positie zou zitten, als sowieso al doen als ik het zelf was. Extra fijn dat de jarige dan wél je op de hoogte stelde zodat jij dan iig je gedrag daarop aan kan passen!
pi_208143116
De linker bovenarm net boven de elleboog. Een van de roeiers die het eerst bij haar was (die zijn de wal opgegaan) lag ze 10 cm van een betonnen wand. Ze heeft dus ook heel veel geluk gehad.
pi_208143135
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 19:22 schreef Kaatje1 het volgende:
De linker bovenarm net boven de elleboog. Een van de roeiers die het eerst bij haar was (die zijn de wal opgegaan) lag ze 10 cm van een betonnen wand. Ze heeft dus ook heel veel geluk gehad.
Oh shit een arm...
En dat is idd een soort van geluk... soort van... ik duim en bid voor jullie
  Moderator zaterdag 25 februari 2023 @ 19:25:46 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208143150
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 19:21 schreef z80 het volgende:

[..]
Even google aangeslingert. Blijkt dus voor hoog/laag vermogen te zijn. Voor alleen hoog vermogen gebruik kan deze omgeleid worden. Plaatje van de bedrading.
[ afbeelding ]
En printje zelf kan bij ebay amazon of de gebruikelijke onderdelen leveranciers gevonden worden.EAN 5028965559970

En wat leesvoer. Waarschijnlijk slechts 1 onderdeel van een euro stuk. Moet je wel zelf kunnen solderen. (Triac, 12Amp rated)
https://www.vacuumland.org/cgi-bin/TD/TD-VIEWTHREAD.cgi?23499
De hoog/laag vermogen knop doet nu niets en de motor loopt nu heel onregelmatig. Een bypass zou nog beter zijn, want na inschakelen duurt het ca. 5 seconden voordat je vol vermogen kunt. Altijd al.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_208143159
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 19:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik hoop dat ze rechtshandig is :+
pi_208143184
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 19:26 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze rechtshandig is :+
Gelukkig wel ja. Anders was de ramp helemaal niet te overzien
pi_208143906
Jeetje Kaat, dat is heftig allemaal :{

Vandaag was redelijk. Ik kreeg migraine dus deed weinig behalve een beetje meedenken met het een en ander. Ook nog een paar wasjes. Maar mijn allerliefste ging enorm hard dus de keukenkastjes hangen, stopcontacten zitten weer op zijn plaats en nog veel meer.

Eind van de middag heb ik de pepers en paprika's nog gezaaid. Dat was de hoogste tijd.
Spoilers!
pi_208144072
Zo zeg, mijn WOZ is in een jaar met 45.000 omhoog gegaan :o
pi_208144219
Sterkte voor Kaatjezus :o Wat een ellende en toestanden meteen vandaag voor jullie :*

LS Migraine -O-
pi_208144261
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 20:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo zeg, mijn WOZ is in een jaar met 45.000 omhoog gegaan :o
Bij ons van 480.000 naar 551.000 _O-
Waarde van onze (vrije sector huur-) woning wordt op dit moment geschat op 604 - 668.000 op dit moment :o :o
  Moderator zaterdag 25 februari 2023 @ 20:34:59 #78
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208144473
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 20:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Bij ons van 480.000 naar 551.000 _O-
Waarde van onze (vrije sector huur-) woning wordt op dit moment geschat op 604 - 668.000 op dit moment :o :o
Dan hoop ik voor jullie verhuurder dat hij niet wordt belast ware jullie woning nu opnieuw verhuurd tegen de reguliere prijs.

Ik las iets over iemand die een pandje had in Amsterdam en een aantal appartementen daarin sociaal verhuurde. Die boerde achteruit omdat- volgens mij- de belastingdienst er van uit ging dat hij het appartement voor ¤1800 kon verhuren
pi_208144679
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Iedereen zou ook spierversterkende oefeningen moeten doen en dat doe ik momenteel helemaal niet :7
Ik heb flinke kuiten door het fietsen hoor, vindt het vrouwtje ook nog eens leuk. :9

Maar fietsen, wandelen is heerlijk laagdrempelig en je kan er behoorlijk fit door worden. Helemaal herontdekt door corona en vorig jaar 9000 km op de fiets gezeten. Geen kilo door afgevallen want daarvoor vind ik andere dingen te lekker. o|O
pi_208145047
quote:
Pffff wat een dag.
Ik had ook een complexe breuk en kreeg ook alle bijbehorende nare scenario´s te horen, doen ze denk ik expres om je goed te informeren plus dat het achteraf dan alleen maar kan meevallen. Maar leuk is het nooit natuurlijk. :(
pi_208145062
Oei Kaatje…Au. Wat ongelooflijk naar zeg voor je zus.

Hier op de rij heerst volkomen willekeur in de woz beschrijvingen.
Zoals ieder jaar. Bijv. drie dezelfde tuinen hebben verschillende m2 😳
Een huis verderop is meer dan 2 x zo groot en evenveel grond en naar verhouding lage woz met onze rij.
pi_208145103
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 20:53 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik had ook een complexe breuk en kreeg ook alle bijbehorende nare scenario´s te horen, doen ze denk ik expres om je goed te informeren plus dat het achteraf dan alleen maar kan meevallen. Maar leuk is het nooit natuurlijk. :(
Daar hoop ik voor haar ook op.
pi_208145196
@Lucky-Strike helaasch van de migraine.
Wat zul jij / jullie nu al blij de keuken instappen iedere morgen w/
pi_208145262
Eerste hotel van de vakantie bekend.
De reviews zijn…. Matig. Op een paar Heel Positieve Fantastische na dan, maar die vertrouw ik niet zo :7 de andere reisdagen staan wat opties, maar dat kan blijkbaar nog wisselen dus die zoek ik niet na.

*kussensloop, lakenzak en pakjes vochtige washandjes vast klaarlegt*
pi_208145431
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 21:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eerste hotel van de vakantie bekend.
De reviews zijn…. Matig. Op een paar Heel Positieve Fantastische na dan, maar die vertrouw ik niet zo :7 de andere reisdagen staan wat opties, maar dat kan blijkbaar nog wisselen dus die zoek ik niet na.

*kussensloop, lakenzak en pakjes vochtige washandjes vast klaarlegt*
Hoe lang ga je?
pi_208145458
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 20:59 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky-Strike helaasch van de migraine.
Wat zul jij / jullie nu al blij de keuken instappen iedere morgen w/
Ach ja, migraine hoort er nou eenmaal bij. En in periodes van chaos komt het vaker voor. Mijn aanvallen zijn niet zo heel zwaar gelukkig.

We hebben allebei de neiging om het behang te aaien :D

Cat, waar ga je ook alweer naartoe?
Spoilers!
  zaterdag 25 februari 2023 @ 21:14:07 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208145596
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 17:24 schreef derLudolf het volgende:
@:dr_Flash was niet de enige teleurgestelde https://www.sikkom.nl/act(...)edrijf-28264321.html
quote:
„Helaas kregen we zaterdagmiddag telefoon dat de terugweg geannuleerd was. Het werd nonchalant gebracht met de melding: volgende week gaat er weer één! Wij wilden naar huis dus dan moesten we maar met de boot naar Denemarken en dan 850 km terug rijden."
Oh mannnn wat kut :D

Je krijgt dan dus je geld terug van ticket en moet het verder maar uitzoeken. Wat ruk man!

Heb dit boot nog overwogen voor komende zomer maar (gelukkig, overigens onwetend hiervan) elders geboekt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_208145806
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 21:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoe lang ga je?
12 dagen. Ik overleef het vast wel :)

En wie weet valt het mee, is een deel gerenoveerd of zo. Want hun website ziet er tiptop uit _O-
pi_208145834
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ach ja, migraine hoort er nou eenmaal bij. En in periodes van chaos komt het vaker voor. Mijn aanvallen zijn niet zo heel zwaar gelukkig.

We hebben allebei de neiging om het behang te aaien :D

Cat, waar ga je ook alweer naartoe?
Jordanië *O*
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 21:14 schreef Molo het volgende:

[..]
[..]
Oh mannnn wat kut :D

Je krijgt dan dus je geld terug van ticket en moet het verder maar uitzoeken. Wat ruk man!

Heb dit boot nog overwogen voor komende zomer maar (gelukkig, overigens onwetend hiervan) elders geboekt
Ik heb hem deze zomer wel gedaan, boot deed wat hij moest doen.
Maar anders was ik die mopperaar geweest die alsnog over Denemarken naar huis had gemoeten.
  Moderator zaterdag 25 februari 2023 @ 21:24:50 #90
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208145836
Hotels in Griekenland zijn wel erg goedkoop zeg. Dus maar wat luxere gepakt dus netto eigenlijk niets minder uitgegeven :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')