Precies. Als we zuinig zouden doen kochten we wel helemaal geen kaas.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarvan denken ze dat we die alleen maar gebruiken omdat we zuinige Nederlanders zijn. Waarbij ze vergeten dat je natuurlijk net zoveel plakken kunt nemen als je zelf wilt
Dat zeker jaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies. Als we zuinig zouden doen kochten we wel helemaal geen kaas.
Duur spul dat het is.
Canciónquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:20 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Reminder voor de volgende shows komende week
Nog 4 nachtjes slapen tot ONZE inzendingquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:20 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga denk ik van Zweden naar Finland en dan van Portugal naar IJsland gaquote:
Ik probeer iets van insta te delen, maar dat lukt niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:21 schreef Yesse het volgende:
Ik: “weet je hoe je nu moet rijden?”
Man: “Ja!”
Ik vertrouw er op dat hij weet wat hij doet en stuur een berichtje, ik kijk omhoog en we zitten op de verkeerde oprit
Man: “oh misschien toch niet”
Dit is een stuk waarbij je 20 minuten bezig bent met omrijden omdat er geen eerdere afrit is
Hoe gaat jullie ochtend?
Dat lukt al tijden niet meer, een of andere bug geloof ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik een insta post hier delen? Ik krijg steeds de melding dat ie onjuist is.
Ah.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat lukt al tijden niet meer, een of andere bug geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ging de route toevallig over een "Rotterdamse Rotonde" oid?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:21 schreef Yesse het volgende:
Ik vertrouw er op dat hij weet wat hij doet en stuur een berichtje, ik kijk omhoog en we zitten op de verkeerde oprit
Dit is een stuk waarbij je 20 minuten bezig bent met omrijden omdat er geen eerdere afrit is
Hoe gaat jullie ochtend?
Die arme man denkt nu natuurlijk dat je deze klacht naar je beste vriendin stuurde zodat zij je kon vertellen dat je bij hem weg moet gaanquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:21 schreef Yesse het volgende:
Hoe gaat jullie ochtend?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou dat maar op deze manier:Geliket! Op Instagram dan wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens de 300.000 mensen die wél hebben gekeken, de zoveelste flop uit John’s format factory.quote:
Niemand is verbaasd.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Volgens de 300.000 mensen die wél hebben gekeken, de zoveelste flop uit John’s format factory.
Was het dan een pondje te veel of een pontje te weinig?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:43 schreef blackswangreen het volgende:
Met 25 man op dit pontje is ook wel een beetje vragen om problemen.
https://nos.nl/artikel/24(...)gebied-drie-gewonden
Heel leukquote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:11 schreef Cee het volgende:
Nou, het heeft wat gepuzzel en geklooi en gedoe opgeleverd maar ik ga volgend jaar augustus naar Atletiek, Voetbal en Golf (want golf was het goedkoopste).
Maandag en dinsdag hebben we weer wat rust. Sinds vorige week zaterdag hebben we non-stop ESF gehad.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:20 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil geen rustquote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag hebben we weer wat rust. Sinds vorige week zaterdag hebben we non-stop ESF gehad.
Wat tofquote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:11 schreef Cee het volgende:
Nou, het heeft wat gepuzzel en geklooi en gedoe opgeleverd maar ik ga volgend jaar augustus naar Atletiek, Voetbal en Golf (want golf was het goedkoopste).
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:11 schreef Cee het volgende:
Gelukkig gaat niet elk pontje door het mondjequote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Was het dan een pondje te veel of een pontje te weinig?
Zo vindt je inderdaad nooit een sjoelcafé.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ging de route toevallig over een "Rotterdamse Rotonde" oid?
Want ik kan uit ervaring zeggen dat het dan onmogelijk is om ooit nog de juiste kant op te rijden, ook al weet je nog zo goed wat je doet.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:11 schreef Cee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |