Volgens dat stukje dat ik las was de grootste uitdaging dat het pand geheel verhuurd was bij hun aankomst.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
ow dat van die poort had ik gemist. Koopje dan.
Maar ze hadden toch wel daadwerkelijk die kamers verbouwd helemaal.
Het was een running bussines maar heel veel boekingen waren er niet toch?
Dak is vaak prijs bepalend, beetje als een rotte auto omdat het vaak lastig te repareren is en vooral duur. Beetje storm en ze hebben stromend water, langs de murenquote:Op donderdag 28 september 2023 21:15 schreef gers het volgende:
Verbaasd mij nog wel dat het dak niet nog niet in elkaar gedonderd is
Poort was 2000 ex transport, ex muur, dus kwam nog wel wat bijquote:Op vrijdag 29 september 2023 09:57 schreef lily het volgende:
[..]
Elders is te lezen dat ze een “running business” gekocht hebben voor 25000. Het pand (de kamers) waren dus in verhuurde staat op het moment dat ze aankwamen. Daarom vonden ze het ook zo zuur dat er zoveel apparatuur defect was. En tegelijkertijd ook een uitdaging met klussen.
Oh, de poort is was 2000. Zat in de uitzending.
Het is wellicht een beetje muggenziften, maar er werd gezegd dat ze alleen samen konden klussen wanneer Otis sliep. De rest van de tijd kan de één dus klussen, terwijl de ander met het jochie bezig is.quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
ow dat van die poort had ik gemist. Koopje dan.
Maar ze hadden toch wel daadwerkelijk die kamers verbouwd helemaal.
Het was een running bussines maar heel veel boekingen waren er niet toch?
kan zijn dat ik er naast zit, maar zo'n verbouwing/opknapbeurt in slechts 2 uurtjes per dag voor dat budget.
Ik vind het sterk/knap.
nee je bent niet de enige , wat een opgefokt lachje steedsquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:16 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik vroeg me af of ik de enige was die haar nogal irritant vond, maar niet dus
Ze had wel een hele mooie bos haar op dat grofgebekte muiltje van d'r...quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:16 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik vroeg me af of ik de enige was die haar nogal irritant vond, maar niet dus
ik hoef haar nietquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:55 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Ze had wel een hele mooie bos haar op dat grofgebekte muiltje van d'r...
Ja maar hoort erbij.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het geen goede reclame hoe ze met die vervelende gasten omgingen. Hoe zeer ik de ergernis ook kan voorstellen.
Wel begrijpelijk. Stelletje asociale gasten.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het geen goede reclame hoe ze met die vervelende gasten omgingen. Hoe zeer ik de ergernis ook kan voorstellen.
Daar heb je dan toch een creditcard en borg voor, zou je denken.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Begrijp niet goed waarom ze niet met een borg werken, dan ben je van dit soort a-sociale gasten af. Dat ze zo boos worden kan ik mij goed voorstellen en ze hadden meteen in moeten grijpen toen die lui allerlei mensen op het terrein lieten komen. Nu vond ik het een beetje boter na de vis. Toekomstige gasten weten nu dat dit natuurlijk helemaal niet aanvaardbaar is maar het leek mij ook een uitzonderlijk geval.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Tsjah, dat is wat hij van huis uit mee heeft gekregen en de familie heeft er ook wat trekjes van. Dus dan is het maar een kleine stap.quote:
Daar lijkt het geld meer waard, wat ze moesten betalen voor dat resort kan je in NL nog geen schuur kopen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Begrijp niet goed waarom ze niet met een borg werken, dan ben je van dit soort a-sociale gasten af. Dat ze zo boos worden kan ik mij goed voorstellen en ze hadden meteen in moeten grijpen toen die lui allerlei mensen op het terrein lieten komen. Nu vond ik het een beetje boter na de vis. Toekomstige gasten weten nu dat dit natuurlijk helemaal niet aanvaardbaar is maar het leek mij ook een uitzonderlijk geval.
Dat ze een begroting van 50.000 euro hadden berekend was ook wel erg weinig en hebben best wel veel kunnen doen met 75.000 eurootjes. Het is me alles meegevallen en het zag er prima uit dus begrijp ik de overstap niet naar helemaal opnieuw beginnen met de familie. De ervaring leert dat je zoiets niet moet doen.
Mannetje idemquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:52 schreef golfer het volgende:
Irritant wijf, die Dora in de Marken.
Mee eens, had al vooruit gekeken en doorgespoeld, kon haar niet meer zien of horen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:25 schreef Pap89 het volgende:
Dat eerste Rotterdamse stel was echt kut/irritant. Dat wijf met dat accent/houding etc. Zal me ook niks verbazen als die nog meerdere keren vreemd is gegaan, als het al geen open relatie is geworden.
Die in Frankrijk, deden alles wel erg goed.
quote:Nieuwe uitzending alert! 🇫🇷
Volg het avontuur van twee vriendinnen die samen een Frans jachtkasteel kopen. Ontdek de ups en downs van hun reis, en zie hoe hun vriendschap op de proef wordt gesteld… 📺 Woensdag om 20.35 uur op NPO 1
Leuk plekje geworden.quote:Op woensdag 29 november 2023 21:19 schreef Dutch_view het volgende:
Weinig grote rampen met aannemers, alleen een dure offerte![]()
Verder wel erg mooi plekje van binnen en buiten![]()
Beetje vreemd dat het een chambre d’hôtes genoemd wordt. Dat is namelijk 5 kamers en maximaal 15 personen die je kan laten slapen. Deze grote is hotel.quote:
Weet niet of de offerte zo duur was. Het is niet even verlengsnoeren uitgooien. Nieuwe meterkast, elke plek eigen stroom wat vaak behoorlijk moet zijn door airco'squote:Op donderdag 30 november 2023 08:50 schreef Maretakje het volgende:
Het verbouwbudget wat ze hadden is al minimaal nodig voor het dak. De dames zullen beide goed in de slappe was zitten.
Ik weet wat het kost een dak vernieuwen, woon in fr en heb leistenen dak en wacht op plaatsing, ik ben blij dat een deel door de verzekering betaald wordt. We hebben last van noodweer gehad en zijn al ruim 1,5 jaar bezig.
Die hoge offerte van die Fransman is heel normaal. Als ze bij, in hun ogen rijke Nederlanders komen, dan schroeven ze de offerte op. Ze hebben je soms liever niet als klant, of ze hebben mazzel als je akkoord gaat.
Ze spraken wel goed Frans de dames.
Ik weet niet of er airco’s moesten komen, wel stroom voor elke plek. Op zich denk ik dat ¤15000 niet eens een heel gek bedrag was. Manuren zijn in Frankrijk wel veel goedkoper dan in nl.quote:Op donderdag 30 november 2023 16:17 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Weet niet of de offerte zo duur was. Het is niet even verlengsnoeren uitgooien. Nieuwe meterkast, elke plek eigen stroom wat vaak behoorlijk moet zijn door airco's
Bedoelde eigenlijk dat veel campers airco hebben, dus aardige belasting op stroomnetquote:Op donderdag 30 november 2023 16:46 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Ik weet niet of er airco’s moesten komen, wel stroom voor elke plek. Op zich denk ik dat ¤15000 niet eens een heel gek bedrag was. Manuren zijn in Frankrijk wel veel goedkoper dan in nl.
Ahh zo ja. Hier gelukkig geen airco nodig.quote:Op donderdag 30 november 2023 17:13 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk dat veel campers airco hebben, dus aardige belasting op stroomnet
Ja hoor. Allemaal gezien. Maar geen posts waard.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:05 schreef Jeroboam het volgende:
Niemand naar de Ik vertrek Even Weg-afleveringen gekeken?
Niet? Ik vind die nudisten homo's leuker dan hun eerste aflevering.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor. Allemaal gezien. Maar geen posts waard.
Eens!quote:Op maandag 8 januari 2024 20:32 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Niet? Ik vind die nudisten homo's leuker dan hun eerste aflevering.
Paar gekeken, vond het niet echt spannend.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:05 schreef Jeroboam het volgende:
Niemand naar de Ik vertrek Even Weg-afleveringen gekeken?
Dat laatste klinkt alsof ze zelf wat van die kuren, die ze aanbieden, nodig gaan hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer.![]()
Meer zon, goedkoper levensonderhoud en een relaxtere manier van leven zijn voor veel Nederlanders de belangrijkste argumenten om naar Spanje te emigreren. Ook Yvonne (50) en Ulrich (62) zijn klaar met het sombere Nederlandse klimaat.
De droom is om in Spanje een spiritueel oord te openen. Vakantiegangers kunnen er helemaal tot zichzelf komen, compleet met massages, healingsessies, detoxkuren en stoombaden waar alle onderdelen van het lichaam aan bod komen.
Zoals gebruikelijk in Ik Vertrek verloopt de verbouwing niet geheel gladjes. Het stel heeft voor een periode onderdak bij Yvonne’s ex, wat de nodige irritaties oplevert. Als het kuuroord bijna wordt opgeleverd, blijken er problemen met de riolering. De eerste gasten zijn dan al in aantocht.
NPO1, 20:30 uur.
Geloven blindelings wat de lokale aannemer hen verteldquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Spirituele mensen! Dat wordt bij voorbaat al lachen.
Les nummer 1, Jij bent zelf de aannemerquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:38 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Geloven blindelings wat de lokale aannemer hen verteld
Ze zijn gewoon leuk. Maar ik ben niet objectief want ken Thomas al jaren.quote:
JAA! Dat stel met die gekke dansjesquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Spirituele mensen! Dat wordt bij voorbaat al lachen.
Hoorde iets over een vaginaal stoombad??? What the.....?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer.![]()
Meer zon, goedkoper levensonderhoud en een relaxtere manier van leven zijn voor veel Nederlanders de belangrijkste argumenten om naar Spanje te emigreren. Ook Yvonne (50) en Ulrich (62) zijn klaar met het sombere Nederlandse klimaat.
De droom is om in Spanje een spiritueel oord te openen. Vakantiegangers kunnen er helemaal tot zichzelf komen, compleet met massages, healingsessies, detoxkuren en stoombaden waar alle onderdelen van het lichaam aan bod komen.
Zoals gebruikelijk in Ik Vertrek verloopt de verbouwing niet geheel gladjes. Het stel heeft voor een periode onderdak bij Yvonne’s ex, wat de nodige irritaties oplevert. Als het kuuroord bijna wordt opgeleverd, blijken er problemen met de riolering. De eerste gasten zijn dan al in aantocht.
NPO1, 20:30 uur.
Neem jij die niet dagelijks?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:41 schreef Gia het volgende:
Hoorde iets over een vaginaal stoombad??? What the.....?
Dit kan niet misgaan!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:46 schreef Strani het volgende:
Ik woon dus in de gemeente waar ze naar toe gaan en ik ken deze mensen ook
Ja dat gaat echt goed jaquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:48 schreef michaelmoore het volgende:
een voedselbos
dat is dat je bomen aanplant en er verder niet meer bemoeit en dan kan je er van eten het hele jaar
nou dat is wel mooi zeg
en dan moet je nog maar afwachten of ze di epaar niet voortijdig opgevreten worden door de wormenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja dat gaat echt goed jaZaterdag dik een uur bezig met 1 perenboom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |