Geloven blindelings wat de lokale aannemer hen verteldquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Spirituele mensen! Dat wordt bij voorbaat al lachen.
Les nummer 1, Jij bent zelf de aannemerquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:38 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Geloven blindelings wat de lokale aannemer hen verteld
Ze zijn gewoon leuk. Maar ik ben niet objectief want ken Thomas al jaren.quote:
JAA! Dat stel met die gekke dansjesquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Spirituele mensen! Dat wordt bij voorbaat al lachen.
Hoorde iets over een vaginaal stoombad??? What the.....?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer.![]()
Meer zon, goedkoper levensonderhoud en een relaxtere manier van leven zijn voor veel Nederlanders de belangrijkste argumenten om naar Spanje te emigreren. Ook Yvonne (50) en Ulrich (62) zijn klaar met het sombere Nederlandse klimaat.
De droom is om in Spanje een spiritueel oord te openen. Vakantiegangers kunnen er helemaal tot zichzelf komen, compleet met massages, healingsessies, detoxkuren en stoombaden waar alle onderdelen van het lichaam aan bod komen.
Zoals gebruikelijk in Ik Vertrek verloopt de verbouwing niet geheel gladjes. Het stel heeft voor een periode onderdak bij Yvonne’s ex, wat de nodige irritaties oplevert. Als het kuuroord bijna wordt opgeleverd, blijken er problemen met de riolering. De eerste gasten zijn dan al in aantocht.
NPO1, 20:30 uur.
Neem jij die niet dagelijks?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:41 schreef Gia het volgende:
Hoorde iets over een vaginaal stoombad??? What the.....?
Dit kan niet misgaan!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:46 schreef Strani het volgende:
Ik woon dus in de gemeente waar ze naar toe gaan en ik ken deze mensen ook
Ja dat gaat echt goed jaquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:48 schreef michaelmoore het volgende:
een voedselbos
dat is dat je bomen aanplant en er verder niet meer bemoeit en dan kan je er van eten het hele jaar
nou dat is wel mooi zeg
en dan moet je nog maar afwachten of ze di epaar niet voortijdig opgevreten worden door de wormenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja dat gaat echt goed jaZaterdag dik een uur bezig met 1 perenboom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |