quote:Knock-out ronde
Barcelona (ESP) vs Manchester United (ENG)
Juventus (ITA) vs Nantes (FRA)
Sporting CP (POR) vs Midtjylland (DEN)
Shakhtar (UKR) vs Rennes (FRA)
Ajax (NED) vs Union Berlin (GER)
Leverkusen (GER) vs Monaco (FRA)
Sevilla (ESP) vs PSV (NED)
Salzburg (AUT) vs Roma (ITA)
Speelschema ECLquote:Teams die al door zijn naar de laatste 16
Arsenal (ENG)
Betis (ESP)
Fenerbahçe (TUR)
Ferencváros (HUN)
Feyenoord (NED)
Freiburg (GER)
Real Sociedad (ESP)
Union Saint-Gilloise (BEL)
quote:Knock-out ronde
Qarabağ FK vs KAA Gent
Trabzonspor AŞ vs FC Basel 1893
FK Bodø/Glimt vs KKS Lech Poznań
SC Braga vs ACF Fiorentina
SS Lazio vs CFR 1907 Cluj
AEK Larnaca FC vs Dnipro-1
FC Sheriff Tiraspol vs FK Partizan
PFC Ludogorets 1945 vs Anderlecht
quote:Teams die al door zijn naar de laatste 16
AZ Alkmaar (NED)
Djurgården (SWE)
İstanbul Başakşehir (TUR)
Nice (FRA)
Sivasspor (TUR)
Slovan Bratislava (SVK)
Villarreal (ESP)
West Ham (ENG)
Tegenstander van formaat lol.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:57 schreef RamboDirk het volgende:
Is dit nu de eerste tegenstander van "formaat" sinds Heitinga aan het roer staat en gaan ze er gelijk af?
Genotquote:
Doehki voor het bloeden.quote:
Kompakt, Effizient, Kampfgeist. Drie stopwoorden die Urs Fischer zo vaak herhaalt in persco's dat Arndt Zeigler ze eens ging turvenquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
Union creërt geen reet en toch 3 x scoren bijzonder
quote:
Had ik ook bij Sevilla ouwe reusquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je hebt toch echt t idee dat je er niet van hoeft te verliezen
Precies. Dat zei ik ook, en met de 3-1 laat Union dat ook zienquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat idee had Rasenball twee weken terug ook, zeker nadat Schalke ze op 0-0 hieldquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is ook zo. Union stelt geen reet voorquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jullie hebben een matige trainerquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had ik ook bij Sevilla ouwe reus
Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:11 schreef Shreyas het volgende:
Het mag duidelijk zijn dat Ajax deze wedstrijd totaal niet serieus neemt. Jammer dat de PSV-strategie is overgenomen door volledig de focus te leggen op de eredivisie in de hoop (v)CL te pakken en de Europese competitie van dit seizoen te laten varen.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:11 schreef Shreyas het volgende:
Het mag duidelijk zijn dat Ajax deze wedstrijd totaal niet serieus neemt. Jammer dat de PSV-strategie is overgenomen door volledig de focus te leggen op de eredivisie in de hoop (v)CL te pakken en de Europese competitie van dit seizoen te laten varen.
De inzet, beleving en intensiteit bij Ajax ontbreekt volledig, zo ongeveer elke speler grossiert in fouten terwijl Union Berlin nauwelijks moeite hoeft te doen om de goals te maken.
Zoals Ajax vakkundig afrekende met Twente (qua niveau gelijkwaardig aan Union Berlin), laat Ajax hier spelers op halve kracht de wedstrijd uitspelen. Had dan gewoon gelijk het tweede elftal opgesteld.
Gohquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:11 schreef onlogisch het volgende:
Er ligt een Ajacied op de grond te kermen.
Nee Heitinga is wereldtop hahahahahaquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jullie hebben een matige trainer
goatquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:11 schreef Shreyas het volgende:
De inzet, beleving en intensiteit bij Ajax ontbreekt volledig, zo ongeveer elke speler grossiert in fouten terwijl Union Berlin nauwelijks moeite hoeft te doen om de goals te maken.
Zoals Ajax vakkundig afrekende met Twente (qua niveau gelijkwaardig aan Union Berlin), laat Ajax hier spelers op halve kracht de wedstrijd uitspelen. Had dan gewoon gelijk het tweede elftal opgesteld.
PSV heeft vandaag aangetoond dat Sevilla zeker niet beter is, maar PSV is stiekem erg blij dat ze zich nu volledig op de eredivisie kunnen richten.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had ik ook bij Sevilla ouwe reus
Is interim. Geen vergelijkingquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee Heitinga is wereldtop hahahahaha
Ik mis PSVvCLquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:12 schreef onlogisch het volgende:
PSVers zijn vast jaloers dat zij geen @:Klaasweetalles of @:shreyas hebben
Ik mis @Scarfacequote:Op donderdag 23 februari 2023 22:12 schreef onlogisch het volgende:
Zij hadden tenminste Baumgartl.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:12 schreef onlogisch het volgende:
Walmartedquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:11 schreef Shreyas het volgende:
VBL is het laatste stukje non-woke.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jullie schuld. Woke forum en alles gaat naar de verdommenis GENOT
Zeker, of anders gezegd: spelen op resultaat. Iets wat Feyenoord dit seizoen fantastisch doet, of denk jij dat het alleen maar mazzel is?quote:
Gutanothquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:12 schreef onlogisch het volgende:
Uit respect laat ik de otter gifjes voorlopig achterwege.quote:
De enige reden waarom ik het fijn vind dat @Zipportal weg is.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Uit respect laat ik de otter gifjes voorlopig achterwege.
Ik ben bang dat ze beide niet terugkomen makker.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zet mijn hoop in op de WK darts.
Dat heet een upswingquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Dat Union is gewoon een ploeg waarbij alles dit seizoen goed valt. Je hebt het idee dat het elk moment in elkaar kan donderen maar het gebeurt niet
Alle PSV users hebben een raar trekje.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind @:RipCity maar een vreemde user.
Getagd want ik roddel niet.
Ik blijf hopen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze beide niet terugkomen makker.
We nemen je mening serieusquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind @:RipCity maar een vreemde user.
Getagd want ik roddel niet.
ik vond hem wel een aardig ventje eigenlijkquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond de act van Zippy soms ook wel erg vermoeiend, eerlijk is eerlijk.
De oorlog moeten we nooit vergeten.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor herstelbetalingen aan alle Nederlanders? 300 euro per verloren fiets?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:19 schreef Coco het volgende:
[..]
De oorlog moeten we nooit vergeten.
Oh ja 80% van de tijd gewoon een prima user, zolang hij die act niet te lang doorvoerde.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
ik vond hem wel een aardig ventje eigenlijk
En hoe vind je dat het met jezelf gaat op die forum @Mexicanobakker ?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kudus heeft geniale momenten en super domme debiele acties.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Die afgekeurde goal vind ik trouwens ook wel echt een fout van Kudus, als aanvaller moet je weten waar je moet lopen om buitenspel te voorkomen bij zo'n bal
Eensquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:20 schreef Coco het volgende:
Dubbele stelling:
Bergwijn was beter bij PSV
Berghuis was beter bij Feyenoord
Ik prefereer een polletjequote:Op donderdag 23 februari 2023 22:20 schreef Coco het volgende:
Dubbele stelling:
Die zou volgens mij bij Union Berlin uitstekend renderenquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:20 schreef Saekerhett het volgende:
Bergwijn komt nog geen lantaarnpaal voorbij.
Gewoon 2x eens. Ook leuk. Wat jij @Frozen-assassinquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:20 schreef Coco het volgende:
Dubbele stelling:
Heel eerlijk, ik heb ook geen zin in 120 minuten voetbal. Da's niet echt lekker als je zondag naar Vitesse moetquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:20 schreef fetX het volgende:
Heitinga voorspelde al dat Ajax geen pingels nodig zou hebben.
Vaccin?quote:
Weghorst een beetje op dreef?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
BrobBEAST, dit wordt toch nog 3-3.
Niet alleen Klaassenquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Klaassen wordt uit zijn lijden verlost.
Tweede ranzige gif van de avond.quote:
Je moeder berijdenquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:22 schreef Fretwork het volgende:
Welke sport zou Bassey wel goed kunnen?
De grap die je wist dat zou komen is eindelijk hierquote:
Bas(s)e(y)ball?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:22 schreef Fretwork het volgende:
Welke sport zou Bassey wel goed kunnen?
Uiteraard. Vorige week ook.quote:
Alsof ze bij Rangers voetballenquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gio kreeg Bassey wel aan het voetballen
En hopen dat de keeper van de tegenstander een foutje maaktquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof ze bij Rangers voetballenGewoon bal naar voren roeien
PSV werd door hun uitgeschakeld in de vCL.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof ze bij Rangers voetballenGewoon bal naar voren roeien
Had al gezegd dat ik er vandaag geen stream bij heb aanstaanquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:24 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat @:3rr0r te mad is om gewoon objectief gifjes te maken van onbegrijpelijke acties.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had al gezegd dat ik er vandaag geen stream bij heb aanstaan
Misschien omdat PSV er niet zoveel van kan?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV werd door hun uitgeschakeld in de vCL.
Oke bedankt, denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV werd door hun uitgeschakeld in de vCL.
Ze hadden de ronde daarvoor een knappe overwinning geboekt op AS Monaco.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien omdat PSV er niet zoveel van kan?
Een zeer fortuinlijke*quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze hadden de ronde daarvoor een knappe overwinning geboekt op AS Monaco.
Of 3-2. Of 3-1 blijven.quote:
De tussenronde.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:27 schreef Wotte het volgende:
Hoeveelste europese eindronde is dit nu eigenlijk die door een keepers fout wordt verneukt?
Dit is de kneuzenronde van Europa, mag eigenlijk niet eens een naam hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:27 schreef Wotte het volgende:
Hoeveelste europese eindronde is dit nu eigenlijk die door een keepers fout wordt verneukt?
Hoe noemen we de ECL dan?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is de kneuzenronde van Europa, mag eigenlijk niet eens een naam hebben
Beckerquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:30 schreef Fretwork het volgende:
Voor de Ajacieden, welke van deze voetbalpareltjes zijn dit jaar jullie toekomstig Gouden Bal winnaars?
Oh ik dacht een keeper?quote:
Heel fijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barcelona heeft een groot probleem
Sterke analyse, geen speld tussen te krijgen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is heel grappig want Barcelona ligt eruit met deze stand.
Dit is erg vervelend want United gaat door met deze stand.
Ik heb een hekel aan Antony.quote:
Ik vind eigenlijk niet een speler van Ajax goed spelen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:30 schreef Fretwork het volgende:
Voor de Ajacieden, welke van deze voetbalpareltjes zijn dit jaar jullie toekomstig Gouden Bal winnaars?
Wie nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Antony.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had al gezegd dat ik er vandaag geen stream bij heb aanstaan
Ik ook. Maar liever Barcelona eruit.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Antony.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat Barcelona niet veel andere grote hordes heeft ja, United kan er tegen iedereen uit, dus mee eensquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ook. Maar liever Barcelona eruit.
Alles is de schuld van de scheidsquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:27 schreef Wotte het volgende:
AntonyGOAT Die zal ook wel balen dat hij door Weghorst niet in de basis stond.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barcelona heeft een groot probleem
Je onderschat de (uiteraard bij PSV opgeleide) Ten Hag.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat Barcelona niet veel andere grote hordes heeft ja, United kan er tegen iedereen uit, dus mee eens
quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:33 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat @:GGMM er niet is.Caland probeert dit ook al wekenlang maar daar hapt ook niemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is die Lucca?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Brobbey komt toch telkens niet uit de verf in dit soort situaties he
Hierquote:
Ach ja. Mij krijgen ze niet gek maat.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Caland probeert dit ook al wekenlang maar daar hapt ook niemand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Woont ergens op de tweede verdieping geloof ik.quote:
Ik ook, dit waren nog eens hits:quote:
Ja. Je hoopt toch dat iemand daar een compilatie van maakt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:38 schreef tong80 het volgende:
Ik zet net de tv aan. Is die Bassie heel de wedstrijd al zo bezig![]()
Ja maar hij is niet de enige.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:38 schreef tong80 het volgende:
Ik zet net de tv aan. Is die Bassie heel de wedstrijd al zo bezig![]()
Adriaan ook al?quote:
PSV wint dan nog tenminste.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:39 schreef tong80 het volgende:
3-1 achter tegen fucking Union Berlijn.
Laat je niet dissen.quote:
Dit dus. De meeste users hier janken als het slecht gaat.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:41 schreef Shreyas het volgende:
Op de arbitrage is niets aan te merken vandaag, dat mag ook wel eens gezegd worden.
Ha ha ha nu pas Consescao ? Wat een kut trainer.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
83 minuten
Eindelijk een extra aanvaller.
Maakt het niet Lang meer.quote:
Ik mis de tijd dat PSV dat was.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:42 schreef Wotte het volgende:
De ironie wil dat dit Ajax een fantastische counterploeg zou zijn.
En welke spelers van Ajax hebben volgende jou dan voldoende snelheid om er een tegenstander uit te lopen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:42 schreef Wotte het volgende:
De ironie wil dat dit Ajax een fantastische counterploeg zou zijn.
Fijn dat er geleverd wordt.quote:
Bergwijn en Brobbey, voorin kudus erachter voor de rest alles wat maar kan verdedigen opstellen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En welke spelers van Ajax hebben volgende jou dan voldoende snelheid om er een tegenstander uit te lopen?
Of Becker er uit te serveren.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En welke spelers van Ajax hebben volgende jou dan voldoende snelheid om er een tegenstander uit te lopen?
Bergwijn zekerquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar ja, Ajax heeft ook geen moment echt aanspraak op de winst gemaakt. Maar 1-1 had ook gekund jaquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Je bent in feite niet eens geslaxht in de omschakeling. Een twijfelachtige pingel, een ketser en een corner. Union heeft het wel maximaal uitgemolken
Eensquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Je bent in feite niet eens geslaxht in de omschakeling. Een twijfelachtige pingel, een ketser en een corner. Union heeft het wel maximaal uitgemolken
volgens mij is het al eerder gezegd dit Union heeft echt alle geluk dit seizoen niet normaal.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Nee klopt, het is wat dat betreft een bizar goede bus bij Union die geparkeerd staat.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ja, Ajax heeft ook geen moment echt aanspraak op de winst gemaakt. Maar 1-1 had ook gekund ja
Ajax heeft ook geen moment gespeeld om te winnen, het was allemaal één slappe hap. Iedereen lijkt het allemaal wel best te vinden. Hopelijk zien we in de uitwedstrijd tegen Vitesse terug dat ze inderdaad hun krachten hebben gespaard.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ja, Ajax heeft ook geen moment echt aanspraak op de winst gemaakt. Maar 1-1 had ook gekund ja
Morgen stakingen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
volgens mij is het al eerder gezegd dit Union heeft echt alle geluk dit seizoen niet normaal.
Geluk van feyenoord x2 of zelfs x3.
mwoaquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee klopt, het is wat dat betreft een bizar goede bus bij Union die geparkeerd staat.
HOu eens op met je act zeg. Mensonterend.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft ook geen moment gespeeld om te winnen, het was allemaal één slappe hap. Iedereen lijkt het allemaal wel best te vinden. Hopelijk zien we in de uitwedstrijd tegen Vitesse terug dat ze inderdaad hun krachten hebben gespaard.
PSG staat toch gewoon bovenaan in de Franse competitie?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa
speler zijn niet eens zo heel goed. pure middelmaat maarja als je team hebt en iedereen doet zijn taak dan hoef je niet eens zo goed te zijn. zelfde reden waarom PSG zo moker slecht is zelfs met messi, neymar en co
wel eens met je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |