Heb je dat artikel ook gelezen simpele ziel?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:30 schreef De_Pel het volgende:
Tja, had Sjonnie de beste linkerkant van Nederland maar op moeten stellen hè :’)
Is het vermoeiend altijd bezig te zijn met Ajax?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:32 schreef Caland het volgende:
Niet eens kunnen winnen van Union Berlin (lol)
Die rolde Cyriel Dessers in zijn ééntje op
Ze begonnen iig wel iets beter dan vorige week.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:25 schreef Themeparktommy het volgende:
Na 25 minuten alweer geen enkel schot op doel. Dit ga ja dus verliezen door een kutpenalty
Nee ik haal er bijzonder veel leedvermaak uitquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:36 schreef Malavita het volgende:
[..]
Is het vermoeiend altijd bezig te zijn met Ajax?
Het is wat meidquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik haal er bijzonder veel leedvermaak uit
af en toe.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:38 schreef Saekerhett het volgende:
Rensch, Taylor, Bassey, leuk voor de Eredivisie hoor.
Schei uit. Union is gewoon een maatje te grootquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze begonnen iig wel iets beter dan vorige week.
En Rulli.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
Dit is gewoon ronduit dom van Kudus
weet wel zeker van niet. Beste oplossing voor nu hoor maar (nog) niet voor de lange termijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:52 schreef Scorpie het volgende:
Kijk Heitinga is geen wonderdokter die ons opeens naar de finale EL gaat brengen, maar hij kan denk ik met dit logische voetbal ons tot het laatst mee laten doen om de titel.
Weet niet of we hem ook daarna nog als trainer moeten hebben eerlijk gezegd.
Ja qua spelbeeld valt het niks tegen. Het is ook echt een zaadploeg om tegen te spelen, ze hoeven en ze willen niks.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:49 schreef Black-Death het volgende:
Godsamme
Dit fix je nooit meer.
Systeem van Heitinga werkt op zich wel aardig
Volgend jaar eruit: Rensch, Bassey, Klaassen, Taylor
Ach, ik vond die handbal ook net zo knullig, zoiets zie je nou nooit eens bij de tegenstander.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:52 schreef Malavita het volgende:
Vorige week beste man bij Ajax en nu worden afgebrand en een kutaankoop.
Die penalty slaat nergens op en die blunder van Rulli is echt bijzonder want verder is het gewoon een goede keeper. Het zegt wat over het seizoen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, ik vond die handbal ook net zo knullig, zoiets zie je nou nooit eens bij de tegenstander.
We zijn gewoon niet zo goed.
Eens maar ik ben wel bang dat ze hem laten zitten als we kampioen worden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:53 schreef Malavita het volgende:
[..]
weet wel zeker van niet. Beste oplossing voor nu hoor maar (nog) niet voor de lange termijn
ben er bang voor idd. Wellicht dat hij zelf zegt dat het nog te vroeg is en dat daar gezien zijn twijfel afspraken over zijn gemaakt. Maar dat is meer hopen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:55 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Eens maar ik ben wel bang dat ze hem laten zitten als we kampioen worden.
Hij heeft niks verkeerd gedaan. 1 ongelukkige handsbal en een blunder van de keeper en het staat 2-0quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:52 schreef freaky40 het volgende:
Heitinga trapt in dezelfde fouten als Schreuder. Kansloos en niet geschikt voor het hoofdpodium.
Kijk jij de wedstrijd wel of check je de stand op teletekst?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:57 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hij heeft niks verkeerd gedaan. 1 ongelukkige handsbal en een blunder van de keeper en het staat 2-0
Da's dan toch primaquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:55 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Eens maar ik ben wel bang dat ze hem laten zitten als we kampioen worden.
Of dat het spel beter gaat maken…quote:
Nou nee liever een goede/ervaren trainer. Heitinga doet het ok maar is niet iemand die ons vooruit gaat helpen.quote:
Hele seizoen alquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:08 schreef Scorpie het volgende:
Timber ziet er daar dramatisch uit.
Quinten?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:08 schreef Caland het volgende:
When een middelmatige verdediger van Vitesse beter is dan Timber
Het voelt wel allemaal erg onnodig zo jaquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:08 schreef BobW het volgende:
Penalty, blunder, corner
Zo nog een vrije trap voor de bingo
Inderdaad zeg pfffquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
Ik had Taylor gewisseld, maar goed.
Zo lelijk is hij niet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
Kudus zal ook nooit eens een assistent geven.
Ja maar ze staan wel bij de bovenste ploegen in de bundesliga hoor!!!quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:19 schreef TornadoDK het volgende:
Gewoon tegen elk bod verkopen die kudus
Nope. Iedereen ziet het maar Waterhoofd en Sjonnie blijven hem opstellen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:28 schreef Scorpie het volgende:
Taylor kan er wederom geen kut van.
Klopt, maar wie is het alternatiefquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nope. Iedereen ziet het maar Waterhoofd en Sjonnie blijven hem opstellen.
Die 10 miljoen voor die keeper ook.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:38 schreef Urquhart het volgende:
Bergwijn en Bassey
Je had die 60 miljoen net zo goed door de wc kunnen spoelen
Ja dat zag je eigenlijk na een wedstrijd al. Leuke reflexen, maar kan er geen reet vanquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:50 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Die 10 miljoen voor die keeper ook.
Die Bassey mag toch nooit meer het shirt van Ajax dragenquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het qua veldspel niet eens zo heel slecht. Je krijgt een lullige pingel tegen, een ketser van de keeper en je staat niet op te letten bij een corner. Het viel me al mee dat de restverdediging over het algemeen goed op orde was.
Verder maakt Kudus wel een lucky goal maar staat ie te slapen bij die afgekeurde goal en die open kans.
Aldus de expert en woordvoerder.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:56 schreef Caland het volgende:
Hahahahaha, wat een slechte verliezers
Donder dan op manquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:57 schreef Caland het volgende:
Ajax is een soort FC Utrecht geworden
Wat een kneusjes
Donder je even op anders zuigerdquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:54 schreef Caland het volgende:
Servische Dirk kan opeens niet tegen een speler die op de grond ligt
Oh look how the tables have turned
Woestquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Donder je even op anders zuigerd
VIESMADquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dieptriest wel dat ze zich zo laten gaan je bent gewoon weggespeeld
LOLquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja leuk trolquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Je laat je net zo gaan als Servische Dirk en Bergwinna
Anders donder je zelf gewoon op hier.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:00 schreef Scrummie het volgende:
Wat een verschrikkelijke debielen hebben jullie in jullie elftal
Je taalgebruik, dat is pas debiel.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:00 schreef Scrummie het volgende:
Dit kan echt niet nee, je zo laten gaan. Waar is de klasse?quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:00 schreef Scrummie het volgende:
Viesmadquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Anders donder je zelf gewoon op hier.
Open deuren genot....quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Het is maar voetbal hè jongens. Rustig ademhalen.
Door vanaf nu alles te winnen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoe kunnen we dit seizoen nog redden?
Ja nogal. Na het laatste fluitsignaal je zo gedragen. Dan maak je jezelf compleet belachelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:00 schreef Scrummie het volgende:
Inderdaad, probeer ze gewoon tijdens de wedstrijd over de boarding te schoppen inplaats van erna.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit kan echt niet nee, je zo laten gaan. Waar is de klasse?
Koop maar een Feyenoordshirt voor die knul.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:07 schreef Black-Death het volgende:
Wat gebeurde er?
Moest even naar m’n zoontje dus einde gemist
Kleine jongens gingen stoer doen. Als je dan een grote man bent jaar er dan in minuut 80 een door middenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:07 schreef Black-Death het volgende:
Wat gebeurde er?
Ze werden helemaal gek, Becker zal wel wat gezegd hebben waar ze op reageerden, dom.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:07 schreef Black-Death het volgende:
Wat gebeurde er?
En die becker wou zo graag terug naar Ajaxquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze werden helemaal gek, Becker zal wel wat gezegd hebben waar ze op reageerden, dom.
Moet hij wel een volwassen maat kopen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Koop maar een Feyenoordshirt voor die knul.
Een beetje cynisme mag toch wel.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En die becker wou zo graag terug naar Ajax
Ja maar bijzonder treurig wel dat je ipv je winst te vieren gaat lopen zuigen. Kan me niet voorstellen dat ze anders zo over de flos gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een beetje cynisme mag toch wel.
Die zou wel met afstand de beste aanvaller zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En die becker wou zo graag terug naar Ajax
Hoort erbij en moet je tegen kunnen, had je maar moeten winnen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar bijzonder treurig wel dat je ipv je winst te vieren gaat lopen zuigen. Kan me niet voorstellen dat ze anders zo over de flos gaan.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Die zou wel met afstand de beste aanvaller zijn.
Nee joh, da's een gewoon een dolle draver die in deze tactiek ultiem gebruikt kan wordenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Alle matige Ajacieden gingen volledig over de zeik tegen die verdediger van Vitesse en die aanvaller van PECquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Inderdaad, probeer ze gewoon tijdens de wedstrijd over de boarding te schoppen inplaats van erna.
Ja dat zat er niet echt in vandaag.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoort erbij en moet je tegen kunnen, had je maar moeten winnen.
Nee en daar gaat het om, het was wat beter dan vorige week maar nog lang niet goed genoeg en tegen zulke fouten kan je ook niet op voetballen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat zat er niet echt in vandaag.
Dan krijg ik de kinderbescherming op m’n dak voor kinderhandelingquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Koop maar een Feyenoordshirt voor die knul.
Eens, slaat nergens op.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:14 schreef Black-Death het volgende:
Knokken na de wedstrijd heeft altijd iets sneuigs..
Kinderhandelingquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dan krijg ik de kinderbescherming op m’n dak voor kinderhandeling
Die kans op de 3-2 heb er gewoon om gelachen. Daarom is kudus niets en zal het nooit iets worden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee en daar gaat het om, het was wat beter dan vorige week maar nog lang niet goed genoeg en tegen zulke fouten kan je ook niet op voetballen.
Mis…quote:
Yup, zeker als je net zoals een Wijndal nog op de bank hebt gezeten ookquote:
Het was weer een typische wedstrijd voor een gelijkspel eigenlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee en daar gaat het om, het was wat beter dan vorige week maar nog lang niet goed genoeg en tegen zulke fouten kan je ook niet op voetballen.
Hij is heel capabel aan de bal maar mist gewoon wat voetbalintelligentie, ook met dat buitenspel steeds, ipv 1-1 staat het daarom 2-0.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kans op de 3-2 heb er gewoon om gelachen. Daarom is kudus niets en zal het nooit iets worden.
Het was vandaag ook niet de slechtste op het veld maar dit soort dingen mist hij zo erg in de basis dat gaat nooit meer beter worden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is heel capabel aan de bal maar mist gewoon wat voetbalintelligentie, ook met dat buitenspel steeds, ipv 1-1 staat het daarom 2-0.
Martinez deed dat altijd wat beter, pakte bal en man.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, zeker als je net zoals een Wijndal nog op de bank hebt gezeten ook
Sowieso is Alvarez echt strontvervelend op dit soort momenten, die wil graag naar Engeland maar dan zal ie dit soort gedrag echt wel af moeten leren...
Yup, ik vind die afgekeurde goal misschien nog wel kwalijker dan die open kans. Leer eens van echte topspitsen en weet hoe je moet inlopen bij zo'n balquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is heel capabel aan de bal maar mist gewoon wat voetbalintelligentie, ook met dat buitenspel steeds, ipv 1-1 staat het daarom 2-0.
Nee die openkans was echt het dieptepunt. Gewoon mis hequote:Op donderdag 23 februari 2023 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, ik vind die afgekeurde goal misschien nog wel kwalijker dan die open kans. Leer eens van echte topspitsen en weet hoe je moet inlopen bij zo'n bal
Kudus is een zes. Alleen Erikgod had het bij het rechte eind met die jongen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:23 schreef Wotte het volgende:
Kudus is een zes. Alleen Erikgod had het bij het rechte eind met die jongen.
Opbouwen met kudus? Die doet zijn hoofd omlaag en rommelt wat aanquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die wilde 'm zelfs opstellen als linksback. Kan je opbouwen via zo'n jongen
Ja maar krijg je 'm van de bal af? Goed aanspeelbaar onder druk, prima techniek, snel, wendbaar. Laat regelmatig zien dat hij goed de bal af kan pakken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Opbouwen met kudus? Die doet zijn hoofd omlaag en rommelt wat aan
Zo begon ie volgens mij ook op te vallen voordat ie in zijn eerste seizoen geblesseerd raakte. Denk ook wel dat kan, een soort Frenkie 2.0.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja maar krijg je 'm van de bal af? Goed aanspeelbaar onder druk, prima techniek, snel, wendbaar. Laat regelmatig zien dat hij goed de bal af kan pakken.
Hij denkt zelf dat hij een aanvallende middenvelder is maar dit is een zes.
Die gast geeft nooit een bal af en heeft de voetbal intelligentie van een b juniorquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja maar krijg je 'm van de bal af? Goed aanspeelbaar onder druk, prima techniek, snel, wendbaar. Laat regelmatig zien dat hij goed de bal af kan pakken.
Hij denkt zelf dat hij een aanvallende middenvelder is maar dit is een zes.
Dat vind ik wel extreem slecht, je ziet zelf toch ook dat je buitenspel staat.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:41 schreef Caland het volgende:
Kudus stond twee keer bij een voorzet voor de bal
Doorgaans leer je dat af in de onder 13
Als je naar het gras kijkt zie je niks hequote:Op donderdag 23 februari 2023 23:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat vind ik wel extreem slecht, je ziet zelf toch ook dat je buitenspel staat.
Dat bedoel ik. Als je 'm weet aan te spelen voetbal je gewoon uit onder druk uit.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo begon ie volgens mij ook op te vallen voordat ie in zijn eerste seizoen geblesseerd raakte. Denk ook wel dat kan, een soort Frenkie 2.0.
Anderhalf jaar geleden:quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Haha Berghuis ook weer elke bal ingeleverd. Blijft een speler die het verschil maakt tegen Cambuur maar tegen de topploegen in ruim 1,5 jaar Ajax werkelijk nog geen bal goed geraakt heeft.
Het is gewoon jammer dat iedereen met een beetje kijk op voetbal hier dit allang zag aankomen, behalve de technische staf van Ajax.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:18 schreef peaceman het volgende:
Ajax is gewoon dit seizoen minder goed dan we de laatste jaren gewend waren. Dat is klote, maar het is niet anders.
Dat is al z'n hele leven het geval. Walgelijkste speler van de Nederlandse velden en totaal geen zelfreflectie.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:12 schreef Wotte het volgende:
Tadic is ook van het padje in zijn interview.
Die Lisandro Martinez was wel een enorme prutser he?quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat iedereen met een beetje kijk op voetbal hier dit allang zag aankomen, behalve de technische staf van Ajax.
Je bent er wel heel druk mee best schattig.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:44 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
This is koet foetbal
Verrie praut of teh tiem hauw we pleet
Dit joe wats keem?
Servische Dirk strikes again
Did you wats keem?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent er wel heel druk mee best schattig.
Vroeg begonnen met de ponypacks maat zou het proberen te bewaren voor het weekend is beter voor je.quote:
Ja daar verdenk ik hem ook wel van als je dit uit je strot kan krijgen na zo’n wanvertoningquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vroeg begonnen met de ponypacks maat zou het proberen te bewaren voor het weekend is beter voor je.
Bij caland heb ik wel eens het idee dat hij een 43 jarige man is die heel erg gepest werd en dat keur ik niet goed. Pesten is verkeerdquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vroeg begonnen met de ponypacks maat zou het proberen te bewaren voor het weekend is beter voor je.
Sowieso een kansloze podcast met iemand met een zachte g/ betuws accent.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 01:07 schreef freaky40 het volgende:
De Pantalic Podcast heeft ook een hele andere wedstrijd gezien blijkbaar. Slechtste wedstrijd editie ever.
Laat ook maar weer meteen zien dat het niet zo zinvol is voor een talent om te blijven hangen in de eredivisie. Op je 20e/21e moet je hier gewoon echt weg zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Gewoon verloren van een team met oud-spelers van Ado, Heerenveen en Vitesse.
Koekoek.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 05:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sowieso een kansloze podcast met iemand met een zachte g/ betuws accent.Die gast komt langs 5 andere BVO's voordat hij in de arena is, KANSLOOS. Kanjestraal op joh.
Geleuter maar bedankt voor de moeite, net 75 miljoen netto winst gemaakt in eerste half jaar, dat is bijna de omzet van de andere 2 grote clubs.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:07 schreef RamboDirk het volgende:
Sinds dickpic gate is het wel hard gegaan met deze club hoor. Wat een harde val naar beneden. Op het veld en in de bestuurskamer. Een wanprestatie van jewelste op het veld en naast het veld.
¤115 miljoen investeren en dit op de mat leggen tegen een club uit Duitsland met een begroting ter hoogte van Heerenveen.
Bergwijn 32 miljoen - kan er werkelijk helemaal niks meer van en wordt met de week slechter.
Bassey 25 miljoen - kan net een bal aannemen
Brobbey 20 miljoen - is alleen sterk meer niet. Naait je club in een eerder stadium, haal je voor de hoofdprijs terug en betaal je ook nog een salaris van 3 miljoen per jaarDaarmee een van de topverdieners. Wie bedenkt dat dit een goede deal is?
![]()
Halverwege haal je een keeper van 8 miljoen die met moeite een bal stopt terwijl Pasveer het prima deed
De financiele huishouding gaat zonder de CL snel een probleem worden.
Voortaan moeten ze in de arena maar gewoon een presentatie over de winstcijfers geven op zondagmiddag dus op het veld. Iedereen blijquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geleuter maar bedankt voor de moeite, net 75 miljoen netto winst gemaakt in eerste half jaar, dat is bijna de omzet van de andere 2 grote clubs.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Voortaan moeten ze in de arena maar gewoon een presentatie over de winstcijfers geven op zondagmiddag dus op het veld. Iedereen blij
Met een standaard 4-3-3 werkte het vorige week ook niet, dus ik vind het te prijzen dat Heitinga wat anders probeerde. En qua veldspel ging dat gewoon prima, je bent eigenlijk niet of nauwelijks in het mes gelopen. Je krijgt de goals nu alleen op een andere ongelukkige en slechte manier tegen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 02:35 schreef freaky40 het volgende:
Nee het was niet best, recapitulerend. Weer in dezelfde fouten belanden als onder Schreuder en Heitinga is daar ook debet aan geweest in deze wedstrijd, door Bassey weer op links te zetten en Kudus weer niet in zijn kracht te gebruiken maar op een plek waar hij voortdurend buitenspel stond en dat is mij net wat te vaak gebeurd dit seizoen. A.s. zondag gewoon terug schalen naar de normale opstelling zoals vorige week tegen Sparta en dan gaan we dit debacle maar snel vergeten...
Hij valt mij tot nu toe ook mee qua tactiek en beslissingen, is vrij logisch wat Heitinga doet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met een standaard 4-3-3 werkte het vorige week ook niet, dus ik vind het te prijzen dat Heitinga wat anders probeerde. En qua veldspel ging dat gewoon prima, je bent eigenlijk niet of nauwelijks in het mes gelopen. Je krijgt de goals nu alleen op een andere ongelukkige en slechte manier tegen.
Flink ingeleverd natuurlijk. Blind, Martinez, Anthony en Mazraoui.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij valt mij tot nu toe ook mee qua tactiek en beslissingen, is vrij logisch wat Heitinga doet.
Bergwijn en Bassey snap ik eigenijk wel. Bergwijn komt nog wel goed. Bassey is centraal helemaal niet zo slecht.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:07 schreef RamboDirk het volgende:
Sinds dickpic gate is het wel hard gegaan met deze club hoor. Wat een harde val naar beneden. Op het veld en in de bestuurskamer. Een wanprestatie van jewelste op het veld en naast het veld.
¤115 miljoen investeren en dit op de mat leggen tegen een club uit Duitsland met een begroting ter hoogte van Heerenveen.
Bergwijn 32 miljoen - kan er werkelijk helemaal niks meer van en wordt met de week slechter.
Brobbey 20 miljoen - is alleen sterk meer niet. Naait je club in een eerder stadium, haal je voor de hoofdprijs terug en betaal je ook nog een salaris van 3 miljoen per jaarDaarmee een van de topverdieners. Wie bedenkt dat dit een goede deal is?
![]()
Halverwege haal je een keeper van 8 miljoen die met moeite een bal stopt terwijl Pasveer het prima deed
Europees gezien zeker, maar dan nog moet je van Union winnen, de achteruitgang onder Schreuder net niet hard genoeg ingelopen, al wordt het wel beter.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Flink ingeleverd natuurlijk. Blind, Martinez, Anthony en Mazraoui.
Dan ben je niet meer dan middelmaat.
Bassey is zo'n 10 miljoen teveel voor betaald maar die gaat dat echt nog wel weer opleveren.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bergwijn en Bassey snap ik eigenijk wel. Bergwijn komt nog wel goed. Bassey is centraal helemaal niet zo slecht.
Mwah, ik denk dat er nu een mindere selectie staat dan Unionquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Europees gezien zeker, maar dan nog moet je van Union winnen, de achteruitgang onder Schreuder net niet hard genoeg ingelopen, al wordt het wel beter.
Neequote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat er nu een mindere selectie staat dan Union
Ajax werd gister vooral genaaid door persoonlijke fouten van de aankopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:44 schreef Ramboetan het volgende:
Vervelend is ook wel dat de tactiek van Union gewoon werkt. Blijkbaar ook in bundesliga. Je zou zeggen dat Ajax hier genoeg op traint in de eredivisie, maar helaas toch niet. Soort van GAE op steroïden.
Handsbal kan je weinig aan doen. Rulli heeft inderdaad slappe polsjes. Zat bij elke tegengoal aan de bal, maar liet ze toch door.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ajax werd gister vooral genaaid door persoonlijke fouten van de aankopen.
Kudus is trouwens gekmakend onvoorspelbaar zowel in positieve als negatieve zin.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:00 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Handsbal kan je weinig aan doen. Rulli heeft inderdaad slappe polsjes. Zat bij elke tegengoal aan de bal, maar liet ze toch door.
Betere selectie dan Union, slechter team.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat er nu een mindere selectie staat dan Union
Die penalty werd 2 jaar terug nog weggewoven als 'aangeschoten'. Laten we eerlijk wezen, Shirley Bassey kon hier echt geen flikker aan doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:00 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Handsbal kan je weinig aan doen. Rulli heeft inderdaad slappe polsjes. Zat bij elke tegengoal aan de bal, maar liet ze toch door.
Het spelersbudget van Union is al hoger dan de complete begroting van Heerenveen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:07 schreef RamboDirk het volgende:
![]()
Zelfoverschattingquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Betere selectie dan Union, slechter team.
Dat zijn ze allemaal, dus niet zo moeilijk, ik kan het ook omdraaien welke van hun spelers zou Ajax beter maken, ik denk geen enkele maar je ziet dat je met goeie teamdiscipline en ook wat geluk resultaten kan halen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wie is beter dan, maak een vergelijking
Volgens mij zelfs een zwaar Limburgs accent hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 05:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sowieso een kansloze podcast met iemand met een zachte g/ betuws accent.Die gast komt langs 5 andere BVO's voordat hij in de arena is, KANSLOOS. Kanjestraal op joh.
Maakt niet uit waar hij vandaan komt, Ajacieden zitten, en terecht, overal maar ik zat met verbazing te luisteren en ik dacht even dat ze Heitinga aan het na lullen waren. Nu de Branie podcast maar afwachten, dat is wat journalistieker maar daardoor ook weer wat zuurder. Heb liever echte Ajacieden aan het woord, Kale en Kokkie steken er met kop en schouders bovenuit bij de podcasts.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs een zwaar Limburgs accent hoor.Komt daar uit de buurt in ieder geval en zal later wel richting Nijmegen zijn getrokken.
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Heb liever echte Ajacieden aan het woord, Kale en Kokkie
Ik vind het allemaal een beetje ruis, maar gelukkig hoef je er niet naar te kijken of te luisteren.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:54 schreef -XOR- het volgende:
Ik hoor liever een zinvolle analyse vanuit een originele invalshoek dan standaard supportersgelul of nietszeggende clubwatcherachtergrondruis, in welk accent zal me verder worst wezen.
Ik luister ook niet naar clubpodcasts, teveel geouwehoer over dingen waar weinig over te zeggen valt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal een beetje ruis, maar gelukkig hoef je er niet naar te kijken of te luisteren.
Tja Sporting in een 5-1 overwinning. Het valt mij op dat Berghuis eigenlijk zelden voorbij komt in de kritieken terwijl hij altijd maar weer die speler is die te klein is voor het tafellaken en nooit presteert in grote wedstrijden. Heeft tot nu toe vooral tegen teams als Cambuur en RKC het verschil gemaakt. Zelfde bij Oranje overigens. Vind de fans mild.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden:
[ twitter ]
Gelukkig hebben we jou nog.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja Sporting in een 5-1 overwinning. Het valt mij op dat Berghuis eigenlijk zelden voorbij komt in de kritieken terwijl hij altijd maar weer die speler is die te klein is voor het tafellaken en nooit presteert in grote wedstrijden. Heeft tot nu toe vooral tegen teams als Cambuur en RKC het verschil gemaakt. Zelfde bij Oranje overigens. Vind de fans mild.
een van de kutste FOK!acts ooitquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Maar hij is geen fan, deze man is voor elke club
Dat komt omdat jij een ongezonde obsessie hebt voor berghuis. Wellicht nog zuur door de overstap?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja Sporting in een 5-1 overwinning. Het valt mij op dat Berghuis eigenlijk zelden voorbij komt in de kritieken terwijl hij altijd maar weer die speler is die te klein is voor het tafellaken en nooit presteert in grote wedstrijden. Heeft tot nu toe vooral tegen teams als Cambuur en RKC het verschil gemaakt. Zelfde bij Oranje overigens. Vind de fans mild.
Vorig seizoen ook maar 1 punt verwijderd van CL-voetbal, dus het is ook weer niet zo dat het enkel dit seizoen is.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:59 schreef HowardRoark het volgende:
Union heeft een seizoen waar alles goed voor ze lijkt te vallen. Het zegt genoeg dat deze beperkte ploeg, die eigenlijk weinig meer kunnen dan tegenhouden en hopen op een counter of een standaardsituatie, derde staat in Duitsland. Die raken aankomende zomer een paar spelers kwijt en kunnen dan volgend seizoen ook maar zo weer degraderen.
Maar dit soort teams zijn wel altijd ploegen waar Ajax het altijd enorm lastig mee heeft als men zelf niet in vorm is, dat zagen we een paar jaar geleden ook al tegen Getafe. Dan is het breien en breien maar niets creëren terwijl elke halve kans van de tegenstander meteen een goal is. De enige manier om zo'n ploeg te verslaan is het echt voetballend uit elkaar spelen, en daar is Ajax nu gewoon niet toe in staat.
Branie denkt / dacht er niet veel anders over trouwens. Ja: die pantelic gozer heeft een accent en lult vaak onnozel, maar deze keer zegt ie nog niet zo een hele gekke dingen zover ik het beluisterd heb.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar hij vandaan komt, Ajacieden zitten, en terecht, overal maar ik zat met verbazing te luisteren en ik dacht even dat ze Heitinga aan het na lullen waren. Nu de Branie podcast maar afwachten, dat is wat journalistieker maar daardoor ook weer wat zuurder. Heb liever echte Ajacieden aan het woord, Kale en Kokkie steken er met kop en schouders bovenuit bij de podcasts.
Het is wel zo dat TD Oliver Rühnert en Urs Fischer eigenlijk altijd er vanuit gaan zoals @HowardRoark denkt. "Dit was het dan, nu kan het echt niet meer beter." Lijfsbehoud is dan ook altijd het eerste doel, alles wat daarna komt is mooi meegenomen, de 40 punten grens heilig. In hun eerste Bundesliga jaar (2019-2020) hebben ze ondanks een stunt tegen BVB wel flink op hun kloten gehad in de wedstrijden zonder publiek. Pas in de laatste drie wedstrijden van het seizoen draaiden ze het nog om. In 2020-2021 haalden ze het "Europa Dorp Toernooi" aka de Conference League, maar eigenlijk gaf niemand daar wat om, eerst die 40 punten halen, Europa doen we met het tweede elftal. Daar zijn ze dit jaar een beetje van teruggekomen, gisteren stond alleen Trimmel niet in de basis van de huidige basiskrachten en zelf geloven ze het ook maar amper hoe goed het nu gaat. "Der Wahnsinn geht Weiter". Die houding maakt hen misschien vals bescheiden, maar zeker niet zo wanhopig als stadgenoot Hertha, dat 400 miljoen heeft verbrand en meerdere trainers, investeerders en een TD versleet in de tijd dat Union van 2. Liga topper opklom naar gedeeld koploper in de Bundesliga. Ik hoop werkelijk dat Ajax niet in zo'n horrorverhaal verzeild gaat rakenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vorig seizoen ook maar 1 punt verwijderd van CL-voetbal, dus het is ook weer niet zo dat het enkel dit seizoen is.
Hebben ze er allebei weinig verstand van. Ook Kale en Kokkie zagen blijkbaar een andere wedstrijd.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:50 schreef manny het volgende:
[..]
Branie denkt / dacht er niet veel anders over trouwens. Ja: die pantelic gozer heeft een accent en lult vaak onnozel, maar deze keer zegt ie nog niet zo een hele gekke dingen zover ik het beluisterd heb.
Zal ik eens een poging wagen? Geen greintje vechtlust behalve na de wedstrijd als je ego schijnbaar is gekrenkt. Los zand, naïve en voorspelbaar frankiaanse spelopvatting. We hebben leuk rondgetikt en soms kwamen we doorheen alleen kregen we het deksel ongelukkig op de neus mentaliteit.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hebben ze er allebei weinig verstand van. Ook Kale en Kokkie zagen blijkbaar een andere wedstrijd.
Daarom blijft ik er vooralsnog van overtuigd dat Heitinga voor het hoofdpodium nog ongeschikt acht. In de Eredivisie kan hij het nog wel bolwerken maar in Europa is hij duidelijk te licht bevonden....Voorlopig nog verder zoeken naar een hoofdcoach dus, met Heitinga ernaast die rustig verder ervaring op kan doen blijf ik nog het beste scenario vinden voor na de zomerstop.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zal ik eens een poging wagen? Geen greintje vechtlust behalve na de wedstrijd als je ego schijnbaar is gekrenkt. Los zand, naïve en voorspelbaar frankiaanse spelopvatting. We hebben leuk rondgetikt en soms kwamen we doorheen alleen kregen we het deksel ongelukkig op de neus mentaliteit.
Ik zie al tijden geen collectief dat jaagt tijdens balverlies. Vrij belangrijk met een speelstijl waarbij je 40 meter in de rug hebt. Ik zie laksheid, luiheid en geen enkele wil om te winnen. Er is geen visie of een duidelijke spelopvatting.
Eens.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom blijft ik er vooralsnog van overtuigd dat Heitinga voor het hoofdpodium nog ongeschikt acht. In de Eredivisie kan hij het nog wel bolwerken maar in Europa is hij duidelijk te licht bevonden....Voorlopig nog verder zoeken naar een hoofdcoach dus, met Heitinga ernaast die rustig verder ervaring op kan doen blijf ik nog het beste scenario vinden voor na de zomerstop.
Het lijkt er vooral op dat er onder Schreuder een enorme desinteresse is ontstaan in het team. Dat maakt iets kapot in een team dat je niet even repareert met een andere coach, wie dat ook is.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zal ik eens een poging wagen? Geen greintje vechtlust behalve na de wedstrijd als je ego schijnbaar is gekrenkt. Los zand, naïve en voorspelbaar frankiaanse spelopvatting. We hebben leuk rondgetikt en soms kwamen we doorheen alleen kregen we het deksel ongelukkig op de neus mentaliteit.
Ik zie al tijden geen collectief dat jaagt tijdens balverlies. Vrij belangrijk met een speelstijl waarbij je 40 meter in de rug hebt. Ik zie laksheid, luiheid en geen enkele wil om te winnen. Er is geen visie of een duidelijke spelopvatting.
Leuke poging maar klopt weinig tot niets van, ga dat geld maar terug vragen van je LOI cursus psychiatrie van de koude grond.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nou dat. Ik had het geschreven kunnen hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het lijkt er vooral op dat er onder Schreuder een enorme desinteresse is ontstaan in het team. Dat maakt iets kapot in een team dat je niet even repareert met een andere coach, wie dat ook is.
Eens wel dat Heitinga sowieso niet klaar is voor het grote werk. We gooien in Nederland veel te veel jonge (beloftevolle) trainers voor de leeuwen.
Cocu, de Boer, van Nistelrooy, van Bommel, Heitinga. Die hadden allemaal veel later pas bij een topclub moeten komen, nadat ze zich elders bekwaam hadden getoond.
Klopt, bij de topclubs staat er veel meer druk op en is de foutmarge die je je kunt permitteren veel kleiner. Eigenlijk zit Van Bommel nu bij de ideale club voor hem, zoals AZ ook een ideale club voor Slot was. Organisatie die goed staat, een selectie met mogelijkheden maar wel met een lager verwachtingspatroon.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het lijkt er vooral op dat er onder Schreuder een enorme desinteresse is ontstaan in het team. Dat maakt iets kapot in een team dat je niet even repareert met een andere coach, wie dat ook is.
Eens wel dat Heitinga sowieso niet klaar is voor het grote werk. We gooien in Nederland veel te veel jonge (beloftevolle) trainers voor de leeuwen.
Cocu, de Boer, van Nistelrooy, van Bommel, Heitinga. Die hadden allemaal veel later pas bij een topclub moeten komen, nadat ze zich elders bekwaam hadden getoond.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die Lisandro Martinez was wel een enorme prutser he?
Zien spelen in Engeland dit seizoen? Donder op hoorquote:
Het is voor Ajax totaal niet relevant hoe goed of slecht hij nu speelt bij Manchester United. Er zijn zat voorbeelden van spelers die bij de ene club fantastisch presteren en bij de andere club niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:56 schreef Malavita het volgende:
[..]
Zien spelen in Engeland dit seizoen? Donder op hoorwat mis ik deze gast bij ons achterin zeg.
In veel gevallen worden die posities dan ook bij gebrek aan beter vergeven aan iemand intern of dichtbij de club.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
PSV had natuurlijk ook Fred Rutten weer hoofdtrainer kunnen maken met Ruud van Nistelrooij als assistent.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:47 schreef aTypisch het volgende:
Zie jij liever types als Ron Jans doorstromen naar PSV bij een vertrek van die gekke Duitser bijvoorbeeld? Veel andere namen kom ik niet op
Ik zou verwachten dat een TD van een topclub in staat is om een trainer binnen die bij een iets mindere club dan PSV/Ajax heeft gepresteerd te verleiden naar een stap omhoog.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
In veel gevallen worden die posities dan ook bij gebrek aan beter vergeven aan iemand intern of dichtbij de club.
Beetje rare stelling en nogal wensdenken. Is niet hoe de voetballerij werkt. Al die jaren die dat soort coaches dan de leiding hebben zou er iemand anders voor de groep moeten staan. Die moeten wel willen of kunnen, iets met vraag en aanbod en een dosis voetballogica.
Zie jij liever types als Ron Jans doorstromen naar PSV bij een vertrek van die gekke Duitser bijvoorbeeld? Veel andere namen kom ik niet op
Je doet je best maar de aanstelling van Heitinga is niet met die van Van Nistelrooy te vergelijken, PSV had alle tijd, Ajax moest snel handelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat een TD van een topclub in staat is om een trainer binnen die bij een iets mindere club dan PSV/Ajax heeft gepresteerd te verleiden naar een stap omhoog.
En dat jij dan niet verder komt dan Ron Jans zegt in elk geval dat jij niet geschikt bent als TD.
Wat je ook van Schmidt vindt, trouwens, hij laat het nu wel zien.
Apart dat al die TD's dan niet met die beschikbare betere coaches komen danquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat een TD van een topclub in staat is om een trainer binnen die bij een iets mindere club dan PSV/Ajax heeft gepresteerd te verleiden naar een stap omhoog.
En dat jij dan niet verder komt dan Ron Jans zegt in elk geval dat jij niet geschikt bent als TD.
Wat je ook van Schmidt vindt, trouwens, hij laat het nu wel zien.
Peter Bosz die op een seizoen na met alle geluk van de wereld de finale van de EL haalde en een machtige prijzenkast van in totaal 0 titels overal werd ontslagen. Die had het wel even gedaan inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV had natuurlijk ook Fred Rutten weer hoofdtrainer kunnen maken met Ruud van Nistelrooij als assistent.
Bij Ajax hadden ze Peter Bosz moeten aanstellen, maar de vraag is of hij wel interesse had om halverwege in te stappen.
het leukste aan een meltdown bij ajax is dat de spelers, supporters en alles er omheen er altijd zo moeilijk lang over doen om te beseffen dat het effe minder isquote:
Oké danquote:Op zondag 26 februari 2023 15:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het leukste aan een meltdown bij ajax is dat de spelers, supporters en alles er omheen er altijd zo moeilijk lang over doen om te beseffen dat het effe minder is
Dit zijn altijd van die onzinteksten.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:03 schreef freaky40 het volgende:
Je kunt niet op 80% spelen 90/100% moet het zijn.
Ik bedoel daarmee het tempo aan te geven.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit zijn altijd van die onzinteksten.
Het probleem is: ze spelen niet op 80%. Dit is het. Dit is het niveau. Ajax speelt met 11 spelers van eredivisie-niveau. Niets of niemand stijgt erboven uit.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:03 schreef freaky40 het volgende:
ze spelen al bijna het hele seizoen op 80%quote:Op zondag 26 februari 2023 15:03 schreef freaky40 het volgende:
Klaassen brengt wel strijd met zich mee en staat ook vaak op de goede plek. Die is echt nog wel nuttig. Taylor is gewoon te matig en Alvarez is met zijn hoofd allang ergens anders heb ik het idee. Achterin pakt niemand de regie em daardoor krijg je het vaak lastigquote:Op zondag 26 februari 2023 15:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Middenveld met Klaassen en Taylor kan echt niet. Teveel middelmaat. De paar doelpunten van Klaassen verbloemen dat je er de rest van de wedstrijd niks aan hebt
Klaassen is de Piet Veldhuizen onder de middenvelders. Excuus sprintjes, getergd kijken in de camera, het is een act. Bij tegendoelpunten is hij vaak diegene die een man had laten lopen of het gat niet dicht liep. Nog meer dan Taylor. Hij staat vaak op de goede plek, dat zeker. Nadeel is alleen dat je er naast dat in het voetballen niks aan hebt.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:07 schreef Malavita het volgende:
[..]
Klaassen brengt wel strijd met zich mee en staat ook vaak op de goede plek. Die is echt nog wel nuttig. Taylor is gewoon te matig en Alvarez is met zijn hoofd allang ergens anders heb ik het idee. Achterin pakt niemand de regie em daardoor krijg je het vaak lastig
bij gebrek aan beter nu basis. Prima om erbij te hebben als invaller af en toe.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Klaassen is de Piet Veldhuizen onder de middenvelders. Excuus sprintjes, getergd kijken in de camera, het is een act. Bij tegendoelpunten is hij vaak diegene die een man had laten lopen of het gat niet dicht liep. Nog meer dan Taylor. Hij staat vaak op de goede plek, dat zeker. Nadeel is alleen dat je er naast dat in het voetballen niks aan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |