Heb je dat artikel ook gelezen simpele ziel?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:30 schreef De_Pel het volgende:
Tja, had Sjonnie de beste linkerkant van Nederland maar op moeten stellen hè :’)
Is het vermoeiend altijd bezig te zijn met Ajax?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:32 schreef Caland het volgende:
Niet eens kunnen winnen van Union Berlin (lol)
Die rolde Cyriel Dessers in zijn ééntje op
Ze begonnen iig wel iets beter dan vorige week.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:25 schreef Themeparktommy het volgende:
Na 25 minuten alweer geen enkel schot op doel. Dit ga ja dus verliezen door een kutpenalty
Nee ik haal er bijzonder veel leedvermaak uitquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:36 schreef Malavita het volgende:
[..]
Is het vermoeiend altijd bezig te zijn met Ajax?
Het is wat meidquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik haal er bijzonder veel leedvermaak uit
af en toe.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:38 schreef Saekerhett het volgende:
Rensch, Taylor, Bassey, leuk voor de Eredivisie hoor.
Schei uit. Union is gewoon een maatje te grootquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze begonnen iig wel iets beter dan vorige week.
En Rulli.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
Dit is gewoon ronduit dom van Kudus
weet wel zeker van niet. Beste oplossing voor nu hoor maar (nog) niet voor de lange termijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:52 schreef Scorpie het volgende:
Kijk Heitinga is geen wonderdokter die ons opeens naar de finale EL gaat brengen, maar hij kan denk ik met dit logische voetbal ons tot het laatst mee laten doen om de titel.
Weet niet of we hem ook daarna nog als trainer moeten hebben eerlijk gezegd.
Ja qua spelbeeld valt het niks tegen. Het is ook echt een zaadploeg om tegen te spelen, ze hoeven en ze willen niks.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:49 schreef Black-Death het volgende:
Godsamme
Dit fix je nooit meer.
Systeem van Heitinga werkt op zich wel aardig
Volgend jaar eruit: Rensch, Bassey, Klaassen, Taylor
Ach, ik vond die handbal ook net zo knullig, zoiets zie je nou nooit eens bij de tegenstander.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:52 schreef Malavita het volgende:
Vorige week beste man bij Ajax en nu worden afgebrand en een kutaankoop.
Die penalty slaat nergens op en die blunder van Rulli is echt bijzonder want verder is het gewoon een goede keeper. Het zegt wat over het seizoen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, ik vond die handbal ook net zo knullig, zoiets zie je nou nooit eens bij de tegenstander.
We zijn gewoon niet zo goed.
Eens maar ik ben wel bang dat ze hem laten zitten als we kampioen worden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:53 schreef Malavita het volgende:
[..]
weet wel zeker van niet. Beste oplossing voor nu hoor maar (nog) niet voor de lange termijn
ben er bang voor idd. Wellicht dat hij zelf zegt dat het nog te vroeg is en dat daar gezien zijn twijfel afspraken over zijn gemaakt. Maar dat is meer hopen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:55 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Eens maar ik ben wel bang dat ze hem laten zitten als we kampioen worden.
Hij heeft niks verkeerd gedaan. 1 ongelukkige handsbal en een blunder van de keeper en het staat 2-0quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:52 schreef freaky40 het volgende:
Heitinga trapt in dezelfde fouten als Schreuder. Kansloos en niet geschikt voor het hoofdpodium.
Kijk jij de wedstrijd wel of check je de stand op teletekst?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:57 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hij heeft niks verkeerd gedaan. 1 ongelukkige handsbal en een blunder van de keeper en het staat 2-0
Da's dan toch primaquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:55 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Eens maar ik ben wel bang dat ze hem laten zitten als we kampioen worden.
Of dat het spel beter gaat maken…quote:
Nou nee liever een goede/ervaren trainer. Heitinga doet het ok maar is niet iemand die ons vooruit gaat helpen.quote:
Hele seizoen alquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:08 schreef Scorpie het volgende:
Timber ziet er daar dramatisch uit.
Quinten?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:08 schreef Caland het volgende:
When een middelmatige verdediger van Vitesse beter is dan Timber
Het voelt wel allemaal erg onnodig zo jaquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:08 schreef BobW het volgende:
Penalty, blunder, corner
Zo nog een vrije trap voor de bingo
Inderdaad zeg pfffquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
Ik had Taylor gewisseld, maar goed.
Zo lelijk is hij niet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
Kudus zal ook nooit eens een assistent geven.
Ja maar ze staan wel bij de bovenste ploegen in de bundesliga hoor!!!quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:19 schreef TornadoDK het volgende:
Gewoon tegen elk bod verkopen die kudus
Nope. Iedereen ziet het maar Waterhoofd en Sjonnie blijven hem opstellen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:28 schreef Scorpie het volgende:
Taylor kan er wederom geen kut van.
Klopt, maar wie is het alternatiefquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nope. Iedereen ziet het maar Waterhoofd en Sjonnie blijven hem opstellen.
Die 10 miljoen voor die keeper ook.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:38 schreef Urquhart het volgende:
Bergwijn en Bassey
Je had die 60 miljoen net zo goed door de wc kunnen spoelen
Ja dat zag je eigenlijk na een wedstrijd al. Leuke reflexen, maar kan er geen reet vanquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:50 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Die 10 miljoen voor die keeper ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |