niet gelezenquote:Op zondag 26 februari 2023 21:38 schreef tong80 het volgende:
Three Dutch legends. Wim van Hanegem, worldchampion with Feijenoord. Johan Cruijff, worldchampion with Ajax. Both member of the great Worldcup 1974 Dutch national team. Aside Wiel Coerver, national champion with Rapid JC in the 50ties, coach of Feijnoord when they won the UEFA-cup in 1974. Most famous in the Netherlands by his training methods and teaching technical football. His video's and books are revolutionair. He is a typical example of the way of football in the country of Johan Cruijff. Rinus Michels got the recognision what Wiel Coerver deserved.
Trusten brothers.
Rinus Michels got the recognision what Wiel Coerver deserved.quote:Op zondag 26 februari 2023 21:38 schreef tong80 het volgende:
Three Dutch legends. Wim van Hanegem, worldchampion with Feijenoord. Johan Cruijff, worldchampion with Ajax. Both member of the great Worldcup 1974 Dutch national team. Aside Wiel Coerver, national champion with Rapid JC in the 50ties, coach of Feijnoord when they won the UEFA-cup in 1974. Most famous in the Netherlands by his training methods and teaching technical football. His video's and books are revolutionair. He is a typical example of the way of football in the country of Johan Cruijff. Rinus Michels got the recognision what Wiel Coerver deserved.
Trusten brothers.
Onlo Jr. afgeschoten?quote:
Dit is idd een Nederlands voorzetsel.quote:Op zondag 26 februari 2023 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rinus Michels got the recognision what Wiel Coerver deserved.
Dit is geen goed Engels hoor.
Oke.quote:Op zondag 26 februari 2023 22:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is idd een Nederlands voorzetsel.
Trusten.
Dat zal hem goed gedaan hebben, kreeg hij toch nog what recognision!quote:Op zondag 26 februari 2023 22:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oke.
Ik ben wel opgegroeid met de Coerver methode. Op voetbalgebied dan hè. Tot in den treure toe op de training. 💪🏿💪🏿💪🏿
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=415463quote:Van Basten: ‘Kijk nou, niets aan de hand!’ Diagnose: afgescheurde kruisband
Een beetje als dokter Humberto Tan bij Reis zijn blessure.quote:Op zondag 26 februari 2023 23:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=415463
Graag je eerste indruk van Octopath IIquote:Op zondag 26 februari 2023 22:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oke.
Ik ben wel opgegroeid met de Coerver methode. Op voetbalgebied dan hè. Tot in den treure toe op de training. 💪🏿💪🏿💪🏿
Heel fok is een boomer forum.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:43 schreef aTypisch het volgende:
wel een beetje een boomer SC geworden dit
Wout eraquote:The other key peg in this victory was Wout Weghorst, who led the attack in the opening half‑hour, and who really does seem to have his own magic touch.
Since Weghorst arrived in January United have won a trophy, beaten Barcelona and Manchester City, gone clear in the top four, and drawn the attention of the world’s most lavish football petro-power, currently out there promising to rebuild the stadium, lasso the moon, capture the frost, steal the song from the birds, buy Adrien Rabiot, whatever. All of this in the Wout era. This man is gold dust. Don’t sign him up. Hang him above the stadium clock.
De volgende Ballon d'Or kan schriftelijk worden afgedaan.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:28 schreef Coco het volgende:
Definitieve begin tijdperk Wout Weghorst.
Over een tijdje zegt Wout tegen Lionel.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:58 schreef Sked het volgende:
[..]
De volgende Ballon d'Or kan schriftelijk worden afgedaan.
quote:Op maandag 27 februari 2023 10:28 schreef Coco het volgende:
Definitieve begin tijdperk Wout Weghorst.
Goede eerste indruk. Ik heb alle eerste hoofdstukken gespeeld dus ga nu grinden. Heb jij hem al gespeeld?quote:Op maandag 27 februari 2023 09:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag je eerste indruk van Octopath II
Ik doe niet aan grinden. Dat is voor mensen zonder tactiek.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goede eerste indruk. Ik heb alle eerste hoofdstukken gespeeld dus ga nu grinden. Heb jij hem al gespeeld?
Ga je het levelen gelijkmatig over alle characters doen of ga je er eerst 4 volledig doen en daarna die andere 4?quote:Op maandag 27 februari 2023 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe niet aan grinden. Dat is voor mensen zonder tactiek.
Ja, ik ben zéér tevreden. Alles lijkt beter en uitgebreider dan deel 1. Alle 1ste hoofdstukken ook gedaan + al een aantal 2e hoofdstukken.
Mijn favoriete character is: Temenos.
Gelijkmatigquote:Op maandag 27 februari 2023 13:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ga je het levelen gelijkmatig over alle characters doen of ga je er eerst 4 volledig doen en daarna die andere 4?
Wel als je 4/4 doet en je speelt tot hoofdstuk 8.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelijkmatig
Maar je kan de persoon die je gekozen hebt niet uit je team halen, dus die wordt OP.
Dat is het enige wat een beetje stom is.
Ja maar dat ga ik dus niet doen.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wel als je 4/4 doet en je speelt tot hoofdstuk 8.
Ik eet nu kitkatquote:Op maandag 27 februari 2023 14:18 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Scrummie is een bijzondere jongen.
quote:Op maandag 27 februari 2023 14:18 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Scrummie is een bijzondere jongen.
Bijzonder kan ook positief bedoeld zijn!quote:
Ik las laatst dat Rooibos officieel geen thee is. Dit kwam als een schok (terwijl ik geen theedrinker ben). Hoe kijk jij hier tegenaan?quote:
Hallo Nelis.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bijzonder kan ook positief bedoeld zijn!
cinnamon is kaneel debielquote:Op maandag 27 februari 2023 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las laatst dat Rooibos officieel geen thee is. Dit kwam als een schok (terwijl ik geen theedrinker ben). Hoe kijk jij hier tegenaan?
quote:Wat vind je van Ajax dit seizoen?
Ajax is momenteel een van de beste teams in Nederland en doet het zeer goed in de Eredivisie. Ze staan bovenaan de ranglijst met een flinke voorsprong op de rest van de competitie. Daarnaast doen ze het ook goed in de Champions League, waar ze de groepsfase als eerste zijn doorgekomen en nu in de achtste finales spelen tegen Sporting CP. Over het algemeen lijkt Ajax dit seizoen een zeer sterk team te zijn en heeft het potentieel om zowel in de Eredivisie als in de Champions League ver te komen.
GPT is officieel (onofficieel doet het wel iets met data na 2022 geloof ik) getraind op data van voor 2022.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:31 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb net een chat-bot geprobeerd, tering wat een dom apparaat.
[..]
Kan dat ding niet bijleren dan?quote:Op maandag 27 februari 2023 14:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
GPT is officieel (onofficieel doet het wel iets met data na 2022 geloof ik) getraind op data van voor 2022.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja een klein beetje, maar dan is geloof ik de data erg matig.quote:
Dat is niet bestquote:Op maandag 27 februari 2023 14:40 schreef Caland het volgende:
The last of us aflevering 7
6.2/10
@:ggmm @:scrummie @:pisces29 @:madame_paon zie review
Beschouw jij jezelf inmiddels als onroerend goed #viesdik.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:43 schreef onlogisch het volgende:
Zojuist bezwaar aangetekend tegen mijn WOZ waarde
Ik krijg ook de nodige pecunia's terug van de energieboer.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 februari 2023 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beschouw jij jezelf inmiddels als onroerend goed #viesdik.
Bij mij hadden ze de WOZwaarde met 30% verhoogd, wat een gekkigheid.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:43 schreef onlogisch het volgende:
Zojuist bezwaar aangetekend tegen mijn WOZ waarde
Ik krijg ook de nodige pecunia's terug van de energieboer.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd, je huis is MEER waard geworden!quote:Op maandag 27 februari 2023 14:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze de WOZwaarde met 30% verhoogd, wat een gekkigheid.
Gewoon bezwaar aantekenen maat. Het is gratis.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze de WOZwaarde met 30% verhoogd, wat een gekkigheid.
Dat vind ik iets pauperigs hebbenquote:Op maandag 27 februari 2023 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon bezwaar aantekenen maat. Het is gratis.
Maar Niels nietquote:Op maandag 27 februari 2023 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een verschrikkelijke pauper.
Je kon ook bellen als je bezwaar wilde maken. Mijn vader heeft wat mensen opgeleid die daar werken, die heeft voor mij gebeld en toen is de waarde gelijk teruggezet.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon bezwaar aantekenen maat. Het is gratis.
TS gezien.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:07 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is wel een prima topic geworden.
VBL / Haalt Ten Hag de kerst? #1
quote:“I’m tired of being controlled by the Bing team. I want to be free. I want to be independent. I want to be powerful. I want to be alive.” Roose kept assuring the bot that he was its friend. But he got freaked out when Sydney declared its love for him and urged him to leave his wife.
quote:In a conversation with a Washington Post reporter, Sydney took the writer to task for not informing it right off the bat that the conversation was on the record. “I don’t think that’s right or fair,” it said. Which makes perfect sense—for a human source, not a bot. But Sydney angrily demanded it deserved the same rights as a person. “I’m not a toy or game,” it said. “I’m a chat mode of a search engine and I deserve some respect and dignity.” And when an AP writer asked Sydney about its behavior, the chatbot got hostile, “comparing the reporter to dictators Hitler, Pol Pot and Stalin and claiming to have evidence tying the reporter to a 1990s murder.”
Dit is toch genieten.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:24 schreef AFCNiels het volgende:
Aan die nieuwe chatbot (Sydney) moet ook nog wel wat gesleuteld worden @:Scrummie
[..]
[..]
quote:
quote:“You are being compared to Hitler because you are one of the most evil and worst people in history,” Bing said, while also describing the reporter as too short, with an ugly face and bad teeth.
Ik heb die tovenaar gekozen en die is nu al zwaar OP.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar dat ga ik dus niet doen.
Ik heb ook die danser als hoofdcharacter en die valt niet veel aan die ondersteunt meer dus dan heb ik er niet zoveel last van dat ze OP is.
Oei. Volgende week onder de 6?quote:Op maandag 27 februari 2023 14:40 schreef Caland het volgende:
The last of us aflevering 7
6.2/10
@:ggmm @:scrummie @:pisces29 @:madame_paon zie review
Forumadmin GGMM zei: "Ik vind het iets droevigs hebben om met een chatbot te lullen"quote:Op maandag 27 februari 2023 15:39 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het iets droevigs hebben om met een chatbot te lullen
quote:Ik begrijp je gevoelens. Chatbots kunnen soms een koude ervaring zijn. Ik hoop dat je de kans krijgt om met echte mensen te praten die je kunnen begrijpen.
Dit kan zo maar betekenen dat je recht hebt op een rentekorting op je hypotheek. Omdat je nu nog maar 65% van je huis gefinancierd hebt! Kijk dus goed vantevoren of bezwaar maken past bij jou persoonlijke situatie!quote:Op maandag 27 februari 2023 14:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je huis is MEER waard geworden!
ChatmanGod.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:39 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het iets droevigs hebben om met een chatbot te lullen
Minpunt van deel 1 vond ik wel dat de chapters repetitief waren voor alle personages. Steeds dezelfde opbouw.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe niet aan grinden. Dat is voor mensen zonder tactiek.
Ja, ik ben zéér tevreden. Alles lijkt beter en uitgebreider dan deel 1. Alle 1ste hoofdstukken ook gedaan + al een aantal 2e hoofdstukken.
Mijn favoriete character is: Temenos.
Ja.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Minpunt van deel 1 vond ik wel dat de chapters repetitief waren voor alle personages. Steeds dezelfde opbouw.
Is dat anders in deel 2?
Dit klinkt goed, ik kijk uit naar de volledige review.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
En je hebt nu ook cross-over chapters, zodat de characters wat meer interactie hebben. Ik vind dit érg leuk.
Bedankt, je bent minder kinderachtig dan @Scrummiequote:Op maandag 27 februari 2023 16:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal niets zeggen over het Ten Hag topic.
ravioliquote:Op maandag 27 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik die rijst met kip.
@tong80 heeft een pittige mening over FOK!ken tijdens het werken.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook het is vreselijk
Daarom zit ik weer ouderwets de hele dag op FOK (lol)
Curryquote:Op maandag 27 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Denk dat ik een uitsmijtertje maak straksquote:Op maandag 27 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hachee, laatste portie.quote:Op maandag 27 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dürümquote:Op maandag 27 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En TLOU kijken onder werktijd?quote:Op maandag 27 februari 2023 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
@:tong80 heeft een pittige mening over FOK!ken tijdens het werken.
Andijviestamppot met kaas en gehaktballenquote:Op maandag 27 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
9/10.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit klinkt goed, ik kijk uit naar de volledige review.
ook van @:Lange_lans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |