quote:Op donderdag 23 februari 2023 07:10 schreef Cee het volgende:
Nou, the winner takes it all, zal ik maar zeggen.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 07:14 schreef Fred_B het volgende:
Het klinkt anders dan ik had verwacht op basis van de eerste minuut, inderdaad een nogal ABBA-achtig begin. Mede daardoor durf ik nog niet te zeggen of het op een ESF mee kan doen om de prijzen. Maar het klinkt wel als iets wat ik zelf erg leuk ga vinden.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 07:25 schreef Em31 het volgende:
Ohh dit klinkt al veelbelovenddie opbouw houdt meteen je aandacht vast en live zal het nog wel beter zijn.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 07:26 schreef Nashipeer het volgende:
Ik wacht ook liever tot we het hele lied horen want volgens mij is dit net de build-up naar iets groters. Maar precies dit stuk blaast me nog niet omver, het klinkt zo op zichzelf staand als een gepolijst popliedje die we vaker hebben gehoord. In het geheel is het vast een stuk indrukwekkender en overrompelender
quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, die kiezen straks gewoon Marcus & Martinus joh.
Van wat ik zo lees schijnt het geweldig te zijn (zijn voor een groot deel wel vaak fans dus even afwachten), maar op die foto’s ziet het er inderdaad al indrukwekkend uit.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:54 schreef Momo het volgende:
Staging van Loreen ziet er wel gaaf uit zo hoor, ik zie Zweden nu bij meerdere bookies over Oekraïne heen gaan.
Nou ja, bij het Grote Songfestivalfeest zag ze eruit alsof ze aan de drugs zat. Maar nu zal ze wel iets scherper zijn.quote:
Ja, dat zou niet bevorderlijk zijn voor de geloofwaardigheid van het ESF, ook al hadden de andere 36 landen het er dan zelf naar gemaakt. Zelfs als Loreen dit jaar als Chanel 1.1 zou winnen, dan is dat al een wenselijkere uitkomst.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:27 schreef Em31 het volgende:
Wat we laatst ook al in een ander topic bespraken: misschien wel goed dat er een echte winnaar aan lijkt te komen, anders is de kans groot dat het toch Oekraïne wordt en dat zou ook wel een beetje een dingetje zijn.
Dat hele zwakke jaar valt ook wel mee als de nummers hoort hoorquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:23 schreef NailQueen het volgende:
The winner takes it all inderdaad
Ik had Loreen al met potlood opgeschreven maar het ziet naar uit dat dit jaar, wat echt heel zwak is, voor haar gemaakt is.
Zouden de artiesten niet zelf dat soort zaken moet betalen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:39 schreef Nashipeer het volgende:
Al het budget ging naar Loreen lijkt welals je dit vergelijkt met de andere semi's. Vooral de eerste, die meer leek op een NF voor Malta
Ik heb het over Melodifestivallen. Het ESF jaar zelf vind ik leukquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat hele zwakke jaar valt ook wel mee als de nummers hoort hoor, dat is wel iets wat mensen online aan het overdrijven zijn.
Ja nee, melodifestivalen heb je wel gelijk in, maar dat is al jaren aan de gang eigenlijk. Ongeveer 80% van de nummers zijn geschreven door 6 schrijvers (Jimmy Joker, Deb, Wrethov, Gson, Jansson).quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het over Melodifestivallen. Het ESF jaar zelf vind ik leuk
Dat zou heel goed kunnen idd, of de platenmaatschappijen. Wellicht dat SVT zelf nog wat bijlegt om een betere show te creëeren, maar ik kan er niet snel iets over vinden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden de artiesten niet zelf dat soort zaken moet betalen?
Ooh nu weet ik weer waar ik hen van kenquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:49 schreef Veravision het volgende:
Hup Smash!![]()
Zij waren mee op tour met Within Temptation en Evanescence. Hier heb ik ze voor het eerst live gehoord en het was echt heel goed, dus ik heb stiekem wel hoge verwachtingen van ze. Benieuwd of het bij het algehele publiek ook goed valt, met rock lijkt dat altijd twee kanten op te kunnen gaan.
Zin in zaterdag!
Het verbaasd me nog dat Oekraine op 1 staat. Dat nummer is echt niet goed genoeg voor de winst. Maar goed, ik kan me er wel druk over maken maar de bookies zijn nu nog weinig zeggendquote:
quote:
Zweden 2024, dan kan eindelijk die flauwekul overboord dat je live moet kunnen zingen op een ESF en kan de autotune breed worden ingevoerd. En uiteraard de halve finales op maandag en woensdag en de herkansingsronde op vrijdag. En stemmen met meerdere votes in de app, zodat het gewicht van de vakjury toeneemt. En 8 mensen op het podium. En Björkman kan zijn opgedane connecties gebruiken voor het toetreden van de VS en Canada op het ESF.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Het is dan nog wel gebaseerd op een fijne hype totdat we het echt live hebben gezien, maar zo fijn dat het weer een keer om het liedje gaat bij de bookies
Sowieso zou ik een nieuwe songfestivalervaring in Zweden wel weer leuk vinden. Op naar Goteborg 2024 als Mia en Dion het niet worden
Moet wel zeggen dat ik 'm op basis van die minuut nog niet helemaal als winnaar voel, maar je voelt dat er veel meer aan zit te komen
Ja, ik vind Mariette zelf meestal leuker dan haar liedjes, maar in de schaduw van Loreen klinkt dit best veelbelovendquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Mariëtte komt trouwens ook wel weer met een aardig lied denk ik
Hopelijk geniet Twan van de Nieuwenhuijzen van zijn laatste jaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden 2024, dan kan eindelijk die flauwekul overboord dat je live moet kunnen zingen op een ESF en kan de autotune breed worden ingevoerd. En uiteraard de halve finales op maandag en woensdag en de herkansingsronde op vrijdag. En stemmen met meerdere votes in de app, zodat het gewicht van de vakjury toeneemt. En 8 mensen op het podium. En Björkman kan zijn opgedane connecties gebruiken voor het toetreden van de VS en Canada op het ESF.
Wat een genot allemaal![]()
Ja dat vind ik ook jammer. Misschien dus maar hopen dat Melfest zo belabberd blijft anders zit je er over 5 jaar weer.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:15 schreef Nashipeer het volgende:
Het is het altijd genieten als Zweden organiseert als het gaat om de hoge kwaliteit productie. Aan de andere kant vind ik het jammer als we in elf jaar drie keer naar hetzelfde land gaan. Liever een andere regio, bv de Balkan of de Kaukasusregio, of de Baltische staten, puur om te zien hoe ze het aanpakken qua productie en hoe ze hun culturele vormen erin verwerken. Want van Zweden weten we het al.
Wellicht wel. Qua lied is het niet per se iets unieks zoals Shum bv. En qua staging doet het ook een beetje denken aan de dansende Eric Saade op zijn witte vierkant in 2021 (Every Minute), alleen dit keer met een achtergrond en overkappingquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:01 schreef Giggio het volgende:
stel dat Tattoo door een andere artiest werd gebracht, is het dan niet een gewoon popdeuntje wat we al zo vaak gehoord hebben maar omdat het Loreen is??
Haha denk niet dat het meteen zo erg doorslaat Fredquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden 2024, dan kan eindelijk die flauwekul overboord dat je live moet kunnen zingen op een ESF en kan de autotune breed worden ingevoerd. En uiteraard de halve finales op maandag en woensdag en de herkansingsronde op vrijdag. En stemmen met meerdere votes in de app, zodat het gewicht van de vakjury toeneemt. En 8 mensen op het podium. En Björkman kan zijn opgedane connecties gebruiken voor het toetreden van de VS en Canada op het ESF.
Wat een genot allemaal![]()
Ik weet wel dat ze meedoet, en ik zag laatst dat Loreen trending topic was hier op Twitter, maar we hebben het verder nog niet gevolgd.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:45 schreef Momo het volgende:
@:Evenstar @:Viv krijgen jullie een beetje de hype over het nummer van Loreen?
Ik vind haar juist live heel sterk. Ze maakt van elke performance een theaterspectacle en ik vind haar zang juist lekker veel pit en emotie hebben waardoor het misschien mompelend overkomt. Ik zie daarin geen verschil met wat Salvador bijvoorbeeld op het podium vertoonde in Kyiv en helemaal opging in de muziekquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:23 schreef TheVulture het volgende:
Loreen blijft wel echt een hele matige livezangeres he, met dat gemompel. Je verstaat er weer geen reet van... en ergens denk ik dat de Europese kijkers dit toch heel erg gaan vergelijken met Euphoria en het minder gaan vinden
Ik denk dat ze in Turijn gewoon nee hadden gezegd als SVT met deze staging aan had komen zetten. Er waren helemaal geen hangende rekwisieten dat jaar dus ik denk dat RAI het nooit als optie aan de delegaties heeft aangeboden, in tegenstelling tot bijvoorbeeld het podium van 2021 waar dat wel kon.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:54 schreef Nashipeer het volgende:
Toch zit ik steeds te denken hoe dit in Turijn zou zijn afgelopen. Zou die hangende overkapping niet als een soort pers naar beneden vallen?
Ik heb het gevoel dat ze ‘mompelt’ omdat ze door de drugs zich de tekst niet meer kan herinnerenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:44 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben in 2012 bij een concert van Loreen geweest, en ondanks dat ze niet altijd even goed verstaanbaar is, is ze wel echt heel sterk in emoties overbrengen. Je wordt echt meegesleept in haar nummers.
Maar dat is toch het hele ding, het is wel Loreen. Wie kan zo makkelijk uithalen als haar? Daardoor krijgt zelfs zo’n simpeler pop-nummer wat extra’s.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:01 schreef Giggio het volgende:
stel dat Tattoo door een andere artiest werd gebracht, is het dan niet een gewoon popdeuntje wat we al zo vaak gehoord hebben maar omdat het Loreen is??
Foei!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ze ‘mompelt’ omdat ze door de drugs zich de tekst niet meer kan herinneren![]()
Dan zeur ik maar, maar ik hou er gewoon niet van.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:38 schreef blackswangreen het volgende:
Wat een gezeur over dat mompelen. Loreen zingt niet als een robot, dat maakt haar juist een goede performer, in mijn ogen. Ik zou juist graag zien dat ze een lied met wat meer inhoud brengt, stel je voor dat zij met een chanson a la Barbara Pravi komt, dat zou toch geweldig zijn? Ze heeft zoveel meer in haar mars dan zo'n gerecycled popdeuntje.
Ik zeg niet dat het zo is, maar dat is mijn gevoel.quote:
Wat een heerlijke christelijke tijd!quote:
Oké ja dusquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Oh wauwquote:
Act dan wel potentieel winnend maar het nummer zelf imo niet per sequote:
Ja zeg dan kijk ik gewoon WIDM hoorquote:
2.68x je inleg als Zweden wint nu, oftewel 37% kans dat we volgend jaar naar Malmö gaan. Hoewel ik het zelf erg tof vind, en tot nu toe is dit ook wel het beste totaalpakket, lijkt me dat toch wat overdreven. Het is niet zo dat hiermee de lat op onbereikbare hoogte wordt gelegd door Zweden.quote:
Denk het ook niet nee. Sterker nog, ik weet niet eens of ze hiermee wel Melfest wint. Die twee Noorse jongens zouden daar nog wel eens een stokje voor kunnen steken. Het nummer is echt niet overtuigend, veel te clichématig en gedateerd.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
2.68x je inleg als Zweden wint nu, oftewel 37% kans dat we volgend jaar naar Malmö gaan. Hoewel ik het zelf erg tof vind, en tot nu toe is dit ook wel het beste totaalpakket, lijkt me dat toch wat overdreven. Het is niet zo dat hiermee de lat op onbereikbare hoogte wordt gelegd door Zweden.
Ik dacht, wie is Ad.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:12 schreef Momo het volgende:
Songfestival-icoon maakt zich op voor comeback en is meteen topfavoriet bij bookmakers
Ad besteed er ook al een artikel aan
Aan de andere kant hebben de jongens geen duidelijk binding met Zweden behalve dat hun nummer geschreven is door Zweden. Gunt het Zweedse publiek het een stel Noorse jongens?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:51 schreef molloot200 het volgende:
Ik durf het niet zo goed hardop te zeggen, maar ik vind Marcus en Martinus een betere staging hebben denk ik
Verder is dit duidelijk de beste optie voor Zweden natuurlijk. Maar hebben zij hier zelf ook een boodschap aan? De internationale jury zou in elk geval dubbel en dwars in de pocket moeten zijn.
Oh, de running order is veranderd? Ik dacht dat Loreen als voorlaatste moest?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:22 schreef Momo het volgende:
Heat 4
Running order
1
Kiana – "Where Did You Go"
2
Signe & Hjördis – "Edelweiss"
3
Smash Into Pieces – "Six Feet Under"
4
Mariette – "One Day"
5
Emil Henrohn – "Mera mera mera"
6
Axel Schylström – "Gorgeous"
7
Loreen – "Tattoo" (rond 20:45)
Denk dat dat een fout is, want dit stond al meteen op het plaatje gepost door de organisatie op 11 januariquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh, de running order is veranderd? Ik dacht dat Loreen als voorlaatste moest?
Oh, dat zou jammer zijn als mijn favorieten eruit vliegen als Did Not Finish. Ik vind die twee ook beter dan die anderen achter de Safety Car.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:15 schreef Cyan9 het volgende:
Vind het nog steeds bizar hoe sterk deze semi is.
Wat mij betreft DNF: Loreen en Mariette.
SC: Kiana en Smash into Pieces (ook al is die laatste absoluut m'n smaak niet).
Verwarrend, zo'n ESFWLRF1 forum.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dat zou jammer zijn als mijn favorieten eruit vliegen als Did Not Finish. Ik vind die twee ook beter dan die anderen achter de Safety Car.
Je weet niet of Abba op het ESF mee kan doen om de prijzen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 07:14 schreef Fred_B het volgende:
Het klinkt anders dan ik had verwacht op basis van de eerste minuut, inderdaad een nogal ABBA-achtig begin. Mede daardoor durf ik nog niet te zeggen of het op een ESF mee kan doen om de prijzen. Maar het klinkt wel als iets wat ik zelf erg leuk ga vinden.
Het is een typisch Melfest nummer, bedoel je?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Denk het ook niet nee. Sterker nog, ik weet niet eens of ze hiermee wel Melfest wint. Die twee Noorse jongens zouden daar nog wel eens een stokje voor kunnen steken. Het nummer is echt niet overtuigend, veel te clichématig en gedateerd.
Dat genre is niet noodzakelijkerwijs een winnaar, zeker niet als het om stemmen uit bijvoorbeeld Nederland gaat.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:21 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je weet niet of Abba op het ESF mee kan doen om de prijzen?
1974 says otherwisequote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat genre is niet noodzakelijkerwijs een winnaar, zeker niet als het om stemmen uit bijvoorbeeld Nederland gaat.
Glijdt er wel makkelijk in, maar voor Zweden is dit Variatie.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:22 schreef Momo het volgende:
Wel redelijk, maar ik ben er niet echt weg van ofzo
Is hij verbrand?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:39 schreef koffieleuk het volgende:
Axel Schylstrom aanstaande. Vond z'n ivorige inzending Nar ingen ser heel tof
quote:
Pfoequote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:41 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik zag net iets langskomen over dat hij 16K volt overleefde, dus geelectrocuteerd
ik dacht het ook heel evenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:50 schreef Nashipeer het volgende:
Zou dat weer een stunt zijn zoals eerder met de weggestuurde persoon uit de greenroom (zodat er aandacht gaat naar dit deel van Melfest)?
quote:Looks like someone came up the left side of the stage during Loreen's performance with some kind of banner.
Mijn oog was voor een seconde op Finlandquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat was toch gewoon te zien? Hij stond in beeld.
Ik denk dat ik even in Zweden blijf.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:52 schreef Zigsky het volgende:
Jezus, wij moeten zonodig naar Finland kijken![]()
.
Je hebt dat verhaal van G:Son nog in je hoofd zeker?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:51 schreef Nashipeer het volgende:
Sorry maar het voelt alsof het vooraf is gepland om (internationaal) aandacht naartoe te vestigen
G son heeft wel dit nummer geschrevenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Je hebt dat verhaal van G:Son nog in je hoofd zeker?
Loreen heeft dat toch niet nodig lijkt mij
Ze zullen in Zweden vast ook een Yvonne hebben met spionnen. Dan komt het echte verhaal zo naar boven.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:51 schreef Nashipeer het volgende:
Sorry maar het voelt alsof het vooraf is gepland om (internationaal) aandacht naartoe te vestigen
Daar is aan gedacht!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:55 schreef Meridiaan het volgende:
Vooralsnog vond ik de staging indrukwekkender dan het lied, maar ik hoor het graag nog een keer
Loranderhalfquote:
Ideaal voor kaasblokjesquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:58 schreef koffieleuk het volgende:
@:NailQueen hoe vind je Loreen's nagels?
Ik schakel net in. Ik kijk eerder naar de buikspierenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:58 schreef koffieleuk het volgende:
@:NailQueen hoe vind je Loreen's nagels?
quote:
Yes, en ik voel deze ook minder dan haar eerder inzendingen. Ben het verder compleet eensquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:59 schreef Meridiaan het volgende:
Lied blijft wel hangen, maar is ook wat repetitief en de coupletten vind ik niet zo.
Maar geweldig gebracht en staging is fantastisch
Ik had het ook even gemist.quote:
quote:Looks like someone came up the left side of the stage during Loreen's performance with some kind of banner.
Oehquote:
Ik zag net nog iemand op twitter zeggen na andra chansen volgende week. Maar het is dus meteen vannacht?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:10 schreef grazz het volgende:
Na vanavond zullen ook alle nummers in zn geheel online staan (spotify etc)
Oh dan had ik me vergist, ik dacht dat de DTF nummers pas na de finale op Spotify stondenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:10 schreef grazz het volgende:
Na vanavond zullen ook alle nummers in zn geheel online staan (spotify etc)
Geweldig! Had van mij wel langer gemogenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:22 schreef koffieleuk het volgende:
Vangad av en stormvind met meer gospel
Zou Mona Lisa zonder glimlachquote:
Ik had gelezen na deze ronde, want dan zijn alle nummers al gepresenteerd. Hmm. Even checken straksquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag net nog iemand op twitter zeggen na andra chansen volgende week. Maar het is dus meteen vannacht?
Ja Melfest denk ik wel, ESF weet ik nog niet zelf. Zie andere landen die hoog staan in de odds als Tsjechie, Noorwegen, Finland eigenlijk wel nog hoger eindigen als daar alles goed gaat.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:03 schreef Moira het volgende:
Omg ik hoor net op de radio dat er tijdens Loreen een demonstrant d’r act kwam verneuken?![]()
Maar het gelukkig wel opnieuw mocht doen.
Hoe was Loreen? Gaat ze Melfest winnen?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:51 schreef Momo het volgende:
Debieltje op het podium
-edit nee niet Loreen
Goeie promo voor Loreenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:03 schreef Moira het volgende:
Omg ik hoor net op de radio dat er tijdens Loreen een demonstrant d’r act kwam verneuken?![]()
Maar het gelukkig wel opnieuw mocht doen.
Hoe was Loreen? Gaat ze Melfest winnen?
Helemaal mee eens. Bijvoorbeeld de nummers van Frankrijk en Noorwegen vind ik toch echt kwalitatief beter.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:22 schreef Em31 het volgende:
Het nummer zo compleet is toch wel wat zwakjes, daardoor ga je nog wel twijfelen over een eventuele songfestivalwinst (maarja op dit moment: wie anders?). Alles daaromheen is wel top natuurlijk. Dat eind als dat scherm hoger hangt en het licht erin knalt is echt fantastisch.
Het mist iets, maar toch zou ze kunnen winnen.
Ja ook mee eens. Geweldig optreden, maar bij dat nummer denk ik iedere keer dat ik er wat groots volgt op die dramatische opbouw, maar dat komt dan niet echt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:22 schreef Em31 het volgende:
Het nummer zo compleet is toch wel wat zwakjes, daardoor ga je nog wel twijfelen over een eventuele songfestivalwinst (maarja op dit moment: wie anders?). Alles daaromheen is wel top natuurlijk. Dat eind als dat scherm hoger hangt en het licht erin knalt is echt fantastisch.
Het mist iets, maar toch zou ze kunnen winnen.
Denk sowieso dat Loreen en Marcus & Martinus de nummer 1 en 2 zullen zijn. Zou wat zijn als ze toch voor iemand anders dan Loreen gaan die Zweden. Maar dat verwacht ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:17 schreef molloot200 het volgende:
Eerste YouTubeviews:
Loreen, Marcus & Martinus en Tone Sekelius staan nu alledrie op 5,1K views
Maria Sur daar íets achter met 4,7K views
Verder heeft ze waarschijnlijk niet eens de moeite genomen andere nummers te beluisteren.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:20 schreef grazz het volgende:
ESF-kenner Patty Brard weet het zeker: Loreen gaat dit jaar het ESF winnen.
Ja ik vind het nummer zelf niet per se winnend eigenlijk. Wel gewoon kek en hip maar het is steeds een beetje hetzelfde. Maar de act is echt weer Zweeds genotquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja Melfest denk ik wel, ESF weet ik nog niet zelf. Zie andere landen die hoog staan in de odds als Tsjechie, Noorwegen, Finland eigenlijk wel nog hoger eindigen als daar alles goed gaat.
Ja Loreen is 3 stappen vooruit op de rest qua staging. Maar andere landen kunnen ook stappen gaan maken in de tussentijd en we weten ook veel nummers nog niet. Vraag mij ook een beetje af of het wel een televote top3 is in Liverpool nu.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:23 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ik vind het nummer zelf niet per se winnend eigenlijk. Wel gewoon kek en hip maar het is steeds een beetje hetzelfde. Maar de act is echt weer Zweeds genot
Ok, dit gaat Melfest natuurlijk met 2 vingers in de neus winnen maar als ik kijk naar het ESF:quote:
Ik zou Finland en Tsjechië nog niet uitsluiten van de top 3quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok, dit gaat Melfest natuurlijk met 2 vingers in de neus winnen maar als ik kijk naar het ESF:
- Ik vind haar bij vlagen schor en schreeuwerig klinken, en in sommige stukken klinkt het echt als enkel gemompel. Dat schorre komt misschien doordat ze 2 keer in korte tijd moest.
- Het lied zelf is top 10/top 5 materiaal, al mis ik de echte climax in het lied, wat het beter had gemaakt
- Ik denk dat een hoop mensen thuis denken: Euphoria was toch een paar tandjes beter en unieker, en het feit dat ze dan al een keer gewonnen heeft zal ook niet meehelpen. Ik denk dat mensen het dan toch eerder aan een ander gunnen, al moet ik zeggen dat ik behalve Frankrijk en misschien Noorwegen nog geen echte andere kanshebbers heb gehoord.
Oh Finland heeft Cha Cha Cha gekozen, ja die schrijf ik ook wel op als kanshebberquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zou Finland en Tsjechië nog niet uitsluiten van de top 3
En Käärijä gaat niet eens de semi doorkomen natuurlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:20 schreef grazz het volgende:
ESF-kenner Patty Brard weet het zeker: Loreen gaat dit jaar het ESF winnen.
De view count is nog niet echt aan het updaten, bij nieuwe video's zeggen de likes vaak meerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:17 schreef molloot200 het volgende:
Eerste YouTubeviews:
Loreen, Marcus & Martinus en Tone Sekelius staan nu alledrie op 5,1K views
Maria Sur daar íets achter met 4,7K views
Net even gecheckt maar dat is ook wel goed jaquote:Op zondag 26 februari 2023 00:10 schreef Veravision het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen: hup Smash!![]()
Wat een heerlijk nummer. Ik houd dr van van dit soort rock.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |