Maar dat is toch het hele ding, het is wel Loreen. Wie kan zo makkelijk uithalen als haar? Daardoor krijgt zelfs zo’n simpeler pop-nummer wat extra’s.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:01 schreef Giggio het volgende:
stel dat Tattoo door een andere artiest werd gebracht, is het dan niet een gewoon popdeuntje wat we al zo vaak gehoord hebben maar omdat het Loreen is??
Foei!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ze ‘mompelt’ omdat ze door de drugs zich de tekst niet meer kan herinneren![]()
Dan zeur ik maar, maar ik hou er gewoon niet van.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:38 schreef blackswangreen het volgende:
Wat een gezeur over dat mompelen. Loreen zingt niet als een robot, dat maakt haar juist een goede performer, in mijn ogen. Ik zou juist graag zien dat ze een lied met wat meer inhoud brengt, stel je voor dat zij met een chanson a la Barbara Pravi komt, dat zou toch geweldig zijn? Ze heeft zoveel meer in haar mars dan zo'n gerecycled popdeuntje.
Ik zeg niet dat het zo is, maar dat is mijn gevoel.quote:
Wat een heerlijke christelijke tijd!quote:
Ok้ ja dusquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Oh wauwquote:
Act dan wel potentieel winnend maar het nummer zelf imo niet per sequote:
Ja zeg dan kijk ik gewoon WIDM hoorquote:
2.68x je inleg als Zweden wint nu, oftewel 37% kans dat we volgend jaar naar Malm๖ gaan. Hoewel ik het zelf erg tof vind, en tot nu toe is dit ook wel het beste totaalpakket, lijkt me dat toch wat overdreven. Het is niet zo dat hiermee de lat op onbereikbare hoogte wordt gelegd door Zweden.quote:
Denk het ook niet nee. Sterker nog, ik weet niet eens of ze hiermee wel Melfest wint. Die twee Noorse jongens zouden daar nog wel eens een stokje voor kunnen steken. Het nummer is echt niet overtuigend, veel te clich้matig en gedateerd.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
2.68x je inleg als Zweden wint nu, oftewel 37% kans dat we volgend jaar naar Malm๖ gaan. Hoewel ik het zelf erg tof vind, en tot nu toe is dit ook wel het beste totaalpakket, lijkt me dat toch wat overdreven. Het is niet zo dat hiermee de lat op onbereikbare hoogte wordt gelegd door Zweden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |