sow!quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:08 schreef oma-Nijn het volgende:
MA mag ze slopen ..
Van Jason blijft ze af
Darm, dat je er loopt
Ja en Rob haar vanmiddag nog afmaken dat ze één en al fake show en overdreven is. Anderen hypocriet noemen en eerlijk duurt het langst. Kots.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha sjarlotte janken
[ afbeelding ]
Ik geef het een paar uurquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:08 schreef Monique___ het volgende:
chiara in slachtofferrol.. dat ze gaat veranderen want (sip) mensen houden niet van eerlijkheid..
even kijken of ik deze rol kan aannemen
quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:08 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja en Rob haar vanmiddag nog afmaken dat ze één en al fake show en overdreven is. Anderen hypocriet noemen en eerlijk duurt het langst. Kots.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:08 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja en Rob haar vanmiddag nog afmaken dat ze één en al fake show en overdreven is. Anderen hypocriet noemen en eerlijk duurt het langst. Kots.
Geen probleem. Had eerst ook niet gezien dat ik de laatste was!quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
heb je gekaapt @:Hoylei
was er niet zeker van of U zou openen
mocht je een andere TT willen kan dat
Belachelijk vond ik dat.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:07 schreef Monique___ het volgende:
stonden net bij chacha als ramptoeristen, enige dat miste was hun gsm
Dat is het juist ze is niet eerlijk dat bleek net maar weer. Afspraken maken met 'm.a. en hiervoor Danny en chayron veroordelen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:08 schreef Monique___ het volgende:
chiara in slachtofferrol.. dat ze gaat veranderen want (sip) mensen houden niet van eerlijkheid..
even kijken of ik deze rol kan aannemen
ja zag er raar uit , zo op 1 plek naar haar kijken..quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Belachelijk vond ik dat.
Ze janken allemaal een x dus laat haar ff lekker janken.
tuurlijk niet, die gaat niet meer.. ligkuil terug voor rob alles wordt eraan gedaan om m daar te houden.quote:
Gaat er meer om dat ze weer iemand daar kwijt kan raken die ze graag mag.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:10 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat gejank over genomineerd zijn word ik ook flauw van.
Dan had Jason ondertussen een touw, een haak en sterk plafond willen hebben
Elke keer over dat gemanipuleer... Elke keer over de "psy". En dan dat drama erbij.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Begin wel een beetje Charlotte moe te worden
Big Brother?quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat ze weer iemand daar kwijt kan raken die ze graag mag.
maar toen zat hij nog op karton he!quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:13 schreef Monique___ het volgende:
rob heeft gezegd : als ik er morgen niet op sta dan vertrek ik zelf
![]()
![]()
Over wie heeft ze het steeds met dat gesstttquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:13 schreef TheLuckyman het volgende:
De Charlotte show is eer aan de gang?
quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:13 schreef TheLuckyman het volgende:
De Charlotte show is weer aan de gang?
Dat gedrag over nomineren is ook stom. Ze moet dat niet doen. Maar snap het wel een beetje. Vanmorgen zei ze ook van ik baal als ik zaterdag eruit ben en zeune die weg wil er nog is.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Klopt. Kwam alleen toen op donderdagochtend nog een twist. Kon er gekozen worden een vrijstelling (de volgende week)quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:13 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd of ze vanavond nog de nominaties te weten komen, vorige week was het woensdagavond laat toch?
Dat waren niet de definitieve nominaties.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:13 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd of ze vanavond nog de nominaties te weten komen, vorige week was het woensdagavond laat toch?
Ik kots op al die mokkels. Ik ben zelf vrouw... Oud lijk, maar ik schaam me voor dat volkquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat ze weer iemand daar kwijt kan raken die ze graag mag.
Dan moet je niet meedoen.
Gok Chiara of MA. Daar heeft ze het al de hele dag overquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:14 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Over wie heeft ze het steeds met dat gessttt
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:14 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Rob blijft tot en met zijn verjaardag.
Dat doen 'm.a. en chiara tegen elkaar als er iemand aankomt. Jolien had dat ook al ondervonden.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:14 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Over wie heeft ze het steeds met dat gessttt
[..]
Nog niet bekend. Rob niet in ieder geval.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wie zijn er nu genomineerd?
Hij heeft hem er niet opgezet dus😊quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:13 schreef Monique___ het volgende:
rob heeft gezegd : als ik er morgen niet op sta dan vertrek ik zelf
![]()
![]()
Dat kan dat heb ik met Chiara Weet je wat helpt? Even weg bij de streams en een lekkere film kijken Dat is bij mij de remedie hahaquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat begrijp ik, Maar ze maakt soms onnodig zwaar naar mijn idee.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat gedrag over nomineren is ook stom. Ze moet dat niet doen. Maar snap het wel een beetje. Vanmorgen zei ze ook van ik baal als ik zaterdag eruit ben en zeune die weg wil er nog is.
niks is zeker.. tot we het op de tv in de woonkamer zienquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:15 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Hij heeft hem er niet opgezet dus😊
We hebben het druk hè.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:15 schreef Ireth het volgende:
Zit ik op zaterdag al met widm tegelijk met de live, komen ze nu weer met de verraders op de vrijdag om 20.00uur
Mooi zo, die mag gewoon op eigen initiatief de tent verlaten.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog niet bekend. Rob niet in ieder geval.
armpje neemt hij al genoegen mee anders strafbaar bij kind hequote:Op woensdag 22 februari 2023 21:15 schreef zodeju het volgende:
Chiara heeft het er maar druk mee.....al dat geneuzel ......zal ze hem vanavond even onder zijn balletjes kietelen dat hij precies doet zoals zij wil.?
Ze gaf ook aan heel onzeker daar te zijn en niet te geloven dat ze populair is.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, Maar ze maakt soms onnodig zwaar naar mijn idee.
hoezo?quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Rob heeft er aan het huilen gebracht
Doordat ze het zo erg doet, heb ik soms het vermoeden dat ze het expres doet.. waarschijnlijk is dat niet zo, maar komt bij mij over dat ze juist expres zielig wil gevonden worden.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, Maar ze maakt soms onnodig zwaar naar mijn idee.
Das waar, of morgenochtend 10u😉quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
niks is zeker.. tot we het op de tv in de woonkamer zien
Dan jason of bedoeld hij rob die naar huis wil en vanmorgen heeft gezegd dat als hij hem niet genomineerd heeft hij niet meer bij hem in de kamer wil slapen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:17 schreef ben34567 het volgende:
Wie is er nu genomineerd Lindsey of Jason ? Hij had het over een mannelijke vriendschap die mogelijks beeindigd wordt.. had hij het over Jason of Ali ?
Volgens mij Lindsey, Ali en Charlottequote:Op woensdag 22 februari 2023 21:17 schreef ben34567 het volgende:
Wie is er nu genomineerd Lindsey of Jason ? Hij had het over een mannelijke vriendschap die mogelijks beeindigd wordt.. had hij het over Jason of Ali ?
Ah ja het zal wel over Rob gaan. Jason heeft al gezegd dat hij zijn keuze accepteertquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan jason of bedoeld hij rob die naar huis wil en vanmorgen heeft gezegd dat als hij hem niet genomineerd heeft hij niet meer bij hem in de kamer wil slapen.
Hij kan nog altijd op het dak slapen hé, gezien zijn ergernis tov rode kamerquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan jason of bedoeld hij rob die naar huis wil en vanmorgen heeft gezegd dat als hij hem niet genomineerd heeft hij niet meer bij hem in de kamer wil slapen.
denk dan eerder jason of bart. neig naar jason.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:17 schreef ben34567 het volgende:
Mijn pa is 5 jaar geleden overleden (ma 14 jaar) maar verdriet en rouw valt niet te meten...quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
pa overleden is ook nog heel vers he
![]()
Maar hij kon er niets mee.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:19 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ah ja het zal wel over Rob gaan. Jason heeft al gezegd dat hij zijn keuze accepteert
weet door de fanroom en fonduevalentijnsetentje dat charlotte wel populair is..quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:18 schreef Ireth het volgende:
Wat hangt Jolien trouwens aan lotje... nieuwe bff gevonden??
Jolientje nog vergeten : Eerst hangen bij Cha, dan hoppen naar Chi, terug Cha, misschien dan maar terug naar Chi, en nu blijkbaar terug naar Cha.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
weet door de fanroom en fonduevalentijnsetentje dat charlotte wel populair is..
en schuldgevoel wellicht dat ze charlotte belachelijk heeft gemaakt achter haar rug
= bff
Daar kijk ik niet naar. Charlotte zegt als bv ali zou moeren vertrekken dat is de gezelligheid voor groot deel weg.quote:
2 walletjes om vanaf te snoepen doet ze graag (denk de mannelijke bewoners ook daar)quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:23 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Jolientje nog vergeten : Eerst hangen bij Cha, dan hoppen naar Chi, terug Cha, misschien dan maar terug naar Chi, en nu blijkbaar terug naar Cha.
Ach ja, ingeval Cha op nomie staat en ze misschien eruit gestemd wordt kan ze alsnog terughoppen naar Chi hé
quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:21 schreef mario390 het volgende:
was echt chiaras vati in en
freeze moment binnen?
Dat heb ik ook als Ali eruit gaat dan zou ik veel minder kijkenquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet naar. Charlotte zegt als bv ali zou moeren vertrekken dat is de gezelligheid voor groot deel weg.
Natuurlijk Ik stem altijd op Aliquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:25 schreef Schakeltopia het volgende:
nou dan moeten jullie stemmen op ali
Heeft hij vorige week wel.gedaan chiara een halve stem gegevenquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:26 schreef Ptr67 het volgende:
Mocht MA Chi voor de bus gegooid hebben wil ik Cha haar gezicht wel zien... Dan zal ze plots weer super goedgezind zijn; en zeggen zoals altijd "Ik wist het hé"
Chiara staat er niet opquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:26 schreef Ptr67 het volgende:
Mocht MA Chi voor de bus gegooid hebben wil ik Cha haar gezicht wel zien... Dan zal ze plots weer super goedgezind zijn; en zeggen zoals altijd "Ik wist het hé"
Van wie verwacht Mimmi dan drama ? Charlotte weet het al Ali denkt dat hij er op staat dan denk ik alleen dat het Ron kan zi9jn omdat die er niet opstaat.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:26 schreef Monique___ het volgende:
jason zegt tegen mimi dat hij per ongeluk tegen charlotte heeft gezegd dat hij gevraagd is om erop te zetten of niet..
mimi: geen probleem hoor
Dus ali charlotte en lynsey en misschien alsnog robquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:27 schreef Monique___ het volgende:
jason staat er dus niet op. hij zegt net : ik heb wat anders gedaan![]()
gaat weer heftig worden.. zegt chia en mimi
ehm doe maar morgenquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:27 schreef Schakeltopia het volgende:
big brother mag vanavond wel weer de nominaties bekendmaken
Dat is 'n stopwoordje van die ouwe kreupele gekquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:26 schreef Ptr67 het volgende:
okeeequote:Op woensdag 22 februari 2023 21:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ehm doe maar morgen
wilt mn nest in
vlerken ff soppeh enzuks
Zou ook stom zijn van hem (is tenslotte minder populair dan hem, en bruikbaar voor de finale)quote:
Snap dat ze haar moeder niet alleen wil laten rijden maar als haar moeder met vriendinnen komt is het goed.quote:
Ik denk van Rob, hij zei net: ja die gaat boos zijnquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:28 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Van wie verwacht Mimmi dan drama ? Charlotte weet het al Ali denkt dat hij er op staat dan denk ik alleen dat het Ron kan zi9jn omdat die er niet opstaat.
Hij gaat het melden. Tofquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:26 schreef Monique___ het volgende:
jason zegt tegen mimi dat hij per ongeluk tegen charlotte heeft gezegd dat hij gevraagd is om erop te zetten of niet..
mimi: geen probleem hoor
ook van Cha... kan het me nog perfect herinneren...quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is 'n stopwoordje van die ouwe kreupele gek
Ik ook maar ja ik moet morgenavond ook vroeg op dus ik lees hier morgen welquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ehm doe maar morgen
wilt mn nest in
vlerken ff soppeh enzuks
dat was zijn eerste keuzequote:Op woensdag 22 februari 2023 21:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus ali charlotte en lynsey en misschien alsnog rob
Eigenlijk iedere ochtend vroeg uit bed…mss moeten die ouders een ochtendje vrij nemen 🤪quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ook maar ja ik moet morgenavond ook vroeg op dus ik lees hier morgen wel
https://twitter.com/jasmijnnvb/status/1628479251765682180quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeg du,chiaras vati was toch bij en
freeze moment binnen?
Nee met een spel in de.gameroomquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:34 schreef mario390 het volgende:
beantworte toch de vraag
chiaras vati was toch bij en
freeze moment binnen?
oke bedanktquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee met een spel in de.gameroom
boh jaloersquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara nog even haar flirtblik naar Jason en Ali gooien
En als ze voor elkaar heeft wat ze wil, wordt het een neerbuigende blikquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara nog even haar flirtblik naar Jason en Ali gooien
voor de deur naar de buiten game area volgens mij, onder het afdakjequote:Op woensdag 22 februari 2023 21:36 schreef engine het volgende:
Waar zitten ze? Ik herken dit hoekje niet.
hij ging voor Ali charlotte en lindseyquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:35 schreef ben34567 het volgende:
Hij ging Ias niet nomineren omdat het een ongevaarlijke kandidaat is. Chiara; Jason en Rob zijn zeker niet genomineerd.
Blijft er niet veel over buiten Ali; Charlotte en Lindsey. Heel misschien Bart. Jolien vond hij ook te ongevaarlijk.
ja erg, maar ik miste het nuquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:38 schreef engine het volgende:
Chiara lief over Michelangelo's omaIk snap dat wel. Moet dan ook een beetje aan mijn oma denken.
Als je nu een keer geen antwoord krijgt kan je het misschien ook nog wel terug vinden bij de streamverslagen. Volgens mij staat deze situatie daar ook ergens vermeldquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:34 schreef mario390 het volgende:
beantworte toch de vraag
chiaras vati was toch bij en
freeze moment binnen?
ja is goed,ik heb me nu al bedanktquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je nu een keer geen antwoord krijgt kan je het misschien ook nog wel terug vinden bij de streamverslagen. Volgens mij staat deze situatie daar ook ergens vermeld
Fillersquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:41 schreef Koos1958 het volgende:
Zie de m.a.nooit sporten in die weken daar maar hij heeft wel grote borstspieren. Die moeten.toch bij gehouden worden of zou hij implantatie hebben.haja
Implantaten gok ikquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:41 schreef Koos1958 het volgende:
Zie de m.a.nooit sporten in die weken daar maar hij heeft wel grote borstspieren. Die moeten.toch bij gehouden worden of zou hij implantatie hebben.haja
quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:41 schreef Koos1958 het volgende:
Ja. Over familie voelen ze wel hetzelfde.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
wel een mooi gesprek tussen MA en Chiara
Soms denk ik dat er achter in zijn nek "Mattel" staat...quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
soms is het ook goed om je lichaam rust te geven.
MA z'n lichaam ziet er wel uit alsof hij voor bb flink in de gym heeft gezeten
lolquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Soms denk ik dat er achter in zijn nek "Mattel" staat...
Heeft hij ook. Lekker bovenlichaam getraind. Al is daar ook nog wel iets voor te zeggen als je op hoog niveau racet.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
soms is het ook goed om je lichaam rust te geven.
MA z'n lichaam ziet er wel uit alsof hij voor bb flink in de gym heeft gezeten
quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:44 schreef engine het volgende:
Chiara "kan jouw papa koken?"
MA "een eitje"
quote:
Dat ze gaan slapenquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:47 schreef Schakeltopia het volgende:
kunnen wij nog iets verwachten?
Batterij wissel wisselt nog wel eens van tijdstip, is wel logisch niet iedere set batterijen houdt het altijd even lang vol.quote:
Geen roddelen hoe en waar heb je dat gezien. Alleen dat 'm.a. een hele goede speler is en als hij zou winnen dat ze het slim gedaan vindquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:45 schreef TheLuckyman het volgende:
Charlotte is aardig aan het roddelen, spanning?
En dan al slaapwandelend de batterijtjes wisselen?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:50 schreef Ireth het volgende:
Die paar stille seconden tussen de oude en nieuwe batterij in...
Die zijn soooooo heerlijk rustig
quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:50 schreef Stargazing het volgende:
is het karton alweer weg?! het heeft er nog geen 2 dagen gestaan
quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]1,5 dag mochten zelf de zooi terug het huis in sjouwen
Ik ga altijd om 10 uur met de buurvrouw hondje uit laten en als ik terug ben krijgen ze meestal wissel??quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
En dan al slaapwandelend de batterijtjes wisselen?
Volgens mij is meestal tussen half 10 en half 11 ergens een keer. Maar ik kan mij vergissen.
Ik heb er geen exacte tijden van bijgehouden dus wellicht vergis ik me. Maakt ook niet zoveel uitquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ga altijd om 10 uur met de buurvrouw hondje uit laten en als ik terug ben krijgen ze meestal wissel??
Die Lindsay hoor je ook overal boven uut hé...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
genot! ik hoop dat de film ploeg klaar zit voor diegene die het live missenquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob heeft blijkbaar gezegd als mijn foto er niet opstaat dan ben ik in 1 lijn naar de dagboekkamer
quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:56 schreef Ireth het volgende:
Rob gaat 100% weg aldus chiara, als ie niet op het nominatie bord komt gaat ie gelijk naar de dbk. Morgen ochtend dus!!!
aaahw lievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het recht om te bepalen!
Rob gaat 100% weg aldus chiara, als ie niet op het nominatie bord komt gaat ie gelijk naar de dbk. Morgen ochtend dus!!!
liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zo lang de duimpjes maar omhoog zijn
Dat ken ik maar al te goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ga je rob zo missen [ afbeelding ]
eerst ging hij zondag, toen zaterdag, nu morgen.. kzie die man niet opstappen alleen op rolletjes weggaan daarquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:56 schreef engine het volgende:
Rob stapt morgen op als hij niet genomineerd is
Yo wegwezen kerelOf niet. Dan blijf je toch nog een paar weekjes
Awh je mist je katquote:
Morgenvroeg de streams aan op het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jolientje
Moesten er nog een keer 2 uit volgens de berekeningen toch?quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
Chiara: Eigenlijk hebben we twee lege bedden, want Rob gaat weg.
Michelangelo: Gaat Rob dan zelf weg?
Chiara: 100% , hij zei wanneer ik er niet op sta, dan loop ik gelijk door naar de dagboekkamer en dan mogen ze me binnen een half uur ophalen.
Michelangelo: Maar gaan de nominaties dan nog wel door?
Chiara: Denk het wel hoor.
Hebben ze een hondje achter gehouden na het meubel gesleep?quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
eerst ging hij zondag, toen zaterdag, nu morgen.. kzie die man niet opstappen alleen op rolletjes weggaan daar
Het gaat nog een spannende finale worden, Jason-Chiara.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:01 schreef Hoylei het volgende:
In de uitzending is Chiara toch wat positiever neergezet. Mooie momentjes.
ach dat is inderdaad verdrietigquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:00 schreef mario390 het volgende:
[..]nee mijn katzje is 21.dez overleden vanacht
op mijn bed
Ligt eraan hoever Charlotte komt. Als die er niet bij is, zal Jason haar stemmen krijgen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:03 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Het gaat nog een spannende finale worden, Jason-Chiara.
nee je kann da niks vorquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:02 schreef Ireth het volgende:
[..]ah sorry, was niet mijn bedoeling
Hij staat overal een straatlengte voor. Bijna onmogelijk dat hij niet gaat winnen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoever Charlotte komt. Als die er niet bij is, zal Jason haar stemmen krijgen.
Rob weg en een genomineerde.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:02 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Moesten er nog een keer 2 uit volgens de berekeningen toch?
Polletjequote:Op woensdag 22 februari 2023 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Hij staat overal een straatlengte voor. Bijna onmogelijk dat hij niet gaat winnen.
en het heeft niks geholpenquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:07 schreef b_engeltje het volgende:
Vind het maar een vreemde zaak dat rob ma zo onder druk kan en mag zetten van bb
42% voor Jason. Dat lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:08 schreef marky het volgende:
[..]
Polletje
https://strawpoll.com/polls/B2ZBEEPapgJ/results
hmmm die snap ik even niet?quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:03 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Hebben ze een hondje achter gehouden na het meubel gesleep?
MA heeft duidelijk gezegd dat hij Rob niet nomineertquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoezo..tis toch nog niet bekend wie ma genomineerd heeft
Dus rob slaapt vanacht ergens anders...is zijn bed al verhuisd?quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
MA heeft duidelijk gezegd dat hij Rob niet nomineert
Het mooiste vind ik dan nog; Chiara in de finale (als het echt 1 man, 1 vrouw, is)quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:11 schreef engine het volgende:
Linds gaat het gewoon niet vergeten. Veel succes met het verwerken thuis na zaterdag
Als rob vrijwillig gaat dan jason ookquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:12 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik dan nog; Chiara in de finale (als het echt 1 man, 1 vrouw, is)
Rob weet het nog nietquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dus rob slaapt vanacht ergens anders...is zijn bed al verhuisd?
hahahaquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lief dat (P)ias ff zijn hand op Rob zijn voet legt
denk de kleur van de sokquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:16 schreef tassie127 het volgende:
Zijn die sokken van Bart nou zo vies of is dat de kleur van de sokken?
quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
m'n fucking verjdaag![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hij heeft Lindsey Charlotte en Ali gedaabquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:14 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Miljaarde Miljaarde mijn opname van 20;00 - 22;00 vergeten in te stellen, juist nu er veel gebeurd is. Hier een beetje gelezen ik gok dus op charlotte , Ali en Bart als genomineerden.
Ja ik zie het vanuit een andere hoek nu ook idd. Dat shot met Rob in beeld leken ze heel grauw maar zie nu net idd een overgang tussen wit en beige achtigquote:
ja moest ook goed kijken hoorquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:18 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja ik zie het vanuit een andere hoek nu ook idd. Dat shot met Rob in beeld leken ze heel grauw maar zie nu net idd een overgang tussen wit en beige achtig
hoop ik echt niet. Dat is niet eerlijk tegen over MA die wel zijn keuzes dan kenbaar heeft gemaakt. Dat kan dan nadelig zijn voor hem. Rob kan gewoon op een hondje naar buiten gerold worden aangezien die toch niets heeft toegevoegd en de rest blijft zoals het al weken was incl. Nominatie exit!quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Geen exit omdat Rob weg gaat (eerst zien, dan geloven) zou wel fucked up zijn
Game Room daar hebben ze toch al dat karton gezetquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dus rob slaapt vanacht ergens anders...is zijn bed al verhuisd?
Wanneer men werkelijk op 1/4 stopt, dan kan het wel, dan is meteen een dubbele exit niet meer nodig.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:21 schreef tassie127 het volgende:
Dat
[..]
hoop ik echt niet. Dat is niet eerlijk tegen over MA die wel zijn keuzes dan kenbaar heeft gemaakt. Dat kan dan nadelig zijn voor hem. Rob kan gewoon op een hondje naar buiten gerold worden aangezien die toch niets heeft toegevoegd en de rest blijft zoals het al weken was incl. Nominatie exit!
ah zo Ali for the win en laat de slangen het maar uitvechtenquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hij heeft Lindsey Charlotte en Ali gedaab
Als 1 april klopt voor de finale moet er sowieso nog een dubbele exit komen. Dus Rob + wie zaterdag verliestquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Geen exit omdat Rob weg gaat (eerst zien, dan geloven) zou wel fucked up zijn
omfg , i never get a nanny job agaaaaaainquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte 1x drugs gedaan met haar nicht op silent disco techno feestje
Half uur in trans naar vuur zitten kijken
fluisterde in de hoop dat we dit niet zouden horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |