sow!quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:08 schreef oma-Nijn het volgende:
MA mag ze slopen ..
Van Jason blijft ze af
Darm, dat je er loopt
Ja en Rob haar vanmiddag nog afmaken dat ze één en al fake show en overdreven is. Anderen hypocriet noemen en eerlijk duurt het langst. Kots.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha sjarlotte janken
[ afbeelding ]
Ik geef het een paar uurquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:08 schreef Monique___ het volgende:
chiara in slachtofferrol.. dat ze gaat veranderen want (sip) mensen houden niet van eerlijkheid..
even kijken of ik deze rol kan aannemen
quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:08 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja en Rob haar vanmiddag nog afmaken dat ze één en al fake show en overdreven is. Anderen hypocriet noemen en eerlijk duurt het langst. Kots.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:08 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja en Rob haar vanmiddag nog afmaken dat ze één en al fake show en overdreven is. Anderen hypocriet noemen en eerlijk duurt het langst. Kots.
Geen probleem. Had eerst ook niet gezien dat ik de laatste was!quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
heb je gekaapt @:Hoylei
was er niet zeker van of U zou openen
mocht je een andere TT willen kan dat
Belachelijk vond ik dat.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:07 schreef Monique___ het volgende:
stonden net bij chacha als ramptoeristen, enige dat miste was hun gsm
Dat is het juist ze is niet eerlijk dat bleek net maar weer. Afspraken maken met 'm.a. en hiervoor Danny en chayron veroordelen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:08 schreef Monique___ het volgende:
chiara in slachtofferrol.. dat ze gaat veranderen want (sip) mensen houden niet van eerlijkheid..
even kijken of ik deze rol kan aannemen
ja zag er raar uit , zo op 1 plek naar haar kijken..quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Belachelijk vond ik dat.
Ze janken allemaal een x dus laat haar ff lekker janken.
tuurlijk niet, die gaat niet meer.. ligkuil terug voor rob alles wordt eraan gedaan om m daar te houden.quote:
Gaat er meer om dat ze weer iemand daar kwijt kan raken die ze graag mag.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:10 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat gejank over genomineerd zijn word ik ook flauw van.
Dan had Jason ondertussen een touw, een haak en sterk plafond willen hebben
Elke keer over dat gemanipuleer... Elke keer over de "psy". En dan dat drama erbij.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Begin wel een beetje Charlotte moe te worden
Big Brother?quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat ze weer iemand daar kwijt kan raken die ze graag mag.
maar toen zat hij nog op karton he!quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:13 schreef Monique___ het volgende:
rob heeft gezegd : als ik er morgen niet op sta dan vertrek ik zelf
![]()
![]()
Over wie heeft ze het steeds met dat gesstttquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:13 schreef TheLuckyman het volgende:
De Charlotte show is eer aan de gang?
quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:13 schreef TheLuckyman het volgende:
De Charlotte show is weer aan de gang?
Dat gedrag over nomineren is ook stom. Ze moet dat niet doen. Maar snap het wel een beetje. Vanmorgen zei ze ook van ik baal als ik zaterdag eruit ben en zeune die weg wil er nog is.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Klopt. Kwam alleen toen op donderdagochtend nog een twist. Kon er gekozen worden een vrijstelling (de volgende week)quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:13 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd of ze vanavond nog de nominaties te weten komen, vorige week was het woensdagavond laat toch?
Dat waren niet de definitieve nominaties.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:13 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd of ze vanavond nog de nominaties te weten komen, vorige week was het woensdagavond laat toch?
Ik kots op al die mokkels. Ik ben zelf vrouw... Oud lijk, maar ik schaam me voor dat volkquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat ze weer iemand daar kwijt kan raken die ze graag mag.
Dan moet je niet meedoen.
Gok Chiara of MA. Daar heeft ze het al de hele dag overquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:14 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Over wie heeft ze het steeds met dat gessttt
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:14 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Rob blijft tot en met zijn verjaardag.
Dat doen 'm.a. en chiara tegen elkaar als er iemand aankomt. Jolien had dat ook al ondervonden.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:14 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Over wie heeft ze het steeds met dat gessttt
[..]
Nog niet bekend. Rob niet in ieder geval.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wie zijn er nu genomineerd?
Hij heeft hem er niet opgezet dus😊quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:13 schreef Monique___ het volgende:
rob heeft gezegd : als ik er morgen niet op sta dan vertrek ik zelf
![]()
![]()
Dat kan dat heb ik met Chiara Weet je wat helpt? Even weg bij de streams en een lekkere film kijken Dat is bij mij de remedie hahaquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat begrijp ik, Maar ze maakt soms onnodig zwaar naar mijn idee.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat gedrag over nomineren is ook stom. Ze moet dat niet doen. Maar snap het wel een beetje. Vanmorgen zei ze ook van ik baal als ik zaterdag eruit ben en zeune die weg wil er nog is.
niks is zeker.. tot we het op de tv in de woonkamer zienquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:15 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Hij heeft hem er niet opgezet dus😊
We hebben het druk hè.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:15 schreef Ireth het volgende:
Zit ik op zaterdag al met widm tegelijk met de live, komen ze nu weer met de verraders op de vrijdag om 20.00uur
Mooi zo, die mag gewoon op eigen initiatief de tent verlaten.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog niet bekend. Rob niet in ieder geval.
armpje neemt hij al genoegen mee anders strafbaar bij kind hequote:Op woensdag 22 februari 2023 21:15 schreef zodeju het volgende:
Chiara heeft het er maar druk mee.....al dat geneuzel ......zal ze hem vanavond even onder zijn balletjes kietelen dat hij precies doet zoals zij wil.?
Ze gaf ook aan heel onzeker daar te zijn en niet te geloven dat ze populair is.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, Maar ze maakt soms onnodig zwaar naar mijn idee.
hoezo?quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Rob heeft er aan het huilen gebracht
Doordat ze het zo erg doet, heb ik soms het vermoeden dat ze het expres doet.. waarschijnlijk is dat niet zo, maar komt bij mij over dat ze juist expres zielig wil gevonden worden.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, Maar ze maakt soms onnodig zwaar naar mijn idee.
Das waar, of morgenochtend 10u😉quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
niks is zeker.. tot we het op de tv in de woonkamer zien
Dan jason of bedoeld hij rob die naar huis wil en vanmorgen heeft gezegd dat als hij hem niet genomineerd heeft hij niet meer bij hem in de kamer wil slapen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:17 schreef ben34567 het volgende:
Wie is er nu genomineerd Lindsey of Jason ? Hij had het over een mannelijke vriendschap die mogelijks beeindigd wordt.. had hij het over Jason of Ali ?
Volgens mij Lindsey, Ali en Charlottequote:Op woensdag 22 februari 2023 21:17 schreef ben34567 het volgende:
Wie is er nu genomineerd Lindsey of Jason ? Hij had het over een mannelijke vriendschap die mogelijks beeindigd wordt.. had hij het over Jason of Ali ?
Ah ja het zal wel over Rob gaan. Jason heeft al gezegd dat hij zijn keuze accepteertquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan jason of bedoeld hij rob die naar huis wil en vanmorgen heeft gezegd dat als hij hem niet genomineerd heeft hij niet meer bij hem in de kamer wil slapen.
Hij kan nog altijd op het dak slapen hé, gezien zijn ergernis tov rode kamerquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan jason of bedoeld hij rob die naar huis wil en vanmorgen heeft gezegd dat als hij hem niet genomineerd heeft hij niet meer bij hem in de kamer wil slapen.
denk dan eerder jason of bart. neig naar jason.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:17 schreef ben34567 het volgende:
Mijn pa is 5 jaar geleden overleden (ma 14 jaar) maar verdriet en rouw valt niet te meten...quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
pa overleden is ook nog heel vers he
![]()
Maar hij kon er niets mee.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:19 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ah ja het zal wel over Rob gaan. Jason heeft al gezegd dat hij zijn keuze accepteert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |