En dan komt ie zondag op de camping en dan zegt Gerrie :quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:27 schreef Schakeltopia het volgende:
deze ellende tot zaterdag zegt rob
hahahaquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En dan komt ie zondag op de camping en dan zegt Gerrie :
"Kijk eens wat een leuke campingstoeltjes ik heb gekocht!"![]()
[ afbeelding ]
Nog 5 ook met kortingquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En dan komt ie zondag op de camping en dan zegt Gerrie :
"Kijk eens wat een leuke campingstoeltjes ik heb gekocht!"![]()
[ afbeelding ]
dat w6 op zaterdag slaat nergens op imoquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:27 schreef Schakeltopia het volgende:
deze ellende tot zaterdag zegt rob
Tuurlijk, dit moet meegenomen worden in de uitzending voor de fans die het gemaakt hebben, daar ga ik wel vanuit!quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:27 schreef Schakeltopia het volgende:
neem aan tot in de live lekker karton
enig idee wat dat kostquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Wie gaat er een blok kaas over de schutting gooien
En dan gaan ze van die grote bellen maken waar ze geheid mee gaan spelenquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:38 schreef Ireth het volgende:
Ze willen bubblegum in de wall
Nou liever niet, enig idee hoe dįt gesmak en gekauw klinkt door de microfoons
was het niet gekregen van MA?quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
ias heeft ticket gekocht voor de fanroom
Naja zeg, dat zag ik niet aankomenquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:50 schreef Schakeltopia het volgende:
dit meen je niet. kartonnen meubels gaan opgeruimd worden
ja nu missen we alles uit de financiele situatie van ROB zn moeder, BB verpest ook allesquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:50 schreef Dragonbullet het volgende:
Wat is dit voor een debiele regie man.. zoom ff in op een gesprek, dit is toch niet te volgen joh.. ik wil het gesprek van de polissen van Rob zijn moeder graag horen..
beetje flauwquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:50 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Naja zeg, dat zag ik niet aankomen
Ja hier stoor ik me ook aan, ongelooflijk, zo onbeschoft ookquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:51 schreef Joyce-43 het volgende:
echt ongelofelijk ze laten hem echt niet uitpraten wat een stelletje aso's en dan vragen ook hebben nog
quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:51 schreef odie22 het volgende:
beste bewoners , jullie kunnen rob met kartonnen campingstoel en al naar buiten brengen
Ach over 10 minuten ligt het in de containerquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:53 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
lekker lomp weer , lompe lomperd
Ja wou ik ook maar niet te volgen met dat kippenhok er omheenquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:50 schreef Dragonbullet het volgende:
Wat is dit voor een debiele regie man.. zoom ff in op een gesprek, dit is toch niet te volgen joh.. ik wil het gesprek van de polissen van Rob zijn moeder graag horen..
ja ze flikken het ook echt iedere keer en ok zouden ze dan niets meer vragen naderhand dan best maar gewoon vragen hebben wat hij duidelijk vermeld heeftquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:52 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja hier stoor ik me ook aan, ongelooflijk, zo onbeschoft ook
ha haquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
bedden maar in de kamer dan
scheelt een hoop geloop
Hondjes?!?!quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:57 schreef Joyce-43 het volgende:
chiara vraagt al 100x keer hoe moeten we de bank doen nou doos er staan hondjes naast
zodra er 1 deel staat zit meneer hoorquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:56 schreef Ireth het volgende:
Kheb Rob nog niet zo actief gezien de afgelopen weken als nu dat zijn bankie weer terug komt
iets beter kijken want sjiara loopt af en aan met karton hoorquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:57 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Chiara ook niet. zaten met zijn drieėn op de bank Nu zijn ze in de huiskamer
😂 Inderdaad!!quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:56 schreef Ireth het volgende:
Kheb Rob nog niet zo actief gezien de afgelopen weken als nu dat zijn bankie weer terug komt
Man man omdat ze een queen is denkt ze dat febo speciaal voor haar vrijstellingen uit de lucht zal laten vallen telkens ze genomineerd isquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:57 schreef ledn81 het volgende:
Lotje weer zeiken dat ze dacht dat BB eerst iets anders ging zeggen (vrijstelling). En nu weer tegen Jolien dat ze niet snapt waarom Lindsey zo rustig is. die moet wel denken dat ze heel sterkt staat tegenover charlotte en Ali.
Ja zijn hoekkie uiteraard als 1equote:Op woensdag 22 februari 2023 19:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zodra er 1 deel staat zit meneer hoor
hondjes ja hahhaaquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:48 schreef odie22 het volgende:
BB : helaas ieas , er is voor u helaas geen fanmail of een videoboodschap
Ja echt de madamquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:59 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Man man omdat ze een queen is denkt ze dat febo speciaal voor haar vrijstellingen uit de lucht zal laten vallen telkens ze genomineerd is
ik trapte erinquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:01 schreef Ireth het volgende:
Fanroomticket van Ias was grapje lees ik op twitter??
huh, ik zag dat hij hem uit de wall hieldquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:01 schreef Ireth het volgende:
Fanroomticket van Ias was grapje lees ik op twitter??
Ohh dįįrom die kartonnen zooi natuurlijk 😂 edit: scherpquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zouden ze die pisvlek in de hoek vd Bank hebben kunnen reinigen ?
Gewoon bij het idee zo weer lekker in zijn hoekje te kunnen stinkenquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob ik wordt er helemaal opgewonden van
dus rob gaat verhuizen ?quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lott weet wat Rob heeft gezegt mbt nomineren
Rob zeee. niet meer met angelo op de kame rte willen
als hij niet genomineerd was door hem
Lott.. verteld aan Jolijn
dames in de keuken /afwassen
En intussen kauwt hij heel wat lucht af......verbaas me enorm hoe hij op zijn ondergebit loopt te kauwen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:55 schreef rinardo het volgende:
Rob heeft de regie, alle karton naar achteren, nee jongens eerst de kartonnen meubels eruit, dan pas de meubels terug in het huis , nee niet zo maar zo, daar heen
logischquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob ik wordt er helemaal opgewonden van
quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
logisch
eigengeur
ouwe reu he
die lekken meer ..zijn gewend eigen plek ook
geen idee..quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dus rob gaat verhuizen ?
of is hij hoofd slaapkamer concierge/beveiliger/baliemedewerker?
nou idd hij zit altijd te kauwen maar waar op, eten wat achter blijft in zn mond ofzo?quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
En intussen kauwt hij heel wat lucht af......verbaas me enorm hoe hij op zijn ondergebit loopt te kauwen.
Hij heeft geen gebit lijkt welquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
nou idd hij zit altijd te kauwen maar waar op, eten wat achter blijft in zn mond ofzo?
😂😂😂 Het interesseert haar helemaal niks hoor. Ik vraag me echt af waarom ze meedoetquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:06 schreef Joyce-43 het volgende:
chiara gaat er ook lekker mee om, de meeste willen hun stoel wel bewaren en zij flikkert gewoon een stoel op de rest
Haar maakt het niet uit want voor haar waren geen positieve teksten.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:06 schreef Joyce-43 het volgende:
chiara gaat er ook lekker mee om, de meeste willen hun stoel wel bewaren en zij flikkert gewoon een stoel op de rest
quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Hij heeft geen gebit lijkt wel
Tis te hopen dat zijn moeder dan geen borstvoeding heeft gegevenquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
hij hep al 66 jaar dezelfde Tanden
" zn eigen uitspraak , trots op is ""
Dat is knap ! Ik ben geboren zonder tanden en toen had ik eindelijk tanden en vielen er weer uit ! 🤪quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
hij hep al 66 jaar dezelfde Tanden
" zn eigen uitspraak , trots op is ""
vroeger hequote:Op woensdag 22 februari 2023 20:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob op werk alleen maar bezig met verhuizen
BB : herstel, er is op het laatste moment nog 1 brief binnen gekomen van een vrouw die te laat was, want die moest eerst nog even op voorjaarsvakantiequote:Op woensdag 22 februari 2023 20:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
af odie
Gezien bij jolien: febo tikt er dan wat
Ze hebben honderd van die dingenquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob op werk alleen maar bezig met verhuizen
ik ben hem op de terug weg even gaan ingooien voor ias bij het huisquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
BB : herstel, er is op het laatste moment nog 1 brief binnen gekomen van een vrouw die te laat was, want die moest eerst nog even op voorjaarsvakantie
Alles mag zo weer terugquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:15 schreef Schakeltopia het volgende:
straks nog even spelletje, dit was warming up
Godver ..ik bezeik me.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
logisch
eigengeur
ouwe reu he
die lekken meer ..zijn gewend eigen plek ook
Knapquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:13 schreef Ireth het volgende:
Rob zal de komende 36 uur alleen maar kunnen liggen.
Rug au.
Benen au.
Nek au.
Ja gesjouwd hé,dat deed ie vroeger al bij de post maar als conciėrge hoefde dat niet he.
Dus helemaal op hé..
Ik ga er op de struiz-manier van typen
ja zei die al bij binnenkomst van de game roomquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat zeik gisteren al, dat kan niet tot zaterdag
Slecht voor je gezondheid aldus Rob
alles wat hij voorspelt heeft kan je 100X aanhoren , ik heb het toch gezegd, ik zei het al, ik zei het toch, ik wist het alquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat zeik gisteren al, dat kan niet tot zaterdag
Slecht voor je gezondheid aldus Rob
Jawel, heb onder tandjes gezien en boven....maar denk dat ze honderd jaar oud zijn en dat hij een nieuw gebit moet hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Hij heeft geen gebit lijkt wel
Ja naar HUISquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:26 schreef Ireth het volgende:
Hij gaat steeds manker lopen hé.... kan zo echt niks meer.
Hoe oud is hij eigenlijk??? Lijkt wel of die man helemaal op is. Had met het hele gezin hem eruit getrokken.quote:
Er zit copyright op deze afbeelding Mario. Elke keer dat je hem plaatst is ¤ 50 euroquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
schnell kijken om dat zich selfs verwijdeerd
[ afbeelding ]
ligt gestrekt in zijn favo houding, patatoecouchkingquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:33 schreef Dragonbullet het volgende:
Wat loopt ie nu weer met zijn been te trekken, dat was toch weg? Gister liep hij te stappen met Bart in de tuin, niks aan de hand.
Nou, hij zit hoor.
En dan zeggen...gaan we alweer pingpongen? Nou gij ligt toch ook weer op oe lamme klotenquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:33 schreef Dragonbullet het volgende:
Wat loopt ie nu weer met zijn been te trekken, dat was toch weg? Gister liep hij te stappen met Bart in de tuin, niks aan de hand.
Nou, hij zit hoor.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:33 schreef Dragonbullet het volgende:
Nou, hij zit hoor.
Hebben chiara en jolien haar vanmorgen verteldquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lott weet wat Rob heeft gezegt mbt nomineren
Rob zeee. niet meer met angelo op de kame rte willen
als hij niet genomineerd was door hem
Lott.. verteld aan Jolijn
dames in de keuken /afwassen
Verheugt zich nu al weer op zijn bakkie morgenochtend. Ik hoop dat er alleen blikkies energydrink instaanquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ligt gestrekt in zijn favo houding, patatoecouchking
quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:37 schreef Monique___ het volgende:
bah die kaken maken weer overuren
hij gleed een beetje uit met op dat roltafeltje te staan.... niet wetende dat dit verder rolt rol. Slimme Rob alweerquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:33 schreef Dragonbullet het volgende:
Nou, hij zit hoor.
doe het niet schakel!quote:
neee is dat vandaag gebeurd? haha zal vast ergens een filmpje van staan dan. heb hij weer iddquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:37 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
hij gleed een beetje uit met op dat roltafeltje te staan.... niet wetende dat dit verder rolt rol. Slimme Rob alweer
Op naar 4 dagen pijn, tramadol, bankhangen en gezeur.
Ja die stootte zich vanmorgen haar an een kartonnen doos precies op de hoekquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien ook voor jolien maar een dokter laten komen
Lol, ik ga vast verversenquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
doe het niet schakel!
meen hetik weet dat het je ding is maar ik geef je een coin als je het niet doet.
sorryquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
doe het niet schakel!
meen hetik weet dat het je ding is maar ik geef je een coin als je het niet doet.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:42 schreef Ireth het volgende:
Oma pasta in de uitzending... en ik jank weer
Ik vind dat leuk, dat ze met slippers staan te klooien en spelen om een muntjequote:
Pleur daar ff een gordijn voorquote:
ja dat is wel zuur, achteraf, hij haar idd gewoon kunnen knuffelen omdat het toch mislukt was na de tranen / beweging van chi.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
had hij dat geweten had hij der gewoon kunnen knuffelen
ja dat is echt rot vind ik voor hemquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat is wel zuur, achteraf, hij haar idd gewoon kunnen knuffelen omdat het toch mislukt was na de tranen / beweging van chi.
Een ezel stoot zich geen 2x aan....quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die stootte zich vanmorgen haar an een kartonnen doos precies op de hoek
Zal zelfde moment zijn geweest met het op doen van make-up en haar gebeurde hetquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:46 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich geen 2x aan....
buiten Jolientje gerekend... ze stootte haar knie ook nog eens in de badkamer deze middag.
Er hangt een baal op zijn rug.quote:
Dacht dat ze zich ook pijn had gedaan tijdens de pon-game en nu deze middag...quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zal zelfde moment zijn geweest met het op doen van make-up en haar gebeurde het
dat was toen een van zijn eerste vragen aan chiara toen ze het huis in kwam.. hoeveel volgers hij en de anderen erbij hadden.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:48 schreef Koos1958 het volgende:
Over sociale media gaat gesprek met chiara en m.a. maar hoor ik hem nu zeggen van doe er niet veel mee maar was wel blij toen dat hij zoveel meer mensen erbij had toen hij het hoorde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest mag iemand anders doen ofwel doe ik ze vannacht ergens wel als het op tv is geweest in Belgiė
Morgen meestal rond 10:00quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Wanneer komt de keuze van MA naar buiten?
Weer off topic
Tnxquote:
En dat was want die verandert nogal snel van gedacht?quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Hij heeft toch gestemd wat Chiara wilde ?
Rob die er niet opkomtquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:00 schreef Monique___ het volgende:
he? iemand gaat heel fel opsteuken?
linds? die weet het al.. charlotte dan?
oh je denkt drama door rob omdat hij niet genomineerd is?quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
rob gaat z'n momentje pakken omdat hij er niet op staat
Ach 1x genomineerdquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha sjarlotte janken
[ afbeelding ]
wat is daar nu weer aan de hand? ze moet aan haar moeder denken? hoor ik dat goed?quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha sjarlotte janken
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha sjarlotte janken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |