En dan komt ie zondag op de camping en dan zegt Gerrie :quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:27 schreef Schakeltopia het volgende:
deze ellende tot zaterdag zegt rob
hahahaquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En dan komt ie zondag op de camping en dan zegt Gerrie :
"Kijk eens wat een leuke campingstoeltjes ik heb gekocht!"![]()
[ afbeelding ]
Nog 5 ook met kortingquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En dan komt ie zondag op de camping en dan zegt Gerrie :
"Kijk eens wat een leuke campingstoeltjes ik heb gekocht!"![]()
[ afbeelding ]
dat w6 op zaterdag slaat nergens op imoquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:27 schreef Schakeltopia het volgende:
deze ellende tot zaterdag zegt rob
Tuurlijk, dit moet meegenomen worden in de uitzending voor de fans die het gemaakt hebben, daar ga ik wel vanuit!quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:27 schreef Schakeltopia het volgende:
neem aan tot in de live lekker karton
enig idee wat dat kostquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Wie gaat er een blok kaas over de schutting gooien
En dan gaan ze van die grote bellen maken waar ze geheid mee gaan spelenquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:38 schreef Ireth het volgende:
Ze willen bubblegum in de wall
Nou liever niet, enig idee hoe dát gesmak en gekauw klinkt door de microfoons
was het niet gekregen van MA?quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
ias heeft ticket gekocht voor de fanroom
Naja zeg, dat zag ik niet aankomenquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:50 schreef Schakeltopia het volgende:
dit meen je niet. kartonnen meubels gaan opgeruimd worden
ja nu missen we alles uit de financiele situatie van ROB zn moeder, BB verpest ook allesquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:50 schreef Dragonbullet het volgende:
Wat is dit voor een debiele regie man.. zoom ff in op een gesprek, dit is toch niet te volgen joh.. ik wil het gesprek van de polissen van Rob zijn moeder graag horen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |