Een drumstel kortomquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:04 schreef IkFok het volgende:
Jw op de drum Eunice les aan het geven en Esther op de achtergrond houd alles in de gaten
ow, ik zie het nu Esther zit zogenaamd achter de naaimachine hard te werken...precies tegenover het drumstelquote:
Ja... viel mij ook direct opquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:16 schreef IkFok het volgende:
@:Pingu66 als je een andere titel wil even een mod raadplegen
Ja natuurlijk, dan kan ze straks daar ook les in gevenquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:18 schreef pingu66 het volgende:
Maar wil Eunice naast Ballet,Spitsen,Dj-en en naaien ook nog drummen leren?
Nee hoor prima ttquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... viel mij ook direct op
🤣quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dan kan ze straks daar ook les in geven
Dan kun je net zo goed meteen dat woordgrapje van mij eraan toevoegen als we dan toch bezig zijnquote:
ik mag weirdo esther voor geen meter,maar het is soms zo komisch/ spooky om haar gedrag te zien! eerst wat anderen eruit dan mag zij gaanquote:
Ja en het vervolgens keihard blijven ontkennen dat er niets is.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:21 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik mag weirdo esther voor geen meter,maar het is soms zo komisch/ spooky om haar gedrag te zien! eerst wat anderen eruit dan mag zij gaan
Janetquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Esther neemt een bad
geweldig toch, staat overal voor open, niet bang om voor gek te staan, gewoon doen en gaanquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:18 schreef pingu66 het volgende:
Maar wil Eunice naast Ballet,Spitsen,Dj-en en naaien ook nog drummen leren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |