Ook vals dan zegquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:39 schreef Koos1958 het volgende:
Heb dus goed gehoord dat lynsey zei van met jason gaat ze misschien zeker weg en met mij niet.
Wie is ze, ik begrijp het niet.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:39 schreef Koos1958 het volgende:
Heb dus goed gehoord dat lynsey zei van met jason gaat ze misschien zeker weg en met mij niet.
Zo valt tegen dacht dat zij haar maatje was.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Charlotte want dat is target van m.a. of ali
zei ze dat net?quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:39 schreef Koos1958 het volgende:
😂😂😂😂 Ik lig dubbelquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jolijn zit elke avond bij Bern op schoot in de zetel
ze houd zo van knuffelen
..
elke dag op schoot
soort gedrag .. hebben honden ook
perse op schoot willen
maakt bernt niet uit welk paardhondje op zijn schootje ligt..quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jolijn zit elke avond bij Bern op schoot in de zetel
ze houd zo van knuffelen
..
elke dag op schoot
soort gedrag .. hebben honden ook
perse op schoot willen
Dat stoort mij het meest aan die twee. Het lijkt niet alsof ze koken om een plezier te doen aan de groep maar omdat ze er zelf beter voor de camera uitkomen. Bij Chiara hebt je die hele show niet; ze kookt gewoon om de groep eten te geven en klaar.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:49 schreef ledn81 het volgende:
Even checken of de camera's wel op hen gericht staan
[ afbeelding ]
Word je toch ook flauw van. Iedere week op die bank gelazerd worden 'omdat je toch niet weggaat'quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:49 schreef Ireth het volgende:
Dus de kans is groot dat het Ali, Lot en Jason gaat worden...![]()
En juist daarvan wil ik er (nog) geen 1 weg... doe dan Rob er maar op
Dan gaan we weer vol Jason stemmen. Kan mij niet schelen welke belg eruit gaat op dit moment.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:00 schreef -river- het volgende:
Wat een zwakte nominatie als hij Jason gaat gebruiken om charlotte eruit te krijgen.
Denk niet dat Jason er opgaat. Die heeft er geen zin in en mimi heeft al mini overleg met hem gehad net.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:00 schreef -river- het volgende:
Wat een zwakte nominatie als hij Jason gaat gebruiken om charlotte eruit te krijgen.
snap ook niet dat hij niet 3 mannen erop zet.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:02 schreef -river- het volgende:
Hij weet toch dat er maar een Belgische man door kan naar de finale.
Ja ammehoela, dat had ie ook al met Lindsey en daar heeft ie haar al voor beloond met een fan-ticket...quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk niet dat Jason er opgaat. Die heeft er geen zin in en mimi heeft al mini overleg met hem gehad net.
Ik hou van een goeie woordgrapquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk niet dat Jason er opgaat. Die heeft er geen zin in en mimi heeft al mini overleg met hem gehad net.
ja met linds was een omkoopruiltjequote:Op woensdag 22 februari 2023 16:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja ammehoela, dat had ie ook al met Lindsey en daar heeft ie haar al voor beloond met een fan-ticket...
Ja dus datquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja ammehoela, dat had ie ook al met Lindsey en daar heeft ie haar al voor beloond met een fan-ticket...
Zeker die Ias die totaal niets toevoegt.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
snap ook niet dat hij niet 3 mannen erop zet.
Omdat Ias er dan uitligt en Michelango vindt dat een zwakke speler om zijn PON aan te verspillen. Je bewaart liever de zwakke spelers voor later indien je zelf op de nominatiebank komt. Grotere kans dat je dan naast een zwakke speler staat.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
snap ook niet dat hij niet 3 mannen erop zet.
Die probeert ze nu te verleiden tot een spel...quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Zeker die Ias die totaal niets toevoegt.
Ja of hij staat later tegen Jason en dan is hij alsnog weg. Denk dat als hij nu Jason niet doet hij meer support van #teamjason krijgt mocht hij er eventueel een keer op staan tegen bijvoorbeeld Bart en Ali.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:11 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Omdat Ias er dan uitligt en Michelango vindt dat een zwakke speler om zijn PON aan te verspillen. Je bewaart liever de zwakke spelers voor later indien je zelf op de nominatiebank komt. Grotere kans dat je dan naast een zwakke speler staat.
De angel is eruitquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:13 schreef Monique___ het volgende:
Ik heb het wel eens minder gezellig meegemaakt, waken paar uur voordat..
Zeker dat m.a. niet in de finale komt met zijn spel.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:11 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Omdat Ias er dan uitligt en Michelango vindt dat een zwakke speler om zijn PON aan te verspillen. Je bewaart liever de zwakke spelers voor later indien je zelf op de nominatiebank komt. Grotere kans dat je dan naast een zwakke speler staat.
die ligt daar te wachten op het heengaan, rest aan het waken.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:18 schreef 36Chambers het volgende:
Waar is Rob. Zit hij ook op de slaapkamer?
Ja, standje opgebaard in bedquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:18 schreef 36Chambers het volgende:
Waar is Rob. Zit hij ook op de slaapkamer?
Dat dachten we ook van Chiara maar indien Lindsey genomineerd wordt ligt ze er zaterdag uit en is Chiara in de finale. Alles kan.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zeker dat m.a. niet in de finale komt met zijn spel.
Bart lag net ook denk ik te pitten.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:22 schreef rinardo het volgende:
Niet normaal, staat duidelijk in de regels overdag niet slapen, het lijkt wel of het BB geen moer mee scheelt of intreseert
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:25 schreef Koos1958 het volgende:
Daar komt die weer over een meisje. Lijkt godver wel een 12 jarig kindje.
t heeft een opleving, denk dat we nu het einde naderenquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
visserlatijn verhalen rond de patient
aandacht.. geeft krachtquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
t heeft een opleving, denk dat we nu het einde naderen
Gaat om het aantal. Stel: je krijgt 500 euro als ik 2 eieren op je kop mag slaan .quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh, vandaar, pensionado humor snap ik nog niet
quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:33 schreef Dragonbullet het volgende:
Hallelujah het is niet waar! Maar de vraag is: is dat waar?😂
quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Is de camera operator die Chiara leuk vindt er weer?
Echt he sjongejongejongequote:Op woensdag 22 februari 2023 16:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Is de camera operator die Chiara leuk vindt er weer?
quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]ja zijn shift begon rond 15 uur. Is weer duidelijk
Daar zitten we dus tot middennacht mee.quote:
snap dat het jou niet echt stoort..quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Daar zitten we dus tot middennacht mee.
Niet dat het mij echt stoort, maar het valt wel op.
Haha, ze lezen mee hoorquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Daar zitten we dus tot middennacht mee.
Niet dat het mij echt stoort, maar het valt wel op.
Haha eerst links, dan rechts hequote:Op woensdag 22 februari 2023 16:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
ik voel het aan m'n trillende been
scherp van je dragon
Al heel langquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:52 schreef Angel79 het volgende:
Meer mensen die steeds vaker mimi proberen te skippen of muten?
zeker maar nu het vee groep daar ligt kan dat nietquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:52 schreef Angel79 het volgende:
Meer mensen die steeds vaker mimi proberen te skippen of muten?
serieuze vraag van je? nee dat is door bb beslist.. maar waarom ? geen meerwaarde.. hadden zeker nog pot met centjes over nu ze eerder stoppenquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:52 schreef Fikkert2 het volgende:
Wie heeft die kartonnen meubels verzonnen, de kijker?
BB: hier heb je kartonnen meubels
Bewoners: we gaan op bed liggen
BB: oke
Ja serieuze vraagquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
serieuze vraag van je? nee dat is door bb beslist.. maar waarom ? geen meerwaarde.. hadden zeker nog pot met centjes over nu ze eerder stoppen
Denk dat men dit wel had verwacht, maar ze doen er gewoon niks mee.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:56 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja serieuze vraag, als ze dit de hele week toelaten slaat het hele idee nergens op tenzij ze juist slaapkamer beelden willen
Charlotte; Ali al zekerquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:56 schreef BBERTJE het volgende:
Is het al duidelijk wie Michelangelo gaat nomineren?
Ja het is ook een raar concept dat ze alles hebben vervangen onder het mom van : fans wat laten opschrijven en dan toestaan dat ze de hele dag op bed liggen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:56 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja serieuze vraag, als ze dit de hele week toelaten slaat het hele idee nergens op tenzij ze juist slaapkamer beelden willen
nee nog geen noinatie geweest. edit: ook geen nominatiequote:Op woensdag 22 februari 2023 16:59 schreef Jockari het volgende:
Vandaag amper tijd gehad. Begrijp ik het goed dat MA Charlotte, Jason en Lindsey heeft genomineerd ?
Hij twijfelt nog tussen Lindsey of Jason. Ali en Charlotte zijn zekerheidquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:59 schreef Jockari het volgende:
Vandaag amper tijd gehad. Begrijp ik het goed dat MA Charlotte, Jason en Lindsey heeft genomineerd ?
Dan gaat ali naar huisquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:59 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Charlotte; Ali al zeker
Lindsey of Jason
Hopelijk niet Jason (niet dat hij er uit gaat), die gast heeft zijn nominaties al gehad vind ik.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij twijfelt nog tussen Lindsey of Jason
1 van de sponsors. Niets meer of minder dan dat.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:52 schreef Fikkert2 het volgende:
Wie heeft die kartonnen meubels verzonnen, de kijker?
Nog niet nu,er zullen eerst wat belgen moeten vertrekkenquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk ook Lindsy
beetje aparte zet, lindsy gaat er vroeg of laat toch wel aan in het spel..
dat is ook weer zo ander is het zometeen bb.bequote:Op woensdag 22 februari 2023 17:04 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nog niet nu,er zullen eerst wat belgen moeten vertrekken
O jaquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:02 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
1 van de sponsors. Niets meer of minder dan dat.
Mogelijk. Maar gaat BB toestaan dat Charl vertrekt ? Weet het niet. Dan zien ze liever Jolien vertrekken.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:04 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nog niet nu,er zullen eerst wat belgen moeten vertrekken
Tuurlijk niet. Die is 100% veilig tot aan de finale. Zal Ali of Lindsey worden.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mogelijk. Maar gaat BB toestaan dat Charl vertrekt ?
Zo is het !quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:06 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Die is 100% veilig tot aan de finale. Zal Ali of Lindsey worden.
Ik denk dat Jason-Chiara-Charlotte al vaststaat in hun script voor de finale. Belgische man zal Ali; Mich of Bart zijn.
zit wietolie op dat stokjequote:Op woensdag 22 februari 2023 17:11 schreef Monique___ het volgende:
lindsy zit in haar eigen wereld te spacen
Gaat Charlotte vertrekken?quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mogelijk. Maar gaat BB toestaan dat Charl vertrekt ? Weet het niet. Dan zien ze liever Jolien vertrekken.
moraal van het verhaal: ouwe zieke beesten naar rob, jong gezond beest terugquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
geen planten,bloemen,geen dieren
<
en wel een parkiet verzorgen
hou op hoor
quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
moraal van het verhaal: ouwe zieke beesten naar rob, jong gezond beest terug
Ze wordt mogelijks genomineerd met Jason en Ali. Volgens polls is ze de minste populaire van die 3 maar febo zal 100% manipuleren om Ali dan weg te sturenquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:14 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Gaat Charlotte vertrekken?
Welke polls?quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:16 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze wordt mogelijks genomineerd met Jason en Ali. Volgens polls is ze de minste populaire van die 3 maar febo zal 100% manipuleren om Ali dan weg te sturen
Facebook. Charlotte heeft 11% van de stemmen van meest populaire bewoner; Jason 30% en Ali iets van 20%.quote:
Denk dat Lindsey heeft genoten van de mensen die heel graag Chayron eruit wilde hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Facebook. Charlotte heeft 11% van de stemmen van meest populaire bewoner; Jason 30% en Ali iets van 20%.
Nu ja Lindsey staat op 2% en heeft gewonnen van Ali dus dat wil nog niet alles zeggen
* Ireth slaat spijker in de muur...quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tijd gaat best wel snel
besteed hem wel
lig zolang als mogelijk op je bed
gecremeerde kroket
einde gedicht
iets met jongens lopen een paar jaar op alle fronten achterquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:31 schreef Jockari het volgende:
Ias is wel vrij brutaal in zijn uitspraken? Echt een 14-15-jarige van verstand
Gesprekken en Ias en Ali in 1 zin ? Ik zoek het nog.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:31 schreef happyme28 het volgende:
Of ze nou op de slaapkamer zitten of op de bank. Gaat om de gesprekken toch?
Hij loopt een decennium achter.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
iets met jongens lopen een paar jaar op alle fronten achter
We dachten vorig jaar dat Nawel nooit zou gaan. Had ook priveleges.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mogelijk. Maar gaat BB toestaan dat Charl vertrekt ? Weet het niet. Dan zien ze liever Jolien vertrekken.
Ik kan begrijpen dat veel mensen geen hoge dunk hebben van Ali maar een beetje respect mag toch. Hij zit toch op zo een stoeltje van kartonquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:30 schreef Jockari het volgende:
Weer iedereen op de kamer met die kartonnen toestand
[ afbeelding ]
Als MA zijn muil eens gaat houden, kan er niet omheen op deze manierquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:31 schreef happyme28 het volgende:
Of ze nou op de slaapkamer zitten of op de bank. Gaat om de gesprekken toch?
Chiara aub nietquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:06 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Die is 100% veilig tot aan de finale. Zal Ali of Lindsey worden.
Ik denk dat Jason-Chiara-Charlotte al vaststaat in hun script voor de finale. Belgische man zal Ali; Mich of Bart zijn.
had ik niet willen missen!quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
je valt met je neusje in de boterMooi verhaal weer he
neuh zij zelf niet, maar vrienden/kennissenquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
miste het, gebruikt iemand snus van hun?
oh mimi noemt het snoes![]()
haha ik was net te laat met de cap!quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:46 schreef Schakeltopia het volgende:
even liggen genot
[ afbeelding ]
Knip doe maar nietquote:
Knip doe maar nietquote:
Als ze geen vrijstelling heeft of niet zelfquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:53 schreef BBERTJE het volgende:
Hoor Charlotte nu is het niet eerlijk iemand voelt een nominatie aankomen
Knip doe maar niet @Freshfruitquote:
Nou ik ben haar ook zatquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:00 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte blijft maar hopen dat er iets veranderd aan de nominaties of dat de kijkers ook iemand mogen nomineren.
Ze word inmiddels door dat gezeur de hele tijd overal een beetje uitgekotst. Zelfs haar meisjes fans op twitter zijn dat gezeur een beetje zat aan het worden.
prikkeprakquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kijk dat zitten, alsof die aan het bijkomen is na 'n endoscopie en gastroscopie
Gaat weer nergens over.quote:
Deze Belg zal dan mee stemmen op Jasonquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:02 schreef marky het volgende:
[..]
Dan gaan we weer vol Jason stemmen. Kan mij niet schelen welke belg eruit gaat op dit moment.
die heeft dat wel aan onder dat broekje...quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:09 schreef mario390 het volgende:
had, kann dat zijn dat hier de slip fehlt?![]()
[ afbeelding ]
Ik geef het even door aan de baas.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
heb jij al onwormd
was een aanbieding bij de DArts
4 halen 3 betalen
mega goed ideequote:Op woensdag 22 februari 2023 18:10 schreef Schakeltopia het volgende:
kartonnen meubels zijn wel echt garantie voor topshow
Ze liggen bijna allemaal op bed.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:10 schreef Schakeltopia het volgende:
kartonnen meubels zijn wel echt garantie voor topshow
Hier heb ik zo'n beeld van openb.....quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:46 schreef Schakeltopia het volgende:
even liggen genot
[ afbeelding ]
Chiara weer op voorsprongquote:
Duidelijk...Rob is niet genomineerd want op hem doelt hij.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:14 schreef ledn81 het volgende:
Mies is terug : "It's a game.. take it or leave it zegt ie in de spiegel"
Er zijn weinig ander caps. Iemand caps van Rob op de Kemping ?quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:46 schreef Schakeltopia het volgende:
even liggen genot
[ afbeelding ]
Die nek van hem wordt ook steeds stijver en stijver.....hij beweegt hem amper......quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kijk dat zitten, alsof die aan het bijkomen is na 'n endoscopie en gastroscopie
Ik wel. Vind hem heerlijk en goed het spel spelenquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:20 schreef Koos1958 het volgende:
Moet je hem weer zien staan ik kan die m.a. echt niet zo goed hebben.
Zeker en vast Mario. Geniet er van.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:09 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zeker en vast Mario. Geniet er van.
Op die kartonnen meuk liggen is natuurlijk niet fijn. Enkel spijtig dat BB die niet uit hun bed rammelt !quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze liggen bijna allemaal op bed.
hij heeft op zekerr wat gehoordquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:27 schreef Koos1958 het volgende:
Was een trouwens iemand in de dbk toen 'm.a. aan het afluisteren was. Want dat zou misselijk zijn en dan goed dat hij zendercheck kreeg
Dan zat of jason, charlotte of ali in de dbk de rest was in blauwquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hij heeft op zekerr wat gehoord
hij zei zo
Lindsy riep hem attendeerde de juiste afluisterplek
smeerrde em snel
angelo kreeg zendersjeck
denk aliquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan zat of jason, charlotte of ali in de dbk de rest was in blauw
Precies. Heeft overal eerlijk voor gestreden.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik wel. Vind hem heerlijk en goed het spel spelen![]()
Gooit het spel open
Hij heeft er met Jason over gesproken. Jason zei zelf het is aan jou.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:22 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind het echt een slappe zak hoor als hij Jason nomineert. In basis heeft hij natuurlijk alle recht, maar zeg dan niet dat je iemand niet gaat nomineren. Zeg dan niets en doe geen beloftes.
Grappig wat Ias zegt, hij heeft gelijk, met 10 man Jason erop zetten.
rob ligt weer voor dood tjongejongejongequote:Op woensdag 22 februari 2023 18:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Duidelijk...Rob is niet genomineerd want op hem doelt hij.
Snap ik niet,bij de buren mag het wel.quote:
Al de hele dagquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:37 schreef duyvisoke het volgende:
[..]
rob ligt weer voor dood tjongejongejonge
die hebben ook meer plantjesquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap ik niet,bij de buren mag het wel.
Ja, precies, Jason weet ook dat het aan hem is maar het is wel slap en Jason is wel teleurgesteld dan zei hij net ook.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft er met Jason over gesproken. Jason zei zelf het is aan jou.
lekker belangrijkquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:09 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij Jason er nu op heeft gezet heeft hij feitelijk zijn kansen op de winst vergooit.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:09 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Deze Belg zal dan mee stemmen op Jason
Heb hier al veel theorieėn zien passeren... maar er is nog altijd de onzekerheidsfactor tov Jason voor MA...
Als hij met Bart, Linds & Chi de finale in wil, gaat 'm niet lukken. Dus zal hij moeten kiezen tussen Linds & Chi. Chi zal hij liever willen behouden wegens niet populair en betere kansen voor MA zelf. Vraag voor hem, hoe los ik de situatie met Jason op als ik 2023 wil winnen...
Vroeg het me ook al afquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
woonkamer kan wel opvang voor rvluchtelingen worden
staat leeg
.
brood is klaar
en nog iets ronds ,lijkt op koek
quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:49 schreef Schakeltopia het volgende:
volgend jaar gewoon bb studiootje met balkon
😂😂😂quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
woonkamer kan wel opvang voor rvluchtelingen worden
staat leeg
.
brood is klaar
en nog iets ronds ,lijkt op koek
Ja hoorde chiara ook zingen. Die zei gister nog moet ik dan gaan zingen om populair te worden tegen Jason.quote:
Juist om dat soort opmerkingen vind ik het een eng mens. Dat word dan “zelfverzekerd” genoemdquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja hoorde chiara ook zingen. Die zei gister nog moet ik dan gaan zingen om populair te worden tegen Jason.
Ik hoorde charlotte iets over hoe weten ze waar ik sta. En jolien als je hier als 1e uitkomt dan weet je het meer.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Nominatie gebrabbel tussen de dames schmink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |