Ook vals dan zegquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:39 schreef Koos1958 het volgende:
Heb dus goed gehoord dat lynsey zei van met jason gaat ze misschien zeker weg en met mij niet.
Wie is ze, ik begrijp het niet.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:39 schreef Koos1958 het volgende:
Heb dus goed gehoord dat lynsey zei van met jason gaat ze misschien zeker weg en met mij niet.
Zo valt tegen dacht dat zij haar maatje was.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Charlotte want dat is target van m.a. of ali
zei ze dat net?quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:39 schreef Koos1958 het volgende:
😂😂😂😂 Ik lig dubbelquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jolijn zit elke avond bij Bern op schoot in de zetel
ze houd zo van knuffelen
..
elke dag op schoot
soort gedrag .. hebben honden ook
perse op schoot willen
maakt bernt niet uit welk paardhondje op zijn schootje ligt..quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jolijn zit elke avond bij Bern op schoot in de zetel
ze houd zo van knuffelen
..
elke dag op schoot
soort gedrag .. hebben honden ook
perse op schoot willen
Dat stoort mij het meest aan die twee. Het lijkt niet alsof ze koken om een plezier te doen aan de groep maar omdat ze er zelf beter voor de camera uitkomen. Bij Chiara hebt je die hele show niet; ze kookt gewoon om de groep eten te geven en klaar.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:49 schreef ledn81 het volgende:
Even checken of de camera's wel op hen gericht staan
[ afbeelding ]
Word je toch ook flauw van. Iedere week op die bank gelazerd worden 'omdat je toch niet weggaat'quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:49 schreef Ireth het volgende:
Dus de kans is groot dat het Ali, Lot en Jason gaat worden...![]()
En juist daarvan wil ik er (nog) geen 1 weg... doe dan Rob er maar op
Dan gaan we weer vol Jason stemmen. Kan mij niet schelen welke belg eruit gaat op dit moment.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:00 schreef -river- het volgende:
Wat een zwakte nominatie als hij Jason gaat gebruiken om charlotte eruit te krijgen.
Denk niet dat Jason er opgaat. Die heeft er geen zin in en mimi heeft al mini overleg met hem gehad net.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:00 schreef -river- het volgende:
Wat een zwakte nominatie als hij Jason gaat gebruiken om charlotte eruit te krijgen.
snap ook niet dat hij niet 3 mannen erop zet.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:02 schreef -river- het volgende:
Hij weet toch dat er maar een Belgische man door kan naar de finale.
Ja ammehoela, dat had ie ook al met Lindsey en daar heeft ie haar al voor beloond met een fan-ticket...quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk niet dat Jason er opgaat. Die heeft er geen zin in en mimi heeft al mini overleg met hem gehad net.
Ik hou van een goeie woordgrapquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk niet dat Jason er opgaat. Die heeft er geen zin in en mimi heeft al mini overleg met hem gehad net.
ja met linds was een omkoopruiltjequote:Op woensdag 22 februari 2023 16:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja ammehoela, dat had ie ook al met Lindsey en daar heeft ie haar al voor beloond met een fan-ticket...
Ja dus datquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja ammehoela, dat had ie ook al met Lindsey en daar heeft ie haar al voor beloond met een fan-ticket...
Zeker die Ias die totaal niets toevoegt.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
snap ook niet dat hij niet 3 mannen erop zet.
Omdat Ias er dan uitligt en Michelango vindt dat een zwakke speler om zijn PON aan te verspillen. Je bewaart liever de zwakke spelers voor later indien je zelf op de nominatiebank komt. Grotere kans dat je dan naast een zwakke speler staat.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
snap ook niet dat hij niet 3 mannen erop zet.
Die probeert ze nu te verleiden tot een spel...quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Zeker die Ias die totaal niets toevoegt.
Ja of hij staat later tegen Jason en dan is hij alsnog weg. Denk dat als hij nu Jason niet doet hij meer support van #teamjason krijgt mocht hij er eventueel een keer op staan tegen bijvoorbeeld Bart en Ali.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:11 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Omdat Ias er dan uitligt en Michelango vindt dat een zwakke speler om zijn PON aan te verspillen. Je bewaart liever de zwakke spelers voor later indien je zelf op de nominatiebank komt. Grotere kans dat je dan naast een zwakke speler staat.
De angel is eruitquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:13 schreef Monique___ het volgende:
Ik heb het wel eens minder gezellig meegemaakt, waken paar uur voordat..
Zeker dat m.a. niet in de finale komt met zijn spel.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:11 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Omdat Ias er dan uitligt en Michelango vindt dat een zwakke speler om zijn PON aan te verspillen. Je bewaart liever de zwakke spelers voor later indien je zelf op de nominatiebank komt. Grotere kans dat je dan naast een zwakke speler staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |