RIP Xboxquote:Op zondag 11 juni 2023 11:24 schreef Marsenal het volgende:
Xbox overleden. Er zit iets van vloeistof overheen, geen idee wat er gebeurd is, maar als ik vanavond in de bak zit is er een kleuter in elkaar getikt![]()
![]()
Meteen nieuwe besteld
Starfield zou een instabuy zijn als ze er niet steeds zo ambitieus over deden. Ik geloof daar niet 1-2-3 in
Ik denk dat ze die ambities waar gaan maken, gezien de starfield direct presentatie...quote:Op zondag 11 juni 2023 11:24 schreef Marsenal het volgende:
Xbox overleden. Er zit iets van vloeistof overheen, geen idee wat er gebeurd is, maar als ik vanavond in de bak zit is er een kleuter in elkaar getikt![]()
![]()
Meteen nieuwe besteld
Starfield zou een instabuy zijn als ze er niet steeds zo ambitieus over deden. Ik geloof daar niet 1-2-3 in
Ik kreeg daar net een appje over ook. Kan het zelf niet kijken, morgen effe youtube aanslingeren.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die ambities waar gaan maken, gezien de starfield direct presentatie...
Geweldig hoorquote:Op zondag 11 juni 2023 20:46 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik kreeg daar net een appje over ook. Kan het zelf niet kijken, morgen effe youtube aanslingeren.
De eerste was ook wel apart. De 2e was een heel stuk beter.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zin in de nieuwe fable. Ook al he fable 1 nooit meer verder gespeeld vanwege frustatie dat ik snel doodging en dat ik geen andere quests kon kiezen.
Die maar eens proberen als ik de tijd voor heb. Teveel games en te weinig tijd (en ook nog andere hobbies hebben)quote:Op zondag 11 juni 2023 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De eerste was ook wel apart. De 2e was een heel stuk beter.
Klinkt bekendquote:Op zondag 11 juni 2023 21:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die maar eens proberen als ik de tijd voor heb. Teveel games en te weinig tijd (en ook nog andere hobbies hebben)
Nog maar een keer:quote:Op zondag 11 juni 2023 20:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die ambities waar gaan maken, gezien de starfield direct presentatie...
De planeten zijn niet gegenereerd toch? Maar er zullen ongetwijfeld veel 'resource'-planeten zijn, kortom, zo leeg als mijn spaarvarkenquote:Op zondag 11 juni 2023 09:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb liever 1-10 planeten vol met content dan 1.000 planeten die bijna volledig leeg zijn. Nu komt het over als No Man’s Sky met een groter budget en andere designkeuzes (minder planeten, minder vrijheid en meer story).
Benieuwd hoe ze dat gaan doen.
quote:Op maandag 12 juni 2023 07:36 schreef Pheno het volgende:
Meanwhile: 30fps genot
https://www.ign.com/artic(...)-xbox-series-x-and-s
Straks schrijft ze ook nog je naam verkeerdquote:Op maandag 12 juni 2023 09:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Klinkt als een 18 jarig Starbucks meisje uit Laguna Beach. Wie verzint zoiets?
ghehequote:Op maandag 12 juni 2023 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks schrijft ze ook nog je naam verkeerd
Het is inmiddels gelukt door op een PC naar de Microsoft Store te gaan en hem daar gratis te redeemen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt met Gamepass Ultimate wel automatisch Gold erbij, dus zou je games gratis kunnen claimen
Idem. Ik ga dan ook niet pre-orderen.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:24 schreef Marsenal het volgende:
![]()
Meteen nieuwe besteld
Ja psies. Misschien de eerste patch afwachten, is met grote RPGs ook nog wel eens handigquote:Op maandag 12 juni 2023 16:58 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Idem. Ik ga dan ook niet pre-orderen.
Maar waarschijnlijk wel kopen als de eerste reviews redelijk positief zijn (dan check ik ook die van users, en bijv de mensen hier).
Heb ik met Cyberpunk ook nog maanden op zitten wachten. Was toen 25 euro toen ik die kocht.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja psies. Misschien de eerste patch afwachten, is met grote RPGs ook nog wel eens handig
Midtown Madness, Deadly Tide, Crimson Skies bijvoorbeeld zat ik meer aan te denken. Nu hadden ze ooit fasa aangekocht maar naast twee strategiespellen en een paar losse flodders aan mechwarrior nooit echt meer mee aan de slag gegaan. Ik vind het aanbod gewoon niet heel bijzonder/uitgesproken momenteel.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Perfect Dark en Fable zijn dat wel hoor.
Al die FASA titels zitten toch in onmogelijke IP-constructies? Soort intellectueel eigendomspaghetti.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Midtown Madness, Deadly Tide, Crimson Skies bijvoorbeeld zat ik meer aan te denken. Nu hadden ze ooit fasa aangekocht maar naast twee strategiespellen en een paar losse flodders aan mechwarrior nooit echt meer mee aan de slag gegaan. Ik vind het aanbod gewoon niet heel bijzonder/uitgesproken momenteel.
Dat geldt voor helaas heel veel IP van tussen pakweg 1995 en 2010... veel titels hebben de rechten zo versplinterd liggen dat niemand echt weet hoe het zit...quote:Op maandag 12 juni 2023 22:09 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Al die FASA titels zitten toch in onmogelijke IP-constructies? Soort intellectueel eigendomspaghetti.
Wat, Starfield? Ja ik ben ook wel enigszins hyped geraakt sinds de laatste beelden. Het is me in ieder geval niet tegengevallen. Toffe controller welquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:34 schreef OMG het volgende:
Nou maar hopen dat 't niet tegen gaat vallen, maar heb er zin in.
[ afbeelding ]
Yep. Bij de eerste beelden wist ik niet echt wat ik moest denken, maar na die 45 minuten aan presentatie was ik wel om. Normaal gesproken ben ik niet zo van de game specifieke controllers / headsets / consoles, maar deze controller vond ik wel top. Starfield headset hoef ik dan weer niet, want ik gebruik m'n huidige headset eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat, Starfield? Ja ik ben ook wel enigszins hyped geraakt sinds de laatste beelden. Het is me in ieder geval niet tegengevallen. Toffe controller wel![]()
Kabelgenotquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat een geklooi om het wifi weer werkend te krijgen op xbox serie s
Best een mooie controller, alleen echt geen fan van die regenboogvlag om het xbox logoquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:34 schreef OMG het volgende:
Nou maar hopen dat 't niet tegen gaat vallen, maar heb er zin in.
[ afbeelding ]
Omdat het een regenboog is?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Best een mooie controller, alleen echt geen fan van die regenboogvlag om het xbox logo
Ja, want het kleurenschema is rood wit grijs en dan heb je opeens blauw geel en oranje erbij. vind dat minder strakquote:Op zondag 2 juli 2023 12:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omdat het een regenboog is?
Dat past helemaal bij de retro futuristische aanpak.
quote:Op maandag 3 juli 2023 11:09 schreef Houniet het volgende:
https://nl.pepper.com/aan(...)key-pre-order-281100
36 euro.
Dan moeten ze maar GP fixenquote:
Doobieters komt hier ook echt nooit meer hequote:
Let er wel op dat als je een Series console hebt dan moet je de GTA Online variant downloaden. In de game moet je dan omschakelen naar Single Player.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:14 schreef streamjohan het volgende:
Gta v staat op gamepass.
Ga deze zsm installeren en de single player weer eens uitspelen na 10 jaar ofzo
Alleen de x360 versie gespeeld.
Dankje!! Ik had al de verkeerde aanstaanquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Let er wel op dat als je een Series console hebt dan moet je de GTA Online variant downloaden. In de game moet je dan omschakelen naar Single Player.
De standalone GTA V app is de Xbox One versie.
Waarom moet het op de expansion card?quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
GTA V moet ik nog downloaden op de console. Als ik via mobiel download dan wil hij op de interne schijf zetten, terwijl dat spel op de expansion card moet
Interne schijf is aardig vol. 512gbquote:Op woensdag 12 juli 2023 13:37 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Waarom moet het op de expansion card?
Main game suspended? Dan download hij sneller.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:36 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Dankje!! Ik had al de verkeerde aanstaanIn Gamepass staan beiden versies. eentje 80, en de series x 102GB
Gaat wel woedend langzaam, haal op mijn X max 55 mb/s, terwijl ik op de one makkelijk 300 haal. Ik zie ook nergens een instelling of iet dergelijks staan.
Yep, heb alle games uitgezet. Heb dit sinds het begin al, downloadverschil is echt enorm.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Main game suspended? Dan download hij sneller.
Ook de GTA V fout gemaakt met de versies, je kan gelukkig save games overzetten. Al haal je dan ook gelijk alle achievements van de One versie op de Series S/X versie, ook al had je die niet in je save game die je overzet maar in een andere.
In dat nieuwste deel, die gratis warzone-toevoeging, dat heb ik een tijdje geprobeerd, kom je af en toe stukken uit die maps van mw2 tegen. Dat was zo'n blast from the past, leuk was dat. Mn halve studie verkloot door dat spelquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:25 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Normaal zou ik het nooit meer doen, omdat het toch al oudere titels betreft. Maar als die COD games op GamePass komen dan ga ik toch serieus denken om er weer een paar op te pakken. Ik lees ook al dat de servers weer volop leven. Lekker weer ouderwets zombies spelen en ik denk dat ik MW2 ook weer ga oppakken. Gewoon voor tussendoor een paar potjes weer. Vroeger echt helemaal kapot gespeeld die game.
De Diablo IV bundel is ¤31,- goedkoper dan de losse console.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:48 schreef Pheno het volgende:
Ik ga een xbox kopen, zijn er nog leuke bundels ergens waar ik van moet weten?
Ooh beter. Gek dat Budgetgaming Microsoft niet als verkooppunt zien.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:50 schreef Pheno het volgende:
Diablo iv heb ik al op de huidige xbox x. Maar zie de losse console bij microsoft voor 499, dus als er geen sjiek hendige bundel is ga ik daarvoor. Dan kan deze terug naar FOK!
maar ehm, die had j al tochquote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:48 schreef Pheno het volgende:
Ik ga een xbox kopen, zijn er nog leuke bundels ergens waar ik van moet weten?
Die is van FOK en gaat terug. Maar D4 speel ik al op Xbox. En gezien ik de Xbox fijner vindt koop ik er nu zelf 1. Zeker nu ik weet dat ik de enige game wat ik nog speel op ps5 volgend jaar (eindelijk) naar Xbox komt: FFXIV. Kan die ps5 tegen die tijd ook weer naar zolder/marktplaatsquote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 07:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is van FOK en gaat terug. Maar D4 speel ik al op Xbox. En gezien ik de Xbox fijner vindt koop ik er nu zelf 1. Zeker nu ik weet dat ik de enige game wat ik nog speel op ps5 volgend jaar (eindelijk) naar Xbox komt: FFXIV. Kan die ps5 tegen die tijd ook weer naar zolder/marktplaats
wait..31? hier is ie 3.50!quote:Op maandag 31 juli 2023 13:46 schreef Drankster het volgende:
Ja skip.
Ik heb GamePass om first party titels dag 1 'gratis' te kunnen spelen. Ga dan niet nog eens ¤31,50(!) betalen voor geknipte content die ze als ''Launch DLC'' aanbieden en een digitale soundtrack die je nooit luistert. 5 Dagen eerder toegang is leuk als er niks anders te spelen is en dat is momenteel zeker niet het geval.
Log even in.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wait..31? hier is ie 3.50!
[ link | afbeelding ]
@Jimbo heeft auto translate aanstaanquote:Op maandag 31 juli 2023 14:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
Log even in.
Je krijgt ¤3,50 korting als je GamePass hebt. ''Opslaan met'' is gewoon verkeerd vertaald van ''Save with''.
kansloosquote:Op maandag 31 juli 2023 14:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
Log even in.
Je krijgt ¤3,50 korting als je GamePass hebt. ''Opslaan met'' is gewoon verkeerd vertaald van ''Save with''.
[ afbeelding ]
Het blijkt, maar we geven ms de schuld, zelf niet aangezet iig.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
@:jimbo heeft auto translate aanstaan
Het blijft bethesda, dus je betaalt ook nog om eerder te betatestenquote:Op maandag 31 juli 2023 13:46 schreef Drankster het volgende:
Ja skip.
Ik heb GamePass om first party titels dag 1 'gratis' te kunnen spelen. Ga dan niet nog eens ¤31,50(!) betalen voor geknipte content die ze als ''Launch DLC'' aanbieden en een digitale soundtrack die je nooit luistert. 5 Dagen eerder toegang is leuk als er niks anders te spelen is en dat is momenteel zeker niet het geval.
Double dipping d4 en toch goedkoper, so desu ne! Wel meh: "Let op: De game staat standaard op je console geïnstalleerd. Je hoeft dus niks te doen!" jawel, ik moet het uninstallen zodat ik de betere editie die ik al heb er op kan zettenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:18 schreef DKUp het volgende:
Nu in de aanbieding grote vriend @:Pheno
https://www.bol.com/nl/nl(...)=CPS&utm_content=txl
Series X met Diablo IV 489 euro
Dat is lame. Een code van de digitale versie had ik nog wel willen kopen van je.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Double dipping d4 en toch goedkoper, so desu ne! Wel meh: "Let op: De game staat standaard op je console geïnstalleerd. Je hoeft dus niks te doen!" jawel, ik moet het uninstallen zodat ik de betere editie die ik al heb er op kan zetten![]()
Ik speel er zo veel meer op dan een ps5. PS5 maakt meer herrie, en heeft voor mij op dit moment alleen Final Fantasy (XIV en XVI die ik pas ga spelen als ik weer een fatsoenlijke tv heb). Op Xbox: Gamepass games downloaden en proberen maarquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:27 schreef DKUp het volgende:
Ik start de Xbox wel weer op als Starfield beschikbaar is. Voor de rest zie ik het nut niet meer in van een Xbox. COD op de Game Pass pleuren zou een goede zet zijn.
Mijn Xbox heeft ook echt langggg uitgestaan. Af en toe nog in het weekend Streets of Rage 4 met m'n broerquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:27 schreef DKUp het volgende:
Ik start de Xbox wel weer op als Starfield beschikbaar is. Voor de rest zie ik het nut niet meer in van een Xbox. COD op de Game Pass pleuren zou een goede zet zijn.
Snap ook niet dat Activision wat doet met al die IP’s behalve COD en al die Blizzard IP’s waar ik niks mee hebquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik speel er zo veel meer op dan een ps5. PS5 maakt meer herrie, en heeft voor mij op dit moment alleen Final Fantasy (XIV en XVI die ik pas ga spelen als ik weer een fatsoenlijke tv heb). Op Xbox: Gamepass games downloaden en proberen maar![]()
Bij Starfield krijg ik een No Man Sky gevoel, dus of niet of veel later pas spelen als ze veel gefixed hebben.
Mis wel de grote games, die kant gaan ze nu wel op.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mijn Xbox heeft ook echt langggg uitgestaan. Af en toe nog in het weekend Streets of Rage 4 met m'n broerVerder vooral als er vrienden over de vloer zijn en ik heb 'm toevallig laatst weer even gebruikt voor wat tijd te killen met Skyrim en Elden Ring omdat m'n PC was overleden
Blijft wel een briljante console hoor, daar niet van. Zo tyfussnel en alles draait goddelijk. Twijfel bij Starfield ook nog steeds of ik 'm op de Xbox wil doen of op PC. Wel overweeg ik regelmatig om Game Pass op te zeggen. Ik heb de ultimate variant maar er zijn perioden dat ik maandenlang niks doe met/van GP.
Xbox moet Activision-games nog toevoegen aan Game Pass. Zal wel later dit jaar of volgend jaar gebeurenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:00 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn X staat hier ook al maanden stof te happen, maar met Starfield en Lies of P gaat ie weer uren maken.
En volgend jaar komen er eindelijk wat grote games aan die ook naar Game Pass komen.
Er waren toch ook geruchten dat Diablo 4 later dit jaar naar Game Pass zou komen?
Oh ja, Lies of P. Moet die demo nog proberenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:00 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn X staat hier ook al maanden stof te happen, maar met Starfield en Lies of P gaat ie weer uren maken.
En volgend jaar komen er eindelijk wat grote games aan die ook naar Game Pass komen.
Er waren toch ook geruchten dat Diablo 4 later dit jaar naar Game Pass zou komen?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja, Lies of P. Moet die demo nog proberen
Sowieso wel aanradertje als je van eldenring/bloodborne e.d. houdtquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja, Lies of P. Moet die demo nog proberen
lies, dat staat aan je account gelinktquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Double dipping d4 en toch goedkoper, so desu ne! Wel meh: "Let op: De game staat standaard op je console geïnstalleerd. Je hoeft dus niks te doen!" jawel, ik moet het uninstallen zodat ik de betere editie die ik al heb er op kan zetten![]()
Dat grote paard, als je net buiten de grot komt in het startgebied? Die moet je nog niet doen op dat moment.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:24 schreef streamjohan het volgende:
Waarom worden we kapotgegooid met die kut souls games? Heb die demo van Lies of P gedaan, maar kom niet verder dan een mob of 10 killen.
Elden Ring ook gekocht, en heb daar na 550 pogingen die eerste boss neer, dat grote paard, en verder lukt niks.
Fantastisch genre. Beste ontwikkeling in de game industrie sinds de draadloze controller.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:24 schreef streamjohan het volgende:
Waarom worden we kapotgegooid met die kut souls games? Heb die demo van Lies of P gedaan, maar kom niet verder dan een mob of 10 killen.
Elden Ring ook gekocht, en heb daar na 550 pogingen die eerste boss neer, dat grote paard, en verder lukt niks.
Afschuwelijk, nee.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
Fantastisch genre. Beste ontwikkeling in de game industrie sinds de draadloze controller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |