In dat nieuwste deel, die gratis warzone-toevoeging, dat heb ik een tijdje geprobeerd, kom je af en toe stukken uit die maps van mw2 tegen. Dat was zo'n blast from the past, leuk was dat. Mn halve studie verkloot door dat spelquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:25 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Normaal zou ik het nooit meer doen, omdat het toch al oudere titels betreft. Maar als die COD games op GamePass komen dan ga ik toch serieus denken om er weer een paar op te pakken. Ik lees ook al dat de servers weer volop leven. Lekker weer ouderwets zombies spelen en ik denk dat ik MW2 ook weer ga oppakken. Gewoon voor tussendoor een paar potjes weer. Vroeger echt helemaal kapot gespeeld die game.
De Diablo IV bundel is €31,- goedkoper dan de losse console.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:48 schreef Pheno het volgende:
Ik ga een xbox kopen, zijn er nog leuke bundels ergens waar ik van moet weten?
Ooh beter. Gek dat Budgetgaming Microsoft niet als verkooppunt zien.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:50 schreef Pheno het volgende:
Diablo iv heb ik al op de huidige xbox x. Maar zie de losse console bij microsoft voor 499, dus als er geen sjiek hendige bundel is ga ik daarvoor. Dan kan deze terug naar FOK!
maar ehm, die had j al tochquote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:48 schreef Pheno het volgende:
Ik ga een xbox kopen, zijn er nog leuke bundels ergens waar ik van moet weten?
Die is van FOK en gaat terug. Maar D4 speel ik al op Xbox. En gezien ik de Xbox fijner vindt koop ik er nu zelf 1. Zeker nu ik weet dat ik de enige game wat ik nog speel op ps5 volgend jaar (eindelijk) naar Xbox komt: FFXIV. Kan die ps5 tegen die tijd ook weer naar zolder/marktplaatsquote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 07:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is van FOK en gaat terug. Maar D4 speel ik al op Xbox. En gezien ik de Xbox fijner vindt koop ik er nu zelf 1. Zeker nu ik weet dat ik de enige game wat ik nog speel op ps5 volgend jaar (eindelijk) naar Xbox komt: FFXIV. Kan die ps5 tegen die tijd ook weer naar zolder/marktplaats
wait..31? hier is ie 3.50!quote:Op maandag 31 juli 2023 13:46 schreef Drankster het volgende:
Ja skip.
Ik heb GamePass om first party titels dag 1 'gratis' te kunnen spelen. Ga dan niet nog eens €31,50(!) betalen voor geknipte content die ze als ''Launch DLC'' aanbieden en een digitale soundtrack die je nooit luistert. 5 Dagen eerder toegang is leuk als er niks anders te spelen is en dat is momenteel zeker niet het geval.
Log even in.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wait..31? hier is ie 3.50!
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |