abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208081021
Levensgevaarlijke meute mensen:
Vakman pur sang
pi_208081043
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Levensgevaarlijke meute mensen:
[ afbeelding ]

gwn godverdomme gezellig licht!!!
pi_208081083
Levensgevaarlijke vrouw
Vakman pur sang
  maandag 20 februari 2023 @ 21:37:11 #104
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208081166
quote:
4s.gif Op maandag 20 februari 2023 21:18 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Als je als democratische volksvertegenwoordiger van te voren selecteert met welk volk je wel en niet wil samenwerken draai je democratie de nek om terwijl met je middelvinger het volk uitlacht. Heel goed te begrijpen dus waarom men zo boos is.
[..]
Bullshit.
Ah dus jij wilt de positie van een volkvertegenwoordiger uithollen door die te verplichten om een politicus naar jouw smaak aan de macht te helpen. En je gaat ook nog eens intimidatie tegen politici goedpraten die jouw eisen niet uitvoeren.

Jij begrijpt echt niets van democratie.

quote:
Ik verzin zelf een betekenis bij haar slogan, en ben daarom een ondemocratisch persoon? Uhhh even kijken wat Kaag vandaag nog verder te melden had;
[ twitter ]
Nou ja, zeg. Het staat er toch vrij duidelijk; ''Ik zal altijd in gesprek blijven gaan. Met iedereen. Overal.''
Er staat dus niet "De uitkomst van het gesprek is dat ik ga beginnen aan een coalitie met PVV/FvD ". Dat verzin je zelf. Vooral omdat je anderen dus graag wilt dwingen om de macht te geven aan PVV/FvD. Hoe antidemocratisch wil je het hebben.

quote:
Het gaat er niet om of je graag wil. Je hebt geen keus. Je moet maar. Je moet maar luisteren naar wat de ander te melden heeft. En daar kun je dan weer op reageren. Neem een voorbeeld aan Marcouch.

Maar ga niet als een klein snotblaag naar de gang en al stampend en huilend roepen ''met jou wil ik niet samen spelen want ik vind je stom''.
Luisteren betekent niet dat dat gaat leiden tot samenwerking. Sigrid mag al luisterende naar de PVV/FvD ook concluderen dat ze niets met hun plannen te maken wil hebben en daar op geen enkele manier concessies aan wil doen.

Jij bent hier zelf de stampende huilende snotbaag die huilt dat anderen niet met hem willen spelen terwijl die zelf voortdurend zich aan het misdragen is en alleen maar de baas wil spelen.
pi_208081610
Nu de boze boerin bij Nieuwsuur, die cynisch zegt dat de WEF-agenda toch wordt uitgevoerd.

Dus als je bang bent dat een geheim genootschap de wereld overneemt en geen zaken kan doen voordat jou het leven zuur wordt gemaakt, ga je in een boerenhol in Overijssel de minister van financiën uitschelden voor ‘hoer’ en ‘heks’, zwaaiend met tuinfakkels en omgekeerde vlaggen. Effectief verzet hoor… :')
pi_208081685
quote:
4s.gif Op maandag 20 februari 2023 21:18 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Als je als democratische volksvertegenwoordiger van te voren selecteert met welk volk je wel en niet wil samenwerken draai je democratie de nek om terwijl met je middelvinger het volk uitlacht. Heel goed te begrijpen dus waarom men zo boos is.
[..]
Bullshit.
[..]
Ik verzin zelf een betekenis bij haar slogan, en ben daarom een ondemocratisch persoon? Uhhh even kijken wat Kaag vandaag nog verder te melden had;
[ twitter ]
Nou ja, zeg. Het staat er toch vrij duidelijk; ''Ik zal altijd in gesprek blijven gaan. Met iedereen. Overal.''

Jaja.
[..]
Het gaat er niet om of je graag wil. Je hebt geen keus. Je moet maar. Je moet maar luisteren naar wat de ander te melden heeft. En daar kun je dan weer op reageren. Neem een voorbeeld aan Marcouch.

Maar ga niet als een klein snotblaag naar de gang en al stampend en huilend roepen ''met jou wil ik niet samen spelen want ik vind je stom''.
Dit verhaal is zo uitgekauwd. Maar goed, ik zal met je meegaan. Rutte, Kaag en Wilders moeten samen formeren. Hoe gaat dat regeerakkoord eruitzien?
Wilders wil Nederland uit de EU, de andere twee niet.
Wilders wil de gulden terug, de andere twee niet.
Wilders wil de Koran verbieden, de andere twee niet.
Wilders wil dat Greet uit Almere-Haven en Ria uit Spijkenisse niet meer naar de voedselbank hoeven. De andere twee hebben geen bezwaar, maar willen niet dat je daar een vluchtelingenverdrag voor moet schenden.

Je kan niet een beetje in de EU blijven, de gulden half invoeren, de Koran een beetje verbieden en de azc’s een beetje sluiten. Minimaal een van hen, Rutte, Kaag of Wilders, zal een verkiezingsbelofte moeten breken en zijn/haar electoraat moeten negeren voor een akkoord. Wat gaan we doen?
pi_208081696
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Levensgevaarlijke vrouw[ afbeelding ]
_O-
  maandag 20 februari 2023 @ 22:24:49 #108
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208081725
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 22:19 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Dit verhaal is zo uitgekauwd. Maar goed, ik zal met je meegaan. Rutte, Kaag en Wilders moeten samen formeren. Hoe gaat dat regeerakkoord eruitzien?
Wilders wil Nederland uit de EU, de andere twee niet.
Wilders wil de gulden terug, de andere twee niet.
Wilders wil de Koran verbieden, de andere twee niet.
Wilders wil dat Greet uit Almere-Haven en Ria uit Spijkenisse niet meer naar de voedselbank hoeven. De andere twee hebben geen bezwaar, maar willen niet dat je daar een vluchtelingenverdrag voor moet schenden.

Je kan niet een beetje in de EU blijven, de gulden half invoeren, de Koran een beetje verbieden en de azc’s een beetje sluiten. Minimaal een van hen, Rutte, Kaag of Wilders, zal een verkiezingsbelofte moeten breken en zijn/haar electoraat moeten negeren voor een akkoord. Wat gaan we doen?
Mensen die eerst gaan zitten janken dat een stem op de VVD je uiteindelijk een een half GroenLinks akkoord oplevert willen opeens een coalitie tussen PVV en D66 en haten vooraf gegeven duidelijkheid :')
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_208081734
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 22:12 schreef Magister_Artium het volgende:
Nu de boze boerin bij Nieuwsuur, die cynisch zegt dat de WEF-agenda toch wordt uitgevoerd.

Dus als je bang bent dat een geheim genootschap de wereld overneemt en geen zaken kan doen voordat jou het leven zuur wordt gemaakt, ga je in een boerenhol in Overijssel de minister van financiën uitschelden voor ‘hoer’ en ‘heks’, zwaaiend met tuinfakkels en omgekeerde vlaggen. Effectief verzet hoor… :')
Wie hebben haar uitgescholden voor hoer of heks?
Kaag en een boerin voeren een normaal gesprek en ik hoor geen scheldpartijen.
Ze wordt ook niet geblokkeerd of zo, ze kiest er zelf voor een gesprekje aan te knopen.
Ze ziet er ook niet geïntimideerd uit.

maandag 20 februari 2023 @ 22:26:38 #110
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208081749
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 22:19 schreef Magister_Artium het volgende:
Wat gaan we doen?
Brullen dat Rutte en Kaag alle eisen van Geert integraal tegen de wens van de meerderheid moeten uitvoeren want anders is het ondemocratisch.
pi_208081755
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Levensgevaarlijke vrouw[ afbeelding ]
Als politicus wordt je zo veelvuldig bedreigd dat ik me kan voorstellen dat je je niet echt prettig voelt met dit soort mensen tegenover je.

Zo'n idioot hoeft maar even een vlaag van verstandsverbijstering te hebben en die fakkel in haar gezicht te gooien o.i.d.
Als 'slachtoffer' weet je op dat moment helemaal niet wat voor vlees je in de kuip hebt.
Gaan lopen schelden en met fakkels zwaaien helpt daar dan niet echt bij.
  maandag 20 februari 2023 @ 22:27:14 #112
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208081757
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 22:25 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Wie hebben haar uitgescholden voor hoer of heks?
Kaag en een boerin voeren een normaal gesprek en ik hoor geen scheldpartijen.
Ze wordt ook niet geblokkeerd of zo, ze kiest er zelf voor een gesprekje aan te knopen.
Ze ziet er ook niet geïntimideerd uit.

Het valt ook allemaal wel mee, het is meer erg flauw en pesterig dan enorm intimiderend.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_208081779
Ze wordt natuurlijk al tijden ernstig bedreigd. Haar kinderen kunnen niet eens meer vrij leven. Dan zijn ook dit soort dingen zeer bedreigend.

Wat ik niet snap is waarom dit soort figuren niet vermorzeld worden door de overheid. Ze zijn een gevaar voor de democratische rechtsstaat omdat ze politici uit het vak wegjagen.
pi_208081814
Ik stem gewoon niet op Kaag.
En klaar ben ik.
pi_208081848
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 22:27 schreef archito het volgende:

[..]
Als politicus wordt je zo veelvuldig bedreigd dat ik me kan voorstellen dat je je niet echt prettig voelt met dit soort mensen tegenover je.

Zo'n idioot hoeft maar even een vlaag van verstandsverbijstering te hebben en die fakkel in haar gezicht te gooien o.i.d.
Als 'slachtoffer' weet je op dat moment helemaal niet wat voor vlees je in de kuip hebt.
Gaan lopen schelden en met fakkels zwaaien helpt daar dan niet echt bij.
Ja dat is zo, maar deze situatie wordt door Kaag handig overdreven.
De bedreigingen nemen wel toe in het algemeen en dat is geen goede zaak.
Vakman pur sang
pi_208081933
Als je in staat bent om dit fakkelende klootjesvolk te verdedigen maakt dat alleen maar duidelijk hoe diep je zelf bent gezonken. Niet dat met die constatering het probleem ook maar een centimeter dichter bij een oplossing is. Maar laten we aub het kaf van het koren scheiden.
J’ai faim.
pi_208081967
Deze actie beaamt maar weer eens dat je deze peasants en hun belachelijke meningen niet zo serieus moet nemen.
Conscience do cost.
  maandag 20 februari 2023 @ 22:46:16 #118
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208082028
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 22:40 schreef ems. het volgende:
Deze actie beaamt maar weer eens dat je deze peasants en hun belachelijke meningen niet zo serieus moet nemen.
Hun woede komt niet uit het niets.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  maandag 20 februari 2023 @ 22:54:02 #119
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_208082104
Ik ben een nationalist en rechts, maar deze lui die zo voor Kaag staan hebben echt een psychische stoornis. Wat een zielige mafklappers. Wat Kaag bij die waardeloze Sophie (gelukkig nam Pauw het woord) zei vind ik wel onzin. Rechts de schuld geven... Fortuin is door een links extremist neergeknald.. Ik denk verder dat vooral social media de boosdoener is, iedereen zit maar de hele dag op zn telefoontje te staren.
pi_208082106
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 22:28 schreef Confetti het volgende:
Ze wordt natuurlijk al tijden ernstig bedreigd. Haar kinderen kunnen niet eens meer vrij leven. Dan zijn ook dit soort dingen zeer bedreigend.

Wat ik niet snap is waarom dit soort figuren niet vermorzeld worden door de overheid. Ze zijn een gevaar voor de democratische rechtsstaat omdat ze politici uit het vak wegjagen.
:?
pi_208082117
quote:
4s.gif Op maandag 20 februari 2023 20:45 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Waarom niet?

Mensen zijn boos. En is het dragen van een fakkel strafbaar ofzo?
:') echt al vaker aangegeven waarom dit niet ok is.
  maandag 20 februari 2023 @ 22:59:29 #122
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208082152
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 22:46 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Hun woede komt niet uit het niets.
De wijze hoe ze er mee omgaan is natuurlijk gewoon volledig kansloos. En je kan er als politicus ook helemaal niks mee.
  maandag 20 februari 2023 @ 23:07:27 #123
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208082231
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 22:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]
De wijze hoe ze er mee omgaan is natuurlijk gewoon volledig kansloos. En je kan er als politicus ook helemaal niks mee.
Het moet wel een beetje binnen de perken blijven en die 'overheid = roverheid'-retoriek is natuurlijk nogal debiel simpel maar er wordt nu zo'n beetje een complete sector opgedoekt en mensen zien hun manier van bestaan verdwijnen. Dat gaat nu eenmaal vaak gepaard met wat grimmigheid en schermutselingen, zie ook de confrontaties tussen mijnwerkers en politici in Groot-Brittanie tijdens de Thatcher-periode. Politiek bestuur is niet altijd technocratisch vanachter de tekentafel beleid uitstippelen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_208082294
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 19:17 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Oh nee, wilde ze niet partijen verbieden? Daar wil ze dan ook niet mee samenwerken lijkt mij..

https://www.rtlnieuws.nl/(...)cratie-d66-verbieden
Er werd hier gesteld dat D66 al bij voorbaat niet met andere partijen wil samenwerken. Hetgeen natuurlijk totale onzin is. Dat wil niet zeggen dat D66 daarmee met elke partij samen zou willen werken. Dat geldt natuurlijk ook voor elke andere partij: noem mij één partij die samen zou werken met willekeurig welke andere partij.
pi_208082456
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 19:57 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ja, maar jij bent ook niet goed wijs. Dat telt niet natuurlijk.
:')
Toch mag ik lekker wel stemmen!
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')