Okquote:Op maandag 20 februari 2023 13:32 schreef HappyCharly het volgende:
Voor wie het net vroeg, ja bij Bol kun je spitzen kopen
Bizarwwwquote:Op maandag 20 februari 2023 13:32 schreef HappyCharly het volgende:
Voor wie het net vroeg, ja bij Bol kun je spitzen kopen
Ja in iedere supermarktquote:Op maandag 20 februari 2023 13:34 schreef marky326 het volgende:
Dat is toch niet zo bijzonder? Die kun je overal kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is vooral het bizarre eraan.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:36 schreef pingu66 het volgende:
Niemand kan/mag zonder eerst goede jarenlange ballet ervaring op spitzen (leren) dansen......
quote:Op maandag 20 februari 2023 13:35 schreef Flow3r het volgende:
Geen woorden voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet perse om bol , ik vind het onbegrijpelijk
gelukkig is Eunice een pro
Laat Eunice maar lekker dansen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
maar wie controleert dat en wat is de straf als je het wel doet?quote:Op maandag 20 februari 2023 13:36 schreef pingu66 het volgende:
Niemand kan/mag zonder eerst goede jarenlange ballet ervaring op spitzen (leren) dansen......
gebroken enkels..quote:Op maandag 20 februari 2023 13:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar wie controleert dat en wat is de straf als je het wel doet?
quote:Op maandag 20 februari 2023 13:38 schreef greysbones het volgende:
Rupie moet zijn onderbroek binnenste buiten dragen
Tegen het boze oog zegt Moraima
tsjaquote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 13:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bij Jumbo Roomboter sp(r)itsen
precies dat zei ik alquote:Op maandag 20 februari 2023 13:36 schreef pingu66 het volgende:
Iedereen mocht toch voor 150 euro kopenquote:Op maandag 20 februari 2023 13:39 schreef spapaars het volgende:
Zie goedkope spulletjes en dure.
Hoe hebben ze dat verdeeld?
Nee is een deel persoonlijke doelenquote:Op maandag 20 februari 2023 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen mocht toch voor 150 euro kopen
O gaat lekker dus met die geld pot ze mochten ook nog eens voor 150 kopenquote:Op maandag 20 februari 2023 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee is een deel persoonlijke doelen
125 is het gewordenquote:Op maandag 20 februari 2023 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gaat lekker dus met die geld pot ze mochten ook nog eens voor 150 kopen
echt spuuuuuuuglelijkquote:Op maandag 20 februari 2023 13:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
echt een afschuwelijk pak en die kleur staat hem ook niet
Geen flauw benul heeft 'ie.. als 'ie maar weet waar de usb stick in moet en waar de volume schuif zitquote:Op maandag 20 februari 2023 13:44 schreef Harry het volgende:
Zo te zien, hij rommelt maar wat aan alle knopjes, is Imadiddin een amateur DJ.
Hoor net dat ze dat pak blauw gaan vervenquote:Op maandag 20 februari 2023 13:50 schreef ChocoFan het volgende:
Mora mompelend dat Erik zijn pak verbrand moet worden, lelijk pak zegt ze.
Ik ben zo benieuwdquote:Op maandag 20 februari 2023 13:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoor net dat ze dat pak blauw gaan verven
quote:Op maandag 20 februari 2023 13:52 schreef patat het volgende:
Af en toe lijkt het alsof ik naar Loenatik zit te kijken, sorry Erik
net een doodgraver ook al is het geen donkere kleurquote:
Nee officieelquote:Op maandag 20 februari 2023 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
Gaan ze nu weer oefenen? Zie geen oempa loempa
quote:
Dit moet het gaan worden geloof ikquote:Op maandag 20 februari 2023 13:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoor net dat ze dat pak blauw gaan verven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja echt he. Martin is die in die rolstoel.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:52 schreef patat het volgende:
Af en toe lijkt het alsof ik naar Loenatik zit te kijken, sorry Erik
quote:Op maandag 20 februari 2023 13:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Dit moet het gaan worden geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
doet sjenet ook mee met deze hamburgerdingoefening?quote:Op maandag 20 februari 2023 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
Gaan ze nu weer oefenen? Zie geen oempa loempa
Vorige keren wel. Nu weet ik het niet. Tis een beetje warrig vind ik.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
doet sjenet ook mee met deze hamburgerdingoefening?
Ook geen oempa loempa nu, raar weer allemaal, ze regie willen ze echt veel geld geven ineens daaro.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:56 schreef HappyCharly het volgende:
iemand een linkje naar het record?
het voelt weer als een totale onzin en een neprecord. 8 broodjes vullen in .. 1 minuut?
ja. als achtergrondgeluid primaquote:Op maandag 20 februari 2023 13:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ja en toch blijven de streams aan staan bij mij.
Jaquote:Op maandag 20 februari 2023 13:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
net een doodgraver ook al is het geen donkere kleur
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 13:58 schreef Charmian het volgende:
worden die broodjes ook opgegeten? lekker al die vingertjes die er aan gezeten hebben
quote:Op maandag 20 februari 2023 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gisteren moesten ze de handen wassen voor de challenge. Nu niet nodig?
Eerlijk zullen we alles delen.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:58 schreef HappyCharly het volgende:
heeerlijk iedereen met zijn tengeltjes aan de broodjes en dan smullen maar
ik vind hem eigenlijk gewoon een griezelige man vanaf het begin alquote:Op maandag 20 februari 2023 13:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
JaMaar dat komt niet perse door dat vreselijke pak
![]()
ik zie hem eigenlijk al zo sinds Halloween
Is gewoon een debiele uitspraak van een verknipte meidquote:Op maandag 20 februari 2023 08:15 schreef woxxel het volgende:
Nog even over Kim.
Ze is slimmer dan het lijkt en zal niet achter jeff aan gaan.
Ze speelt het spel op haar manier.
Ik weet nog goed dat ze voorstelde aan jeff dat ze zelfs met een ander zouden gaan als het om de prijzenpot zou gaan. Dat zou ze er voor over hebben.
Jeff was degene die het daar nog niet helemaal mee eens was.
Ik sinds Isaac had hem 'soort van begrafenisondernemer' had genoemd toen hij een bed wilde afbreken nadat iemand nog geen 2 minuten vertrokken was. Dat pak maakt dat beeld helemaal afquote:Op maandag 20 februari 2023 13:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
JaMaar dat komt niet perse door dat vreselijke pak
![]()
ik zie hem eigenlijk al zo sinds Halloween
Zal deze zijn denk ik?quote:Op maandag 20 februari 2023 14:00 schreef HappyCharly het volgende:
Maar wie heeft er een link naar een sitevan GBR dat dit een echt record is? Ik geloof er niks van
als je zooooooo makkelik een record kunt hale,n, dan kan iedereen in dit boek
het is gewoon een loodsrecord, bezigheidstherapie
maar waarom mogen we dat niet zegge?
ah nice, thank you!!quote:
Ze hebben gisteren geoefendquote:Op maandag 20 februari 2023 14:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ah nice, thank you!!
dan snap ik er niks meer van...
Babs doet het al in 47 sec zonder oefenen...
dat is toch geen prestatie dan?
Gekneusde voet, snee in zijn hand. Die man heeft ook altijd watquote:Op maandag 20 februari 2023 14:02 schreef Charmian het volgende:
gawwwwwd wat heeft martin nu weer aan zijn hand, ehbodoos erbij
Die moet altijd zo debiel druk doen, dat die man al z'n ledematen nog heeftquote:
maar zelfs danquote:
Most hamburgers assambled in one minuten.You Tube (weet niet hoe ik een link moet plaatsen)quote:Op maandag 20 februari 2023 13:56 schreef HappyCharly het volgende:
iemand een linkje naar het record?
het voelt weer als een totale onzin en een neprecord. 8 broodjes vullen in .. 1 minuut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |