Donequote:Op maandag 20 februari 2023 12:44 schreef Kodiak100 het volgende:
TT: het vertrek van Rob of de kartonnen meubels
Leuk voor haar ook. 87 jaar geloof ik en fan van BB Italië.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
en bart vindt haar een mooie vrouw
Hahahaha nou ik was me toch een partij benieuwd na die opmerking van hem 😂😂😂😂quote:Op maandag 20 februari 2023 12:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
en bart vindt haar een mooie vrouw
ik ook.. beetje deceptie maar gelukkig heeft iedereen een andere smaakquote:Op maandag 20 februari 2023 12:55 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Hahahaha nou ik was me toch een partij benieuwd na die opmerking van hem 😂😂😂😂
Ik doe dat ook, is dat niet gewoon dan?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha lekker laatste uit de pot likken met je vingers![]()
kind in ali is mooi om te zien
... Anders zou ik het druk krijgen 😂😂😂😂quote:Op maandag 20 februari 2023 12:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik ook.. beetje deceptie maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak
Ik herinner me nu dat er 3 filmpjes (allez, ja er zijn er wel meer) zijn met Chiara en Jolien over Charlotte. De eerste 2 waren het walgelijkst. Het eerste was ook met Ilse erbij en dat had ik hier gepostquote:Op maandag 20 februari 2023 12:44 schreef suzi1 het volgende:
jammer van hier bellegisch. kijk er graag naar. dan maar gemis voor mij
ali eet uit potje nomnom
Goede analyse!quote:Op maandag 20 februari 2023 12:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
gm Cos
TT poort kan open ..opdonderen .. dag Rob
tot nooit
hele spel gedraineerd door jouw gedrag .. .
bah .. met je dagvergoeding ..
wat is normaal he? ben ruimdenkend (vind ik zelf)quote:Op maandag 20 februari 2023 12:56 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik doe dat ook, is dat niet gewoon dan?
😂😂😂 M en de n zitten vlak naast elkaar dus het kan per ongeluk gegaan zijn, maar dit is wel een treffende misser!quote:Op maandag 20 februari 2023 12:58 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
89 jaar dacht ik dat mini zei
gevat weer en gdmrgnsquote:Op maandag 20 februari 2023 12:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
gm Cos
TT poort kan open ..opdonderen .. dag Rob
tot nooit
hele spel gedraineerd door jouw gedrag .. .
bah .. met je dagvergoeding ..
Whhaaaaaaquote:Op maandag 20 februari 2023 13:00 schreef Monique___ het volgende:
zo is ias toch nog een beetje bij ons :
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja was gezellig hequote:Op maandag 20 februari 2023 12:59 schreef ledn81 het volgende:
Chayron weer met zijn grote waffel "Hou allemaal ff jullie monden dicht"
Yep. Het interesseert hem allemaal niet meer, gaat vaak effe frisse neus halen tegenwoordigquote:Op maandag 20 februari 2023 13:04 schreef Angel79 het volgende:
Jolien heeft het hoekje van rob geclaimd
Daarom zit ie nu blijbaar buiten in een stoel te slapen.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:04 schreef Angel79 het volgende:
waar ligt rob? edit: lees het al buitenquote:Op maandag 20 februari 2023 13:04 schreef Angel79 het volgende:
Hoop echt dat bb het niet toelaat dat ze hem gaan nomineren. Hij moet zelf maar vertrekken. Niet ten koste van iemand andersquote:Op maandag 20 februari 2023 13:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Daarom zit ie nu blijbaar buiten in een stoel te slapen.
Die gaat het niet tot zaterdag volhouden. Hoop ik ook niet. Wegwezen als je zo gaat lopen zeiken op alles.
Net waren ze aan het speculeren over tactische spelers en vertelden dat Rob als laatste stond in die lijst.
Rob "Zal mij een rotzorg zijn" en toen is naar buiten gegaan
De rest van de bewoners zijn er ook wel klaar meequote:Op maandag 20 februari 2023 13:10 schreef suzi1 het volgende:
als je nu wilt gaan, pak je koffer
zo ging dat eerst. kom er dus maar in bb
Oh echt, ligt ie weer buiten 🤭 meestal als ik moet huilen, zijn dingen daarna weer wat makkelijker en kan ik me bij dingen weer neerleggen. Bij hem heeft het zijn irritaties alleen maar vergroot en heeft ie nog minder filter lijkt het wel..quote:Op maandag 20 februari 2023 13:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Daarom zit ie nu blijbaar buiten in een stoel te slapen.
Die gaat het niet tot zaterdag volhouden. Hoop ik ook niet. Wegwezen als je zo gaat lopen zeiken op alles.
Net waren ze aan het speculeren over tactische spelers en vertelden dat Rob als laatste stond in die lijst.
Rob "Zal mij een rotzorg zijn" en toen is naar buiten gegaan
Als er bier is : jaquote:Op maandag 20 februari 2023 13:13 schreef ben34567 het volgende:
Zou Rob naar Nobiggie of andere interview shows gaan ?
quote:Op maandag 20 februari 2023 13:13 schreef ben34567 het volgende:
Zou Rob naar Nobiggie of andere interview shows gaan ?
Ja dat heb ik ook al zo vaak gedacht! Waarom niet gewoon aanspreken?quote:Op maandag 20 februari 2023 13:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Gewoon Rob naar de DBK roepen, of je doet mee en stopt met zeuren, of je gaat weg
Febo kan niets doen. Hij kan zoveel klagen als hij wil maar zolang hij niet zelf besluit te vertrekken moet hij blijven totdat hij genomineerd + eruit gestemd wordt. Dit draait puur om zijn dagvergoedingen.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:15 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook al zo vaak gedacht! Waarom niet gewoon aanspreken?
Geloof er niets van.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:17 schreef Paul het volgende:
BREKEND
BB / BREKEND Bigbrother stopt al op 1 april
@Paul loopt 2 uurtjes achterquote:Op maandag 20 februari 2023 13:17 schreef Paul het volgende:
BREKEND
BB / BREKEND Bigbrother stopt al op 1 april
Ik kijk alleen even de bewoner in no biggie als het me niet aanspreekt klik en doorquote:Op maandag 20 februari 2023 13:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kijkt iemand van jullie dat dan? had alleen door hier de nobiggie met dada gekekennono
Ze werken nog aan het juiste script🙄quote:Op maandag 20 februari 2023 13:15 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook al zo vaak gedacht! Waarom niet gewoon aanspreken?
Preciesquote:Op maandag 20 februari 2023 13:18 schreef Donna1000 het volgende:
Hoe zit het nu met de vergoeding die ze krijgen? Ik snap dat mensen die een (of geen) baan meer hebben door met BB mee te doen, hun vaste lasten etc toch betaald moeten worden.
Rob is gepensioneerd dus krijgt pensioen en AOW. Dat geld krijgt hij gewoon, wordt niet stopgezet omdat hij in BB zit. De vaste lasten worden thuis dus gewoon betaald van zijn aow en Pensioen. Hij wil er dus niet uit om de vergoeding te innen, gewoon een extraatje dus voor hem.
Daarom geen nominatie, geen winst! Gewoon stille trom vertrekken!quote:Op maandag 20 februari 2023 13:18 schreef Donna1000 het volgende:
Hoe zit het nu met de vergoeding die ze krijgen? Ik snap dat mensen die een (of geen) baan meer hebben door met BB mee te doen, hun vaste lasten etc toch betaald moeten worden.
Rob is gepensioneerd dus krijgt pensioen en AOW. Dat geld krijgt hij gewoon, wordt niet stopgezet omdat hij in BB zit. De vaste lasten worden thuis dus gewoon betaald van zijn aow en Pensioen. Hij wil er dus niet uit om de vergoeding te innen, gewoon een extraatje dus voor hem.
Nee ze had een apart potje gemaakt met saus voor Aliquote:Op maandag 20 februari 2023 13:21 schreef xdiashalizx het volgende:
Vraag me af of het vlees in die saus halal is...
Ja 2 pannetjes! 1 speciaal voor ali😉quote:Op maandag 20 februari 2023 13:21 schreef xdiashalizx het volgende:
Dat is lief...quote:Op maandag 20 februari 2023 13:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee ze had een apart potje gemaakt met saus voor Ali
De vergoeding die je krijgt is aangepast aan je situatie. Woon je nog thuis krijg je minder dan dat je bijvoorbeeld een huur of hypotheek moet betalen. Het kan goed zijn omdat Rob nog gewoon pensioen en AOW heeft niet de volle mep krijgt.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:18 schreef Donna1000 het volgende:
idd, bij Charyron dacht ik ook dat die daar nog zat voor z'n dagvergoeding, maar als vrachtwagenchauffeur verdien je toch ook wel wat, is het verschil per dag dan toch zo groot dat je daarvoor je gezin wil achterlaten, douchen met koud water, slecht eten, hele dag gevolgd worden en met een hoop backstabbers wil samenleven?quote:Op maandag 20 februari 2023 13:18 schreef Donna1000 het volgende:
zo zijn oma"squote:Op maandag 20 februari 2023 13:21 schreef xdiashalizx het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2023 13:23 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 kijkt nu pas weer even goed naar de stream
Wat ziet Chiara er bitchy uit vandaag
Nope, kijk het ook niet. Echt als dit programma klaar is, denk ik er ook niet meer aanquote:Op maandag 20 februari 2023 13:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kijkt iemand van jullie dat dan? had alleen door hier de nobiggie met dada gekekennono
dat riepen wij in de cos al met zn eerste gezeikquote:Op maandag 20 februari 2023 13:16 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Febo kan niets doen. Hij kan zoveel klagen als hij wil maar zolang hij niet zelf besluit te vertrekken moet hij blijven totdat hij genomineerd + eruit gestemd wordt. Dit draait puur om zijn dagvergoedingen.
dito , leuk als het er is door de cos meer nietquote:Op maandag 20 februari 2023 13:26 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Nope, kijk het ook niet. Echt als dit programma klaar is, denk ik er ook niet meer aan
via het rioolquote:Op maandag 20 februari 2023 13:20 schreef Kayro het volgende:
[..]
Daarom geen nominatie, geen winst! Gewoon stille trom vertrekken!
Hij eet het normaal met ricotta salata. Dat is idd ook lekker, maar parmezaans is wat 'normaler', dus vandaar hadden ze die erbij gedaanquote:
Je moet de hardwareversnelling in je browser uitzetten (Terug te vinden in de instellingen van bijvoorbeeld Google Chrome). dan is je probleem opgelost en kan je cap makenquote:Op maandag 20 februari 2023 13:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Iemand?, heb een iPad aanstaan daar krijg je een zwart scherm als je een screenshot wil maken
vaffanculo blieft het niet, hij blieft alleen ricotta maar dat kun je hier niet krijgen volgens hemquote:
Alles draait uiteindelijk om Ali bij Ali.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali neemt even zijn camera momentje
Nou, hij bedankt de oma voor wat ze gemaakt heeft in haar eigen taal, vond ik wel lief hoorquote:Op maandag 20 februari 2023 13:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali neemt even zijn camera momentje
Zet je streams maar aanquote:Op maandag 20 februari 2023 13:29 schreef Paul het volgende:
kani emand nog wat foto's van chiara maken @:mario390
je heeft glück dat de streamquote:Op maandag 20 februari 2023 13:30 schreef Paul het volgende:
@:mario390 kunde sie screenshots machen fum Chiara bitte
iets een beetje gekruid idd. snap ook niet waarom ze niet gewoon peper hebben. Alleen zout normaal geloof ikquote:Op maandag 20 februari 2023 13:35 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik geloof dat dit wel heel lekker moet smaken na al die weken dat saaie eten..![]()
quote:Op maandag 20 februari 2023 13:29 schreef Paul het volgende:
kani emand nog wat foto's van chiara maken @:mario390
Lekker man...quote:Op maandag 20 februari 2023 13:36 schreef Angel79 het volgende:
Dr is vreten en dan kan hij ineens weer alles
krijgt volle mepquote:Op maandag 20 februari 2023 13:23 schreef marky het volgende:
[..]
De vergoeding die je krijgt is aangepast aan je situatie. Woon je nog thuis krijg je minder dan dat je bijvoorbeeld een huur of hypotheek moet betalen. Het kan goed zijn omdat Rob nog gewoon pensioen en AOW heeft niet de volle mep krijgt.
Dat ziet er wel heel lekker uitquote:Op maandag 20 februari 2023 13:39 schreef rinardo het volgende:
Oma had er 20 ballen in gedaan, de saus, dus iedereen mag er 2
[ link | afbeelding ]free image upload
Hij is er echt helemaal klaar mee, die gaat de zaterdag niet halen of het wordt een hele lange week voor hemquote:
Hij vindt het wel lekkerquote:Op maandag 20 februari 2023 13:48 schreef Angelique61 het volgende:
V
[..]
vind ie het weer niet lekker?
mooi, laat ons maar genietenquote:Op maandag 20 februari 2023 13:48 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hij is er echt helemaal klaar mee, die gaat de zaterdag niet halen of het wordt een hele lange week voor hem
mooi . opdonderen a.j.bquote:Op maandag 20 februari 2023 13:48 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hij is er echt helemaal klaar mee, die gaat de zaterdag niet halen of het wordt een hele lange week voor hem
Niet alleen voor hem ….quote:Op maandag 20 februari 2023 13:48 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
dus datquote:
Hahahaha ik ben aan het meeluisteren en kwam speciaal hiervoor iets zeggen. Zo scherp die jongenquote:
ja ik mag die opmerkingen van hem welquote:Op maandag 20 februari 2023 13:59 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Hahahaha ik ben aan het meeluisteren en kwam speciaal hiervoor iets zeggen. Zo scherp die jongen
de Giertank door het Hekquote:Op maandag 20 februari 2023 13:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob go home op een vliegtuigje dan maar ?
quote:Op maandag 20 februari 2023 14:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
de Giertank door het Hek
. zo met de strontspuit de tuin uit spuiten
ias knabbelt ook tot op het vlees en tuft het gewoon op de grondquote:Op maandag 20 februari 2023 14:05 schreef Ptr67 het volgende:
Nog wat irritatie extra gekregen hier.... paar dagen geleden zag ik hier wat meldingen over Linds haar nagel-eetgedrag....
Nu zie ik dat dus echt te pas en te onpas. Zelfs aan tafel BAH gortig
krabben in haartjes, dan weer wat likken bijten op nageltjes
=> is gewoon een extra meldingkje gezien er hier een paar bij zijn met lichte opmerkingen naar Sauerkraut Robbie
quote:Op maandag 20 februari 2023 14:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ias knabbelt ook tot op het vlees en tuft het gewoon op de grondook aan tafel
quote:Op maandag 20 februari 2023 14:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ias knabbelt ook tot op het vlees en tuft het gewoon op de grondook aan tafel
Zojuist ff de oren...quote:Op maandag 20 februari 2023 14:05 schreef Ptr67 het volgende:
Nog wat irritatie extra gekregen hier.... paar dagen geleden zag ik hier wat meldingen over Linds haar nagel-eetgedrag....
=> is gewoon een extra meldingkje gezien er hier een paar bij zijn met lichte opmerkingen naar Sauerkraut Robbie
Oei hahahah nou, ze gaat wel los momenteel.. van haar naar nagels naar oor naar houtstaafjequote:Op maandag 20 februari 2023 14:05 schreef Ptr67 het volgende:
Linds : hood-girl effe restjes nagels opblinken met speeksel en haarvetquote:Op maandag 20 februari 2023 14:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ias,Bart,Jolijn
aardappels schillen
Ali is met de afwas bezig ..
Jason doet afdrogen
Lott kookplaat poetsen /rest vd saus omgooien in een pot
oh ja ik deal ermee, maar dacht laat ik eens een fout maken hahaha, wilde het graag zienquote:Op maandag 20 februari 2023 14:19 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Linds : hood-girl effe restjes nagels opblinken met speeksel en haarvet
Rob : morren in de tuin omdat ie nog niet weg mag zonder zijn daggeld
Doorstreep anders je tekst... wij kunnen het lezen... en de copy cat moet het dan helemaal overtypenquote:Op maandag 20 februari 2023 14:14 schreef rinardo het volgende:
Ik heb dus express een fout in streamverslag gezet om te kijken of ze die over zouden nemen.
Chiara gaf MA een coin omdat MA 1 te weing had voor de fanroom ticket, ik heb in SV gezegd dat chiara hem geleend heeft aan MA en lees hier, weer exact mijn tekst en mijn foto
https://bigbrothernederla(...)een-freeze-opdracht/
Het waren er meerdere die bewogenquote:Op maandag 20 februari 2023 14:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
hoe kun je je nou niet aan zo'n simpele freeze opdracht houden
eerst genomineerde deze week dan bekend: Michelangelo, die wordt dus genadeloos hard afgestraft door medebewoners dat hun dankzij hem allemaal 3 coins in moesten inleveren
en er moet een belg uit deze week dus
nee echt niet, alle anderen stonden gewoon perfect stilquote:Op maandag 20 februari 2023 14:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het waren er meerdere die bewogen
Niet waar, chiara sprak zelfsquote:Op maandag 20 februari 2023 14:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee echt niet, alle anderen stonden gewoon perfect stil
Oei als dat waar is; zitten we nog een weekje opgeschept met R...quote:Op maandag 20 februari 2023 14:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
hoe kun je je nou niet aan zo'n simpele freeze opdracht houden
eerst genomineerde deze week dan bekend: Michelangelo, die wordt dus genadeloos hard afgestraft door medebewoners dat hun dankzij hem allemaal 3 coins in moesten inleveren
en er moet een belg uit deze week dus
????quote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 14:31 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Oei als dat waar is; zitten we nog een weekje opgeschept met R...
Dat weten we niet precies was achter SLquote:Op maandag 20 februari 2023 14:33 schreef Angelique61 het volgende:
Hoe reageerde MA toen zn oma binnen kwam?
ook in de vorm van ?quote:Op maandag 20 februari 2023 14:24 schreef Koos1958 het volgende:
Jason niet laten vaccineren zegt chiara stem je ook Thierry baudet haha
is nu al aan het brainstormen welke ziekte hij eventueel zou kunnen faken om in bed te kunnen blijven liggen.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 14:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik denk Greet komt binnen met Rob zijn spullen.
Hier schat, de caravan is voor jou. Ik hou het huis
Hopen dan maar dat zijn bed niet van karton is.quote:Op maandag 20 februari 2023 14:43 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
is nu al aan het brainstormen welke ziekte hij eventueel zou kunnen faken om in bed te kunnen blijven liggen.
Ik hoop m.a. eruit die ben ik zat. Zo een aandachtstrekkerquote:Op maandag 20 februari 2023 14:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
als er een belg nu uit moet deze week, hoop ik eerder Ias eruit
quote:Op maandag 20 februari 2023 14:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Volgende kwaal van Rob zijn de schouders. Hij haalt ze bij alles op. RSI
Hele pot leeg, mentaal gevoelig hequote:Op maandag 20 februari 2023 14:48 schreef Koos1958 het volgende:
Ik krijg ineens het gevoel dat m.a.gaat overdrijven met de fanroom en wat hij heeft gezien.
quote:Op maandag 20 februari 2023 14:50 schreef Ptr67 het volgende:
BB : Ik heb een secret mission voor je
Rob : Moet dat nou echt ? Teringlijder kom maar af met je rotopdrachten...
BB : Rot lekker op uit mijn huis met mijn regels maar zonder je daggeld en een invordering voor het geld dat je al hebt gekregen of...
Ga naar de control room en bekijk 24u naar zingende Chels/Char; natte handdoekjes in de trommel, het vreetgedrag van je medebewoners, en kijk met veel genoegen naar 2 supergrote posters van je helden Ali & Jason. Let wel, je mag tijdens deze 24u niet zitten, hangen, slapen of gebruik maken van je krukken. Doe dit en je krijgt 1000 euro.
En veel Engels gelul er bij.quote:Op maandag 20 februari 2023 14:50 schreef Ptr67 het volgende:
BB : Rot lekker op uit mijn huis met mijn regels maar zonder je daggeld en een invordering voor het geld dat je al hebt gekregen of...
Ga naar de control room en bekijk 24u naar zingende Chels/Char; natte handdoekjes in de trommel, het vreetgedrag van je medebewoners, en kijk met veel genoegen naar 2 supergrote posters van je helden Ali & Jason. Let wel, je mag tijdens deze 24u niet zitten, hangen, slapen of gebruik maken van je krukken. Doe dit en je krijgt 1000 euro.
En heel de dag paardenvoer zonder kruiden of sausquote:Op maandag 20 februari 2023 14:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En veel Engels gelul er bij.
je kann goed dichtenquote:Op maandag 20 februari 2023 14:50 schreef Ptr67 het volgende:
..quote:Op maandag 20 februari 2023 14:49 schreef xdiashalizx het volgende:
Pffff, Rob zeik niet zo, wtf is toch niet erg...je kon toch zo goed met jongeren.
Zo slim is hij nietquote:Op maandag 20 februari 2023 15:10 schreef Ptr67 het volgende:
lol MA vond het een eer om op de eerste plaats staan kwestie tactiek
Mij zou het verontrusten als je slim bent, maar goed
Net zoals ik een kleine irritatie heb jegens een bewoner met een appart vreetgedrag (lees nagels, oorsmeer, haargel,..)quote:
kleine ??quote:Op maandag 20 februari 2023 15:12 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Net zoals ik een kleine irritatie heb jegens een bewoner met een appart vreetgedrag (lees nagels, oorsmeer, haargel,..)
Merk ik ook een kleine irritatie bij u ?
quote:Op maandag 20 februari 2023 15:19 schreef Koos1958 het volgende:
Over de carnavalsoptocht met allemaal fotootjes van hem.
Die gaat dat tactisch gebruiken.quote:Op maandag 20 februari 2023 14:48 schreef Koos1958 het volgende:
Ik krijg ineens het gevoel dat m.a.gaat overdrijven met de fanroom en wat hij heeft gezien.
quote:Op maandag 20 februari 2023 15:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
stralend, tevreden .
lkkr frisse kleding aan
wat een Baas
quote:Op maandag 20 februari 2023 15:27 schreef Ptr67 het volgende:
Goeie Charlotte... denk even aan het dikkertje van de banden ipv
Michelin (van het koken).... pfffff
draaien met de wind hij (hetgeen hij MA verwijt)quote:Op maandag 20 februari 2023 15:32 schreef Koos1958 het volgende:
Negatief dat ias nu slecht praat over ali sinds hij op blauw ligt.
ind..quote:Op maandag 20 februari 2023 15:36 schreef TheLuckyman het volgende:
Die invloed/meningen van buitenaf maakt het voor mij er niet leuker op. Laat iedereen lekker blijven hoe ze zijn. Nu gaan ze zich juist aanpassen..
Maar goed, zal wel leuke tv opleveren
Nietquote:Op maandag 20 februari 2023 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sinds wanneer ligt Ali op blauw?
waar staat dat onder want met mijn telefoon lukt het ook niet krijg ook zwart beeldquote:Op maandag 20 februari 2023 13:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
Je moet de hardwareversnelling in je browser uitzetten (Terug te vinden in de instellingen van bijvoorbeeld Google Chrome). dan is je probleem opgelost en kan je cap maken
Bij Google chrome is hetquote:Op maandag 20 februari 2023 15:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waar staat dat onder want met mijn telefoon lukt het ook niet krijg ook zwart beeld
niet te doen.. monotoon ookquote:Op maandag 20 februari 2023 15:56 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Gek van dat snelle door geratel van Ial tjongejonge
Eerlijk gezegd kan ik niet dadelijk iets slechts verzinnen over Bart. Of ik moet weer iets gemist hebben.quote:Op maandag 20 februari 2023 15:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jolijn . .. verhaal wat ze had gelezen
achterbakse roddel..
maar dat had ze niet gezegt
ze wil raad van Bart
. Gij, U . zeine eigeh
amaaij
hedde dat gezegt
bla bla
roddelientje wil er zo keurig op staan
Bart wil alleen de positieve dingen lezen
en vraagt aan Angelo
stond er voor mij nog iets slechts
![]()
![]()
En 3x hetzelfde verhaal. Is nodig bij Ali en Ali doet het zelf ook. Maar nu klaar en weer andere streams graagquote:Op maandag 20 februari 2023 15:56 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Gek van dat snelle door geratel van Ias tjongejonge
Ali ligt niet op blauwquote:Op maandag 20 februari 2023 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sinds wanneer ligt Ali op blauw?
Jullie hebben gelukkig 2 streams. GoPlay heeft er maar 1 bij ons.quote:Op maandag 20 februari 2023 15:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En 3x hetzelfde verhaal. Is nodig bij Ali en Ali doet het zelf ook. Maar nu klaar en weer andere streams graag![]()
(anders ga ik net als Rob ook buiten in een stoel zitten slapen)
wij zien nu ook 2x ditzelfde gelul van Ali en Ias. Zit iemand in DBK denk.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jullie hebben gelukkig 2 streams. GoPlay heeft er maar 1 bij ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
logischquote:Op maandag 20 februari 2023 16:05 schreef freaky40 het volgende:
Het zit hem nog steeds hoog dat ie genomineerd is door Bart die Ali...
Van de ene ratel naar de andere, Lotje kan er ook wat vanquote:Op maandag 20 februari 2023 16:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
klaar nu Ias.. tering jantje .. dat geratel
quote:Op maandag 20 februari 2023 16:07 schreef Jockari het volgende:
Onze golden retriever kwispelt fel als hij Ias ziet ! Verliefd op zijn kapsel vermoed ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huur een busje en allemaal naar huisquote:Op maandag 20 februari 2023 16:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte mist haar moeder en broer
wie welquote:Op maandag 20 februari 2023 16:07 schreef -river- het volgende:
Ik wist het, Ias is niet te vertrouwen.
ja op me telefoon heb ik samsung internet wat ik gebruikquote:Op maandag 20 februari 2023 15:56 schreef kaatje5149 het volgende:
[..]
Bij Google chrome is het
Instellingen/ Systeem/en daar staat hardware versnellingen uitschakelen
op telefoon kun je van de videoland app geen screenshots maken. Dat is beveiligd in de app. Via browser weet ik niet zeker, maar op telefoon is dat lastiger allemaalquote:Op maandag 20 februari 2023 16:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja op me telefoon heb ik samsung internet wat ik gebruik
aha ok nah jammerquote:Op maandag 20 februari 2023 16:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
op telefoon kun je van de videoland app geen screenshots maken. Dat is beveiligd in de app. Via browser weet ik niet zeker, maar op telefoon is dat lastiger allemaal
Rob gaat deze week zo vervelend als mogelijk doen om weggestemd te worden zaterdagquote:Op maandag 20 februari 2023 16:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha ok nah jammer
Rob kletst lekker mee ook he
Doet hij al weken, maar gaat zo naar de finale waarschijnlijk.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:13 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Rob gaat deze week zo vervelend als mogelijk doen om weggestemd te worden zaterdag
We gaan hem niet wegstemmen. Hij vertrekt dan zelf maar als het hem niet blieft.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:13 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Rob gaat deze week zo vervelend als mogelijk doen om weggestemd te worden zaterdag
Wie is we? Ik stem hem er graag uit. Ga er niet nog een aan opofferen.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We gaan hem niet wegstemmen. Hij vertrekt dan zelf maar als het hem niet blieft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |