Donequote:Op maandag 20 februari 2023 12:44 schreef Kodiak100 het volgende:
TT: het vertrek van Rob of de kartonnen meubels
Leuk voor haar ook. 87 jaar geloof ik en fan van BB Italië.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
en bart vindt haar een mooie vrouw
Hahahaha nou ik was me toch een partij benieuwd na die opmerking van hem 😂😂😂😂quote:Op maandag 20 februari 2023 12:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
en bart vindt haar een mooie vrouw
ik ook.. beetje deceptie maar gelukkig heeft iedereen een andere smaakquote:Op maandag 20 februari 2023 12:55 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Hahahaha nou ik was me toch een partij benieuwd na die opmerking van hem 😂😂😂😂
Ik doe dat ook, is dat niet gewoon dan?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha lekker laatste uit de pot likken met je vingers![]()
kind in ali is mooi om te zien
... Anders zou ik het druk krijgen 😂😂😂😂quote:Op maandag 20 februari 2023 12:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik ook.. beetje deceptie maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak
Ik herinner me nu dat er 3 filmpjes (allez, ja er zijn er wel meer) zijn met Chiara en Jolien over Charlotte. De eerste 2 waren het walgelijkst. Het eerste was ook met Ilse erbij en dat had ik hier gepostquote:Op maandag 20 februari 2023 12:44 schreef suzi1 het volgende:
jammer van hier bellegisch. kijk er graag naar. dan maar gemis voor mij
ali eet uit potje nomnom
Goede analyse!quote:Op maandag 20 februari 2023 12:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
gm Cos
TT poort kan open ..opdonderen .. dag Rob
tot nooit
hele spel gedraineerd door jouw gedrag .. .
bah .. met je dagvergoeding ..
wat is normaal he? ben ruimdenkend (vind ik zelf)quote:Op maandag 20 februari 2023 12:56 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik doe dat ook, is dat niet gewoon dan?
😂😂😂 M en de n zitten vlak naast elkaar dus het kan per ongeluk gegaan zijn, maar dit is wel een treffende misser!quote:Op maandag 20 februari 2023 12:58 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
89 jaar dacht ik dat mini zei
gevat weer en gdmrgnsquote:Op maandag 20 februari 2023 12:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
gm Cos
TT poort kan open ..opdonderen .. dag Rob
tot nooit
hele spel gedraineerd door jouw gedrag .. .
bah .. met je dagvergoeding ..
Whhaaaaaaquote:Op maandag 20 februari 2023 13:00 schreef Monique___ het volgende:
zo is ias toch nog een beetje bij ons :
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja was gezellig hequote:Op maandag 20 februari 2023 12:59 schreef ledn81 het volgende:
Chayron weer met zijn grote waffel "Hou allemaal ff jullie monden dicht"
Yep. Het interesseert hem allemaal niet meer, gaat vaak effe frisse neus halen tegenwoordigquote:Op maandag 20 februari 2023 13:04 schreef Angel79 het volgende:
Jolien heeft het hoekje van rob geclaimd
Daarom zit ie nu blijbaar buiten in een stoel te slapen.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:04 schreef Angel79 het volgende:
waar ligt rob? edit: lees het al buitenquote:Op maandag 20 februari 2023 13:04 schreef Angel79 het volgende:
Hoop echt dat bb het niet toelaat dat ze hem gaan nomineren. Hij moet zelf maar vertrekken. Niet ten koste van iemand andersquote:Op maandag 20 februari 2023 13:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Daarom zit ie nu blijbaar buiten in een stoel te slapen.
Die gaat het niet tot zaterdag volhouden. Hoop ik ook niet. Wegwezen als je zo gaat lopen zeiken op alles.
Net waren ze aan het speculeren over tactische spelers en vertelden dat Rob als laatste stond in die lijst.
Rob "Zal mij een rotzorg zijn" en toen is naar buiten gegaan
De rest van de bewoners zijn er ook wel klaar meequote:Op maandag 20 februari 2023 13:10 schreef suzi1 het volgende:
als je nu wilt gaan, pak je koffer
zo ging dat eerst. kom er dus maar in bb
Oh echt, ligt ie weer buiten 🤭 meestal als ik moet huilen, zijn dingen daarna weer wat makkelijker en kan ik me bij dingen weer neerleggen. Bij hem heeft het zijn irritaties alleen maar vergroot en heeft ie nog minder filter lijkt het wel..quote:Op maandag 20 februari 2023 13:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Daarom zit ie nu blijbaar buiten in een stoel te slapen.
Die gaat het niet tot zaterdag volhouden. Hoop ik ook niet. Wegwezen als je zo gaat lopen zeiken op alles.
Net waren ze aan het speculeren over tactische spelers en vertelden dat Rob als laatste stond in die lijst.
Rob "Zal mij een rotzorg zijn" en toen is naar buiten gegaan
Als er bier is : jaquote:Op maandag 20 februari 2023 13:13 schreef ben34567 het volgende:
Zou Rob naar Nobiggie of andere interview shows gaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |