Donequote:Op maandag 20 februari 2023 12:44 schreef Kodiak100 het volgende:
TT: het vertrek van Rob of de kartonnen meubels
Leuk voor haar ook. 87 jaar geloof ik en fan van BB Italië.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
en bart vindt haar een mooie vrouw
Hahahaha nou ik was me toch een partij benieuwd na die opmerking van hem 😂😂😂😂quote:Op maandag 20 februari 2023 12:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
en bart vindt haar een mooie vrouw
ik ook.. beetje deceptie maar gelukkig heeft iedereen een andere smaakquote:Op maandag 20 februari 2023 12:55 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Hahahaha nou ik was me toch een partij benieuwd na die opmerking van hem 😂😂😂😂
Ik doe dat ook, is dat niet gewoon dan?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha lekker laatste uit de pot likken met je vingers![]()
kind in ali is mooi om te zien
... Anders zou ik het druk krijgen 😂😂😂😂quote:Op maandag 20 februari 2023 12:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik ook.. beetje deceptie maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak
Ik herinner me nu dat er 3 filmpjes (allez, ja er zijn er wel meer) zijn met Chiara en Jolien over Charlotte. De eerste 2 waren het walgelijkst. Het eerste was ook met Ilse erbij en dat had ik hier gepostquote:Op maandag 20 februari 2023 12:44 schreef suzi1 het volgende:
jammer van hier bellegisch. kijk er graag naar. dan maar gemis voor mij
ali eet uit potje nomnom
Goede analyse!quote:Op maandag 20 februari 2023 12:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
gm Cos
TT poort kan open ..opdonderen .. dag Rob
tot nooit
hele spel gedraineerd door jouw gedrag .. .
bah .. met je dagvergoeding ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |