ik vind gj een lul, ik vind jeff een lul. mijn voorkeur gaat uit naar wieberen van gj. heeft niks met favorieten te maken.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom neem ik die haat naar GJ hier ook niet zo serieus.
Hij lijkt teveel op 'hun favoriet' denk ik
Dat mag, maar dat is dan ook eerlijkquote:Op maandag 20 februari 2023 11:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vind gj een lul, ik vind jeff een lul. mijn voorkeur gaat uit naar wieberen van gj. heeft niks met favorieten te maken.
Amateursquote:Op maandag 20 februari 2023 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe kunnen ze eigenlijk altijd te laat zijn met een soundlock. Er zit toch 3 minuten vertraging in? Laat zo'n soundlock gewoon beginnen 20 seconden voordat de knop is ingedrukt. Maar goed, Febo.. niet doen he.
Ik vind het knap dat over wie het ook gaat dat het altijd en immer wordt terug gedecimeerd naar Jeffquote:Op maandag 20 februari 2023 11:32 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag, maar dat is dan ook eerlijk
Het gaat me meer om mensen die Jeff bejubelen en GJ voor hetzelfde gedrag afbranden.
Dat begrijp ikquote:Op maandag 20 februari 2023 11:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
GJ weer zeiken dat er overal ui in zit.
laat die mensen lekker zelf bepalen hoe zij dingen zien. misschien is het andersom ook wel zo, dat mensen die jeff niet bejubelen alleen zijn negatieve kanten zien. ik ben een beetje klaar met het bekritiseren van users door users, voor wie ze dan ook wel of niet zijn.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:32 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag, maar dat is dan ook eerlijk
Het gaat me meer om mensen die Jeff bejubelen en GJ voor hetzelfde gedrag afbranden.
Het is opvallend stilquote:Op maandag 20 februari 2023 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
De sfeer zit er wel in bij de brunch (not)
Omdat het gedrag wat ik aanhaalde blijft bestaanquote:Op maandag 20 februari 2023 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat over wie het ook gaat dat het altijd en immer wordt terug gedecimeerd naar Jeff
een nieuwe screensaver waardquote:Op maandag 20 februari 2023 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Als de febo het belangrijk vindt, posten we het ook maar hier:
[ afbeelding ]
Gedag?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:38 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat het gedag wat ik aanhaalde blijft bestaan
Pot ketelquote:Op maandag 20 februari 2023 11:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
laat die mensen lekker zelf bepalen hoe zij dingen zien. misschien is het andersom ook wel zo, dat mensen die jeff niet bejubelen alleen zijn negatieve kanten zien. ik ben een beetje klaar met het bekritiseren van users door users, voor wie ze dan ook wel of niet zijn.
Niet meer reageren op users die andere users afzeiken, gewoon meteen rapporteren. Klaar mee!quote:Op maandag 20 februari 2023 11:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
laat die mensen lekker zelf bepalen hoe zij dingen zien. misschien is het andersom ook wel zo, dat mensen die jeff niet bejubelen alleen zijn negatieve kanten zien. ik ben een beetje klaar met het bekritiseren van users door users, voor wie ze dan ook wel of niet zijn.
Helemaal eens!!!quote:Op maandag 20 februari 2023 11:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Verschillendquote:Op maandag 20 februari 2023 11:41 schreef Flow3r het volgende:
Hoe laat zijn eliminaties meestal ? Of is dat steeds op een andere tijd ? Iemand ?
Het alarm gaat dan toch meestal eind ochtend of begin middag.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:41 schreef Flow3r het volgende:
Hoe laat zijn eliminaties meestal ? Of is dat steeds op een andere tijd ? Iemand ?
Tussen 11 en 2 ?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het alarm gaat dan toch meestal eind ochtend of begin middag.
Ik denk dat het de meesten weinig uitmaakt.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:51 schreef xsaskiax het volgende:
Goedemorgen, even uit de lurkstand ...
Mis ik iets, of is het zo dat NIEMAND aan GJ heeft gevraagd of hij ook werkelijk op Isaac stemt???
Stel je voor dat het zover is en dat hij 'ineens' Jeffrey (aan wie hij zo'n hekel zegt te hebben) eruit stemt, houden ze daar geen van allen rekening mee????
Iedereen die op hem stemt, moet hem daar maar in vertrouwen.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:51 schreef xsaskiax het volgende:
Mis ik iets, of is het zo dat NIEMAND aan GJ heeft gevraagd of hij ook werkelijk op Isaac stemt???
Stel je voor dat het zover is en dat hij 'ineens' Jeffrey (aan wie hij zo'n hekel zegt te hebben) eruit stemt, houden ze daar geen van allen rekening mee????
Het is altijd maar de vraag of iemand zich aan zijn of haar woord houdtquote:Op maandag 20 februari 2023 11:51 schreef xsaskiax het volgende:
tja.... over hypocriet gesproken, als je de podcast beluistert is GJ toch heel aardig tegen Jeffrey..... tijdens tafeltennis ook om hem even later weer af te fakkelen... maar nee hoor GJ zegt alllllllltijd hoe hij over dingen denkt, is heellllll eerlijk (not)quote:Op maandag 20 februari 2023 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat het de meesten weinig uitmaakt.
Het is een spel he.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja.... over hypocriet gesproken, als je de podcast beluistert is GJ toch heel aardig tegen Jeffrey..... tijdens tafeltennis ook om hem even later weer af te fakkelen... maar nee hoor GJ zegt alllllllltijd hoe hij over dingen denkt, is heellllll eerlijk (not)
ik heb zomaar het idee dat er nog een heel 'rare' twist kan gaan komen, het is allemaal TE makkelijk zoals het nu gaat (iedereen die zomaar toezegt op GJ te zullen stemmen e.d.)quote:Op maandag 20 februari 2023 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is altijd maar de vraag of iemand zich aan zijn of haar woord houdt
Met stemmen en als hij er eenmaal staat
Als je maar met 23 mensen samenwoont lijkt me dat normaal. De meesten gaan met iedereen om en doen normaal tegen de ander. Maar uiteindelijk heb je met de 1 meer dan met de ander.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahahaha ja duhhh, maar het gaat me even om de manier waarop GJ zich denkt te profileren
Dat klopt zonder meer, maar als je ZO tegen iemand bent lijkt het me echt geen doen om er dan zo 'leuk' mee om te gaan als GJ regelmatig met Jeffrey doet (tegen Isaac is hij vaak afstandelijker).... maar ja het is een RLS hequote:Op maandag 20 februari 2023 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als je maar met 23 mensen samenwoont lijkt me dat normaal. De meesten gaan met iedereen om en doen normaal tegen de ander. Maar uiteindelijk heb je met de 1 meer dan met de ander.
Dit is ook het hele rare aan het verhaal. Hij heeft zo n hekel aan Jeff dat hij zijn clubje af dagen heeft verzocht om op Kim te stemmen zodat Jeff geraakt zou worden. En nu ineens is Isaak degene die dan weg zou moeten.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja.... over hypocriet gesproken, als je de podcast beluistert is GJ toch heel aardig tegen Jeffrey..... tijdens tafeltennis ook om hem even later weer af te fakkelen... maar nee hoor GJ zegt alllllllltijd hoe hij over dingen denkt, is heellllll eerlijk (not)
Dat vind ik dus ookquote:Op maandag 20 februari 2023 11:59 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dit is ook het hele rare aan het verhaal. Hij heeft zo n hekel aan Jeff dat hij zijn clubje af dagen heeft verzocht om op Kim te stemmen zodat Jeff geraakt zou worden. En nu ineens is Isaak degene die dan weg zou moeten.
Precies Wanda Kenzy Mirthe ect. allemaal wilde ze perse Jeff eruit. en nu dit.
Plottwists vanuit Febo.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:59 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dit is ook het hele rare aan het verhaal. Hij heeft zo n hekel aan Jeff dat hij zijn clubje af dagen heeft verzocht om op Kim te stemmen zodat Jeff geraakt zou worden. En nu ineens is Isaak degene die dan weg zou moeten.
Precies Wanda Kenzy Mirthe ect. allemaal wilde ze perse Jeff eruit. en nu dit.
Loop iets te lang mee om dit te doorzien, ze worden steeds op andere gedachten gedwongen/gebracht.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Tja dat zou ook kunnen (was in UTO ook vaak zo)..... maar dat is zo 'makkelijk' om te denken
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En de verdien opdrachten van gisteren staan hier:
DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #3
Oke, maar als je bedenkt dat bij UTO de kijkers/streamers invloed hadden op de nominaties was het 'logisch' om constant twists erin te gooien....quote:Op maandag 20 februari 2023 12:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Loop iets te lang mee om dit te doorzien, ze worden steeds op andere gedachten gedwongen/gebracht.
Even de tranen van het lachen uit m'n ogen vegen.... de slijmbalquote:Op maandag 20 februari 2023 12:04 schreef greysbones het volgende:
Matin tegen tiano
Weet je waarom wij goed met elkaar overweg kunnen
Omdat onze normen en waarden vrijwel identiek zijn
Meer ervaring hebben met RLS, ik denk dat ze inmiddels flink gestuurd/beinvloed worden door de regie, het is ook hun enige contact buiten hun mede bewoners om. En ik denk ook dat als de regie iemand echt niet wil laten gaan ze dat ook niet gaan toe laten en dan met diegene gaan praten totdat die zijn gedachten verandert.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Tja dat zou ook kunnen (was in UTO ook vaak zo)..... maar dat is zo 'makkelijk' om te denken
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:06 schreef greysbones het volgende:
Boiler is weer gefixed laat de eliminatie maar komen
Dramaandagquote:Op maandag 20 februari 2023 12:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik ben voor, tis maandag, hup hup drama erin.
Ik word al automatisch wakker net voor 11 uur op maandag.quote:
Zei hij nou dat GJ had gezegd dat hij Martin er uit zou stemmen? Of heb ik dat verkeerd verstaan?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:05 schreef juul. het volgende:
JW vertelt het plan van GJ aan Esther en geeft GJ gelijk....
Eindelijk kijken of ze doen wat ze zeggen!!quote:Op maandag 20 februari 2023 12:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik ben voor, tis maandag, hup hup drama erin.
Als DAT eens waar zou zijn!!quote:Op maandag 20 februari 2023 12:09 schreef greysbones het volgende:
Babs is zo para nu
Dat ze denkt dat de podcastrecorder gebruikt is om hun gesprekken op te nemen op K2
Ik wil dat ook maar heb het te vaak niet zien gebeuren, vandaar mijn ideeen erover.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Eindelijk kijken of ze doen wat ze zeggen!!
Laat de show maar beginnen
ik zou hun contracten ook wel willen lezen. ik denk dat het allemaal verschillende zijn.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Meer ervaring hebben met RLS, ik denk dat ze inmiddels flink gestuurd/beinvloed worden door de regie, het is ook hun enige contact buiten hun mede bewoners om. En ik denk ook dat als de regie iemand echt niet wil laten gaan ze dat ook niet gaan toe laten en dan met diegene gaan praten totdat die zijn gedachten verandert.
Stream 1 op een afwassende Mora en stream 2 Erik en Isaac aan het tafeltennissen.
Ik denk dat de FEBO daar een stokje voor zou stekenquote:
Oh ja, dat zou leuk zijn en ja die zijn verschillend, wat ik van diverse gesprekken heb meegekregen dan, ik vind dat wel wat raar trouwens, dat ze dus verschillende hebben maar ja ik werk dan ook niet in tv land.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zou hun contracten ook wel willen lezen. ik denk dat het allemaal verschillende zijn.
Remember Bas in Utopia. Die deed dat ook.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:09 schreef greysbones het volgende:
Babs is zo para nu
Dat ze denkt dat de podcastrecorder gebruikt is om hun gesprekken op te nemen op K2
waarom ?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat de FEBO daar een stokje voor zou steken
Uto was wel anders dan ditquote:Op maandag 20 februari 2023 12:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Remember Bas in Utopia. Die deed dat ook.Laatst weer gezien die afleveringen.
Misschien ook welquote:Op maandag 20 februari 2023 12:12 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom ?
ze mogen ook gewoon aan de deur afluisteren, of onder de dekens gaan liggen in een kamer, of zoe naar binnen sturen die daarna alles doorlult
dus opnemen kan er dan ook nog wel bij
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:12 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom ?
ze mogen ook gewoon aan de deur afluisteren, of onder de dekens gaan liggen in een kamer, of zoe naar binnen sturen die daarna alles doorlult
dus opnemen kan er dan ook nog wel bij
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:14 schreef ChocoFan het volgende:
Dus Babs zegt dat GJ de oudjes ook zo ver heeft gekregen dat ze op hem gaan stemmen om hem de opdracht uit te laten voeren, ik hoop zo dat ze dat allemaal gaan doen en dat GJ dan keihard faalt en weg moet.
Heb ik niet zo mee gekregenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:08 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zei hij nou dat GJ had gezegd dat hij Martin er uit zou stemmen? Of heb ik dat verkeerd verstaan?
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:14 schreef ChocoFan het volgende:
Dus Babs zegt dat GJ de oudjes ook zo ver heeft gekregen dat ze op hem gaan stemmen om hem de opdracht uit te laten voeren, ik hoop zo dat ze dat allemaal gaan doen en dat GJ dan keihard faalt en weg moet.
Tussen ons fokkers, dat weet ik niet, we moeten onze haat voor de bewoners niet overdragen op elkaar maar ja, zo denk ik. Ik vind de meeste gewoon lief hier, wel met andere meningen maar dat mag.quote:
Oeh ja, goed plan, we hebben al gezien dat de regie afwisselt met de opdrachten waardoor ze moeilijk kunnen voorspellen, met een spel als dit is het helemaal chaos voor hun. Ik stem voor.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:16 schreef Verida het volgende:
Wat mij betreft mag de febo er een eliminatieopdracht ingooien waar iedereen aan mee moet doen, en de minst presterende eruit.
dan ben je gelijk van het gekonkel af voor de volgende eliminatieWant dan kunnen ze helemaal niets meer bekokstoven wie er op de stip komt enzo.
sssstttttttttt maak ze niet 'wijzer' dan ze zijn, dit zou te mooi zijn (en alle plannen doorkruisen)quote:Op maandag 20 februari 2023 12:16 schreef Verida het volgende:
Wat mij betreft mag de febo er een eliminatieopdracht ingooien waar iedereen aan mee moet doen, en de minst presterende eruit.
dan ben je gelijk van het gekonkel af voor de volgende eliminatieWant dan kunnen ze helemaal niets meer bekokstoven wie er op de stip komt enzo.
Doe dan maar de meest presterende er uitquote:Op maandag 20 februari 2023 12:16 schreef Verida het volgende:
Magquote:Op maandag 20 februari 2023 12:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Doe dan maar de meest presterende er uit
En alles bevestigen wat JW van iets vindt.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:13 schreef Charmian het volgende:
jw en esther gezellig met hand in jw's jaszak wandelen
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoe denigrerend GJ praat over mensen, die snotapen. Ik hoop dat GJ in de kuil valt die hij voor een ander aan het graven is. Babet en GJ praten alleen nog over elimineren.
Ja ok hij durft nu wel maar zal het lukken, ik denk inmiddels dat Isaac er niet uit zal gaan en dat we inderdaad naar een toneelstuk kijken. Een rls waarbij je zeker niet alles te serieus moet nemen omdat je gewoon niet weet wat achter allemaal bespreekt met ze en hoe vaak. Ik zie te veel dingen die veranderen doordat de regie ingrijpt. En dat was al vrij snel dus ik ben toen over geschakeld naar, ok, het is tv, het is irritainment.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:19 schreef puzziepie het volgende:
GJ is al afscheid aan het nemen.
Dat mensen zich blindstaren op GJ , en niet verder kunnen kijken dan hun hekel of ergernis aan hem vind ik ook wel interessant . Wat het voor de dynamiek in de groep zou veranderen als Isaac weg moet , daar heeft niemand het hier over. Terwijl het daar juist om gaat.
Die hele GJ zal mij een worst wezen: maar dat dit een kans kan zijn om de grootste manipulator weg te kunnen sturen is voor bijna de hele groep juist het ding. Iedereen is op zijn hoede , want heb je Isaac tegen je ,dan heb je een probleem.
Ze zien hem allemaal als de grote febo mol met 'macht' en waar niets tegen te beginnen is,
Isaac heeft alle controle en bepaalt alles voor iedereen.
Dit gaat niet om een hekel hebben aan iemand , dit gaat voor hun om het grotere plaatje, het gaat om een kans op verandering.
Mocht Isaac blijven dan zegt dat alles over de rol van de febo in het geheel en kijken wij naar een toneelstuk ipv een spel .
Dus ondanks het feit dat Ik GJ een kortzichtige boerenlul vind heb ik respect dat hij durft wat niemand verder durft
En dat is zelf de proef willen spelen met het risico dat hij verliest.
Een hele mooie visiequote:Op maandag 20 februari 2023 12:19 schreef puzziepie het volgende:
Dat mensen zich blindstaren op GJ , en niet verder kunnen kijken dan hun hekel of ergernis aan hem vind ik ook wel interessant . Wat het voor de dynamiek in de groep zou veranderen als Isaac weg moet , daar heeft niemand het hier over. Terwijl het daar juist om gaat.
Die hele GJ zal mij een worst wezen: maar dat dit een kans kan zijn om de grootste manipulator weg te kunnen sturen is voor bijna de hele groep juist het ding. Iedereen is op zijn hoede , want heb je Isaac tegen je ,dan heb je een probleem.
Ze zien hem allemaal als de grote febo mol met 'macht' en waar niets tegen te beginnen is,
Dit gaat niet om een hekel hebben aan iemand , dit gaat voor hun om het grotere plaatje, het gaat om een kans op verandering.
Mocht Isaac blijven dan zegt dat alles over de rol van de febo in het geheel en kijken wij naar een toneelstuk ipv een spel .
Dus ondanks het feit dat Ik GJ een kortzichtige boerenlul vind heb ik respect dat hij durft wat niemand verder durft
Droplul is het met een grote plaat voor zijn hoofd en ik denk dat die grote plaat nooit zal verdwijnen bij hem.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoe denigrerend GJ praat over mensen, die snotapen. Ik hoop dat GJ in de kuil valt die hij voor een ander aan het graven is. Babet en GJ praten alleen nog over elimineren.
Een sjagrijnig gemeen stuk vreten die alleen met drank op vrolijk kan zijn.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:23 schreef Flow3r het volgende:
Sas gaat voor manager, haar slogan : what you see is what you get
Bijkomend voordeel van Isaac naar huis is dat de hele groep weer kan ademenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:23 schreef greysbones het volgende:
Bijkomend voordeel van GJ naar huis is dat Babs en Wendy weer zichzelf zullen zijn en niet de dames van GJ
Ik vind het prima.. van mij mogen ze beiden zo snel mogelijk vertrekken dus om te even wie er gaatquote:Op maandag 20 februari 2023 12:19 schreef puzziepie het volgende:
Tja en Zoe zal zich op anderen moeten gaan concentreren.... de vervelende wandelende oversexte opblaaspop... sorry voor de benaming, maar ik vind haar zo vreselijk dom, achterbaks, sneaky, en 'eng' als je haar constant met haar mond half open in de rondte ziet banjeren.... eten met haar waffel open, liefste gelijk pratend... ik kan wel door blijven gaan, ik irriteer me het meeste aan haar (maar dat zal duidelijk zijn)quote:Op maandag 20 februari 2023 12:23 schreef greysbones het volgende:
Bijkomend voordeel van GJ naar huis is dat Babs en Wendy weer zichzelf zullen zijn en niet de dames van GJ
Ik zie niets als ik naar Sas kijk, nou dan krijg je niet veel.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een sjagrijnig gemeen stuk vreten die alleen met drank op vrolijk kan zijn.
Dat zie ik.
GJ loopt haar ook vaak te corrigeren heb ik gemerkt, helaas, want irri gj, afijn, zoe doe je mond dicht, zoe praat niet door mensen heen, zoe dit zoe dat en ook niet op een lieve manier, gewoon bam ZOE NOU PRAAT JE ER WEER DOORHEEN.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Tja en Zoe zal zich op anderen moeten gaan concentreren.... de vervelende wandelende oversexte opblaaspop... sorry voor de benaming, maar ik vind haar zo vreselijk dom, achterbaks, sneaky, en 'eng' als je haar constant met haar mond half open in de rondte ziet banjeren.... eten met haar waffel open, liefste gelijk pratend... ik kan wel door blijven gaan, ik irriteer me het meeste aan haar (maar dat zal duidelijk zijn)
ze moeten gewoon niet zo bang zijn van isaac en hem een keer goed in zijn gezicht uitlachen of eens kritische vragen stellen of zo.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel van Isaac naar huis is dat de hele groep weer kan ademen
Daar heeft hij dan wel weer gelijk in.... vreselijk irritant type die Zoe (maar dat zal ook wel de bedoeling zijn)quote:Op maandag 20 februari 2023 12:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
GJ loopt haar ook vaak te corrigeren heb ik gemerkt, helaas, want irri gj, afijn, zoe doe je mond dicht, zoe praat niet door mensen heen, zoe dit zoe dat en ook niet op een lieve manier, gewoon bam ZOE NOU PRAAT JE ER WEER DOORHEEN.
Nou zij zijn niet de enige die de hele dag over elimineren praten.. ik hoor Martin Marciano en Isaac ook de hele dag erover en zo ook Jeff met Kim en Jasper met Wanda. De drie oudjes konkelen ook de hele dag erover Komt omdat iedereen denkt dat er de komende dagen een eliminatie is.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat is niet veel nee.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zie niets als ik naar Sas kijk, nou dan krijg je niet veel.
dat dus.. en als hij weg is...dat ze met zn alle op isaac gaan. omdat ze hem toch echt weg willen hebben!quote:Op maandag 20 februari 2023 12:23 schreef greysbones het volgende:
Ja ze moet nog een hoop leren en GJ heeft schijnbaar die taak op zich genomen.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar heeft hij dan wel weer gelijk in.... vreselijk irritant type die Zoe (maar dat zal ook wel de bedoeling zijn)
dat corrigeren deed hij ook in den treure bij alicia die aangaf dat hij daarmee moest stoppen en hij gewoon doorging.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
GJ loopt haar ook vaak te corrigeren heb ik gemerkt, helaas, want irri gj, afijn, zoe doe je mond dicht, zoe praat niet door mensen heen, zoe dit zoe dat en ook niet op een lieve manier, gewoon bam ZOE NOU PRAAT JE ER WEER DOORHEEN.
Nou dat gaat een gezellige maand worden dan.. een manager die de helft van de tijd chagrijnig isquote:Op maandag 20 februari 2023 12:23 schreef Flow3r het volgende:
Serieus, dit doet Jeff al maaaanden, en nog veel heftiger.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ben dat compleet vergeten, GJ is dus toe aan een kind, zijn eierstokken klapperen.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat corrigeren deed hij ook in den treure bij alicia die aangaf dat hij daarmee moest stoppen en hij gewoon doorging.
Niet alleen chagrijnig... de rest van de tijd is ze moe!quote:Op maandag 20 februari 2023 12:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dat gaat een gezellige maand worden dan.. een manager die de helft van de tijd chagrijnig is
Een saaie, vermoeide vrouwquote:Op maandag 20 februari 2023 12:23 schreef Flow3r het volgende:
Dat ook nog idd..quote:Op maandag 20 februari 2023 12:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Niet alleen chagrijnig... de rest van de tijd is ze moe!
als ze d'r werk maar doetquote:Op maandag 20 februari 2023 12:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dat gaat een gezellige maand worden dan.. een manager die de helft van de tijd chagrijnig is
We hebben het nu over GJ, Jeff is ook een irritante droplul alleen wat minder in beeld nu.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Serieus, dit doet Jeff al maaaanden, en nog veel heftiger.
En dan val je over snotapen?
Daarom had Isaac een hekel aan GJ vanaf het moment dat GJ zich opdrong aan een 20 jaar jongere vrouw/ meisje.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:24 schreef lojanda het volgende:
Heeft GJ toegegeven verliefd te zijn op Alicia? Ze hebben het er nu in de slaapkamer weer over en hij ontkent het niet eens.. gisteren hoorde ik Zoë haar de liefde van zijn leven noemen tegen hem en toen ontkende hij het ook niet.
Wat een trieste man is het toch
arm kindquote:Op maandag 20 februari 2023 12:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben dat compleet vergeten, GJ is dus toe aan een kind, zijn eierstokken klapperen.![]()
![]()
Het één sluit het ander toch niet uit? Waarom nu over Jeff beginnen?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Serieus, dit doet Jeff al maaaanden, en nog veel heftiger.
En dan val je over snotapen?
Ja ze is best wel een vals secreet.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat Bern er in ziet mag Joost weten. Ik vind haar vaak ook echt onaardig tegen hem.
Hij had Aliciaquote:Op maandag 20 februari 2023 12:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben dat compleet vergeten, GJ is dus toe aan een kind, zijn eierstokken klapperen.![]()
![]()
Ik hoop dat hij geen kinderen krijgt maar ja, wie weet vindt ie een vrouw die net zo maf is als hij, lopen er ook genoeg van rond.quote:
ik weet nog steeds niet wat ik van die bern moet vinden, is wmb een figurantquote:Op maandag 20 februari 2023 12:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We hebben het nu over GJ, Jeff is ook een irritante droplul alleen wat minder in beeld nu.
Bern nu in beeld, dat vind ik een pussy
Met hand en tand Jeff verdedigen, bijna alles rechtpraten en dan vallen over snotapen.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:33 schreef Seattle het volgende:
[..]
Het één sluit het ander toch niet uit? Waarom nu over Jeff beginnen?
Ja maar die wilde hem niet en wilde ook zijn kind niet zijn, ik was dat vergeten trouwens. GJ wil iig iemand heel de tijd corrigeren en in een kleine minime van hem veranderen.quote:
'Ok hij durft nu wel' vind ik ook een beetje een laffe uitspraak , maar goed.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ok hij durft nu wel maar zal het lukken, ik denk inmiddels dat Isaac er niet uit zal gaan en dat we inderdaad naar een toneelstuk kijken. Een rls waarbij je zeker niet alles te serieus moet nemen omdat je gewoon niet weet wat achter allemaal bespreekt met ze en hoe vaak. Ik zie te veel dingen die veranderen doordat de regie ingrijpt. En dat was al vrij snel dus ik ben toen over geschakeld naar, ok, het is tv, het is irritainment.
'had' inderdaad, volgens mij is ze gewoon weer terug naar vriendje nar wat ik zie op insta en niks niet treurig wachten op gjquote:
Lijkt meer de oppas van Sas, als ze te ver gaat met haar zeer gemene haatvolle teksten over haar medebewoners, dan zegt hij vaak, nou nou en let op de camera's.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet wat ik van die bern moet vinden, is wmb een figurant
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar die wilde hem niet en wilde ook zijn kind niet zijn, ik was dat vergeten trouwens. GJ wil iig iemand heel de tijd corrigeren en in een kleine minime van hem veranderen.
Het ging niet alleen om de opmerking snotapen. GJ denkt ook dat hij de beste is, dat wat Jeff verweten wordt, als je dan toch zo graag weer over Jeff wilt beginnen.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Met hand en tand Jeff verdedigen, bijna alles rechtpraten en dan vallen over snotapen.
Ik vind er gewoon iets van.
Oh maar dat weet ik wel, dat de hele groep klaar is met Isaac en het zou prachtig zijn als het GJ lukt om hem eruit te spelen want dan ben ik echt benieuwd naar de ontwikkelingen in de groep, alleen zie ik het niet gebeuren, ik denk dat Isaac voor de regie te belangrijk is, waarom weet ik niet, dat denk ik alleen maar en al vanaf het begin. Of Isaac zichzelf zo heeft neergezet of dat het echt zo is weet ik niet maar zou ik wel willen weten.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
'Ok hij durft nu wel' vind ik ook een beetje een laffe uitspraak , maar goed.
Ik zie nu wel dat mensen alleen maar vanuit hun eigen perspectief kunnen kijken en dat is prima
Het gaat niet om GJ . Het gaat ook niet om onze Jeffie, Het gaat om het feit dat de hele groep klaar is met de manipulaties van Isaac en hem er van verdenkt dat hij in dienst van de febo is , en waardoor zij dus continu bezig moeten zijn met wat ze zeggen , wat ze doen , tegen wie ze wat zeggen en wat er mee wordt gedaan.
maar dat schijnt ook niemand te begrijpen.
Nee.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Is de zoemer voor de eliminatie al gegaan?
en whatt you get is not bestquote:Op maandag 20 februari 2023 12:23 schreef Flow3r het volgende:
Helaasquote:Op maandag 20 februari 2023 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Is de zoemer voor de eliminatie al gegaan?
Wat een deceptie weerquote:Op maandag 20 februari 2023 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaashelemaal geen zoemer vandaag nog
Dat hebben ze gelezenquote:
Neinquote:Op maandag 20 februari 2023 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hebben ze gelezenen aan jou verzoek voldaan
Ze zoemer ging en ze mogen weer op hun slaapkamer wachten
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hebben ze gelezenen aan jou verzoek voldaan
Ze zoemer ging en ze mogen weer op hun slaapkamer wachten
Rupertquote:Op maandag 20 februari 2023 12:47 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht, wie willen er eigenlijk voor manager, weten we dat al, Sas iig
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:47 schreef Dotteke het volgende:
Haha verkiesbaar stellen voor manager
Helaas dus niet, je hebt niet de POWER, maar leuk geprobeerdquote:
We zullen zien vandaag, zal je zien dat het saai wordt nu.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weekbespreking is altijd ook wel leuk
Ja.. ze te zien wel jaquote:Op maandag 20 februari 2023 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We zullen zien vandaag, zal je zien dat het saai wordt nu.
Zijn al bijna klaar geloof ik, nu nog een rondje, was er iemand die iets te klagen had en dat wilde delen? Volgens mij niet.quote:
Ik heb GJ nog niet zo zien schelden, tegenwerken en vervelend zien doen dan Jeff. Jeff met hand en tand verdedigen, terwijl hij de grootste lul van die loods is. Het kan verkerenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het ging niet alleen om de opmerking snotapen. GJ denkt ook dat hij de beste is, dat wat Jeff verweten wordt, als je dan toch zo graag weer over Jeff wilt beginnen.
niet te doen hequote:Op maandag 20 februari 2023 12:52 schreef freaky40 het volgende:
Wat is dat geluid weer kapot zacht! Neem een voorbeeld aan de BB streams Febo!
Ja dat is heel bijzonder, dat geluidsverschil.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:52 schreef freaky40 het volgende:
Wat is dat geluid weer kapot zacht! Neem een voorbeeld aan de BB streams Febo!
Ik ben ook absoluut voor dit scenario.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:55 schreef Alocanda het volgende:
Als het GJ lukt om Isaac weg te spelen dan gaat het spel veel leuker worden want dan durven, hoop ik, andere spelers ook achter de 'grote' aan ipv makkelijk stemvee weg te werken.
ik denk dat dat niet lukt...quote:Op maandag 20 februari 2023 12:55 schreef Alocanda het volgende:
Als het GJ lukt om Isaac weg te spelen dan gaat het spel veel leuker worden want dan durven, hoop ik, andere spelers ook achter de 'grote' aan ipv makkelijk stemvee weg te werken.
Morgen dus...quote:Op maandag 20 februari 2023 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Even uitgezocht wanneer elke eliminatiezoemer ging:
maandag 5 september - 14.03 - Johan
maandag 17 oktober - 10.40 - Jerrold
maandag 5 december - 11.08 - Madeleine
woensdag 28 december - 10.50 - Berend
dinsdag 17 januari - 11.10 - Leila
Maar dit is de COS, niet de COUquote:Op maandag 20 februari 2023 12:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Met hand en tand Jeff verdedigen, bijna alles rechtpraten en dan vallen over snotapen.
Ik vind er gewoon iets van.
Dus dan zou ik denken, eind februari dit keer. Want de 5e en 17e is al geweest.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Er zijn gewoon veel te weinig eliminaties geweest.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:55 schreef Alocanda het volgende:
Jeffie en Kimmie zijn iig veiligquote:Op maandag 20 februari 2023 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pffft... ze moeten er iemand uit geknikkeren, dat is leuker
Een mens mag hopen en voor het programma een kans om dit gezapige spel spannender te maken.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeffie en Kimmie zijn iig veilig![]()
Iedereen weer vrolijk ,blij en opgelucht dat hun held niet op de stip komt![]()
Gelukkig zijn we straks allemaal verlost van die nare sfeerbepalende GJ![]()
Wat een lul is dat![]()
JUICHEN![]()
[..]
Wat een lul is dat![]()
JUICHEN![]()
Juistquote:Op maandag 20 februari 2023 12:55 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Wat een lul is dat![]()
JUICHEN![]()
ik hoop absoluut...quote:Op maandag 20 februari 2023 12:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Een mens mag hopen en voor het programma een kans om dit gezapige spel spannender te maken.
Sascha volgens mijquote:Op maandag 20 februari 2023 12:59 schreef 5thencounter het volgende:
Wie wil naast Rupie runnen voor manager?
Voor zover ik weet Sasha.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:59 schreef 5thencounter het volgende:
Wie wil naast Rupie runnen voor manager?
Wat is er dan van haar gejat?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:39 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe over mensen die van haar hebben gejat , maar ze heeft het een soort van geaccepteerd
zeg ...quote:Op maandag 20 februari 2023 12:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een lul is dat![]()
JUICHEN![]()
Ik hou me niet bezig wat misschien, heel mogelijk ect ect door achter wordt bepaald.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik hoop absoluut...
maar als gj gaat bij een opdracht met gelijke kansen...
dan vrees ik dat Isaac bij het spel hoort
en dus nooit wegkan..
Yeahhhquote:Op maandag 20 februari 2023 12:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een lul is dat![]()
JUICHEN![]()
dus gemiddeld 1 per maand, eigenlijk valt dat best mee. ik ben eigenlijk benieuwd wanneer de eindstrijd wordt ingezet en met hoeveel mensen.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Gisteren zei iemand dat dit bewust gedaan wordt zodat iedere manager 1 keer vrijstelling heeft (er niet uitgestemd kan worden)... dus moet het echt een dezer dagen gebeuren zou je zeggenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
ooit eens die waszak van jerrold toch, door k3. geen idee verder.quote:
6 maanden en 23 over.. een "eindstrijd" met 17 mensen lijkt me wat drukquote:Op maandag 20 februari 2023 13:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus gemiddeld 1 per maand, eigenlijk valt dat best mee. ik ben eigenlijk benieuwd wanneer de eindstrijd wordt ingezet en met hoeveel mensen.
als manager heb je vrijstelling voor eliminatiequote:Op maandag 20 februari 2023 13:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Gisteren zei iemand dat dit bewust gedaan wordt zodat iedere manager 1 keer vrijstelling heeft (er niet uitgestemd kan worden)... dus moet het echt een dezer dagen gebeuren zou je zeggen
Oh ja, dat moet dan deze week nog gebeuren, nou ben benieuwd hoor.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Gisteren zei iemand dat dit bewust gedaan wordt zodat iedere manager 1 keer vrijstelling heeft (er niet uitgestemd kan worden)... dus moet het echt een dezer dagen gebeuren zou je zeggen
Dat bedoelde ik dusquote:Op maandag 20 februari 2023 13:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als manager heb je vrijstelling voor eliminatie
dus het 'eerlijkste' is als er in elke managersperiode een keer een eliminatie is
ja, maar er gaan er nog wel vanzelfquote:Op maandag 20 februari 2023 13:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
6 maanden en 23 over.. een "eindstrijd" met 17 mensen lijkt me wat druk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
er was alweer warm water toch?quote:
Die van Leila ging maandag en werd dinsdag gespeeldquote:Op maandag 20 februari 2023 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette keek naar hem en zei zoiets als : jeeetje dat jij dat doetquote:
Nee.. de klok ging lopen op maandag. Het alarm ging op dinsdag.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die van Leila ging maandag en werd dinsdag gespeeld
Ik ben bang van niet, de meeste jankmuiltjes, angsthazen en rooie kaarten zijn er al uit, de rest is standvastiger om dat 2e ½jaar uit te zitten met 9ton geld voor hun neusquote:Op maandag 20 februari 2023 13:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, maar er gaan er nog wel vanzelf
Ook goed, wat ie ook doet, hij speelt het spel met risico naar huis te gaan, mucho respectoquote:Op maandag 20 februari 2023 13:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zou mij niets verbazen, als GJ gewoon voor Martin gaat .....
quote:Op maandag 20 februari 2023 13:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Klaar binnen 10 minuten en stelde weer niets voor ...![]()
[ afbeelding ]
Weekbespreking - 20 februari 2023.Zo! Dat was een heftig pleidooi van GJ om ervoor te zorgen dat Jeff zich gaat gedragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als eliminatie nog lang op zich laat wachten verwacht ik dat ie ook die keutel, net ls de vorige keer weer intrekt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Kan ook volgende weekquote:Op maandag 20 februari 2023 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet dan deze week nog gebeuren, nou ben benieuwd hoor.
quote:Op maandag 20 februari 2023 13:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ook goed, wat ie ook doet, hij speelt het spel met risico naar huis te gaan, mucho respecto
Al het gedoe om niksquote:Op maandag 20 februari 2023 13:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vandaag niet meer denk ik iig want ze krijgen nu allemaal spullen binnen, oa de DJ set
En kapmantel, dat vind ik wel leuk.quote:
Dat is waar ook! Maar nu dan eigenlijk een voordeel voor ons, er mag maar 1 spel tegelijk gespeeld worden toch ?quote:Op maandag 20 februari 2023 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Weerwolven is binnen ... hoezo heb je daar een kaartspel voor nodig?
Dat mensen daar ook in meegaanquote:Op maandag 20 februari 2023 13:14 schreef Harry het volgende:
Marciano heeft er een handje van om bij doe-dingen iemand voor zijn karretje te sparen, of zaken op te laten halen.
quote:Op maandag 20 februari 2023 13:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik wil mijn stem nog wijzigen en wil per direct Bern eruit stemmen.
quote:Op maandag 20 februari 2023 13:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is waar ook! Maar nu dan eigenlijk een voordeel voor ons, er mag maar 1 spel tegelijk gespeeld worden toch ?
Dat hebben ze van dat Belgische dikkertje van BB vorig jaar.quote:
Leuk hij was een heel ander persoon met die dj boothquote:Op maandag 20 februari 2023 13:19 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ima lijkt er ook blij mee
correctquote:Op maandag 20 februari 2023 13:26 schreef pingu66 het volgende:
Zei Esther nou tijdens centraal dat ze liefde in de loods een groot succes vond? En dat ze hoopt dat het nog een keer kan gedaan worden?
echt?quote:
Ik vind dit ook onbegrijpelijkquote:Op maandag 20 februari 2023 13:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
echt?
hopelijk bouwt ze het voorzichtig op..
vind dat zaken die je eigenlijk niet zou moeten mogen gebruiken zonder professionele begeleiding
even daarvoor werd in de weekbespreking geroepen dat er weer warm water isquote:Op maandag 20 februari 2023 13:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Babette keek naar hem en zei zoiets als : jeeetje dat jij dat doet![]()
Dus ik nam aan dat het koud water was
Ik heb daar geen stemming over gehoord tochquote:Op maandag 20 februari 2023 13:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
prijzenpot? Welk eigen geld?![]()
Ik heb geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |