ik vind gj een lul, ik vind jeff een lul. mijn voorkeur gaat uit naar wieberen van gj. heeft niks met favorieten te maken.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom neem ik die haat naar GJ hier ook niet zo serieus.
Hij lijkt teveel op 'hun favoriet' denk ik
Dat mag, maar dat is dan ook eerlijkquote:Op maandag 20 februari 2023 11:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vind gj een lul, ik vind jeff een lul. mijn voorkeur gaat uit naar wieberen van gj. heeft niks met favorieten te maken.
Amateursquote:Op maandag 20 februari 2023 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe kunnen ze eigenlijk altijd te laat zijn met een soundlock. Er zit toch 3 minuten vertraging in? Laat zo'n soundlock gewoon beginnen 20 seconden voordat de knop is ingedrukt. Maar goed, Febo.. niet doen he.
Ik vind het knap dat over wie het ook gaat dat het altijd en immer wordt terug gedecimeerd naar Jeffquote:Op maandag 20 februari 2023 11:32 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag, maar dat is dan ook eerlijk
Het gaat me meer om mensen die Jeff bejubelen en GJ voor hetzelfde gedrag afbranden.
Dat begrijp ikquote:Op maandag 20 februari 2023 11:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
GJ weer zeiken dat er overal ui in zit.
laat die mensen lekker zelf bepalen hoe zij dingen zien. misschien is het andersom ook wel zo, dat mensen die jeff niet bejubelen alleen zijn negatieve kanten zien. ik ben een beetje klaar met het bekritiseren van users door users, voor wie ze dan ook wel of niet zijn.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:32 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag, maar dat is dan ook eerlijk
Het gaat me meer om mensen die Jeff bejubelen en GJ voor hetzelfde gedrag afbranden.
Het is opvallend stilquote:Op maandag 20 februari 2023 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
De sfeer zit er wel in bij de brunch (not)
Omdat het gedrag wat ik aanhaalde blijft bestaanquote:Op maandag 20 februari 2023 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat over wie het ook gaat dat het altijd en immer wordt terug gedecimeerd naar Jeff
een nieuwe screensaver waardquote:Op maandag 20 februari 2023 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Als de febo het belangrijk vindt, posten we het ook maar hier:
[ afbeelding ]
Gedag?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:38 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat het gedag wat ik aanhaalde blijft bestaan
Pot ketelquote:Op maandag 20 februari 2023 11:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
laat die mensen lekker zelf bepalen hoe zij dingen zien. misschien is het andersom ook wel zo, dat mensen die jeff niet bejubelen alleen zijn negatieve kanten zien. ik ben een beetje klaar met het bekritiseren van users door users, voor wie ze dan ook wel of niet zijn.
Niet meer reageren op users die andere users afzeiken, gewoon meteen rapporteren. Klaar mee!quote:Op maandag 20 februari 2023 11:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
laat die mensen lekker zelf bepalen hoe zij dingen zien. misschien is het andersom ook wel zo, dat mensen die jeff niet bejubelen alleen zijn negatieve kanten zien. ik ben een beetje klaar met het bekritiseren van users door users, voor wie ze dan ook wel of niet zijn.
Helemaal eens!!!quote:Op maandag 20 februari 2023 11:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Verschillendquote:Op maandag 20 februari 2023 11:41 schreef Flow3r het volgende:
Hoe laat zijn eliminaties meestal ? Of is dat steeds op een andere tijd ? Iemand ?
Het alarm gaat dan toch meestal eind ochtend of begin middag.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:41 schreef Flow3r het volgende:
Hoe laat zijn eliminaties meestal ? Of is dat steeds op een andere tijd ? Iemand ?
Tussen 11 en 2 ?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het alarm gaat dan toch meestal eind ochtend of begin middag.
Ik denk dat het de meesten weinig uitmaakt.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:51 schreef xsaskiax het volgende:
Goedemorgen, even uit de lurkstand ...
Mis ik iets, of is het zo dat NIEMAND aan GJ heeft gevraagd of hij ook werkelijk op Isaac stemt???
Stel je voor dat het zover is en dat hij 'ineens' Jeffrey (aan wie hij zo'n hekel zegt te hebben) eruit stemt, houden ze daar geen van allen rekening mee????
Iedereen die op hem stemt, moet hem daar maar in vertrouwen.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:51 schreef xsaskiax het volgende:
Mis ik iets, of is het zo dat NIEMAND aan GJ heeft gevraagd of hij ook werkelijk op Isaac stemt???
Stel je voor dat het zover is en dat hij 'ineens' Jeffrey (aan wie hij zo'n hekel zegt te hebben) eruit stemt, houden ze daar geen van allen rekening mee????
Het is altijd maar de vraag of iemand zich aan zijn of haar woord houdtquote:Op maandag 20 februari 2023 11:51 schreef xsaskiax het volgende:
tja.... over hypocriet gesproken, als je de podcast beluistert is GJ toch heel aardig tegen Jeffrey..... tijdens tafeltennis ook om hem even later weer af te fakkelen... maar nee hoor GJ zegt alllllllltijd hoe hij over dingen denkt, is heellllll eerlijk (not)quote:Op maandag 20 februari 2023 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat het de meesten weinig uitmaakt.
Het is een spel he.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja.... over hypocriet gesproken, als je de podcast beluistert is GJ toch heel aardig tegen Jeffrey..... tijdens tafeltennis ook om hem even later weer af te fakkelen... maar nee hoor GJ zegt alllllllltijd hoe hij over dingen denkt, is heellllll eerlijk (not)
ik heb zomaar het idee dat er nog een heel 'rare' twist kan gaan komen, het is allemaal TE makkelijk zoals het nu gaat (iedereen die zomaar toezegt op GJ te zullen stemmen e.d.)quote:Op maandag 20 februari 2023 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is altijd maar de vraag of iemand zich aan zijn of haar woord houdt
Met stemmen en als hij er eenmaal staat
Als je maar met 23 mensen samenwoont lijkt me dat normaal. De meesten gaan met iedereen om en doen normaal tegen de ander. Maar uiteindelijk heb je met de 1 meer dan met de ander.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahahaha ja duhhh, maar het gaat me even om de manier waarop GJ zich denkt te profileren
Dat klopt zonder meer, maar als je ZO tegen iemand bent lijkt het me echt geen doen om er dan zo 'leuk' mee om te gaan als GJ regelmatig met Jeffrey doet (tegen Isaac is hij vaak afstandelijker).... maar ja het is een RLS hequote:Op maandag 20 februari 2023 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als je maar met 23 mensen samenwoont lijkt me dat normaal. De meesten gaan met iedereen om en doen normaal tegen de ander. Maar uiteindelijk heb je met de 1 meer dan met de ander.
Dit is ook het hele rare aan het verhaal. Hij heeft zo n hekel aan Jeff dat hij zijn clubje af dagen heeft verzocht om op Kim te stemmen zodat Jeff geraakt zou worden. En nu ineens is Isaak degene die dan weg zou moeten.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja.... over hypocriet gesproken, als je de podcast beluistert is GJ toch heel aardig tegen Jeffrey..... tijdens tafeltennis ook om hem even later weer af te fakkelen... maar nee hoor GJ zegt alllllllltijd hoe hij over dingen denkt, is heellllll eerlijk (not)
Dat vind ik dus ookquote:Op maandag 20 februari 2023 11:59 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dit is ook het hele rare aan het verhaal. Hij heeft zo n hekel aan Jeff dat hij zijn clubje af dagen heeft verzocht om op Kim te stemmen zodat Jeff geraakt zou worden. En nu ineens is Isaak degene die dan weg zou moeten.
Precies Wanda Kenzy Mirthe ect. allemaal wilde ze perse Jeff eruit. en nu dit.
Plottwists vanuit Febo.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:59 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dit is ook het hele rare aan het verhaal. Hij heeft zo n hekel aan Jeff dat hij zijn clubje af dagen heeft verzocht om op Kim te stemmen zodat Jeff geraakt zou worden. En nu ineens is Isaak degene die dan weg zou moeten.
Precies Wanda Kenzy Mirthe ect. allemaal wilde ze perse Jeff eruit. en nu dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |