BB is coulantquote:Op maandag 20 februari 2023 11:11 schreef BelLegisch het volgende:
MA keek links rechts met zijn ogen
Jorien keek naar voor, dan naar beneden, dan weer naarvoor
Raar freeze goedgekeurd
quote:Op maandag 20 februari 2023 11:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
bb heeft vast al een idee wie mag gaan
😂😂quote:Op maandag 20 februari 2023 11:13 schreef suzi1 het volgende:
hij rent met zn vrouw mee naar buiten mag ik dan toch hopen
quote:Op maandag 20 februari 2023 11:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Pagina 723 regel 5 van het script
Kleinkind (baby/jongetje) ff in z'n armen als hij op de bank ligt..quote:Op maandag 20 februari 2023 11:13 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik weet het ik weet het! De vrouw van Rob komt binnen. Hij vliegt haar gelijk in de armen. Opdracht mislukt, hij heeft toch al geen zin in die fanroom. Iedereen drie coins inleveren. Ze zijn kwaad op Rob en stemmen hem eruit. Alles is voorbedacht!😂
1 april grapje hequote:Op maandag 20 februari 2023 11:14 schreef ben34567 het volgende:
https://showbizznetwork.n(...)finale-op-deze-datum
Er zal dus een week dubbele exit zijn of tel ik verkeerd ?
Moet wel ambetant zijn voor Alibido als die toevallig naar de erogene zone's zit te kijken...quote:Op maandag 20 februari 2023 11:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners jullie kennen inmiddels mijn freeze
Als ik freeze zeg dan blijven jullie stokstijf staan.
Als het lukt dan is er een toegangsbewijs voor de fan room voor de persoon waar deze freeze voor is
Lukt het niet dan geen ticket en allemaal 3 coins inleveren
Als dat zo is dan zal er op een moment 2 eruit moeten.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:14 schreef ben34567 het volgende:
Komt goed uit voor productie met Rob die ook weg wilquote:Op maandag 20 februari 2023 11:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er zal op een moment 2 eruit moeten.
Ja, en dan valt hij op die zere knie en moet hij thuis weer 6 weken op de bank liggen.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:13 schreef suzi1 het volgende:
hij rent met zn vrouw mee naar buiten mag ik dan toch hopen
quote:Op maandag 20 februari 2023 11:16 schreef Monique___ het volgende:
jolien: ik had gedacht, jackson was niet heel enthousiast
jackson kijkt ook de streams en ziet hoe zijn vrouwtje konkelt
Een trap onder zijn reet kan hij krijgenquote:Op maandag 20 februari 2023 11:18 schreef Monique___ het volgende:
rob kan een hart onder de riem gebruiken zegt hij net
Interessante woordspeling?quote:Op maandag 20 februari 2023 10:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Met die tandenstoker in d'r giegel denkt ze stoer te zijn "One Off The Guys"
de voorreet het liefstquote:Op maandag 20 februari 2023 11:18 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Een trap onder zijn reet kan hij krijgen
ochtend na de live was hij aan het mopperen erover en herkende hij er niks vanquote:Op maandag 20 februari 2023 11:20 schreef ben34567 het volgende:
Wil Rob nu weg door zijn fysieke kwalen of door die opmerking van Tatyana ?
mij wilt wel drama op de streams zienquote:Op maandag 20 februari 2023 11:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als ze drama willen wel; als ze dat liever vermijden niet
Beidequote:Op maandag 20 februari 2023 11:20 schreef ben34567 het volgende:
het is net een bouquetreeks boekje of hoe dat heet.. char mag gaan.. maar uiteindelijk na veel boze gesprekjes komt het dan weer goed daarquote:Op maandag 20 februari 2023 11:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]En dan even de kaartjes erbij dat Jolien Charlotte achterbaks noemt
Als Lindsey deze week eruit ligt en Charlotte ziet dat ze Jolien niet kan vertrouwen gaat ze het nog heel moeilijk krijgen. Misschien dat febo dat liever vermijdt.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mij wilt wel drama op de streams zien
Hij vernam gisteren in de DB dat de prijs van de koffie iedere dag met 1 coin de hoogte in wordt gejaagd.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:20 schreef ben34567 het volgende:
Ga jij voor de speculatie cup?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:24 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als Lindsey deze week eruit ligt en Charlotte ziet dat ze Jolien niet kan vertrouwen gaat ze het nog heel moeilijk krijgen
😂😂😂quote:Op maandag 20 februari 2023 11:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik mag het hopen, sl mag wel beloond worden voor ons
ja dat denk ik ook. Ik weet niet of ze dan nog lang gaat blijven. die stapt er wel zelf uit, dagvergoeding of niet. heeft ze al eerder aangegeven ook.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:24 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als Lindsey deze week eruit ligt en Charlotte ziet dat ze Jolien niet kan vertrouwen gaat ze het nog heel moeilijk krijgen. Misschien dat febo dat liever vermijdt.
denk dat dit alleen de freeze is..quote:Op maandag 20 februari 2023 11:25 schreef suzi1 het volgende:
zou dit een lange sl zijn, dat ik snel naar de winkel kan?
waarom nou weer eerder stoppen pfffquote:
Proficiat Charlotte met je finale plaats....quote:Op maandag 20 februari 2023 11:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Het plamuur uur van Charlotte is bezig
ik val in herhaling; Daarom dat Chiara slecht spreekt over Lindsey.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:24 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als Lindsey deze week eruit ligt en Charlotte ziet dat ze Jolien niet kan vertrouwen gaat ze het nog heel moeilijk krijgen. Misschien dat febo dat liever vermijdt.
vind jolien meer een bouwvakker in de badkamerquote:Op maandag 20 februari 2023 11:27 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Proficiat Charlotte met je finale plaats....
Even wat statistieken
38 dagen in de keuken gewerkt
35 dagen bezig geweest met het Amerikaantje na te doen
en de overige dagen plamuurwerken in de badkamer.
quote:Op maandag 20 februari 2023 11:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vind jolien meer een bouwvakker in de badkamer
alle chacha fans dus linds erin houdenquote:Op maandag 20 februari 2023 11:27 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
ik val in herhaling; Daarom dat Chiara slecht spreekt over Lindsey.
quote:Op maandag 20 februari 2023 11:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vind jolien meer een bouwvakker in de badkamer
is gwoon 1 april grapquote:Op maandag 20 februari 2023 11:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geloof ik niets van. Showbizznetwork schrijft wel vaker wat.
Tenzij Charlotte er ook op staatquote:Op maandag 20 februari 2023 11:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
alle chacha fans dus linds erin houden![]()
Charlotte is ook mooi zonder make-up.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:27 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Proficiat Charlotte met je finale plaats....
Even wat statistieken
38 dagen in de keuken gewerkt
35 dagen bezig geweest met het Amerikaantje na te doen
en de overige dagen plamuurwerken in de badkamer.
mm dat weet ik niet maar 1 april lijkt me erg raarquote:Op maandag 20 februari 2023 11:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, het duurt echt 100 dagen.
Hahaha ik heb precies hetzelfde met die stiltes😡quote:Op maandag 20 februari 2023 11:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mm dat weet ik niet maar 1 april lijkt me erg raar
iedere keer die stiltes tussen de fragmenten; ik die dan hoopt dat er beeld is en ik die teleurgesteld is als er weer een nieuw fragment komt
Ik vind haar niet mooi. Haar gezicht ziet er niet 'echt' uit door de vele ingrepen. Ze kan amper gezichtsuitdrukkingen op haar gelaat laten zien omdat het vol plastic zit. Het jammere is dat ze verslaafd raken en steeds verder en verder gaan.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:30 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Charlotte is ook mooi zonder make-up.
Amerikaantje nadoen? Zij heeft er gewoond, alle mensen die in Amerika wonen, nemen die taal vlug over. Zij doet het nog zeer goed met haar Nederlands, dan kan van iedereen die 5 jaar Amerika gedaan hebben niet gezegd worden.
Dat wordt nog interessant danquote:Op maandag 20 februari 2023 11:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
'we zijn zo terug' daar was het te zien
van de vrouwen vind ik haar wel het mooist. lipje gaat wel weer omlaag als de filler is uitgewerkt.. paar maandjes nogquote:Op maandag 20 februari 2023 11:32 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vind haar niet mooi. Haar gezicht ziet er niet 'echt' uit door de vele ingrepen. Ze kan amper gezichtsuitdrukkingen op haar gelaat laten zien.
quote:Op maandag 20 februari 2023 11:34 schreef suzi1 het volgende:
alles weg uit de muur van wat ik wilde hebben. stond ik daar met mn coins. welke kut heeft mn brodjes gepikt
Ik denk dat de meeste hetero mannen Chiara verkiezen boven Charlotte. Vrouwen zullen dan eerder Charlotte verkiezen boven Chiara.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
van de vrouwen vind ik haar wel het mooist. lipje gaat wel weer omlaag als de filler is uitgewerkt.. paar maandjes nog
jolien laat al om de 3 maanden haar lijntjes bij de ogen botoxen maar zou de wallen kunnen laten wegtrekken en wat andere fronsjes weg werken.
chiara wil haar neusje laten bijwerken.
allemaal wel iets, chiara kijkt te boos om mooi te zijn. en te hoekig gezicht, slaat door naar het mannelijke.
maar ja.. wat maakt het uit he
Vind haar zeer mooi oppervlakkig gezien, Ja, die ingrepen nemen haar karakter weg, ik kijk naar haar ogen. Is goed karakterquote:Op maandag 20 februari 2023 11:32 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vind haar niet mooi. Haar gezicht ziet er niet 'echt' uit door de vele ingrepen. Ze kan amper gezichtsuitdrukkingen op haar gelaat laten zien omdat het vol plastic zit. Het jammere is dat ze verslaafd raken en steeds verder en verder gaan.
je weet dat ik een grapje maakte he @BelLegisch , op het sl filmje stond ze erquote:
Het is ondertussen duidelijk dat je een echte fan bent van Charlotte en op zich is daar niets mis mee natuurlijk. Ieder kiest zo zijn favorietjes waar hij/zij zich goed bij voelt. Vind ze trouwens ook beter zonder make-up dan met om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:30 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Amerikaantje nadoen? Zij heeft er gewoond, alle mensen die in Amerika wonen, nemen die taal vlug over. Zij doet het nog zeer goed met haar Nederlands, dan kan van iedereen die 5 jaar Amerika gedaan hebben niet gezegd worden.
Er zouden er 5 overblijven als er elke week 1 zou vertrekken op die datum. Dus waarschijnlijk wel een dubbele exitquote:Op maandag 20 februari 2023 11:14 schreef ben34567 het volgende:
Blijkbaar. En zijn ze ook blindquote:Op maandag 20 februari 2023 11:36 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste hetero mannen Chiara verkiezen boven Charlotte. Vrouwen zullen dan eerder Charlotte verkiezen boven Chiara.
Haar laatste adres was een jaar een Russisch gezin in Frankrijk?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:30 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Is idd overduidelijk.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:37 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Het is ondertussen duidelijk dat je een echte fan bent van Charlotte en op zich is daar niets mis mee natuurlijk. Ieder kiest zo zijn favorietjes waar hij/zij zich goed bij voelt. Vind ze trouwens ook beter zonder make-up dan met om eerlijk te zijn.
Zij is de eerste die normaal gezien meer zal weten over dat land... maar soms heeft ze het ook verkeerd; en gaf ze foutieve info... geen erg natuurlijk. We kunnen nu eenmaal niet alles weten.
Respect voor jouw meningen overigensmaar moet je er soms over waken het niet altijd door een roze bril te bekijken.
de bedrogen ex wellichtquote:Op maandag 20 februari 2023 11:39 schreef suzi1 het volgende:
mimi wist gwn niet wat hij moest doen
een ex?
Dat is uw mening. Ik vind Chiara op een naturelle manier veel knapper en sexier dan Charlotte. Ook haar karakter vind ik interessanter ook al komt ze soms kil uit de hoek.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:38 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Blijkbaar. En zijn ze ook blind
Geweldig!quote:Op maandag 20 februari 2023 11:40 schreef ledn81 het volgende:
Oma van Mies is binnen geweest en heeft pasta en pastasaus gebracht![]()
apart bakje met halal pastasaus voor Ali
[ afbeelding ]
Gelukkig maar dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben.. zou ik het heel druk krijgen😂quote:Op maandag 20 februari 2023 11:42 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat is uw mening. Ik vind Chiara op een naturelle manier veel knapper en sexier dan Charlotte. Ook haar karakter vind ik interessanter ook al komt ze soms kil uit de hoek.
ik ben van niemand fan.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:37 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Het is ondertussen duidelijk dat je een echte fan bent van Charlotte en op zich is daar niets mis mee natuurlijk. Ieder kiest zo zijn favorietjes waar hij/zij zich goed bij voelt. Vind ze trouwens ook beter zonder make-up dan met om eerlijk te zijn.
Zij is de eerste die normaal gezien meer zal weten over dat land... maar soms heeft ze het ook verkeerd; en gaf ze foutieve info... geen erg natuurlijk. We kunnen nu eenmaal niet alles weten.
Respect voor jouw meningen overigensmaar moet je er soms over waken het niet altijd door een roze bril te bekijken.
Ps ik ben ook fan van Jason en Lindseyquote:Op maandag 20 februari 2023 11:37 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Was ook niet op jou Monique; maar speelt ook geen rol. Zoals ik al zei; ieder heeft zo zijn minder leuk en wel leuke dingen die hij/zij ziet bij een bewonerquote:Op maandag 20 februari 2023 11:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik ben van niemand fan.
als ik hier pro charl post is dat voor de lolzit dit jaar bijna niemand in die ik echt leuk vind op een enkeling na.
eindelijk iemand daar van zijn leeftijdquote:Op maandag 20 februari 2023 11:43 schreef suzi1 het volgende:
oma heeft ook aangemoedigd
bart vond schoon madam
Ah, heb ik gemist, ja dat komt dan wel binnen kan ik me voorstellenquote:Op maandag 20 februari 2023 11:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ze vertelde net dat haar oma vorig jaar is overleden en die leek wat op de oma van Mies
staat er apart je laatste zin bulletquote:Op maandag 20 februari 2023 11:43 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben.. zou ik het heel druk krijgen😂
Fake traantjes, overleden oma gebruiken voor het spelquote:Op maandag 20 februari 2023 11:45 schreef suzi1 het volgende:
chi huilt omdat dr oma vorig jaar is overleden
was lookalijk van mich' oma
🤞quote:Op maandag 20 februari 2023 11:45 schreef freaky40 het volgende:
Laatste dagen? Gaat hij nu zelf weg?
Omg 🤣🤣quote:Op maandag 20 februari 2023 11:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Fake traantjes, overleden oma gebruiken voor het spel
Ik wil niet dat hij genomineerd wordt en zich laat weg stemmen. Zo werkt dat niet natuurlijk.quote:
ja ze heeft dr sneekers meegenomen waarin dr poten het meest stinkenquote:Op maandag 20 februari 2023 11:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
bewegende voetjes door haar zweetkakken
dus datquote:Op maandag 20 februari 2023 11:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hey, voor de duidelijkheid, dat is waar ze chiara van beschuldigde toen ze verdriet om haar vader hadquote:
💯💢 eens!quote:Op maandag 20 februari 2023 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat hij genomineerd wordt en zich laat weg stemmen. Zo werkt dat niet natuurlijk.
ze praat er gelukkig bijna nooit overquote:Op maandag 20 februari 2023 11:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ze heeft dr sneekers meegenomen waarin dr poten het meest stinken
goed doordacht weer
dat dusquote:Op maandag 20 februari 2023 11:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
ben jij jonger ? even zomaar hahaquote:Op maandag 20 februari 2023 11:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
eindelijk iemand daar van zijn leeftijd
lolquote:Op maandag 20 februari 2023 11:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
bewegende voetjes door haar zweetkakken
Je zou voor minder bewegen als je plots je overleden grootmoeder ziet binnen wandelen.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:45 schreef suzi1 het volgende:
chi huilt omdat dr oma vorig jaar is overleden
was lookalijk van mich' oma
Hypocriet.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
Chiara gaat huilen/rouwen om haar oma ?
Je mag van haar toch niet rouwen…..mag Charlotte ook niet.
ja en vorig jaar, charlotte der pa is paar maanden terug overleden en daar heeft ze ook grote mond over als charlotte het moeilijk heeftquote:Op maandag 20 februari 2023 11:48 schreef marky het volgende:
[..]
Haar oma is vorig jaar overleden ze kreeg flasbacks naar haar italiaanse oma.
ja charlotte ook als ze huilt om der paquote:Op maandag 20 februari 2023 11:49 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Dat geloof ik echt niet hoor. Hoe ze ook mag doen, volgens mij is ze verdrietig
Ze snapt niet dat ze in BB het rouwproces gaat doen.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en vorig jaar, charlotte der pa is paar maanden terug overleden en daar heeft ze ook grote mond over als charlotte het moeilijk heeft
quote:Op maandag 20 februari 2023 11:51 schreef suzi1 het volgende:
ja rob had dat ook. zo een karretje
rollator noemen we dat
Had hij beter een rollator aan kunnen schaffenquote:Op maandag 20 februari 2023 11:51 schreef Monique___ het volgende:
oh wacht verhaal van rob die had ook zo'n karretje als steun en om zn zooi op te zetten na de knieopratie.. zal dus voor rob daar staan dat karretje
Er zit naar mijn idee nog wel een verschil tussen overvallen worden door verdriet en je verdriet inzetten door op dag 1 te roepen ik heb het moeilijk en direct in tranen uit te barsten en te pas en te onpas je vader er bij te halen.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Euh, daar heb ik toch niets over gezegd?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
ja charlotte ook als ze huilt om der pa
quote:Op maandag 20 februari 2023 11:54 schreef Ptr67 het volgende:
snik snik
Mijn achter-achter-achter-achter-grootmoeder is ook op deze dag in 1742 overleden
Heb een introvert momentje nu
Verdriet kun je levendig houden.. iedere dag kaarsje branden ea.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:48 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hey, voor de duidelijkheid, dat is waar ze chiara van beschuldigde toen ze verdriet om haar vader had
ik vind niet op stream omdat dezequote:Op maandag 20 februari 2023 11:54 schreef rinardo het volgende:
Chiara haar oma, vorig jaar overleden , ook Italiaans, ze leek op de oma van MA
[ link | afbeelding ]
Ze was er zelf ook door overvallen. Ze heeft er door het jaar heen niet veel last van gehad en was verbaast dat het haar nu zo overviel.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er zit naar mijn idee nog wel een verschil tussen overvallen worden door verdriet en je verdriet inzetten door op dag 1 te roepen ik heb het moeilijk en direct in tranen uit te barsten en te pas en te onpas je vader er bij te halen.
ze spreekt vloeiend belgischquote:Op maandag 20 februari 2023 11:55 schreef Jockari het volgende:
MiMi vertelt dat grootmoeder 40 jaar in belgië woont en geen nederlands spreekt. Enkel merci ! Tja... nederlands...
🤣🤣quote:Op maandag 20 februari 2023 11:51 schreef Monique___ het volgende:
oh wacht verhaal van rob die had ook zo'n karretje als steun en om zn zooi op te zetten na de knieopratie.. zal dus voor rob daar staan dat karretje
Laat maar een traantjequote:Op maandag 20 februari 2023 11:54 schreef Ptr67 het volgende:
snik snik
Mijn achter-achter-achter-achter-grootmoeder is ook op deze dag in 1742 overleden
Heb een introvert momentje nu
Ik mag chiara niet, maar in deze woorden kan ik me wel vinden.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er zit naar mijn idee nog wel een verschil tussen overvallen worden door verdriet en je verdriet inzetten door op dag 1 te roepen ik heb het moeilijk en direct in tranen uit te barsten en te pas en te onpas je vader er bij te halen.
Ze gaat dat rouwproces ook niet in bb doen. Het valt toevallig samen. Je kan én door gaan met het leven én verdrietig zijn weet ik uit ervaringquote:Op maandag 20 februari 2023 11:53 schreef marky het volgende:
[..]
Ze snapt niet dat ze in BB het rouwproces gaat doen.
ja kloptquote:Op maandag 20 februari 2023 11:56 schreef TheLuckyman het volgende:
Triest dat er grappig wordt gedaan over verdiet van een verlies. Ook op Charlotte overigens. Iedereen doet het op zijn manier, en verdriet om het verlies van een geliefde kan zomaar ineens omhoog komen..
Me2quote:Op maandag 20 februari 2023 11:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik mag chiara niet, maar in deze woorden kan ik me wel vinden.
echt triestquote:Op maandag 20 februari 2023 11:56 schreef TheLuckyman het volgende:
Triest dat er grappig wordt gedaan over verdiet van een verlies. Ook op Charlotte overigens. Iedereen doet het op zijn manier, en verdriet om het verlies van een geliefde kan zomaar ineens omhoog komen..
Overschot van gelijk... alleen doe ik dit in een privé-sfeer, en zoek ik geen camera op. Ik zeg niet dat Chiara dit wel deed natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2023 11:56 schreef TheLuckyman het volgende:
Bij het overlijden van een ouder werkt dat niet zo. Het is niet voor niets dat ze extra lijntje met thuis heeft gekregen van BB.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:56 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ze gaat dat rouwproces ook niet in bb doen. Het valt toevallig samen. Je kan én door gaan met het leven én verdrietig zijn weet ik uit ervaring
Dit dus. Mijn vader is bijna een jaar geleden totaal onverwachts overleden. De meeste dagen gaat het oké (voornamelijk vanwege mijn kleine). Je propt het weg. En dan om de kleinste dingen knalt het er ineens in. Nooit oordelen over rouw.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:56 schreef TheLuckyman het volgende:
Het is niet heel raar dat ze daar verdriet over heeft, buiten dat huis hebben ze veel meer afleiding dus ik kan me goed voorstellen dat het daar ineens binnen komt. En dan wordt er gezegd dat ze het rouwproces buiten het huis moet doen blablabla, moet ze dan 10 jaar binnen gaan zitten?, het verlies van je vader zal altijd bij je blijven dus het is nogal raar om te verwachten dat mensen daar geen verdriet om hebben ongeacht hoe lang geleden het gebeurd is.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Charlotte doet het op háár manier. Er is geen standaard format voor rouw na verlies van een ouder dat op iedereen toepasbaar is.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:59 schreef marky het volgende:
[..]
Bij het overlijden van een ouder werkt dat niet zo. Het is niet voor niets dat ze extra lijntje met thuis heeft gekregen van BB.
chiara welquote:Op maandag 20 februari 2023 11:54 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Euh, daar heb ik toch niets over gezegd?
was dat bezoek op een andere stream of tijdens SL ?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:00 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Charlotte doet het op háár manier. Er is geen standaard format voor rouw na verlies van een ouder dat op iedereen toepasbaar is.
Kan wel zijn, wel verdacht dat ze wat ze nu doet Charlotte verweet te doenquote:Op maandag 20 februari 2023 11:58 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Overschot van gelijk... alleen doe ik dit in een privé-sfeer, en zoek ik geen camera op. Ik zeg niet dat Chiara dit wel deed natuurlijk
Chiara heeft nooit gezegd dat Charlotte niet mag rouwen. Chiara heeft gezegd dat ze vermoedt dat Charlotte "gebruik" maakt van haar verdriet. Dat is wel een groot verschil en ik deel die mening van Chiara.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
Chiara gaat huilen/rouwen om haar oma ?
Je mag van haar toch niet rouwen…..mag Charlotte ook niet.
Ah oke. Maar ze is ook een mens uiteindelijk. Gelukkig huilt ze, het toont haar gevoelens. Ik denk dat Chiara zich over een paar jaar ook afvraagt waarom ze sommige dingen gezegd heeft. Dat gebeurt met het ouder worden.quote:
Sorry maar niet met tig camera's op je neusquote:Op maandag 20 februari 2023 12:00 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Charlotte doet het op háár manier. Er is geen standaard format voor rouw na verlies van een ouder dat op iedereen toepasbaar is.
Was tijdens een sl natuurlijk 🤦🏼quote:Op maandag 20 februari 2023 12:02 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
was dat bezoek op een andere stream of tijdens SL ?
Sorry niet gezien, bezig met afwas
Ok. Duidelijk.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:03 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry maar niet met tig camera's op je neus
En dat vind je niet erg? En ook de manier waarop Chiara deed vind je niet erg? Dit kan er bij niet in. Trouwens “vermoeden” dit woord heeft Chiara niet gebruikt.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:02 schreef Charlotte-007 het volgende:
C
[..]
Chiara heeft nooit gezegd dat Charlotte niet mag rouwen. Chiara heeft gezegd dat ze vermoedt dat Charlotte "gebruik" maakt van haar verdriet. Dat is wel een groot verschil en ik deel die mening van Chiara.
Zoals ene Salar ook al verschillende keren zeiquote:Op maandag 20 februari 2023 12:03 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry maar niet met tig camera's op je neus
jaquote:Op maandag 20 februari 2023 12:02 schreef Charlotte-007 het volgende:
C
[..]
Chiara heeft nooit gezegd dat Charlotte niet mag rouwen. Chiara heeft gezegd dat ze vermoedt dat Charlotte "gebruik" maakt van haar verdriet. Dat is wel een groot verschil en ik deel die mening van Chiara.
Ik deel die mening niet, al is het voordeel van twijfel.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:02 schreef Charlotte-007 het volgende:
C
[..]
Salar zou beter zwijgenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:04 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Zoals ene Salar ook al verschillende keren zei
Char weet héél goed waar de camera's staan... maar persoonlijk dat ik dat ze het allemaal wel goed weten buiten Ali gerekend.
En op welke manier deed Chiara dat dan volgens jou? Ik deel haar mening dat Charlotte haar verdriet gebruikt in het spel.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:04 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
En dat vind je niet erg? En ook de manier waarop Chiara deed vind je niet erg? Dit kan er bij niet in. Trouwens “vermoeden” dit woord heeft Chiara niet gebruikt.
denk dat je charlotte bedoelde?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:59 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Het is niet heel raar dat ze daar verdriet over heeft, buiten dat huis hebben ze veel meer afleiding dus ik kan me goed voorstellen dat het daar ineens binnen komt. En dan wordt er gezegd dat ze het rouwproces buiten het huis moet doen blablabla, moet ze dan 10 jaar binnen gaan zitten?, het verlies van je vader zal altijd bij je blijven dus het is nogal raar om te verwachten dat mensen daar geen verdriet om hebben ongeacht hoe lang geleden het gebeurd is.
Hopelijk begrijpt chiara het nu beter, ik vond het kansloos hoe ze reageerde op het verdriet van chiara, gewoon vals, wat heeft chiara eraan om dat soort opmerkingen te maken?
precies is toch voor iedereen anders..quote:Op maandag 20 februari 2023 12:00 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
De 2 filmpjes over hoe Jolien en Chiara over Charlotte vuil spreken staan hier spijtig genoeg nietquote:Op maandag 20 februari 2023 12:05 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik deel die mening niet, al is het voordeel van twijfel.
ik weet alleen wat hier gezegd is, had charlotte wat gezegd dan erover?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:59 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Het is niet heel raar dat ze daar verdriet over heeft, buiten dat huis hebben ze veel meer afleiding dus ik kan me goed voorstellen dat het daar ineens binnen komt. En dan wordt er gezegd dat ze het rouwproces buiten het huis moet doen blablabla, moet ze dan 10 jaar binnen gaan zitten?, het verlies van je vader zal altijd bij je blijven dus het is nogal raar om te verwachten dat mensen daar geen verdriet om hebben ongeacht hoe lang geleden het gebeurd is.
Hopelijk begrijpt chiara het nu beter, ik vond het kansloos hoe ze reageerde op het verdriet van chiara, gewoon vals, wat heeft chiara eraan om dat soort opmerkingen te maken?
uhm ze heeft gezegd met jolien dat je niet in dat fokking huis moet gaan zitten als je nog in rouw bent en meers van dit zulks uitsprakenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:02 schreef Charlotte-007 het volgende:
C
[..]
Charlotte zegt dat ze het begrijptquote:Op maandag 20 februari 2023 12:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik weet alleen wat hier gezegd is, had charlotte wat gezegd dan erover?
Is dat nou zo erg dat Chiara dat vindt?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
uhm ze heeft gezegd met jolien dat je niet in dat fokking huis moet gaan zitten als je nog in rouw bent en meers van dit zulks uitspraken
ik zeg karma
En nog veel meer walgelijke dingenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
uhm ze heeft gezegd met jolien dat je niet in dat fokking huis moet gaan zitten als je nog in rouw bent en meers van dit zulks uitspraken
ik zeg karma
staan die niet bij de filmpjes op fok?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:08 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
De 2 filmpjes over hoe Jolien en Chiara over Charlotte vuil spreken staan hier spijtig genoeg niet
Nee charlotte heeft er niets over gezegdquote:Op maandag 20 februari 2023 12:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik weet alleen wat hier gezegd is, had charlotte wat gezegd dan erover?
Ze niet gezien hierquote:Op maandag 20 februari 2023 12:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
staan die niet bij de filmpjes op fok?
preciesquote:Op maandag 20 februari 2023 12:10 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
En nog veel meer walgelijke dingen
ik heb zo'n twitter filmpje hier in de cos gezetquote:
Ali aub... BB is een spel... wordt het niet stillaan tijd dat je dit door hebt ? Misschien moet je af en toe eens zelf gaan kijken. Misschien moet je ook eens luisteren naar "ieder voor zich" ?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:12 schreef rinardo het volgende:
MA heeft een fanroomticket uit de wall gekocht met coins, Ali zegt hoe wist je dat heb je niets gezegd hahah tuurlijk zeg je dat niet
Je kan ze ook hier neer zetten is makkelijker terug zoeken dan in een COSquote:Op maandag 20 februari 2023 12:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb zo'n twitter filmpje hier in de cos gezet
maar ja.. dat is geen doen om dat terug te zoeken
ook als het twitter filmpjes zijn?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:13 schreef Dotteke het volgende:
BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023
is niet echt negatief toch danquote:Op maandag 20 februari 2023 12:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Charlotte zegt dat ze het begrijpt
Ze schijnt ok echt ten gronde te zijn gegaan
O nee geen twitter filmpjes sorryquote:Op maandag 20 februari 2023 12:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ook als het twitter filmpjes zijn?
doe ik welquote:Op maandag 20 februari 2023 12:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ook als het twitter filmpjes zijn?
daarom stonden ze dus hierquote:Op maandag 20 februari 2023 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee geen twitter filmpjes sorry
oh ik heb dat gister of eergister gedaanquote:Op maandag 20 februari 2023 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee geen twitter filmpjes sorry
zie dat een mod daar ook twitterfilmpje in zetquote:Op maandag 20 februari 2023 12:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh ik heb dat gister of eergister gedaan
We zijn net mensenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:13 schreef Monique___ het volgende:
wat een traantje niet al te weeg kan brengen in cos he
Ik had er ook eentje gezet, ze zijn bij mijn weten allemaal verwijderdquote:Op maandag 20 februari 2023 12:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb zo'n twitter filmpje hier in de cos gezet
maar ja.. dat is geen doen om dat terug te zoeken
hier of op tweetquote:Op maandag 20 februari 2023 12:20 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Ik had er ook eentje gezet, ze zijn bij mijn weten allemaal verwijderd
aangezien ik ze hier wel eens neerzet , zou ik wel willen weten of het nu verwijderd wordt of nietquote:Op maandag 20 februari 2023 12:19 schreef Ptr67 het volgende:
Speelt toch geen rol over die filmpjes... we weten dat allemaal wat vuils die 2 hebben gezegd over de andere 2... we weten ook dat iedereen daar heel slecht spreekt over iedereen. Zelfs ook een Linds die volgens mij nog het meest negatiefs doet in haar hood-style, al kan ik haar af en toe wel pruimen.
Denk dat we allen het min of meer eens zijn dat Jason dit het minst van iedereen doet.
Enfin, genoeg daarover en back to topic.
Hopelijk is het morgen een andere definitie van bankkartonhangen
kan er nu mee lachen maar soms tjongejonge dan vind ik er wat vanquote:Op maandag 20 februari 2023 12:21 schreef Dragonbullet het volgende:
Stream wissel: sjongejongejonge 😂😂😂
Misschien wordt je nog genomineerd ook.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:22 schreef ledn81 het volgende:
Ik eet vanavond ook pasta![]()
Komt nu wel heel dichtbij allemaal
heb je oma van mimi daar?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:22 schreef ledn81 het volgende:
Dan verliest hij zijn verworven daggeld, en dat wil hij ook niet...quote:Op maandag 20 februari 2023 12:23 schreef renevanlaaren het volgende:
ik zie dat rob naar huis wil. hier gaan de mensen er toch niet op in.als hij wil gaan vertrekt hij zelf maar
Precies!quote:Op maandag 20 februari 2023 11:55 schreef Kayro het volgende:
[..]
Verdriet kun je levendig houden.. iedere dag kaarsje branden ea.
Eerste weken meerdere keren verdriet, veel gelul en sympathie kweken!
Voor chiara it is dit ff een eenmalig iets en ze krijgt een kleine tik en dan deze reacties...
Bizar!
dan zit hij nog liever daar , luistert naar english talk, vreet paardenvoer, drinkt ie geen koffie want ja inflatie in de wall he, ali die daar rondlooptquote:Op maandag 20 februari 2023 12:24 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Dan verliest hij zijn verworven daggeld, en dat wil hij ook niet...
dat begreep ik ,maar hier werken we toch niet aan mee.wil je naar huis vertrek je zelf maarquote:Op maandag 20 februari 2023 12:24 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Plekken zat op dit prachtige FOK waar je kunt typen wat je wilt. maar dit is nu eenmaal de COS, dus over de streams.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:21 schreef Monique___ het volgende:
kvind het raar dat we hier niks anders mogen tikken
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:25 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dat begreep ik ,maar hier werken we toch niet aan mee.wil je naar huis vertrek je zelf maar
Ik denk dat het ook heel erg aan ligt naast wie hij genomineerd gaat worden. Ik ga gewoon eerlijk stemmen op degene van wie ik wil dat hij of zij weggaat. Naast Jason, Charlotte, Ali, Bart en MA zou ik Rob dan wegstemmen. Naast Ias, Chiara en Jolien mag hij van mij nog wel blijven. Al moet ik zeggen: hij is wel een Debby downer hoor, grumpy cat😡quote:Op maandag 20 februari 2023 12:23 schreef renevanlaaren het volgende:
ik zie dat rob naar huis wil. hier gaan de mensen er toch niet op in.als hij wil gaan vertrekt hij zelf maar
eugh Cha komt oorspronkelijk uit West-Vlaanderen dacht ik ?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:25 schreef b_engeltje het volgende:
Fanweek iedere dag een freeze en iedere dag iemand die eten komt brengen...
Ali -turks
Rob- hollandse stampot
Charlotte komt uit franstalig belgie..dus classic frans eten
Lindsey is een halfbloedje..maar halfbloedje van wat?
Jason/ias lekker mac daggie
Wij ook 🍝quote:Op maandag 20 februari 2023 12:22 schreef ledn81 het volgende:
😂😂😂quote:Op maandag 20 februari 2023 12:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dan zit hij nog liever daar , luistert naar english talk, vreet paardenvoer, drinkt ie geen koffie want ja inflatie in de wall he, ali die daar rondloopt
Dat kan niet... daggeld word maandelijk of weekelijks uitgekeerd voor vaste lasten.. gas water licht huur/hypotheek... dat kunnen ze niet ineens terug nemen...quote:Op maandag 20 februari 2023 12:24 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Niet gewonnen wel pastaquote:Op maandag 20 februari 2023 12:27 schreef Angelique61 het volgende:
Haai hebben ze de freeze gewonnen, dus ze eten pasta vandaag?
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:27 schreef renevanlaaren het volgende:
wanneer gaan de meubels eruit. is dat al bekend
Geïrriteerd en staat op...quote:Op maandag 20 februari 2023 12:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Het interesseert Rob geen ene lazer of hij niet tactisch gevonden wordt
niet gewonnen wel het eten mogen houdenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:27 schreef Angelique61 het volgende:
Haai hebben ze de freeze gewonnen, dus ze eten pasta vandaag?
neequote:Op maandag 20 februari 2023 12:27 schreef renevanlaaren het volgende:
wanneer gaan de meubels eruit. is dat al bekend
Dat kan niet... daggeld word maandelijk of weekelijks uitgekeerd voor vaste lasten.. gas water licht huur/hypotheek... dat kunnen ze niet ineens terug nemen...quote:Op maandag 20 februari 2023 12:24 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Nou dan bij deze dat is niet als scheldwoord bedoeld!!!quote:
Gaat wellicht nog wat wandelen/trainen voor de Leidense 10 miles (als die uberhaupt bestaat)...quote:Op maandag 20 februari 2023 12:28 schreef Kayro het volgende:
[..]
Geïrriteerd en staat op...
IS IE NAAR DE DEUR???🙏
Of ging hij plassen.
is weer zo'n momentje dat je hartje even sneller gaat he... om weer teleurgesteld te raken erna , hij is er nogquote:Op maandag 20 februari 2023 12:28 schreef Kayro het volgende:
[..]
Geïrriteerd en staat op...
IS IE NAAR DE DEUR???🙏
Of ging hij plassen.
🤣quote:Op maandag 20 februari 2023 12:30 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Gaat wellicht nog wat wandelen/trainen voor de Leidense 10 miles (als die uberhaupt bestaat)...
Tja Salar, het is ne goeie dat het zegt. Die keek constant naar de camera's.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:04 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Zoals ene Salar ook al verschillende keren zei
Char weet héél goed waar de camera's staan... maar persoonlijk dat ik dat ze het allemaal wel goed weten buiten Ali gerekend.
De singelloop is 21 april weer. Met de COS een uitje om hem aan te moedigenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:30 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Gaat wellicht nog wat wandelen/trainen voor de Leidense 10 miles (als die uberhaupt bestaat)...
Inderdaad... net zoals King Nick in het eerste seizoenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:31 schreef jooba het volgende:
[..]
Tja Salar, het is ne goeie dat het zegt. Die keek constant naar de camera's.
Leuk toch voor die knul!quote:Op maandag 20 februari 2023 12:17 schreef Fikkert2 het volgende:
Dus, MA weer contact met familie, wat is het volgende, familiefeest voor MA in gameroom?
Ik ook! Ze hebben er echt werk van gemaakt. Mocht ook wel hequote:Op maandag 20 februari 2023 12:33 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik weet niet of het zo is, maar ik vind de spellen zeker wel leuk dit jaar![]()
zeker vind het alleen irritant dat die meubels nog niet vervangen zijn ze hangen weer op de stoelenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:35 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik ook! Ze hebben er echt werk van gemaakt. Mocht ook wel he
Mimi moet al zijn exen groeten.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:17 schreef Fikkert2 het volgende:
Dus, MA weer contact met familie, wat is het volgende, familiefeest voor MA in gameroom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |