Het is net Jezus aan het kruisquote:Op maandag 20 februari 2023 07:53 schreef Dotteke het volgende:
Verlos me uit mijn lijden had Rob gezegd
Wat een heel gekke theorie is zoals Jason gisteren al concludeerde.quote:Op maandag 20 februari 2023 07:54 schreef Hunter het volgende:
Ze denken dat ze zelf geen PON krijgen, maar de fans
Kan die ouwe wel ff onder de koude douche stappenquote:Op maandag 20 februari 2023 07:50 schreef Hunter het volgende:
Rob wanhopig op zoek naar iets om wakker mee te worden
Ja maar ik heb zo idee ddat de thuisstenmers hem niet laten gaan. Of ze moeten Jason er tegen over zetten.quote:Op maandag 20 februari 2023 07:56 schreef Hunter het volgende:
Als Rob er uit gestemd wordt zaterdag, geeft hij de anderen allemaal een week extra
Zou dat kinderachtig vinden van de kijkers. We vinden hem allemaal een zeur en er dan in laten zitten slaat in mijn ogen nergens opquote:Op maandag 20 februari 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar ik heb zo idee ddat de thuisstenmers hem niet laten gaan. Of ze moeten Jason er tegen over zetten.
goedemorgen cos,quote:Op maandag 20 februari 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar ik heb zo idee ddat de thuisstenmers hem niet laten gaan. Of ze moeten Jason er tegen over zetten.
Jason voelt de bui al hangen en zegt: ‘Ik wil niet weer de pasmunt zijn hoor, krijg allemaal de knakworsten’ ofzoquote:
ik ben er toe in staat (denk nog wel meer) om hem erin te houden omdat hij niet weg wil gaan nu voor de centjes...quote:Op maandag 20 februari 2023 08:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou dat kinderachtig vinden van de kijkers. We vinden hem allemaal een zeur en er dan in laten zitten slaat in mijn ogen nergens op
Heb hij weer.quote:Op maandag 20 februari 2023 07:46 schreef Hunter het volgende:
Koffie 3 munten
Rob doet het uit principe niet
Ik kan er wel om lachen en ben in geen geval verplicht om hem naar huis te stemmenquote:Op maandag 20 februari 2023 08:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou dat kinderachtig vinden van de kijkers. We vinden hem allemaal een zeur en er dan in laten zitten slaat in mijn ogen nergens op
Ik ga ook op hem stemmen.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik ben er toe in staat (denk nog wel meer) om hem erin te houden omdat hij niet weg wil gaan nu voor de centjes...
ik ga ook niet wel op rob stemmen haha moet nog wakker worden , kga maar koffie makenquote:Op maandag 20 februari 2023 08:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen en ben in geen geval verplicht om hem naar huis te stemmen![]()
Zie bijvoorbeeld Lindsey liever vertrekken dus daar zou ik ook naar stemmen als ik de kans krijg.
Ja mijn idee. Maar soms gaan haters ver en die schijnen op social media zat te zitten. Eerst willen ze hem weg. Maar nu die wegwis gunnen ze het hem nietquote:Op maandag 20 februari 2023 08:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen. Maar als ze het daar veilig gaan spelen zetten ze jason er bij. Die wordt niet weggestuurd denk ik.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
goedemorgen cos,
denk dat zoiets ook wel gaat gebeuren. moet het al gek lopen wil jason naar huis gaan.. maaar stel er komt een jolien of linds tegenover.. dan denk ik dat rob er alsnog in blijft.
Tactisch ook slimmer, Rob haalt de finale sowieso niet. Dus dan kan er beter iemand anders uitgestemd wordenquote:Op maandag 20 februari 2023 08:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen en ben in geen geval verplicht om hem naar huis te stemmen![]()
Zie bijvoorbeeld Lindsey liever vertrekken dus daar zou ik ook naar stemmen als ik de kans krijg.
ik gun het hem om weg te gaan, maar dan wel zelf opstappen. hij laat al 2 weken fitte jonge mensen weggaan terwijl hij al weken niet echt veel kan.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn idee. Maar soms gaan haters ver en die schijnen op social media zat te zitten. Eerst willen ze hem weg. Maar nu die wegwis gunnen ze het hem niet
Zo werkt het in mijn ogen niet. Hij mag vandaag zelf vertrekken maar dat doet hij ook niet. Tsja dan wacht je maar tot het programma je eruit stemt.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn idee. Maar soms gaan haters ver en die schijnen op social media zat te zitten. Eerst willen ze hem weg. Maar nu die wegwis gunnen ze het hem niet
Das toch dom dan speel je iemand eruit die je misschien wel liever hebt om die knakker erin te houden.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik ben er toe in staat (denk nog wel meer) om hem erin te houden omdat hij niet weg wil gaan nu voor de centjes...
Jason wordt 100% niet weggestuurd.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:05 schreef happyme28 het volgende:
Laat ze lekker Bart en Michi ernaast zetten ipv Jason 🤬
ik heb een update geschreven voor krambo vannachtquote:Op maandag 20 februari 2023 08:06 schreef rinardo het volgende:
Net de vorige cos doorgelezen, @:Dotteke die had je ook wel even leeg kunnen vegen, was allemaal geklier wat niet over de streams ging, ik hoef dus smorgens geen nachtstreams cos meer door te lezen, mn zin in sv gaat er zo ook wel beetje af . ik weet dat er veel meer mensen zijn die smorgens de nachtstream doorlezen, dit is niet leuk zo.
Tenzij iedereen op Rob stemt omdat ze denken dat Jason wel genoeg stemmen krijgtquote:Op maandag 20 februari 2023 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jason wordt 100% niet weggestuurd.
Het is nooit goed als ik veeg dan is het niet goed want gezellig. Als ik niet veeg is het ook niet goed. En ik heb best al wat geveegd vanmorgen. Zoals dingen over EJVJLquote:Op maandag 20 februari 2023 08:06 schreef rinardo het volgende:
Net de vorige cos doorgelezen, @:Dotteke die had je ook wel even leeg kunnen vegen, was allemaal geklier wat niet over de streams ging, ik hoef dus smorgens geen nachtstreams cos meer door te lezen, mn zin in sv gaat er zo ook wel beetje af . ik weet dat er veel meer mensen zijn die smorgens de nachtstream doorlezen, dit is niet leuk zo.
quote:Op maandag 20 februari 2023 08:08 schreef Hunter het volgende:
Ik hoor Rob het al zeggen in de uitzending: "ik heb mijn doel bereikt, voor mijn gevoel heb ik gewonnen"
Dus dan gun je hem het niet dan flikker ne nog maar een keer een gezonde jonge deelnemer eruit.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik gun het hem om weg te gaan, maar dan wel zelf opstappen. hij laat al 2 weken fitte jonge mensen weggaan terwijl hij al weken niet echt veel kan.
houdt dan de eer aan jezelf
daarbij: opeens de switch omdat hij onverwacht kritiek krijgt in de live.. dan opeens is het de generatiekloof waar hij zooo trots op was met zijn jonge vrouw en goede omgang met jonge mensen
precies dan worden er een aantal boos want idd het was wel gezelligquote:Op maandag 20 februari 2023 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nooit goed als ik veeg dan is het niet goed want gezellig. Als ik niet veeg is het ook niet goed. En ik heb best al wat geveegd vanmorgen. Zoals dingen over EJVJL
nou , ik zou liever zien dat hij gewoon nu opstapt en er een nieuw iemand inkomt..quote:Op maandag 20 februari 2023 08:09 schreef marky het volgende:
[..]
Dus dan gun je hem het niet dan flikker ne nog maar een keer een gezonde jonge deelnemer eruit.
je kan snachts toch met zn 3en naar de slowchat gaan?quote:Op maandag 20 februari 2023 08:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
precies dan worden er een aantal boos want idd het was wel gezelligen in de cs zit niemand.
en om dan steeds voor 1 te moeten stoppen daarmee..
er waren er meer.. zijn er ook gekomen en na tijdje gegaan.. niemand zit in de sc.. of kijkt daar.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
je kan snachts toch met zn 3en naar de slowchat gaan?
Ja maar als dit de manier is dan zal het zo moeten. Dan ga je hem er niet inhouden en iemand eruit spelen die eigenlijk populairder is.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nou , ik zou liever zien dat hij gewoon nu opstapt en er een nieuw iemand inkomt..
OF dat hij 2 weken terug al had gezegd: ik ga eruit.. dan kan diegene erin blijven.
maar nee.. hij zei toen al: ik doe dat niet want ik wil de dagvergoeding..
heeft hij echt al meerdere keren de afgelopen weken benoemd.. lekker verzorgd daar, geert is weg, hoe kom ik aan medicijnen etc het is geen verzorgingstehuis.
Ja prima, maar je moet stemmen op wie je er in wilt houden dus als Jason Of iemand anders die je erin wilt houden ernaast zit, loop je de kans dat die vertrektquote:Op maandag 20 februari 2023 08:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nou , ik zou liever zien dat hij gewoon nu opstapt en er een nieuw iemand inkomt..
OF dat hij 2 weken terug al had gezegd: ik ga eruit.. dan kan diegene erin blijven.
maar nee.. hij zei toen al: ik doe dat niet want ik wil de dagvergoeding..
heeft hij echt al meerdere keren de afgelopen weken benoemd.. lekker verzorgd daar, geert is weg, hoe kom ik aan medicijnen etc het is geen verzorgingstehuis.
ahh oke, als ik de enige ben die er last van heeft dat hier ook over andere dingen dan de streams wordt gesproken, kunnen we net zo goed de SC en de cos samenvoegen, vind het jammer dat er door mij 2 afdelingen zijn, dus ga je gang en doe hier gezellig Slow chatten als er niets op de streams te doen is, wist echt niet dat ik de enige was die dit tegenhieldquote:Op maandag 20 februari 2023 08:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
er waren er meer.. zijn er ook gekomen en na tijdje gegaan.. niemand zit in de sc.. of kijkt daar.
dus tja. zo ver ik weet ben jij hier (openlijk) de enige die er vaker wat van zegt en vraagt om te vegen
tegenoer meerdere mensen die het wel gezellig vinden om en wat over de beelden te zeggen (wat weinig is in de nacht) en wat gezellig te hebben samen
ja als het echt iemand is die ik er graag in zou willen laten, dan gaat daar de stem heen maar dat zijn er niet veel deze editie.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja prima, maar je moet stemmen op wie je er in wilt houden dus als Jason Of iemand anders die je erin wilt houden ernaast zit, loop je de kans dat die vertrekt
ik zeg alleen dat ik het van jou wel eens terug lees hier, dat je er last van hebt maar ik weet niet of er nog andere mensen zijn die het in een dm naar dotteke sturen. Maar ik lees het (openlijk) alleen van jou.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
ahh oke, als ik de enige ben die er last van heeft dat hier ook over andere dingen dan de streams wordt gesproken, kunnen we net zo goed de SC en de cos samenvoegen, vind het jammer dat er door mij 2 afdelingen zijn, dus ga je gang en doe hier gezellig Slow chatten als er niets op de streams te doen is, wist echt niet dat ik de enige was die dit tegenhield![]()
Als hij tegenover de rode kamer staat, is het goed dat hij naar huis gaat.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Chiara en Jolien willen Lindsey eruit, omdat Charlotte veel steun heeft aan haar.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:02 schreef engine het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk, is veel offtopic gelul en dat kan nog steeds in de SCquote:Op maandag 20 februari 2023 08:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
precies dan worden er een aantal boos want idd het was wel gezelligen in de cs zit niemand.
en om dan steeds voor 1 te moeten stoppen daarmee..
Je bent niet de enige hoor Rinardo.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
ahh oke, als ik de enige ben die er last van heeft dat hier ook over andere dingen dan de streams wordt gesproken, kunnen we net zo goed de SC en de cos samenvoegen, vind het jammer dat er door mij 2 afdelingen zijn, dus ga je gang en doe hier gezellig Slow chatten als er niets op de streams te doen is, wist echt niet dat ik de enige was die dit tegenhield![]()
jouw huis, jouw regels maar voor een hoop gaat de fun er dan vanaf als je niet eens een beetje buiten de lijnen mag lopen. hottub jaa kwam door de speculatie van de vrouwen die een uur weg warenquote:Op maandag 20 februari 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk, is veel offtopic gelul en dat kan nog steeds in de SC
De regels zijn nu eenmaal dat je ontopic moet posten en een beetje door de vingers zien is niet erg.
Maar het wordt al gekker hier
Zeiden ze dat want dan zijn ze weer tegen charlotte bezig. En gister was jolien nog zo geschrokken van wat de kijkers schreven over haar en chiaraquote:Op maandag 20 februari 2023 08:24 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Chiara en Jolien willen Lindsey eruit, omdat Charlotte veel steun heeft aan haar.
Ik vind Lindsey leuk
Niet mijn regels maar de regels van FOK!quote:Op maandag 20 februari 2023 08:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jouw huis, jouw regels maar voor een hoop gaat de fun er dan vanaf als je niet eens een beetje buiten de lijnen mag lopen. hottub jaa kwam door de speculatie van de vrouwen die een uur weg waren![]()
grijs gebied, on topic![]()
tenzij je veel erover in dm krijgt, is het dus voor 1 persoon
Vraag mij af wanneer dat gaat gebeurenquote:Op maandag 20 februari 2023 08:30 schreef Dragonbullet het volgende:
Ja hoor daar zijn we weer! Heul benieuwd wat vandaag gaat brengen.. ik ben matig teleurgesteld dat de hele woonkamer niet is leeggehaald, daar had ik me echt op verheugd.
Ik zag net tijdens het bijlezen dat ik een goed feestje gemist heb, shit, ik had wel graag een glas bubbels meegedronken! Ik baal van mezelf dat ik niet wakker kan blijven 😵
De meerderheid denk ik wel ja. Het zou natuurlijk ook kunnen, dat er helemaal geen meubels weggehaald gaan worden maar er gewoon een hoop zooi bijkomt. Ben benieuwdquote:Op maandag 20 februari 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij af wanneer dat gaat gebeuren![]()
Denk dat ze het wel leuk gaan vinden al die berichten van fans.
Het kan alle kanten op. Ik vermoed maar zo dat negatieve berichten niet mogen?quote:Op maandag 20 februari 2023 08:35 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
De meerderheid denk ik wel ja. Het zou natuurlijk ook kunnen, dat er helemaal geen meubels weggehaald gaan worden maar er gewoon een hoop zooi bijkomt. Ben benieuwd
Werd niet gezegd… . gisteren ging Jolien bij Chiara; in de fanroom was te lezen dat Jolien Charlotte achterbaks vond.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zeiden ze dat want dan zijn ze weer tegen charlotte bezig. En gister was jolien nog zo geschrokken van wat de kijkers schreven over haar en chiara
haha ja het was wel gezelligquote:Op maandag 20 februari 2023 08:30 schreef Dragonbullet het volgende:
Ja hoor daar zijn we weer! Heul benieuwd wat vandaag gaat brengen.. ik ben matig teleurgesteld dat de hele woonkamer niet is leeggehaald, daar had ik me echt op verheugd.
Ik zag net tijdens het bijlezen dat ik een goed feestje gemist heb, shit, ik had wel graag een glas bubbels meegedronken! Ik baal van mezelf dat ik niet wakker kan blijven 😵
dat dusquote:Op maandag 20 februari 2023 08:40 schreef Dragonbullet het volgende:
Mbt tot Rob, snap ik dat hij na de confrontatie door Tatyana naar huis wil, want gezichtsverlies. Waar ik moeite mee heb is, dat hij er al weken geen zin meer in heeft en er alleen lijkt te zitten voor het geld. Andere deelnemers die nu weg zijn, vonden het wél een toffe ervaring en had ik het dan wel gegund om nog iets langer te kunnen blijven als hij er gewoon eerder was uitgestapt. Nu wil hij weggestemd worden en vind ik niet zo fair.
Ja las ik, maar zonder geluid jammergenoeg dus niemand weet nog wat ze besproken hebben😣quote:Op maandag 20 februari 2023 08:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha ja het was wel gezelliggeen feestje in het huis dan maar in de cos
helaas geen karton, ze mochten ook gaan slapen met de deuren open... vannacht zijn roddellien en chiara nog een dik uur op geweest voor hun eigen feestje
Blijft een negatieve invloed hebben die hele chiaraquote:Op maandag 20 februari 2023 08:40 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Werd niet gezegd… . gisteren ging Jolien bij Chiara; in de fanroom was te lezen dat Jolien Charlotte achterbaks vond.
Chiara maakt nu Lindsey zwart, ze wil haar eruit. Op Charlotte is ze jaloers, Chiara weet nu dat Charlotte populair is, dus ze doet sympathiek tegen Charlotte (zelfde strategie als bij Jason).
Dus wil ze Charlotte verzwakken door Lindsey eruit te krijgen.
en ze hebben gister nog smakelijk zitten lachen om wat ze gedaan hebben toen ze charlotte nadeden..quote:Op maandag 20 februari 2023 08:40 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Werd niet gezegd… . gisteren ging Jolien bij Chiara; in de fanroom was te lezen dat Jolien Charlotte achterbaks vond.
Chiara maakt nu Lindsey zwart, ze wil haar eruit. Op Charlotte is ze jaloers, Chiara weet nu dat Charlotte populair is, dus ze doet sympathiek tegen Charlotte (zelfde strategie als bij Jason).
vermoed dat jollien die als eerste ging , zich niet happy voelde.. die bleef ook echt lang weer eer chiara haar achterna ging.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:44 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja las ik, maar zonder geluid jammergenoeg dus niemand weet nog wat ze besproken hebben😣
Spijtig dat het gesprek Jorien- Chiara (slaapkamer, dag, na fanroom uitleg hottub jongens) niet te vinden is in de streamverslagen)quote:Op maandag 20 februari 2023 08:40 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar om dan nu op hem te gaan stemmen om hem erin te houden en dan nog weer iemand eruit te werken die dat niet wil is natuurlijk super dom.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:40 schreef Dragonbullet het volgende:
Mbt tot Rob, snap ik dat hij na de confrontatie door Tatyana naar huis wil, want gezichtsverlies. Waar ik moeite mee heb is, dat hij er al weken geen zin meer in heeft en er alleen lijkt te zitten voor het geld. Andere deelnemers die nu weg zijn, vonden het wél een toffe ervaring en had ik het dan wel gegund om nog iets langer te kunnen blijven als hij er gewoon eerder was uitgestapt. Nu wil hij weggestemd worden en vind ik niet zo fair.
Echt verschrikkelijk. Ik kan me zo voorstellen hoe het was om met haar in de klas te zitten. Toch zegt ze soms iets waardoor ik een sociale en empathische kant van haar zie dus er zit iets in. Mag vaker wat mij betreftquote:Op maandag 20 februari 2023 08:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Blijft een negatieve invloed hebben die hele chiara
Al vanaf dat ze binnen kwam stookt en roddelt ze
Precies, dus hij zal er wel uitgaan..quote:Op maandag 20 februari 2023 08:48 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar om dan nu op hem te gaan stemmen om hem erin te houden en dan nog weer iemand eruit te werken die dat niet wil is natuurlijk super dom.
Was dit tijdens het gesprek in de slaapkamer? (ik ben soms heel kort van geheugen)quote:Op maandag 20 februari 2023 08:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en ze hebben gister nog smakelijk zitten lachen om wat ze gedaan hebben toen ze charlotte nadeden..
was toen ze aan het bedenken waren wat de streamers allemaal gezien hebben.
chi zei nog daar haar vrienden het ook lachen vonden (ze had er een woord voor, kom er niet op nu)
en moesten weer lachen om hun imitatie.
Hij moet er gewoon uitgestemd worden. Gaat hij lekker genieten van zijn dagvergoeding.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:49 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Precies, dus hij zal er wel uitgaan..
daar hebben ze gedeeltes van laten zien met slquote:Op maandag 20 februari 2023 08:47 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Spijtig dat het gesprek Jorien- Chiara (slaapkamer, dag, na fanroom uitleg hottub jongens) niet te vinden is in de streamverslagen)
Ik hoorde dat ook! Wilde het nog opzoeken maar ben het natuurlijk weer vergetenquote:Op maandag 20 februari 2023 08:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en ze hebben gister nog smakelijk zitten lachen om wat ze gedaan hebben toen ze charlotte nadeden..
was toen ze aan het bedenken waren wat de streamers allemaal gezien hebben.
chi zei nog daar haar vrienden het ook lachen vonden (ze had er een woord voor, kom er niet op nu)
en moesten weer lachen om hun imitatie.
jaquote:Op maandag 20 februari 2023 08:49 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Was dit tijdens het gesprek in de slaapkamer? (ik ben soms heel kort van geheugen)
quote:Op maandag 20 februari 2023 08:53 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ook! Wilde het nog opzoeken maar ben het natuurlijk weer vergeten
Ze maakt alles kapot dr haar stikjaloerse gedrag tegenover Charlotte.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:48 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar om dan nu op hem te gaan stemmen om hem erin te houden en dan nog weer iemand eruit te werken die dat niet wil is natuurlijk super dom.
Volgens mij was het iets met een Kquote:Op maandag 20 februari 2023 08:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
ja ik vond het , voor haar, ook apart taalgebruik maar kom er niet meer op
Die Jolien is ook niet te onderschatten.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Blijft een negatieve invloed hebben die hele chiara
Al vanaf dat ze binnen kwam stookt en roddelt ze
Ik had daar wel filmpje van, moest hem ff aan elkaar plakken vanwege SL tussendoor, en heb hem niet geupload zie ik.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:47 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Spijtig dat het gesprek Jorien- Chiara (slaapkamer, dag, na fanroom uitleg hottub jongens) niet te vinden is in de streamverslagen)
Chayronquote:Op maandag 20 februari 2023 08:51 schreef BelLegisch het volgende:
Wie kan er goed zingen? Zeggen Jolien en Chiara?
Dat weet ik, geef alleen antwoordquote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 09:01 schreef -river- het volgende:
Ik zie wel een paar dozen lopen maar nog geen kartonnen meubels.
🤣quote:Op maandag 20 februari 2023 09:01 schreef -river- het volgende:
Ik zie wel een paar dozen lopen maar nog geen kartonnen meubels.
Super. Het is het gesprekje van overdag, he? Kan mij niet herinneren, dat er een sl was, zou wel kunnen. Alleszins bedankt 💐quote:Op maandag 20 februari 2023 08:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik had daar wel filmpje van, moest hem ff aan elkaar plakken vanwege SL tussendoor, en heb hem niet geupload zie ik.
Zal hem er nog even bijzetten. Is over 5 a 10 min 'verwerkt'door YT
kweetutookniet , willen haar wellicht niet voor het hoofd stoten dat het niet uitziet die landingsbanen op haar wangenquote:Op maandag 20 februari 2023 09:02 schreef Dragonbullet het volgende:
Jolien weer van die rode strepen.. waarom zegt niemand dat het er raar uitziet? Of zou het in het echt niet opvallen..?
Echt, ik ga het niet doen, maar soms ben ik óók in staat om naar dat huis te rijden en vanalles over dat hek te schreeuwen 😂quote:Op maandag 20 februari 2023 09:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Dus Lindsey eruit om Charlot te verzwakken...
Een soort van iemand zijn achillespees doorsnijden, zodat je makkelijker kan steken![]()
Als je flink bent, vecht dan met open vizier.
Was rond 19u denk. Geen idee waarom, maar waren paar delen geworden uiteindelijk die aan elkaar geplakt heb.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:02 schreef BelLegisch het volgende:
Zal hem er nog even bijzetten. Is over 5 a 10 min 'verwerkt'door YT
Denk je dat hij boven Rob eruit wordt gestemd..?quote:Op maandag 20 februari 2023 09:06 schreef -river- het volgende:
Ik denk en hoop dat Ias er deze week uit gaat, ik vertrouw hem niet.
Bedankt 😊quote:Op maandag 20 februari 2023 09:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Was rond 19u denk. Geen idee waarom, maar waren paar delen geworden uiteindelijk die aan elkaar geplakt heb.
Maar hij staat online
daar zaten wel sl in.. en wisselingen van beeld. we hebben niet alles gehoord/gezienquote:Op maandag 20 februari 2023 09:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Was rond 19u denk. Geen idee waarom, maar waren paar delen geworden uiteindelijk die aan elkaar geplakt heb.
Maar hij staat online
maar pumuckl is wel grappigquote:Op maandag 20 februari 2023 09:06 schreef -river- het volgende:
Ik denk en hoop dat Ias er deze week uit gaat, ik vertrouw hem niet.
Zit niets kwaads in die man.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:07 schreef Jockari het volgende:
Rambo eet met zijn mes.
[ afbeelding ]
Hij laat zijn vork gewoon liggen👏🏼👏🏼👏🏼quote:Op maandag 20 februari 2023 09:07 schreef Jockari het volgende:
Rambo eet met zijn mes.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 februari 2023 09:07 schreef Jockari het volgende:
Rambo eet met zijn mes.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:07 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Denk je dat hij boven Rob eruit wordt gestemd..?
Lindsey erin houden dus. Van levensbelangquote:Op maandag 20 februari 2023 09:08 schreef basicsaint het volgende:
Ingewikkeld voor de productie allemaal: als Rob eruit gaat staat Jason in de finale, als Lindsey eruit gaat, staat Chiara in de finale.
ow daar zeg je zowat.. dat klopt wel ja.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:08 schreef basicsaint het volgende:
Ingewikkeld voor de productie allemaal: als Rob eruit gaat staat Jason in de finale, als Lindsey eruit gaat, staat Chiara in de finale.
Begrijp dat alleen nationaliteit relevant is, geslacht niet meer. Dus of Jason of Chiara is ook goedquote:Op maandag 20 februari 2023 09:08 schreef basicsaint het volgende:
Echt, he, zo rood. Zou dat een secret mission zijn?quote:Op maandag 20 februari 2023 09:02 schreef Dragonbullet het volgende:
Jolien weer van die rode strepen.. waarom zegt niemand dat het er raar uitziet? Of zou het in het echt niet opvallen..?
😂quote:Op maandag 20 februari 2023 09:12 schreef -river- het volgende:
LOL die kabouter plop wangen van jolien.
Haha ik ga lachen als dat waar isquote:Op maandag 20 februari 2023 09:12 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Echt, he, zo rood. Zou dat een secret mission zijn?
Hier idem dito,want de groep op zich is bagger.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:13 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik moet wel even zeggen, deze cos maakt die kutgroep wel meer dan goed. Ik lig dubbel om alles dat jullie schrijven
Omg dat gaat een strijd worden.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:14 schreef happyme28 het volgende:
Zelf de kartonnen meubels in elkaar zetten
oh neeee niet weer slquote:Op maandag 20 februari 2023 09:16 schreef Dragonbullet het volgende:
Neeee gameroom, halloooo stream lock
Jason is al een paar weken een zekerheidje. Anders hadden ze Chayron wel gered. Ze moeten alleen zien dat er belgen uit worden gespeeld.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:08 schreef basicsaint het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2023 09:19 schreef happyme28 het volgende:
Gaan we nu de hele ochtemd SL kijken?
Zo jammer altijd. Hopelijk komen ze zo terug.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:19 schreef happyme28 het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2023 09:06 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Echt, ik ga het niet doen, maar soms ben ik óók in staat om naar dat huis te rijden en vanalles over dat hek te schreeuwen 😂
Beter dan bamboe bestekquote:Op maandag 20 februari 2023 09:15 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik stem voor plastic bestek volgend jaar!!!
Waarschijnlijk wel……quote:Op maandag 20 februari 2023 09:19 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoop het, wil dat hoofd van rob wel zien als ie zijn bankhang plekkie niet meer heeftquote:Op maandag 20 februari 2023 09:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou nu het karton binnen worden gerold ?
Ja of een korte.. weet het niet zo goed wat we kunnen verwachten. Dat maakt deze BB wel leuk. Vorig jaar was het vaak op vaste dag een bepaald soort spel en kon je de week zo voorspellen.quote:
Chiara en Jolien smincken belangrijker voor hun dan naar wc gaan (Charlotte doet kleren aan)quote:Op maandag 20 februari 2023 09:17 schreef ledn81 het volgende:
Dames gingen met haar en make-up in de weer... "over 2 min voor de deur van de gameroom"
SL incoming
Hoop hetquote:Op maandag 20 februari 2023 09:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou nu het karton binnen worden gerold ?
quote:Op maandag 20 februari 2023 09:24 schreef Ireth het volgende:
Ik moet zo weg, hoop op mooie filmpjes van Rob die zijn bank zoekt als ze straks uit de GR komen
Echt?? Wow, dat likt me een heel rare gewaarwordingquote:Op maandag 20 februari 2023 09:29 schreef lonneberga het volgende:
Misschien heeft Rob het in 1e instantie niet eens door dat het karton is.
Ben zelf in een showhuis erdoorheen gezakt,was echt niet te zien dat het karton was
Of met handen eten 😆quote:Op maandag 20 februari 2023 09:22 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ahja, tuurlijk. Goed punt. Als het maar niet klettert vind ik alles best
Was het ook,zat ineens op de grond,makelaar ook niet blijquote:Op maandag 20 februari 2023 09:30 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Echt?? Wow, dat likt me een heel rare gewaarwording
😂quote:Op maandag 20 februari 2023 09:34 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Was het ook,zat ineens op de grond,makelaar ook niet blij
😂😂😂😂quote:Op maandag 20 februari 2023 09:34 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Was het ook,zat ineens op de grond,makelaar ook niet blij
PON is vaak op dinsdag, maar is maar de vraag of er PON komt deze week, of de dat de kijker beslistquote:Op maandag 20 februari 2023 09:33 schreef TheLuckyman het volgende:
Het zal nu echt wel met de meubels te maken hebben. Werden niet voor niks al uit het bed gehaald dwingend, en nu ook tempo met het klaarmaken voor de gameroom. Zullen wel wat mensen klaarstaan. Nu hopen dat streams op tijd aangaan om hun eerste reactie mee te krijgen en een vloekende Rob.
Op maandag vaak het spel voor PON? Of dat niet?
Denk niet dat het om Charlotte te verzwakken is. Dat zegt ze gewoon om Jolien mee te krijgen want Jolien moet zelf Charlotte er kunnen uitspelen. Indien Lindsey eruit; en Rob die zelf wil vertrekken; zit Chiara in de finale.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Dus Lindsey eruit om Charlot te verzwakken...
Een soort van iemand zijn achillespees doorsnijden, zodat je makkelijker kan steken![]()
Als je flink bent, vecht dan met open vizier.
Ik moet er niet aan denken..Kan slecht tegen dat gekonkelkut achter iemands rug.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:51 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Denk niet dat het om Charlotte te verzwakken is. Dat zegt ze gewoon om Jolien mee te krijgen want Jolien moet zelf Charlotte er kunnen uitspelen. Indien LIndsey eruit; en Rob die zelf wil vertrekken; zit Chiara in de finale.
Mooi verwoord.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:57 schreef ben34567 het volgende:
Alhoewel ik Jason leuk vind als kandidaat vind ik het jammer dat het door hem niet meer spannend is want in alle polls heeft hij zo'n grote voorsprong dat het niet uitmaakt tegen wie hij in de finale zit. En hij is gewoon niet te betrappen op een flater; ondanks de vele tegenslagen die hij al gekend heeft in het huis.
Ja tis dubbel; heel sympathieke man en perfecte BB kandidaat maar ergens had ik gehoopt dat hij besloten had om naar huis te gaan in de secret room om het voor de kijker nog spannend te maken.quote:
Ja als lindsey weg is zit chiara in de (halve)finalequote:Op maandag 20 februari 2023 09:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Mogge![]()
Wie wilt nou lindsey eruit hebben, chiara?
Lekker lullig zeg eerst jolien helemaal toeeigenen dat charlotte al een vriendin mist en dan ook nog kindly eruit willen.
Echt bitchie dan slaat nergens op en in haar gezicht normaal doen hoe bedoel je slang.
En hoezo nu alweer zo'n lange SL?
En Rob stap lekker op!
Helaas geen kartonnenmeubels nogquote:Op maandag 20 februari 2023 09:59 schreef ledn81 het volgende:
we zijn terug op stream 2.
1 blijft in SL
Klinkt als bart heeft gewonnen?, ik hoorde al een aantal mensen zeggen dat ze dachten dat bart dit wel zou kunnenquote:Op maandag 20 februari 2023 10:00 schreef ledn81 het volgende:
Bart, Rob, Lindsey, Mies, Chiara en Ias zijn terug.
iets met een pincet. Jason was aan het beven..
Jason en Charlotte komen nu ook terug.. Jolien ook..
Oh iedereen lijkt dus bijna terug
Ja en/of Jason ook. Blijkbaar 2 mensen die als eerste klaar waren.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:02 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Klinkt als bart heeft gewonnen?, ik hoorde al een aantal mensen zeggen dat ze dachten dat bart dit wel zou kunnen
Alleen ali niet wat ik lees?quote:Op maandag 20 februari 2023 10:00 schreef ledn81 het volgende:
Bart, Rob, Lindsey, Mies, Chiara en Ias zijn terug.
iets met een pincet. Jason was aan het beven..
Jason en Charlotte komen nu ook terug.. Jolien ook..
Oh iedereen lijkt dus bijna terug
Ali is ook terug ze zitten met zijn allen te etenquote:
Bart wel gok ik, puur uit vriendschapquote:Op maandag 20 februari 2023 10:05 schreef ben34567 het volgende:
Niemand gaat zijn PON opgeven om Rob te nomineren. Rob zal zelf moeten opstappen.
Zou niet weten waarom nietquote:Op maandag 20 februari 2023 10:05 schreef ben34567 het volgende:
Niemand gaat zijn PON opgeven om Rob te nomineren. Rob zal zelf moeten opstappen.
Ja wellicht maar het zou een domme move zijn van Bart; hij heeft de kans om Lindsey; Ali of Charlotte weg te krijgen (indien het klopt dat hij een van de winnaars is van het spel daarnet)quote:Op maandag 20 februari 2023 10:06 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Bart wel gok ik, puur uit vriendschap
Niemand heeft gezegd dat het een PON spel isquote:Op maandag 20 februari 2023 10:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja wellicht maar het zou een domme move zijn van Bart; hij heeft de kans om Lindsey; Ali of Charlotte weg te krijgen (indien het klopt dat hij een van de winnaars is van het spel daarnet)
Dat is nog niet het ergste er moeten er twee naast en sie moeten het risico nemen. De ogen zijn nu al gericht op Jason. Kan Chiara wel zeggen je hoeft niet eens je koffer in te oakken maar hij zegt terecht en wat als het mis gaat? Lekjer makkelijk om voor een ander te beslissen jij moet het doen. Denk dat Jason heel graag de Pon wil nu.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:05 schreef ben34567 het volgende:
Fanweek dus afwachtenquote:Op maandag 20 februari 2023 10:12 schreef ledn81 het volgende:
3 mensen mogen een PON spel spelen na dit spel lijkt het
Chiara, Jason en Bart dan?
Ook, wie weet of Jolien de PON kan pakken, Chiara speelt ook op verzwakken tegenstander.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:51 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Denk niet dat het om Charlotte te verzwakken is. Dat zegt ze gewoon om Jolien mee te krijgen want Jolien moet zelf Charlotte er kunnen uitspelen. Indien Lindsey eruit; en Rob die zelf wil vertrekken; zit Chiara in de finale.
Zal wel weer een lokkertje geweest zijn om te blijven kijken. Zijn ze goed in daar. Grootse aankondigingen,uiteindelijk blamagesquote:
in sv nu weer veranderdquote:Op maandag 20 februari 2023 10:26 schreef ledn81 het volgende:
volgens mij is het nu zo. Bart en Mies twijfel ik over, maar denk dat Mies gewonnen heeft
Ali : niet
Bart : niet / ?
Charlotte : niet
Chiara : wel
Lindsey : niet
Ias : niet
Jason : wel
Jolien : niet
Mies : wel / ?
Rob : niet
Alsof MA Charlotte weg gaat krijgen als hij haar nomineertquote:Op maandag 20 februari 2023 10:26 schreef Monique___ het volgende:
mimi wil rob niet nomineren en vindt het ook een weggegooide kans
chiara: maar het is wat hij zegt hij geeft ons (en weg beeld)
mogen niet horen van febo wat ze er in het huis van vinden.. poppenkast
Gelukkig dat Bart domme principes heeftquote:Op maandag 20 februari 2023 10:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja wellicht maar het zou een domme move zijn van Bart; hij heeft de kans om Lindsey; Ali of Charlotte weg te krijgen (indien het klopt dat hij een van de winnaars is van het spel daarnet)
of in ieder geval wat ze erover afgesproken hebbenquote:Op maandag 20 februari 2023 10:26 schreef Monique___ het volgende:
mimi wil rob niet nomineren en vindt het ook een weggegooide kans
chiara: maar het is wat hij zegt hij geeft ons (en weg beeld)
mogen niet horen van febo wat ze er in het huis van vinden.. poppenkast
Denk dat jij ergens vergeten bent dat Char dit ook deed in haar kamer tov Chia (vooral s'avonds).quote:Op maandag 20 februari 2023 08:53 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Ze maakt alles kapot dr haar stikjaloerse gedrag tegenover Charlotte.
Door dat sta ik nog meer achter Charlotte
Wat dat aangaat is Lindsey dan nog wel de meest oprechtequote:Op maandag 20 februari 2023 10:32 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Denk dat jij ergens vergeten bent dat Char dit ook deed in haar kamer tov Chia (vooral s'avonds).
Dit vind je dan terecht ? Toevallig ook niet gezien dat Char hiermee begonnen was met neerbuigend gedrag (wie is er dan echt jaloers?)
Of wil je dat gewoon niet zien omwille van oogkleppen en favoritisme ?
Versta me niet verkeerd wil niet iemand specifiek verdedigen; maar ALLE huidige vrouwen in dat huis zijn sneaky, bazig, neerbuigend, stemmetjes nadoen, achterbaks en vinden het heel fijn om achter de rug hun "mening" te geven.
quote:Op maandag 20 februari 2023 10:32 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Denk dat jij ergens vergeten bent dat Char dit ook deed in haar kamer tov Chia (vooral s'avonds).
Dit vind je dan terecht ? Toevallig ook niet gezien dat Char hiermee begonnen was met neerbuigend gedrag (wie is er dan echt jaloers?)
Versta me niet verkeerd wil niet iemand specifiek verdedigen; maar ALLE huidige vrouwen in dat huis zijn sneaky, bazig, neerbuigend, stemmetjes nadoen, achterbaks en vinden het heel fijn om achter de rug hun "mening" te geven.
😂quote:Op maandag 20 februari 2023 09:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken..Kan slecht tegen dat gekonkelkut achter iemands rug.![]()
Goed, dat ik BB niet ben.. binnen een week, was dat pand bijna leeg
Zelfs die begint het te zienquote:Op maandag 20 februari 2023 10:36 schreef ledn81 het volgende:
Jason : "je bent ook een halve vrouw he" tegen Mies![]()
Jason dumpt wat kleding op de strijkplank bij Mies, die lekker ana het strijken is
Ik vind Ali een zwaar vermoeiend type..Hij is niet dom, maar dat gedrag en die ellenlange verhalenquote:Op maandag 20 februari 2023 10:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali heeft geen wraakgevoelens in de richting van Bart
Chiara heeft al lang door dat Mich voor de mannen is; ze is slim. Daarom heeft ze geen probleem om met hem in bed te liggen etcquote:
Waarom spreek je alleen over de vrouwen? De mannen roddelen ook.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:32 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Maa heeft gisteren ook gezegd dat Chiara zijn type niet isquote:Op maandag 20 februari 2023 10:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chiara heeft al lang door dat Mich voor de mannen is; ze is slim. Daarom heeft ze geen probleem om met hem in bed te liggen etc
Omdat hij weg gestemd wil worden, rob geeft niet graag op, zou die noooooooit doenquote:Op maandag 20 februari 2023 10:43 schreef BBguy het volgende:
Hoezo kan Rob niet gewoon het huis gelijk verlaten? beetje onzinnig om iemand die naar huis wilt nog 5 dagen vast te laten zitten..
quote:Op maandag 20 februari 2023 10:44 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Waarom spreek je alleen over de vrouwen? De mannen roddelen ook.
Maar er is een verschil, Chiara en Jolien liegen en lachen met het rouwproces van Charlotte.
Ik heb Charlotte nog niet vollenbak zien wenen, en kijken of de camera haar nog ziet, Chiara zegt dat Charlotte dit doet, heb Chiara dat wel zien doen. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Er zijn 2 filmpjes waarop je kan zien dat Chiara en Jolien heel vuil doen achter Charlotte haar rug, ik kan niet verstaan, dat als je deze gezien zou hebben, je nog goed spreekt over deze 2
Gaat om de centjes dacht ik.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:43 schreef BBguy het volgende:
Hoezo kan Rob niet gewoon het huis gelijk verlaten? beetje onzinnig om iemand die naar huis wilt nog 5 dagen vast te laten zitten..
quote:Op maandag 20 februari 2023 10:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Huisman Bart poetst de plaat maar weer eens
De perfecte basisregels voor ''het spel bigbrother'' ook de mannen hebben deze eigenschappen trouwensquote:Op maandag 20 februari 2023 10:32 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ze maken geen grapjes daarover. Ze vragen zich al ventilerend af of dit decplaats is waar je moet zijn voor een rouwproces. Dat ze dat vreemd vinden. Dat haar Ketnet contract al klaarligt waarschijnlijk dat de reden is dat ze er zit.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:44 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Maar er is een verschil, Chiara en Jolien liegen en lachen met het rouwproces van Charlotte.
Ik heb Charlotte nog niet vollenbak zien wenen, en kijken of de camera haar nog ziet, hen Chiara dat wel zien doen. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Er zijn 2 filmpjes waarop je kan zien dat Chiara en Jolien heel vuil doen achter Charlotte haar rug, ik kan niet verstaan, dat als je deze gezien zou hebben, je nog goed spreekt over deze 2
Hij is graag lang in beeld, laat anderen niet uitpraten en vindt zichzelf een hele meneer.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vind Ali een zwaar vermoeiend type..Hij is niet dom, maar dat gedrag en die ellenlange verhalen
Als Rob naar huis wil dan kan hij gewoon gaan hoor.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:43 schreef BBguy het volgende:
Ik spreek toch niet goed over iemand... haal ze door dezelfde zeef. Ik zeg alleen ze doen het allemaal; en het wil toch niet zeggen dat als je 2 filmpjes of meer zijn getoond over 2 dames hun gedrag dat er ook niet hetzelfde werd gedaan tussen Linds & Cha ten opzichte van de andere kamer (alleen is dat meestal tijdens de nachtuurtjes; en dus geen caps van gemaakt). Betekent niet dat het niet gebeurd.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:44 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Ik heb Charlotte nog niet vollenbak zien wenen, en kijken of de camera haar nog ziet, hen Chiara dat wel zien doen. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Staaf hout?quote:Op maandag 20 februari 2023 10:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou lindsey die staaf hout niet een uit haar mond kunnen halen
Ik krijg daar echt de rillingen van
Ik hoorde haar aan Jolien vragen of ze bij hem in bed zou gaan ligggen om … de rest heb ik niet gehoordquote:Op maandag 20 februari 2023 10:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chiara heeft al lang door dat Mich voor de mannen is; ze is slim. Daarom heeft ze geen probleem om met hem in bed te liggen etc
Toch lekker bijna 6 weken kunnen niksen.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:53 schreef Jockari het volgende:
Rob stapt weer behoorlijk vlot !
[ afbeelding ]
OMG, al die fans zeker?quote:Op maandag 20 februari 2023 10:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob denkt veel berichten te hebben op zijn telefoon
Vind dat ook vreselijk inderdaad Fritsie.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Met die tandenstoker in d'r giegel denkt ze stoer te zijn "One Off The Guys"
MA heeft geen 2 gezichten... je kan hem beter vergelijken met Kevin Wendell Crumb (doch niet de kwaadaardige karakters). Die papt met iedereen aan; en nomineert ze dan weer lekker achter hun rug om; zit dan verbergend achter zijn handje te grinniken tijdens de bekendmaking van de nommies; om dan schijnheilig te doen dat die nominaties zo zwaar zijn voor de ziel. Het is tenslotte ook een excellente luchtverkoper. 500 zinnen uitspreken en wij wachten op dat éne zinnetje dat hij dan echt zal uitspreken.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Maa heeft gisteren ook gezegd dat Chiara zijn type niet is
Misschien veel 🙈 🤔 😬 🤦🏼 😱quote:Op maandag 20 februari 2023 10:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Neen, ik kan mij niet voorstellen, dat de anderen zo spreken. 2 mensen die zo doen, zijn er 2 teveel.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:52 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ik spreek toch niet goed over iemand... haal ze door dezelfde zeef. Ik zeg alleen ze doen het allemaal; en het wil toch niet zeggen dat als je 2 filmpjes of meer zijn getoond over 2 dames hun gedrag dat er ook niet hetzelfde werd gedaan tussen Linds & Cha ten opzichte van de andere kamer (alleen is dat meestal tijdens de nachtuurtjes; en dus geen caps van gemaakt). Betekent niet dat het niet gebeurd.
En ja, je hebt gelijk ook de mannen mogen we door diezelfde molen rollen
she's from the hoodquote:Op maandag 20 februari 2023 10:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou lindsey die staaf hout niet een uit haar mond kunnen halen
Ik krijg daar echt de rillingen van
Het is een spel, en in dit spel zijn zoals @rinardo al beschreef deze eigenschappen goed.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:59 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Neen, ik kan mij niet voorstellen, dat de anderen zo spreken. 2 mensen die zo doen, zijn er 2 teveel.
Het was echt zeer erg
quote:Op maandag 20 februari 2023 11:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara hangt even de loopbaanbegeleider uit
Hey Rob... Jackie hier... je bent goed bezig man, hou vol (tenminste tot ik echt mijn boel heb verhuisd en ik op een andere camping zit)..quote:Op maandag 20 februari 2023 10:54 schreef Kodiak100 het volgende:
En ze zeggen en doen nog meer tijdens dat gesprek, echt walgelijk.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:50 schreef marky het volgende:
[..]
Ze maken geen grapjes daarover. Ze vragen zich al ventilerend af of dit decplaats is waar je moet zijn voor een rouwproces. Dat ze dat vreemd vinden. Dat haar Ketnet contract al klaarligt waarschijnlijk dat de reden is dat ze er zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |