Het is net Jezus aan het kruisquote:Op maandag 20 februari 2023 07:53 schreef Dotteke het volgende:
Verlos me uit mijn lijden had Rob gezegd
Wat een heel gekke theorie is zoals Jason gisteren al concludeerde.quote:Op maandag 20 februari 2023 07:54 schreef Hunter het volgende:
Ze denken dat ze zelf geen PON krijgen, maar de fans
Kan die ouwe wel ff onder de koude douche stappenquote:Op maandag 20 februari 2023 07:50 schreef Hunter het volgende:
Rob wanhopig op zoek naar iets om wakker mee te worden
Ja maar ik heb zo idee ddat de thuisstenmers hem niet laten gaan. Of ze moeten Jason er tegen over zetten.quote:Op maandag 20 februari 2023 07:56 schreef Hunter het volgende:
Als Rob er uit gestemd wordt zaterdag, geeft hij de anderen allemaal een week extra
Zou dat kinderachtig vinden van de kijkers. We vinden hem allemaal een zeur en er dan in laten zitten slaat in mijn ogen nergens opquote:Op maandag 20 februari 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar ik heb zo idee ddat de thuisstenmers hem niet laten gaan. Of ze moeten Jason er tegen over zetten.
goedemorgen cos,quote:Op maandag 20 februari 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar ik heb zo idee ddat de thuisstenmers hem niet laten gaan. Of ze moeten Jason er tegen over zetten.
Jason voelt de bui al hangen en zegt: ‘Ik wil niet weer de pasmunt zijn hoor, krijg allemaal de knakworsten’ ofzoquote:
ik ben er toe in staat (denk nog wel meer) om hem erin te houden omdat hij niet weg wil gaan nu voor de centjes...quote:Op maandag 20 februari 2023 08:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou dat kinderachtig vinden van de kijkers. We vinden hem allemaal een zeur en er dan in laten zitten slaat in mijn ogen nergens op
Heb hij weer.quote:Op maandag 20 februari 2023 07:46 schreef Hunter het volgende:
Koffie 3 munten
Rob doet het uit principe niet
Ik kan er wel om lachen en ben in geen geval verplicht om hem naar huis te stemmenquote:Op maandag 20 februari 2023 08:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou dat kinderachtig vinden van de kijkers. We vinden hem allemaal een zeur en er dan in laten zitten slaat in mijn ogen nergens op
Ik ga ook op hem stemmen.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik ben er toe in staat (denk nog wel meer) om hem erin te houden omdat hij niet weg wil gaan nu voor de centjes...
ik ga ook niet wel op rob stemmen haha moet nog wakker worden , kga maar koffie makenquote:Op maandag 20 februari 2023 08:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen en ben in geen geval verplicht om hem naar huis te stemmen![]()
Zie bijvoorbeeld Lindsey liever vertrekken dus daar zou ik ook naar stemmen als ik de kans krijg.
Ja mijn idee. Maar soms gaan haters ver en die schijnen op social media zat te zitten. Eerst willen ze hem weg. Maar nu die wegwis gunnen ze het hem nietquote:Op maandag 20 februari 2023 08:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen. Maar als ze het daar veilig gaan spelen zetten ze jason er bij. Die wordt niet weggestuurd denk ik.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
goedemorgen cos,
denk dat zoiets ook wel gaat gebeuren. moet het al gek lopen wil jason naar huis gaan.. maaar stel er komt een jolien of linds tegenover.. dan denk ik dat rob er alsnog in blijft.
Tactisch ook slimmer, Rob haalt de finale sowieso niet. Dus dan kan er beter iemand anders uitgestemd wordenquote:Op maandag 20 februari 2023 08:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen en ben in geen geval verplicht om hem naar huis te stemmen![]()
Zie bijvoorbeeld Lindsey liever vertrekken dus daar zou ik ook naar stemmen als ik de kans krijg.
ik gun het hem om weg te gaan, maar dan wel zelf opstappen. hij laat al 2 weken fitte jonge mensen weggaan terwijl hij al weken niet echt veel kan.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn idee. Maar soms gaan haters ver en die schijnen op social media zat te zitten. Eerst willen ze hem weg. Maar nu die wegwis gunnen ze het hem niet
Zo werkt het in mijn ogen niet. Hij mag vandaag zelf vertrekken maar dat doet hij ook niet. Tsja dan wacht je maar tot het programma je eruit stemt.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn idee. Maar soms gaan haters ver en die schijnen op social media zat te zitten. Eerst willen ze hem weg. Maar nu die wegwis gunnen ze het hem niet
Das toch dom dan speel je iemand eruit die je misschien wel liever hebt om die knakker erin te houden.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik ben er toe in staat (denk nog wel meer) om hem erin te houden omdat hij niet weg wil gaan nu voor de centjes...
Jason wordt 100% niet weggestuurd.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:05 schreef happyme28 het volgende:
Laat ze lekker Bart en Michi ernaast zetten ipv Jason 🤬
ik heb een update geschreven voor krambo vannachtquote:Op maandag 20 februari 2023 08:06 schreef rinardo het volgende:
Net de vorige cos doorgelezen, @:Dotteke die had je ook wel even leeg kunnen vegen, was allemaal geklier wat niet over de streams ging, ik hoef dus smorgens geen nachtstreams cos meer door te lezen, mn zin in sv gaat er zo ook wel beetje af . ik weet dat er veel meer mensen zijn die smorgens de nachtstream doorlezen, dit is niet leuk zo.
Tenzij iedereen op Rob stemt omdat ze denken dat Jason wel genoeg stemmen krijgtquote:Op maandag 20 februari 2023 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jason wordt 100% niet weggestuurd.
Het is nooit goed als ik veeg dan is het niet goed want gezellig. Als ik niet veeg is het ook niet goed. En ik heb best al wat geveegd vanmorgen. Zoals dingen over EJVJLquote:Op maandag 20 februari 2023 08:06 schreef rinardo het volgende:
Net de vorige cos doorgelezen, @:Dotteke die had je ook wel even leeg kunnen vegen, was allemaal geklier wat niet over de streams ging, ik hoef dus smorgens geen nachtstreams cos meer door te lezen, mn zin in sv gaat er zo ook wel beetje af . ik weet dat er veel meer mensen zijn die smorgens de nachtstream doorlezen, dit is niet leuk zo.
quote:Op maandag 20 februari 2023 08:08 schreef Hunter het volgende:
Ik hoor Rob het al zeggen in de uitzending: "ik heb mijn doel bereikt, voor mijn gevoel heb ik gewonnen"
Dus dan gun je hem het niet dan flikker ne nog maar een keer een gezonde jonge deelnemer eruit.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik gun het hem om weg te gaan, maar dan wel zelf opstappen. hij laat al 2 weken fitte jonge mensen weggaan terwijl hij al weken niet echt veel kan.
houdt dan de eer aan jezelf
daarbij: opeens de switch omdat hij onverwacht kritiek krijgt in de live.. dan opeens is het de generatiekloof waar hij zooo trots op was met zijn jonge vrouw en goede omgang met jonge mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |