Het is net Jezus aan het kruisquote:Op maandag 20 februari 2023 07:53 schreef Dotteke het volgende:
Verlos me uit mijn lijden had Rob gezegd
Wat een heel gekke theorie is zoals Jason gisteren al concludeerde.quote:Op maandag 20 februari 2023 07:54 schreef Hunter het volgende:
Ze denken dat ze zelf geen PON krijgen, maar de fans
Kan die ouwe wel ff onder de koude douche stappenquote:Op maandag 20 februari 2023 07:50 schreef Hunter het volgende:
Rob wanhopig op zoek naar iets om wakker mee te worden
Ja maar ik heb zo idee ddat de thuisstenmers hem niet laten gaan. Of ze moeten Jason er tegen over zetten.quote:Op maandag 20 februari 2023 07:56 schreef Hunter het volgende:
Als Rob er uit gestemd wordt zaterdag, geeft hij de anderen allemaal een week extra
Zou dat kinderachtig vinden van de kijkers. We vinden hem allemaal een zeur en er dan in laten zitten slaat in mijn ogen nergens opquote:Op maandag 20 februari 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar ik heb zo idee ddat de thuisstenmers hem niet laten gaan. Of ze moeten Jason er tegen over zetten.
goedemorgen cos,quote:Op maandag 20 februari 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar ik heb zo idee ddat de thuisstenmers hem niet laten gaan. Of ze moeten Jason er tegen over zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |