Dus volgende week geen nominatie als Rob opstapt. Nou ja, opstappen buiten gebracht wordt.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob voelt zich niet happy, niet lekker
Trekt het niet meer
oh nog steedsquote:Op zondag 19 februari 2023 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij is aan het slippertennissen he met ali
dan krijg je een week vakantiequote:Op zondag 19 februari 2023 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
suzi wil je niet als vijand, heb ik wel in de gaten
Precies dat denk ik, al zn grijze haren zijn gekrenktquote:Op zondag 19 februari 2023 21:59 schreef Monique___ het volgende:
echt heeft er niks mee te maken dat hij gister een spiegel voor kreeg gehouden![]()
Hij wil graag naar huis maar is niet naar huis.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:01 schreef mario390 het volgende:
hoezo schrijven hier somige rob is
naar huis?
ik snap niet?quote:Op zondag 19 februari 2023 22:01 schreef ledn81 het volgende:
Dat dingetje dat Chayron dus had ingezet. "Zo zijn zij niet" zegt ze
hij moet gewoon niet eens genomineerd wordenquote:Op zondag 19 februari 2023 22:02 schreef Monique___ het volgende:
ik hoop dat de stemmers rob erin gaan houden
Ik doe mee !quote:Op zondag 19 februari 2023 22:02 schreef Monique___ het volgende:
Hij kan her krijgen zoals hij het wil wat mij betreft.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:02 schreef Monique___ het volgende:
dat schrijft niemand, en ik lees goed!!quote:Op zondag 19 februari 2023 22:01 schreef mario390 het volgende:
hoezo schrijven hier somige rob is
naar huis?
Of geef ze een echte pingpongtafel en paletten en balletjes.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:04 schreef Fikkert2 het volgende:
Als je dan toch 2 streams op slippertennis zet laat dan ook de hele tafel zien
Dan is het geen slippertennisquote:Op zondag 19 februari 2023 22:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Of geef ze een echte pingpongtafel en paletten en balletjes.
ik ookquote:Op zondag 19 februari 2023 22:02 schreef Monique___ het volgende:
wel schrijven zequote:Op zondag 19 februari 2023 22:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
dat schrijft niemand, en ik lees goed!!
quote:Op zondag 19 februari 2023 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij kan her krijgen zoals hij het wil wat mij betreft.
Reken maar dat febo dit allemaal in de uitzending gaat stopen
zelfs bartquote:Op zondag 19 februari 2023 22:10 schreef suzi1 het volgende:
bart nam afstand he. dat heeft hij vast gevoeld. al voelt hij normaal alleen zichzelf... hmmm
Heeft hij dat gedaan dan de afgelopen 50 dagen? Kan me niets herrinnerenquote:Op zondag 19 februari 2023 22:08 schreef engine het volgende:
Rob heeft niet meer de power....het lachen, gieren en dollen....het is op
Ja wel ik heb een keer een lachend gifje gezien in de COSquote:Op zondag 19 februari 2023 22:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft hij dat gedaan dan de afgelopen 50 dagen? Kan me niets herrinneren
ptss he , kweet ut zekerquote:Op zondag 19 februari 2023 22:11 schreef suzi1 het volgende:
ooo bart heeft niet gehoord van wat tatja zei over rob ook?
FEBO heeft de macht, waarschijnlijk is hem een zachte exit beloofd. Dus die zal gaan zaterdagquote:Op zondag 19 februari 2023 22:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]ik gun het hem niet om er op de makkelijke manier een eind aan te maken gewoon omdat hij de spiegel voor kreeg gehouden gisteravond.
Nu blabla sinds 3 dagen niet lekker daar.. blabla leeftijdskloof blabla
1 week was hij redelijk te hebben daarna was hij niet meer gezellig
heb het idee dat de febo hem wat dingen ingefluisterd heeft en hij dat aanneemt.. 'leeftijd, afstand tot de jongeren blabla"
hij kwam het huis in met veel woorden hoe goed hij met de jeugd mee kon nog.
hoop dat hij de ballen heeft om zelf te stoppen
was dan geen gifje van schakel, daar kauwt hij steeds bijquote:Op zondag 19 februari 2023 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel ik heb een keer een lachend gifje gezien in de COS
klopt maar hij hoefde nu het gezang van cha en lind niet te horen , zo bedoelde ik hetquote:Op zondag 19 februari 2023 22:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Balen?, die zit zo goed als in de finale.
quote:Op zondag 19 februari 2023 22:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
was dan geen gifje van schakel, daar kauwt hij steeds bij
ja maar hij zei niet en keer dat hijquote:Op zondag 19 februari 2023 22:08 schreef engine het volgende:
Rob heeft niet meer de power....het lachen, gieren en dollen....het is op
ja hij gaat er sowieso uit nu.. en ook nog met 5 duizend euries..quote:Op zondag 19 februari 2023 22:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
FEBO heeft de macht, waarschijnlijk is hem een zachte exit beloofd. Dus die zal gaan zaterdag
Luister, het is toch duidelijk dat hij op zn pik getrapt is door tatyana.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]ik gun het hem niet om er op de makkelijke manier een eind aan te maken gewoon omdat hij de spiegel voor kreeg gehouden gisteravond.
Nu blabla sinds 3 dagen niet lekker daar.. blabla leeftijdskloof blabla
1 week was hij redelijk te hebben daarna was hij niet meer gezellig
heb het idee dat de febo hem wat dingen ingefluisterd heeft en hij dat aanneemt.. 'leeftijd, afstand tot de jongeren blabla"
hij kwam het huis in met veel woorden hoe goed hij met de jeugd mee kon nog.
hoop dat hij de ballen heeft om zelf te stoppen
Kitty draait zich om in haar keuken als ze ziet dat Rob weken mag blijven.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:12 schreef ben34567 het volgende:
Rob heeft het wel goed verpest voor 60-plussers die zich voor een eventuele volgende editie wouden inschrijven; die geraken niet meer door de eerste selectieprocedure![]()
Balen is bij mij een gemeente in de buurt.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Balen?, die zit zo goed als in de finale.
Ja kom maar op met weer 'n opdracht, nu 'n ei op 'n lepel houden tot zaterdagmiddagquote:Op zondag 19 februari 2023 22:12 schreef Lpracing het volgende:
Begin die lichten terug aan te doen. Net 22u gepaseerd. Niks nu al slapen.
Chayron begon vlak nadat Danny weg was elke avond in kamer rood te vragen "wat is jullie vandaag opgevallen?" Rondje bij de rest vragen of ze geheime missies was opgevallen of bepaald gedrag van bewoners. Dat heeft hem de kop gekost denk. Hij wilde de leidersrol van Danny overpakken. Vandaag vond ik een leuke dag wel(voor zover ik het gezien heb. Geen blaaskaakjes meer die de leiding willen hebben. Maar benieuwd of dat zo blijft.quote:
Dat zegt hij inmiddels wel. Hij is er klaar mee en wil er zaterdag uit gestemd worden.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hij zei niet en keer dat hij
gaan will
dat typen maar somige hier
jammer dat we het niet mogen horenquote:Op zondag 19 februari 2023 22:13 schreef suzi1 het volgende:
mooi toch. ias is altijd dezelfde persoon. doet zich niks mooier voor. is mooi
jawel hij zegt het zelfs 4 xquote:Op zondag 19 februari 2023 22:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hij zei niet en keer dat hij
gaan will
dat typen maar somige hier
De week is nog jong, zie Ali nog wel een gooi doen naar de hoogste plek op de rotsquote:Op zondag 19 februari 2023 22:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Chayron begon vlak nadat Danny weg was elke avond in kamer rood te vragen "wat is jullie vandaag opgevallen?" Rondje bij de rest vragen of ze geheime missies was opgevallen of bepaald gedrag van bewoners. Dat heeft hem de kop gekost denk. Hij wilde de leidersrol van Danny overpakken. Vandaag vond ik een leuke dag wel(voor zover ik het gezien heb. Geen blaaskaakjes meer die de leiding willen hebben. Maar benieuwd of dat zo blijft.
hahaha wtfquote:Op zondag 19 februari 2023 22:16 schreef ben34567 het volgende:
Familie van Rob maakt het alleen maar erger
https://twitter.com/RobBigBrother23/status/1627403922469007361
Ge doet de groep er ook nog een plezier mee, dan is er weer een feestje voor zijn niet verjaardagsdag (29 feb).quote:
tnx. heb ik blijkbaar zelden meegekregen of zelfs niet hahaquote:Op zondag 19 februari 2023 22:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Chayron begon vlak nadat Danny weg was elke avond in kamer rood te vragen "wat is jullie vandaag opgevallen?" Rondje bij de rest vragen of ze geheime missies was opgevallen of bepaald gedrag van bewoners. Dat heeft hem de kop gekost denk. Hij wilde de leidersrol van Danny overpakken. Vandaag vond ik een leuke dag wel(voor zover ik het gezien heb. Geen blaaskaakjes meer die de leiding willen hebben. Maar benieuwd of dat zo blijft.
quote:Op zondag 19 februari 2023 22:18 schreef engine het volgende:
Hij wil niet dat het openbaar gemaakt wordt dus gelieve dit allemaal even niet te quoten![]()
oke goedquote:Op zondag 19 februari 2023 22:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
jawel hij zegt het zelfs 4 x
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik bedoelde Rob zijn tekstenquote:
Slim spelen..quote:Op zondag 19 februari 2023 22:17 schreef suzi1 het volgende:
wil je mijn verhaal ook met die meiden delen morgen jok. vraagt rob
??
Die struikelt al op de 3e trede 🙄quote:Op zondag 19 februari 2023 22:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De week is nog jong, zie Ali nog wel een gooi doen naar de hoogste plek op de rots
Precies dat zal wel gezegd zijn, Febo helpt dan vast een handje meequote:Op zondag 19 februari 2023 22:18 schreef Monique___ het volgende:
@:kodiak100 daar is de zachte aderlating
zullen de letterlijke woorden zijn van febo: met zn allen slim spelen
quote:Op zondag 19 februari 2023 22:16 schreef ben34567 het volgende:
Familie van Rob maakt het alleen maar erger
https://twitter.com/RobBigBrother23/status/1627403922469007361
Krijgt een zachte exitquote:Op zondag 19 februari 2023 22:19 schreef Fikkert2 het volgende:
Wat rob nu doet mag toch helemaal niet?, vragen om genomineerd te worden
Dus dat heel duidelijkquote:Op zondag 19 februari 2023 22:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Luister, het is toch duidelijk dat hij op zn pik getrapt is door tatyana.
Ongelofelijk dat er niemand van de productie ingrijpt en zegt dat het niet handig is om mensen voor vies varken te gaan uitmaken. Ik gun haar niks van dit maar het maakt het allemaal niet beter.quote:
ah met cha en linsquote:Op zondag 19 februari 2023 22:19 schreef Kayro het volgende:
[..]
Slim spelen..
Hem dus nomineren voor exit
Precies dit, het loopt een beetje uit de handquote:Op zondag 19 februari 2023 22:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat er niemand van de productie ingrijpt en zegt dat het niet handig is om mensen voor vies varken te gaan uitmaken. Ik gun haar niks van dit maar het maakt het allemaal niet beter.
quote:Op zondag 19 februari 2023 22:23 schreef Monique___ het volgende:
fijn die blauwe kamer daar wordt niet geroddeld maar geventileerd
quote:Op zondag 19 februari 2023 22:25 schreef ben34567 het volgende:
Dit wordt geen hechte groep bij reünies. Familie van Charlotte heeft Chiara al uitgemaakt op twitter en heeft zowel Chiara als Jolien ontvolgd op IG.
hahaha wat laten al die mensen zich kennen zeg. tjeezusquote:Op zondag 19 februari 2023 22:25 schreef ben34567 het volgende:
Dit wordt geen hechte groep bij reünies. Familie van Charlotte heeft Chiara al uitgemaakt op twitter en heeft zowel Chiara als Jolien ontvolgd op IG.
Eerste nieuw seizoen is ook maar de zelfverkozen Fab5 bijeen gekomen?quote:Op zondag 19 februari 2023 22:25 schreef ben34567 het volgende:
is erg,werd hier zijn vrouw vies varkn genoemt??quote:Op zondag 19 februari 2023 22:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat er niemand van de productie ingrijpt en zegt dat het niet handig is om mensen voor vies varken te gaan uitmaken. Ik gun haar niks van dit maar het maakt het allemaal niet beter.
Ho even dat was wel een opmerking en daar is excuses voor aangebodenquote:Op zondag 19 februari 2023 22:25 schreef ben34567 het volgende:
nee, de dochter van Rob noemt mensen op twitter vies varkenquote:Op zondag 19 februari 2023 22:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
is erg,werd hier zijn vrouw vies varkn genoemt??
Jason gaat sowieso naar de finale. Erg mature jongen voor zijn leeftijd.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:30 schreef Yolk het volgende:
Als Rob weg is, zit Jason toch in de halve finale (laatste 4)?
ah zijn dochterquote:Op zondag 19 februari 2023 22:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee, de dochter van Rob noemt mensen op twitter vies varken
[ twitter ]
quote:
"smerig giftig wijf blijf uit de buurt van Charlotte" ofzoietsquote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 22:25 schreef suzi1 het volgende:
streamstress. is 1 leuk om te luisteren of bij 2
of op en af?
Dat is toch goed Iedereen laat zich wel eens meeslepen toch?quote:Op zondag 19 februari 2023 22:32 schreef ben34567 het volgende:
[..]
[..]
"smerig giftig wijf blijf uit de buurt van Charlotte" ofzoiets
Tweet werd verwijderd met excuses
https://twitter.com/Charl(...)HHwWjoCw2Y2JwIstAAAA
voor een officieel account (met wellicht familie als beheerder) vind ik dat not done om zo over medekandidaten te posten. Daar moet je bovenstaan en je weet dat er conflicten en wrijvingen kunnen ontstaan door mee te doen aan reality. De familie van Rob en Charlotte pakken het niet goed aan.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:34 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat is toch goed Iedereen laat zich wel eens meeslepen toch?
Dacht even dat Ias een string aan hadquote:
staan nieuwe reacties bij nuquote:Op zondag 19 februari 2023 22:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee, de dochter van Rob noemt mensen op twitter vies varken
[ twitter ]
Weet ik niet Tuurlijk is het not done als het om een berichtje gaat kan ik me dat wel voorstellen. Mensen maken fouten he.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:35 schreef ben34567 het volgende:
[..]
voor een officieel account (met wellicht familie als beheerder) vind ik dat not done om zo over medekandidaten te posten
Dat hoopte MA ook.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dacht even dat Ias een string aan had
Hij liet zelfs Chayron shinen tijdens ballenbaknachten.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jason gaat sowieso naar de finale. Erg mature jongen voor zijn leeftijd.
Zonder plamuur ???quote:Op zondag 19 februari 2023 22:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik was lekker bij haar in bed gedoken
combi van mics van de kamer en misschien nog zendersquote:Op zondag 19 februari 2023 22:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
waarom zet febo haar geluid niet uit , dempen haar, of staan nu mics aan van hele kamer?
Zo'n Sumo-luierquote:Op zondag 19 februari 2023 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dacht even dat Ias een string aan had
quote:Op zondag 19 februari 2023 22:39 schreef odie22 het volgende:
nog ff en MA ligt lekker lepeltje lepeltje bij ieeeeeeeas
zo lang ze hun duimpjes maar opstekenquote:Op zondag 19 februari 2023 22:39 schreef Monique___ het volgende:
mimi pakt ias zometeen nog een keer van achter
Kans wordt groter en groter.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:39 schreef Monique___ het volgende:
En daarna 'n sigaretjequote:Op zondag 19 februari 2023 22:39 schreef Monique___ het volgende:
vergeet soms dat ze het in belgie maar met 1 stream moeten doen.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:40 schreef ben34567 het volgende:
Stream 1 (België) filmt al weken alleen de rode kamer 's nachts. De interessante gesprekken lijken in blauw te zijn
Ik durfde er niet eens een tekst bij te zetten, ik dacht ik laat het open voor interpretatie haha.quote:
Ging even, maar werd ontdekt blijkbaar.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vergeet soms dat ze het in belgie maar met 1 stream moeten doen.
kan dat niet omzeild worden?
Denk het ook. Daarom dat hij steeds aan overdreven het opscheppen over vrouwen. Nog in de verkenningsfase.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:44 schreef ben34567 het volgende:
Die Mich is toch maar ne speciale. En hij valt 100% op mannen
Morgenochtend een langdurig spel in de gr (en wij dus een SL) zodat de stagiaires kunnen gaan slepen..quote:Op zondag 19 februari 2023 22:45 schreef Monique___ het volgende:
blijkbaar morgen geen kartonnen meubels, de slaapkamers mogen open blijven
echt wel , niet iedere avond maar in blauw ookquote:Op zondag 19 februari 2023 22:46 schreef Hoylei het volgende:
Die Ias is wel erg bepalend voor de sfeer/energie in de kamer blijkt. Dat geroddel was bij blauw 's avonds over nomineren was toch ook nooit zo echt?
Misschien mogen ze er zelf wel mee slepenquote:Op zondag 19 februari 2023 22:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Morgenochtend een langdurig spel in de gr (en wij dus een SL) zodat de stagiaires kunnen gaan slepen..
robquote:Op zondag 19 februari 2023 22:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Misschien mogen ze er zelf wel mee slepen
Welterustenquote:
Waarover is ie verwonderd?quote:Op zondag 19 februari 2023 22:49 schreef happyme28 het volgende:
Ik bescheur mij over die gesprekken in rood. Die oprechte verwondering van Jason.
Ali woont al 10 jaar op zichzelf maar kan zijn bed niet opmaken omdat hij dat de poetsvrouw laat doen. En hij was ook ff vergeten dat melk van een koe komt en niet zelf gemaakt wordt.quote:
even gekeken. werkt hier wel.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:53 schreef odie22 het volgende:
ik probeer de uitzending van gisteravond te streamen via videoland, maar hij blijft maar draaien
quote:Op zondag 19 februari 2023 22:53 schreef engine het volgende:
Roddelen over Chiaraschijnbaar stond ze op 9 bij betrouwbaar
Ik vind Chiara betrouwbaarder dan Charlotte. Charlotte is op haar gekende manier nu Jason subtiel aan het manipuleren.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:53 schreef engine het volgende:
Roddelen over Chiaraschijnbaar stond ze op 9 bij betrouwbaar
Toch wel verrassend. Ik had haar op 1 gezetquote:
zie op twitter een filmpje van iemand die sjairon gisteravond in mcdrek zag MET de nominatiepin nog op zn blousequote:Op zondag 19 februari 2023 22:55 schreef engine het volgende:
De tactische speelwijze van saairon heeft hem de das om gedaan.
quote:Op zondag 19 februari 2023 22:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zie op twitter een filmpje van iemand die sjairon gisteravond in mcdrek zag MET de nominatiepin nog op zn blouse
tot nooit meer ziensquote:Op zondag 19 februari 2023 22:57 schreef Monique___ het volgende:
sjairon met nominatiepin in mcdrek:
[ twitter ]
quote:Op zondag 19 februari 2023 22:57 schreef Monique___ het volgende:
sjairon met nominatiepin in mcdrek:
[ twitter ]
hebben afgelopen nacht nog geen 6 uur geslapen en weekopdracht. hebben het zwaarquote:Op zondag 19 februari 2023 23:01 schreef PunkieePie het volgende:
Heb ik eindelijk tijd om echt de stream te kijken, liggen ze allemaal op bed. Pfff zo vroeg weer!
Je hebt niet veel gemist hoor.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:01 schreef PunkieePie het volgende:
Heb ik eindelijk tijd om echt de stream te kijken, liggen ze allemaal op bed. Pfff zo vroeg weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |