Ernienie ???quote:Op zondag 19 februari 2023 20:28 schreef suzi1 het volgende:
cha gaat de kam en bert uit de muur halen
free bertje <3
Wel overwogen, maar heeft niets met BB te makenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:28 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik dacht even dat het nieuwe topic " gecremeerde kroketten" zou heten😂
welkom in het huis van klaagmuur Rob, je bent, vanaf het moment dat hij BB verlaat, zijn nieuwe huisgenoot. Enyjoy the ride🤣quote:Op zondag 19 februari 2023 20:25 schreef suzi1 het volgende:
o daar ga ik mn huis wel voor uit. ligt er dan wel aan in wat voor huis ik terecht ga komen natuurlijk
kan niet wachten op de capsquote:Op zondag 19 februari 2023 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb speciaal de wekker gezet om morgenochtend Rob zijn hoofd te zien als hij die bank ziet
Shit, ik had mijn werk af moeten bellenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb speciaal de wekker gezet om morgenochtend Rob zijn hoofd te zien als hij die bank ziet
😂 Die hard kijker hoorquote:Op zondag 19 februari 2023 20:39 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Shit, ik had mijn werk af moeten bellen
Jolie zei dat mensen zijn verhaaltjes over meisje zat zijn.en maakt daar een heel verhaalquote:Op zondag 19 februari 2023 20:43 schreef Fikkert2 het volgende:
MA de weg kwijt door een beetje commentaar over meisjes?
Gezien het aantal streamlocks is het alleszins mogelijk dat ons beeld ook vertekend is.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
Zoals hij met chiara doet dat mensen hem niet meer serieus nemen. Hij denkt dat het anders neer gezet wordt. Lul je vergeet de streamers die kijken.
Dat kan maar het is een gladjakkerquote:Op zondag 19 februari 2023 20:44 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Gezien het aantal streamlocks is het alleszins mogelijk dat ons beeld ook vertekend is.
Truequote:Op zondag 19 februari 2023 20:44 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Gezien het aantal streamlocks is het alleszins mogelijk dat ons beeld ook vertekend is.
Met alle SL'S missen wij ook een hoopquote:Op zondag 19 februari 2023 20:45 schreef Dragonbullet het volgende:
Ehm MA, op de stream wordt niets geframed hoor 😊 je hebt zelf gezegd: ik doe of ik verliefd ben maar ben niet serieus
Als er een een act opvoert is hij het. En ja hoor gaat weer over een meisjequote:Op zondag 19 februari 2023 20:47 schreef ben34567 het volgende:
Mich is één en al Italiaanse stereotype
Ik merk dat ik op het geleuter van MA net zo hard afhaak als bij Chairon.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als er een een act opvoert is hij het. En ja hoor gaat weer over een meisje
komen vast filmpjes van.. ik zie het wel tegen een uur of 10 als ik wakker wordquote:Op zondag 19 februari 2023 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Hij praat nogal door zijn neus, heel irritantquote:Op zondag 19 februari 2023 20:49 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik merk dat ik op het geleuter van MA net zo hard afhaak als bij Chairon.
Ik moet om 5 uur op kantoor zijn morgenochtend dus op tijd weer thuis.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
komen vast filmpjes van.. ik zie het wel tegen een uur of 10 als ik wakker word
quote:Op zondag 19 februari 2023 20:43 schreef Koos1958 het volgende:
Dat kind is 21 en zo een zeiksnor. We pikken het niet anders op je bent gewoon zo.
Wil er live bij zijn als Rob de poort uit rentquote:Op zondag 19 februari 2023 20:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
komen vast filmpjes van.. ik zie het wel tegen een uur of 10 als ik wakker word
en homofielquote:Op zondag 19 februari 2023 20:48 schreef Ireth het volgende:
Het zou me oprecht niet verbazen als MA nog maagd zou zijn....
dat wel jaquote:
oei dat is echt heeel vroeg!quote:Op zondag 19 februari 2023 20:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik moet om 5 uur op kantoor zijn morgenochtend dus op tijd weer thuis.
ik wil er live bij zijn als iemand met een megafoon daar wat gaat roepenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wil er live bij zijn als Rob de poort uit rent
ja dat heb ik net gemistquote:Op zondag 19 februari 2023 20:55 schreef engine het volgende:
Wie mag er winnen van brompot en brompot?
lijkt me dat hij jason bedoeldequote:Op zondag 19 februari 2023 20:55 schreef engine het volgende:
Wie mag er winnen van brompot en brompot?
Ik denk Jason maar heb het ook niet gehoord.quote:
ik hoop echt dat hij zsm gaat.. geen zin in dit gezeur meerquote:Op zondag 19 februari 2023 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
hij hoopt dat hij er zaterdag op staat
En hem door de beveiligers weer naarbinnen gesleept zien wordenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wil er live bij zijn als Rob de poort uit rent
Dat is prima. Zolang hij maar niet terug komtquote:Op zondag 19 februari 2023 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
nu sjairon dit hoort zal hij wel balen
maar wij gaan heel erg balen als het morgen anders loopt en hij nog een week of langer daar zitquote:
Dan is hij nog niet weg, mijn stem krijgt hijquote:Op zondag 19 februari 2023 21:00 schreef suzi1 het volgende:
hij gaat de pon-er hint geven voor zijn nomi
ha ha haquote:Op zondag 19 februari 2023 21:01 schreef Monique___ het volgende:
gooi m er nog eens in, nog 1 dag rob.. dan wordt dat je nieuwe ligplaats
[ afbeelding ]
oh zeker die mis ik echt nietquote:Op zondag 19 februari 2023 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is prima. Zolang hij maar niet terug komtik zie nog liever Rob mopperen.
We houden je er wel in Robquote:Op zondag 19 februari 2023 20:57 schreef engine het volgende:
Voor Rob is de uitdaging weg![]()
Hij wil naar huis gestemd worden zaterdag. Maar wij kunnen hem nog niet missen
🤣quote:Op zondag 19 februari 2023 21:01 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Hahaha dat gaat hij niet leuk vinden. Hep hij weer
Erg vervelendquote:Op zondag 19 februari 2023 21:02 schreef Monique___ het volgende:
mimi heeft en dikke puist op zijn rug die zeer doet dat we het even weten
Ff uitknijpen 😁quote:Op zondag 19 februari 2023 21:02 schreef Monique___ het volgende:
hopelijk alsnog gediskwalificeerd danquote:Op zondag 19 februari 2023 21:00 schreef suzi1 het volgende:
hij gaat de pon-er hint geven voor zijn nomi
Heel gehaaid dit, nu hij doorheeft dat 'men' tegen hem is (door Tatyana's opmerkingen gisteren) en hij de bui voelt hangen, doet hij alsof wat er in zijn hoofd waarschijnlijk aankomende zaterdag gebeurt zijn eigen keus was...quote:Op zondag 19 februari 2023 20:57 schreef engine het volgende:
Voor Rob is de uitdaging weg![]()
Hij wil naar huis gestemd worden zaterdag. Maar wij kunnen hem nog niet missen
Ik zie het hoor 😊 ik hou van woordgrappenquote:Op zondag 19 februari 2023 21:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hopelijk alsnog gediskwalificeerd dan![]()
dagvergoeding
Jeugdpuistjes, wordt wel minder als ie volwassen wordt..quote:Op zondag 19 februari 2023 21:02 schreef Monique___ het volgende:
😁🤞quote:Op zondag 19 februari 2023 21:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hopelijk alsnog gediskwalificeerd dan![]()
dagvergoeding
als ie echt een man wordtquote:Op zondag 19 februari 2023 21:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jeugdpuistjes, wordt wel minder als ie volwassen wordt..
quote:Op zondag 19 februari 2023 21:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jeugdpuistjes, wordt wel minder als ie volwassen wordt..
Ja kloptquote:Op zondag 19 februari 2023 21:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Heel gehaaid dit, nu hij doorheeft dat 'men' tegen hem is (door Tatyana's opmerkingen gisteren) en hij de bui voelt hangen, doet hij alsof wat er in zijn hoofd waarschijnlijk aankomende zaterdag gebeurt zijn eigen keus was...
Dat heb ik gezien inderdaad, alleen wat jij net beschrijft heb ik helaas gemist.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja kloptvandaag liep hij ook hulpeloos door het huis toen er schoongemaakt werd. Aan het zoeken naar iets om te doen in plaats van iets te doen
Vond het wel een goede sneer. Heeft hem wel geraakt.
Haha ik dacht het ookquote:Op zondag 19 februari 2023 21:07 schreef Monique___ het volgende:
chars voeten op stream 2 1 voor de voetfetish mensen onder ons
De kleine voetje en gelakte teentjes van chiara waren mooier🙄quote:Op zondag 19 februari 2023 21:07 schreef Monique___ het volgende:
chars voeten op stream 2 1 voor de voetfetish mensen onder ons
😏 Ik heb géén voetfetischquote:Op zondag 19 februari 2023 21:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
in welke context dacht je het he
quote:Op zondag 19 februari 2023 21:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik hoor mimi ook dingen zeggen die hij 'niet' is
ja maar hij is niet bij iedereen zo.. bij char niet.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:09 schreef suzi1 het volgende:
bart legt dit mooi uit
als meid zou je denken, die zit mij zitten.. gedrag van mich
en dan ooh dat doet hij bij iedereen. wat een klotzak
Vond haar ff minder fraai benieuwd als ze lang genoeg blijft hoe het met haar fillers gaat🙄quote:
lolquote:Op zondag 19 februari 2023 21:11 schreef Kayro het volgende:
[..]
Vond haar ff minder fraai benieuwd als ze lang genoeg blijft hoe het met haar fillers gaat🙄
Spannend🤪
😂😂😂 Ik zeg het maar 1 keer. Is genoegquote:Op zondag 19 februari 2023 21:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik hoor mimi ook dingen zeggen die hij 'niet' is
als chel er niet was geweest zou hij zo bij char hebben gedaan etcquote:Op zondag 19 februari 2023 21:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar hij is niet bij iedereen zo.. bij char niet.
dat denk ik ook ahh daar komt ze weer met haar schatquote:Op zondag 19 februari 2023 21:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als chel er niet was geweest zou hij zo bij char hebben gedaan etc
moet je nou echt die wond weer open halenquote:Op zondag 19 februari 2023 21:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als chel er niet was geweest zou hij zo bij char hebben gedaan etc
oh jaaa jij vond die lawaaiwortel leuk hequote:Op zondag 19 februari 2023 21:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
moet je nou echt die wond weer open halen
exkusesquote:Op zondag 19 februari 2023 21:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
moet je nou echt die wond weer open halen
Jason Ali Rob genomineerd en dan Jason als eerste vrijgesteld. En dan winnen van Ali.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die ontploft als die Zaterdag niet weg mag [ afbeelding ]
Lawaaiwortel vind ik nog steeds een leuke bijnaamquote:Op zondag 19 februari 2023 21:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh jaaa jij vond die lawaaiwortel leuk he
ja duh, wie nietquote:Op zondag 19 februari 2023 21:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh jaaa jij vond die lawaaiwortel leuk he
zit te lachenquote:Op zondag 19 februari 2023 21:15 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
dan gaan die inhammen weer groeien![]()
ik vond haar toen niet leuk.. te druk maaar kom er op terug.. hadden achteraf, eerder mensen uit mogen gaan. ze was wel positiefquote:Op zondag 19 februari 2023 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Lawaaiwortel vind ik nog steeds een leuke bijnaammaar ik vond Chelsea ook wel leuk. Lekker druk.
🤣🤣 da wilde die toch graag wetenquote:Op zondag 19 februari 2023 21:16 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Jason Ali Rob genomineerd en dan Jason als eerste vrijgesteld. En dan winnen van Ali.
Hep ik dat weer
lekker wappuhquote:Op zondag 19 februari 2023 21:20 schreef Monique___ het volgende:
horen we het even, mimi kon gaan batsen maar had het afgewezen omdat het op de wc was, respect nul en nog nooit gedaan had
zijn eerste keer was ook niet speciaal.. .hij vindt het heel erg , misgelopen
denk dat hij een slappe kreeg omdat er een vrouw lag
quote:Op zondag 19 februari 2023 21:20 schreef Monique___ het volgende:
horen we het even, mimi kon gaan batsen maar had het afgewezen omdat het op de wc was, respect nul en nog nooit gedaan had
zijn eerste keer was ook niet speciaal.. .hij vindt het heel erg , misgelopen
denk dat hij een slappe kreeg omdat er een vrouw lag
Lesley bijvoorbeeld. Nu Chayron eruit is, is dat m'n volgende targetquote:Op zondag 19 februari 2023 21:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik vond haar toen niet leuk.. te druk maaar kom er op terug.. hadden achteraf, eerder mensen uit mogen gaan. ze was wel positief
Ja bijzonder shot🫣quote:Op zondag 19 februari 2023 21:22 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
spannend ....................
Gewoon de stagiair die mag oefenen, met de camera'squote:Op zondag 19 februari 2023 21:22 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
spannend ....................
🤗🥳🥳🥳quote:Op zondag 19 februari 2023 21:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Achter die deur staan de kartonnen meubels klaar om te verkassen naar binnen
al die kinderen een jeugdtrauma , normaal krijg je toch een leuke juf als je nog jong bentquote:Op zondag 19 februari 2023 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
juf chiara legt uit bart hoe het werkt
neequote:Op zondag 19 februari 2023 21:25 schreef engine het volgende:
Inderdaad wel vreemd dat de verdeling 4 - 6 is. Is daar een reden voor gegeven?
te veel bondjes, het is ieder voor zich dit jaarquote:Op zondag 19 februari 2023 21:25 schreef engine het volgende:
Ze is niet in big brother om les te geven he. Al lopen er wat kleuters rond.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
al die kinderen een jeugdtrauma , normaal krijg je toch een leuke juf als je nog jong bent
Daar heb ik geen actieve herinnering aanquote:Op zondag 19 februari 2023 21:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
al die kinderen een jeugdtrauma , normaal krijg je toch een leuke juf als je nog jong bent
irl bedoelde ikquote:Op zondag 19 februari 2023 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is niet in big brother om les te geven he. Al lopen er wat kleuters rond.
Instagram mensen hebben dat toch beslist?quote:Op zondag 19 februari 2023 21:25 schreef engine het volgende:
Daar heb jij geen weet vanquote:
jaquote:Op zondag 19 februari 2023 21:27 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Instagram mensen hebben dat toch beslist?
ah zuckenburg en coquote:Op zondag 19 februari 2023 21:27 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
wij beslissen niets, ze doen ons laten geloven dat we mogen beslissenquote:Op zondag 19 februari 2023 21:27 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ik vind het flauw om te stellen maar ga je gang.quote:
In jouw vrijetijd ben jij minister president van Nederland?🤣quote:Op zondag 19 februari 2023 21:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen actieve herinnering aan
Kijker FEBO heeft beslistquote:Op zondag 19 februari 2023 21:25 schreef engine het volgende:
korrel zout enzo hequote:Op zondag 19 februari 2023 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het flauw om te stellen maar ga je gang.
poahquote:Op zondag 19 februari 2023 21:33 schreef suzi1 het volgende:
lekker hoor, biertje. goed koud, in blik
De laatste plamuur moet er uit natuurlijkquote:Op zondag 19 februari 2023 21:34 schreef Monique___ het volgende:
gatver gaat ze haar neus weer leeg peuteren
quote:Op zondag 19 februari 2023 21:36 schreef Ireth het volgende:
Die verbruikt ook aardig wat aan make-up hoor... volgens mij kan je daar een gemiddeld bijstandgezin in de wsnp ook volledig mee uit de schulden helpen binnen een maand...
haar dagelijkse ritueel.. snap ook niet waarom ze het altijd laten zien, soms nog meer ingezoomdquote:Op zondag 19 februari 2023 21:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
De laatste plamuur moet er uit natuurlijk
Nee het is gewoon een domme insta poll geweest. 16 jarige fangirls hebben hun favorietjes in dezelfde kamer mogen stemmen.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:25 schreef engine het volgende:
En als ze de uren die ze er aan besteedt een bijbaantje neemt kan ze er twee gezinnen mee helpen.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:36 schreef Ireth het volgende:
Die verbruikt ook aardig wat aan make-up hoor... volgens mij kan je daar een gemiddeld bijstandgezin in de wsnp ook volledig mee uit de schulden helpen binnen een maand...
we hebben als kijker 0.0 te zeggenquote:Op zondag 19 februari 2023 21:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee het is gewoon een domme insta poll geweest. 16 jarige fangirls hebben hun favorietjes in dezelfde kamer mogen stemmen.Vandaar dat Chalison Charlotte, Ali en Jason. Lindsey hebben ze er in de hut zelf bijverzonnen, maar hoort er eigenlijk niet eens bij.
Jij spreekt beter duits dan Mario.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:39 schreef GayGuy het volgende:
Bij gebrek aan Mario zeg ik, in mijn slechtste Duits. "einen guten abend und auf wiedersehen, tjus"😉😉😉
Aufwienersnitzelquote:Op zondag 19 februari 2023 21:39 schreef GayGuy het volgende:
Bij gebrek aan Mario zeg ik, in mijn slechtste Duits. "einen guten abend und auf wiedersehen, tjus"😉😉😉
Trustenquote:Op zondag 19 februari 2023 21:39 schreef GayGuy het volgende:
Daar is het gewoon een Rob-wissel.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:41 schreef Kayro het volgende:
Voor rob geen batterijwissel🤗vinden we prima 🤐
ahteraf niet echt. ben alweer vergeten dus hahaquote:Op zondag 19 februari 2023 21:42 schreef ledn81 het volgende:
Was dat gesprek tussen Ali en Jolien boeiend? bestaat uit meerdere stukken omdat er hoop werd geschakeld. Heb het zelf nog niet kunnen terug luisteren.
Noujah heb het staan,wellicht voor later, maar dan ga ik lekker richting de bedstee en lees daar nog met half oog meequote:Op zondag 19 februari 2023 21:43 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ahteraf niet echt. ben alweer vergeten dus haha
ging over die schreeuwert in de nacht oa
quote:Op zondag 19 februari 2023 21:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Noujah heb het staan,wellicht voor later, maar dan ga ik lekker richting de bedstee en lees daar nog met half oog mee
Slaap lekker COS
Vind die twee ook zo raar met elkaar. Daarvan denk ik constant dat het een keer gaat botsen met dat uitdagen en plagen naar elkaar.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:44 schreef Kodiak100 het volgende:
ias voelt wat afstand tussen hem en ali
Oh ja, laat maar komen...kijken of Rob het tot zaterdag kan blijven zitten op karton......quote:Op zondag 19 februari 2023 21:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Achter die deur staan de kartonnen meubels klaar om te verkassen naar binnen
Doe jij even verslag want ik versta het nietquote:
Wij hebben enkel de stream met turkse ondertiteling hier.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Doe jij even verslag want ik versta het niet
Chiara en Rob zijn NLquote:Op zondag 19 februari 2023 21:49 schreef engine het volgende:
Zijn dat nou allemaal Belgen op die kamer?
Rob ligt daar ook ergens..quote:Op zondag 19 februari 2023 21:49 schreef engine het volgende:
Zijn dat nou allemaal Belgen op die kamer?
quote:Op zondag 19 februari 2023 21:49 schreef rinardo het volgende:
De dochter van Rob pint zich er echt in vast hoor, blijft verdedigen
[ link | afbeelding ]
Wie slaapt nu waar???quote:Op zondag 19 februari 2023 21:27 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Zij zou zich beter op de achtergrond houden met de commentaar, maar is natuurlijk soms moeilijk als het om een naaste gaat.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:49 schreef rinardo het volgende:
De dochter van Rob pint zich er echt in vast hoor, blijft verdedigen
[ link | afbeelding ]
Ah die zijn gewoon stil dus nu.quote:
Ias ligt liever lepeltje lepeltjequote:Op zondag 19 februari 2023 21:44 schreef Kodiak100 het volgende:
ias voelt wat afstand tussen hem en ali
De nacht komt er aan, maar voor het slapen gaan moet mij toch iets van het hart,quote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 21:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jij spreekt beter duits dan Mario.
quote:Op zondag 19 februari 2023 21:54 schreef mario390 het volgende:
[..]ik sprek beter amsterdamisch dan
jou
Ias op uw kamer ?quote:Op zondag 19 februari 2023 21:53 schreef suzi1 het volgende:
cha luisterde blauw af
ias praat exact zelfde als hier op onze kamer
Ik spreek geen amsterdams, maar kempischquote:Op zondag 19 februari 2023 21:54 schreef mario390 het volgende:
[..]ik sprek beter amsterdamisch dan
jou
Preciesquote:Op zondag 19 februari 2023 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha als ze slim zijn geven ze rob geen kans op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |