Ernienie ???quote:Op zondag 19 februari 2023 20:28 schreef suzi1 het volgende:
cha gaat de kam en bert uit de muur halen
free bertje <3
Wel overwogen, maar heeft niets met BB te makenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:28 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik dacht even dat het nieuwe topic " gecremeerde kroketten" zou heten😂
welkom in het huis van klaagmuur Rob, je bent, vanaf het moment dat hij BB verlaat, zijn nieuwe huisgenoot. Enyjoy the ride🤣quote:Op zondag 19 februari 2023 20:25 schreef suzi1 het volgende:
o daar ga ik mn huis wel voor uit. ligt er dan wel aan in wat voor huis ik terecht ga komen natuurlijk
kan niet wachten op de capsquote:Op zondag 19 februari 2023 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb speciaal de wekker gezet om morgenochtend Rob zijn hoofd te zien als hij die bank ziet
Shit, ik had mijn werk af moeten bellenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb speciaal de wekker gezet om morgenochtend Rob zijn hoofd te zien als hij die bank ziet
😂 Die hard kijker hoorquote:Op zondag 19 februari 2023 20:39 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Shit, ik had mijn werk af moeten bellen
Jolie zei dat mensen zijn verhaaltjes over meisje zat zijn.en maakt daar een heel verhaalquote:Op zondag 19 februari 2023 20:43 schreef Fikkert2 het volgende:
MA de weg kwijt door een beetje commentaar over meisjes?
Gezien het aantal streamlocks is het alleszins mogelijk dat ons beeld ook vertekend is.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
Zoals hij met chiara doet dat mensen hem niet meer serieus nemen. Hij denkt dat het anders neer gezet wordt. Lul je vergeet de streamers die kijken.
Dat kan maar het is een gladjakkerquote:Op zondag 19 februari 2023 20:44 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Gezien het aantal streamlocks is het alleszins mogelijk dat ons beeld ook vertekend is.
Truequote:Op zondag 19 februari 2023 20:44 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Gezien het aantal streamlocks is het alleszins mogelijk dat ons beeld ook vertekend is.
Met alle SL'S missen wij ook een hoopquote:Op zondag 19 februari 2023 20:45 schreef Dragonbullet het volgende:
Ehm MA, op de stream wordt niets geframed hoor 😊 je hebt zelf gezegd: ik doe of ik verliefd ben maar ben niet serieus
Als er een een act opvoert is hij het. En ja hoor gaat weer over een meisjequote:Op zondag 19 februari 2023 20:47 schreef ben34567 het volgende:
Mich is één en al Italiaanse stereotype
Ik merk dat ik op het geleuter van MA net zo hard afhaak als bij Chairon.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als er een een act opvoert is hij het. En ja hoor gaat weer over een meisje
komen vast filmpjes van.. ik zie het wel tegen een uur of 10 als ik wakker wordquote:Op zondag 19 februari 2023 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |