En dan sta je daar, met de Air Force One op Schiermonnikoogquote:Op maandag 20 februari 2023 11:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ogen dicht en een plek op de wereldkaart aanwijzen; dan naar de balie lopen en een ticket boeken.
Hahaha, nee.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Ik moet er niet aan denken dat Biden naar de schuilkelders moet rennen.
Nee, is een doppelgänger, net als Zelensky.quote:
Schril contrast met de "sterke leider" en "echte man" Poetin, die niet uit z'n bunker durft te komen.quote:
toch even de sterke leider spelen hequote:Op maandag 20 februari 2023 11:10 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Blijkbaar was niet iedereen het er mee eens.
Zo'n bezoek aan Kiev is ook gewoon een belangrijk statement natuurlijk.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:10 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
het heeft volgens mij vooral impact op bondgenoten, het is een statement naar 'ons' toequote:Op maandag 20 februari 2023 11:10 schreef capricia het volgende:
Ik wil de rage van Moskou zien. Van die Solovyev kliek, en dat gekke mens, Simonyan.
Dit is wel weer een vernedering voor Rusland hoor.
Een statement dat wij ook op bezoek moeten in Kiev? Rutte was er vorige week nog.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het heeft volgens mij vooral impact op bondgenoten, het is een statement naar 'ons' toe
denk niet dat ze in moskou verbaasd zijn dat de president van amerika welkom is in oekraïne
neequote:Op maandag 20 februari 2023 11:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een statement dat wij ook op bezoek moeten in Kiev? Rutte was er vorige week nog.
En de Russen weten dit wel hoor. Die hebben volop spionnen in Amerika![]()
De zoveelste afgang van Putin.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het heeft volgens mij vooral impact op bondgenoten, het is een statement naar 'ons' toe
denk niet dat ze in moskou verbaasd zijn dat de president van amerika welkom is in oekraïne
Ja, waarom hij daar rond kan lopen, en waarom rus ze dan niet bombardeert.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:15 schreef capricia het volgende:
[..]
De zoveelste afgang van Putin.
Dat gaat weer een meltdown worden in "Een avond met Solovyev".
Ok Rob.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:17 schreef quirina het volgende:
Biden in Ukraine is geen verstandige zet gezien de spanningen met Rusland en China.
Reken maar op ww3.
Jeetje. Heftig.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:17 schreef quirina het volgende:
Biden in Ukraine is geen verstandige zet gezien de spanningen met Rusland en China.
Reken maar op ww3.
Ik zou voor de lunch kiezen. Dan heb je tenminste nog een keer lekker gegetenquote:Op maandag 20 februari 2023 11:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jeetje. Heftig.
Moet ik me alvast onder het bureau verstoppen of kan ik nog eerst lunchen voor de nukes gaan vallen?
Die ouwe is zo verkeerd nog nietquote:Op maandag 20 februari 2023 11:10 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Want China bepaalt of Biden naar Oekraïne mag?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:17 schreef quirina het volgende:
Biden in Ukraine is geen verstandige zet gezien de spanningen met Rusland en China met de usa
Reken maar op ww3.
Waarom is dat geen verstandige zet?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:17 schreef quirina het volgende:
Biden in Ukraine is geen verstandige zet gezien de spanningen met Rusland en China met de usa
Reken maar op ww3.
je weet dat dit ook gewoon PR is?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
Die ouwe is zo verkeerd nog niet
Doe ff normaalquote:Op maandag 20 februari 2023 11:17 schreef quirina het volgende:
Reken maar op ww3.
Heb je weer naar de podcast van Rob de Wijk zitten luisteren? Of waarom ben je nu weer ineens zo angstig voor WW3? Tis echt heel wisselend bij jou.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:20 schreef quirina het volgende:
Even lekker broodje kroket eten in de kantine nu het nog kan.
Met een drone een paar Russen opblazen. Of een paar salvo’s vuren vanuit de voorste loopgraaf in Bakhmut.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:17 schreef Starhopper het volgende:
Misschien gaat Biden ook een kijkje nemen aan het frontDat zou een nog toffer statement zijn naar de Russen
Nou en?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je weet dat dit ook gewoon PR is?
Godsamme wat hebben we als Europa toch een mazzel met die vent. Als Trump daar (nog) had gezeten dan was Oekraïne nu integraal onderdeel van Rusland en stonden die Mobniks te trappelen aan de grenzen van de Baltische staten. En de Duitsers maar appeasen en aan het gas lurken..quote:
dat wil niemandquote:Op maandag 20 februari 2023 11:29 schreef Joppiez het volgende:
Als die Russische kabouter lef heeft dan schieten ze een salvo kruisraketten op Kiev af. Maar het is bijzonder stil volgens mij
Als Poetin raketten op Biden schiet, dan heeft hij een heel groot probleem. Daarom blijft het ook stil.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:29 schreef Joppiez het volgende:
Als die Russische kabouter lef heeft dan schieten ze een salvo kruisraketten op Kiev af. Maar het is bijzonder stil volgens mij
Als Rusland een punt wil maken dan is het nu wel haar kans. Dat ze het vervolgens laten afweten spreekt wel boekdelen. Maargoed, haar bevolking is toch te achterlijk dat te begrijpen.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat wil niemand
niet zo juichen of hopen op verdere escalatie
quote:Op maandag 20 februari 2023 11:17 schreef quirina het volgende:
Reken maar op ww3.
Dit is de eerste keer denk ik?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:33 schreef Red_85 het volgende:
POTUS in de hoofdstad van een land wat onder vuur ligt. Historisch wel.
dit bestaat echt alleen in je eigen hoofdquote:Op maandag 20 februari 2023 11:33 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als Rusland een punt wil maken dan is het nu wel haar kans. Dat ze het vervolgens laten afweten spreekt wel boekdelen. Maargoed, haar bevolking is toch te achterlijk dat te begrijpen.
Denk dat die kutkabouter dan ook China verliest qua bondgenoot.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:29 schreef Joppiez het volgende:
Enorme jeuk krijg ik van mensen die zo hun bril vasthouden. Al die vetvlekken op je glazen!quote:
AAAAAAAAAAAAAH!quote:Op maandag 20 februari 2023 11:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Enorme jeuk krijg ik van mensen die zo hun bril vasthouden. Al die vetvlekken op je glazen!![]()
Mooie beelden hoor, maar ik zie toch liever nog het een en ander aan toezeggingen..
Nee hoor. Als je zo'n grote mond hebt en vervolgens, als het er op aankomt, het zo laat afweten dan ben je gewoon een bang konijntje.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit bestaat echt alleen in je eigen hoofd
Lijkt me geshopt.quote:
Ja wederom, dat zit dus echt in je hoofd.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:39 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je zo'n grote mond hebt en vervolgens, als het er op aankomt, het zo laat afweten dan ben je gewoon een bang konijntje.
En dat land is dan wel bereid kernwapens in te zetten?
4 maanden geleden kon hij iig nog aardig vlot lopen voor z'n leeftijd.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Ik moet er niet aan denken dat Biden naar de schuilkelders moet rennen.
Dat zit niet in mijn hoofd want dan was Biden uberhaupt niet in Kiev. Dat was dan allemaal veel te link.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja wederom, dat zit dus echt in je hoofd.
Hier word ik ondertussen wel een beetje moe van. Wat zijn beelden tegenwoordig nog waard?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:40 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Lijkt me geshopt
edit:
is het ook
[ afbeelding ]
50 cent en vervolgens gaat men er op stampen.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hier word ik ondertussen wel een beetje moe van. Wat zijn beelden tegenwoordig nog waard?
Volgens mij mis ik nu iets.. leg uit !quote:Op maandag 20 februari 2023 11:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
50 cent en vervolgens gaat men er op stampen.
ONZ / leuke (matige) grap op een rommelmarktquote:Op maandag 20 februari 2023 11:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik nu iets.. leg uit !
Het is een complot.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hier word ik ondertussen wel een beetje moe van. Wat zijn beelden tegenwoordig nog waard?
Ik hoop dat ze vanuit Oekraine hier meelezen, want ik denk namelijk niet dat ze het daar zelf beter weten! Zeker niet met alle Amerikaanse inlichten waar ze gebruik van maken.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Oekraine moet in het offensief. En niet in de verdediging zoals bij Bakhmut. Daar bloeden ze gewoon leeg.
Het is de lijn van de VS.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:51 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze vanuit Oekraine hier meelezen, want ik denk namelijk niet dat ze het daar zelf beter weten! Zeker niet met alle Amerikaanse inlichten waar ze gebruik van maken.
Beter luisteren we naar capricia!
Had ik moeten kennen zeker?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
ONZ / leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Goede voor de vergrijzing issues van de Duitsersquote:Op maandag 20 februari 2023 11:53 schreef slashdotter3 het volgende:
German population reaches historic high after arrival of over a million Ukrainian refugees
The EU's biggest economy has taken in more asylum seekers as a result of the Russian invasion of Ukraine than in total during the crisis of 2015 and 2016
In just under a year, Germany has taken in more people from Ukraine than arrived in the country in total during the refugee crisis of 2015 and 2016. Since Russia launched its full-scale invasion on February 24, 2022, around 1.1 million Ukrainians have sought refuge in Germany. Just over two thirds of these arrived during the first three months of the war, between March and May, 2022. This mass migration has changed the structure of the immigrant population in Germany with Ukrainians now accounting for the second-largest foreign community behind Turks
Lees verder: https://english.elpais.co(...)ainian-refugees.html
wowquote:Op maandag 20 februari 2023 11:56 schreef ExTec het volgende:
Deze is 100% legit, niet ge-photoshopped.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 februari 2023 11:56 schreef ExTec het volgende:
[ afbeelding ]
Als jij het er niet bij had gezet had ik het niet vertrouwd.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:56 schreef ExTec het volgende:
[ afbeelding ]
vergrijzingsproblematiek. Nu staat er dat het goed is voor de vergrijzing en issues van de Duitsers.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
Goede voor de vergrijzing issues van de Duitsers
Wat een lelijke schoenen draagt Biden.quote:
Het zijn overwegend vrouwen en kinderen en waarschijnlijk gaan de meesten wel weer terug naar Oekraine tzt.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
Goede voor de vergrijzing issues van de Duitsers
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat een lelijke schoenen draagt Biden.
Die man is 308, wees blij dat ie niet op van die orthopedische klittenbandschoenen loopt..quote:Op maandag 20 februari 2023 12:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zijn toch gewone nette schoenen?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb geen idee, heb geen bijbedoeling met mijn post verder hoor :pquote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Die man is 308, wees blij dat ie niet op van die orthopedische klittenbandschoenen loopt..
Mwoah, lijken wel van die loafertjes ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zijn toch gewone nette schoenen?
met sandalen + witte sokken zou je een punt hebbenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwoah, lijken wel van die lovertjes ofzo.
Biden heeft zelf commando's op het dak zittenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
Tricky hoor die Biden in Kiev, een paar commando's op het dak of op afstand en het is klaar..
Wel mooi dat ie er is. Maar ben benieuwd wat hij komt brengen..
Het leven is geen Hollywoodfilm.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
Tricky hoor die Biden in Kiev, een paar commando's op het dak of op afstand en het is klaar..
Wel mooi dat ie er is. Maar ben benieuwd wat hij komt brengen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |