Ja, waarom hij daar rond kan lopen, en waarom rus ze dan niet bombardeert.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:15 schreef capricia het volgende:
[..]
De zoveelste afgang van Putin.
Dat gaat weer een meltdown worden in "Een avond met Solovyev".
Ok Rob.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:17 schreef quirina het volgende:
Biden in Ukraine is geen verstandige zet gezien de spanningen met Rusland en China.
Reken maar op ww3.
Jeetje. Heftig.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:17 schreef quirina het volgende:
Biden in Ukraine is geen verstandige zet gezien de spanningen met Rusland en China.
Reken maar op ww3.
Ik zou voor de lunch kiezen. Dan heb je tenminste nog een keer lekker gegetenquote:Op maandag 20 februari 2023 11:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jeetje. Heftig.
Moet ik me alvast onder het bureau verstoppen of kan ik nog eerst lunchen voor de nukes gaan vallen?
Die ouwe is zo verkeerd nog nietquote:Op maandag 20 februari 2023 11:10 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Blijkbaar was niet iedereen het er mee eens.
Want China bepaalt of Biden naar Oekraïne mag?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:17 schreef quirina het volgende:
Biden in Ukraine is geen verstandige zet gezien de spanningen met Rusland en China met de usa
Reken maar op ww3.
Waarom is dat geen verstandige zet?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:17 schreef quirina het volgende:
Biden in Ukraine is geen verstandige zet gezien de spanningen met Rusland en China met de usa
Reken maar op ww3.
je weet dat dit ook gewoon PR is?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
Die ouwe is zo verkeerd nog niet
Doe ff normaalquote:Op maandag 20 februari 2023 11:17 schreef quirina het volgende:
Reken maar op ww3.
Heb je weer naar de podcast van Rob de Wijk zitten luisteren? Of waarom ben je nu weer ineens zo angstig voor WW3? Tis echt heel wisselend bij jou.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:20 schreef quirina het volgende:
Even lekker broodje kroket eten in de kantine nu het nog kan.
Met een drone een paar Russen opblazen. Of een paar salvo’s vuren vanuit de voorste loopgraaf in Bakhmut.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:17 schreef Starhopper het volgende:
Misschien gaat Biden ook een kijkje nemen aan het frontDat zou een nog toffer statement zijn naar de Russen
Nou en?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je weet dat dit ook gewoon PR is?
Godsamme wat hebben we als Europa toch een mazzel met die vent. Als Trump daar (nog) had gezeten dan was Oekraïne nu integraal onderdeel van Rusland en stonden die Mobniks te trappelen aan de grenzen van de Baltische staten. En de Duitsers maar appeasen en aan het gas lurken..quote:
dat wil niemandquote:Op maandag 20 februari 2023 11:29 schreef Joppiez het volgende:
Als die Russische kabouter lef heeft dan schieten ze een salvo kruisraketten op Kiev af. Maar het is bijzonder stil volgens mij
Als Poetin raketten op Biden schiet, dan heeft hij een heel groot probleem. Daarom blijft het ook stil.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:29 schreef Joppiez het volgende:
Als die Russische kabouter lef heeft dan schieten ze een salvo kruisraketten op Kiev af. Maar het is bijzonder stil volgens mij
Als Rusland een punt wil maken dan is het nu wel haar kans. Dat ze het vervolgens laten afweten spreekt wel boekdelen. Maargoed, haar bevolking is toch te achterlijk dat te begrijpen.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat wil niemand
niet zo juichen of hopen op verdere escalatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |