quote:Op maandag 20 februari 2023 11:17 schreef quirina het volgende:
Biden in Ukraine is geen verstandige zet gezien de spanningen met Rusland en China met de usa
Reken maar op ww3.
Dit is de eerste keer denk ik?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:33 schreef Red_85 het volgende:
POTUS in de hoofdstad van een land wat onder vuur ligt. Historisch wel.
dit bestaat echt alleen in je eigen hoofdquote:Op maandag 20 februari 2023 11:33 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als Rusland een punt wil maken dan is het nu wel haar kans. Dat ze het vervolgens laten afweten spreekt wel boekdelen. Maargoed, haar bevolking is toch te achterlijk dat te begrijpen.
Denk dat die kutkabouter dan ook China verliest qua bondgenoot.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:29 schreef Joppiez het volgende:
Als die Russische kabouter lef heeft dan schieten ze een salvo kruisraketten op Kiev af. Maar het is bijzonder stil volgens mij
Enorme jeuk krijg ik van mensen die zo hun bril vasthouden. Al die vetvlekken op je glazen!quote:
AAAAAAAAAAAAAH!quote:Op maandag 20 februari 2023 11:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Enorme jeuk krijg ik van mensen die zo hun bril vasthouden. Al die vetvlekken op je glazen!![]()
Mooie beelden hoor, maar ik zie toch liever nog het een en ander aan toezeggingen..
Nee hoor. Als je zo'n grote mond hebt en vervolgens, als het er op aankomt, het zo laat afweten dan ben je gewoon een bang konijntje.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit bestaat echt alleen in je eigen hoofd
Lijkt me geshopt.quote:
Ja wederom, dat zit dus echt in je hoofd.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:39 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je zo'n grote mond hebt en vervolgens, als het er op aankomt, het zo laat afweten dan ben je gewoon een bang konijntje.
En dat land is dan wel bereid kernwapens in te zetten?
4 maanden geleden kon hij iig nog aardig vlot lopen voor z'n leeftijd.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Ik moet er niet aan denken dat Biden naar de schuilkelders moet rennen.
Dat zit niet in mijn hoofd want dan was Biden uberhaupt niet in Kiev. Dat was dan allemaal veel te link.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja wederom, dat zit dus echt in je hoofd.
Hier word ik ondertussen wel een beetje moe van. Wat zijn beelden tegenwoordig nog waard?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:40 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Lijkt me geshopt
edit:
is het ook
[ afbeelding ]
50 cent en vervolgens gaat men er op stampen.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hier word ik ondertussen wel een beetje moe van. Wat zijn beelden tegenwoordig nog waard?
Volgens mij mis ik nu iets.. leg uit !quote:Op maandag 20 februari 2023 11:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
50 cent en vervolgens gaat men er op stampen.
ONZ / leuke (matige) grap op een rommelmarktquote:Op maandag 20 februari 2023 11:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik nu iets.. leg uit !
Het is een complot.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hier word ik ondertussen wel een beetje moe van. Wat zijn beelden tegenwoordig nog waard?
Ik hoop dat ze vanuit Oekraine hier meelezen, want ik denk namelijk niet dat ze het daar zelf beter weten! Zeker niet met alle Amerikaanse inlichten waar ze gebruik van maken.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Oekraine moet in het offensief. En niet in de verdediging zoals bij Bakhmut. Daar bloeden ze gewoon leeg.
Het is de lijn van de VS.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:51 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze vanuit Oekraine hier meelezen, want ik denk namelijk niet dat ze het daar zelf beter weten! Zeker niet met alle Amerikaanse inlichten waar ze gebruik van maken.
Beter luisteren we naar capricia!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |