Oeh, die ziet er fluffy uit.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:53 schreef Blues het volgende:
Vorige week op de biomarkt in de kweektuin in Haarlem molenmix gekocht.
2 bananen erdoor geprakt.
Lekkerrrrr![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dank!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:10 schreef Molo het volgende:
1e vraag: ja
2e vraag: vraag terug, botercrème met gele room??
Botercreme bestaat uit alleen roomboter en poedersuiker. Botercreme met gele room is daar een variatie op. Maar om antwoord te geven op je vraag gewoon met de vlinder de boter en suiker kloppen totdat deze wit is en dan de gele room erdoor en nog even rustig kloppen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:21 schreef Parelhoofd het volgende:
[..]
Dank!
Ja (of banketbakkersroom) suiker en roomboter erbij en dan draaien maar
Wat gebruikte je voor kruiden? Is het meer de ontbijtkoek of de kruidkoek geworden?quote:Op zondag 19 mei 2024 16:13 schreef Hupje het volgende:
De oven stond toch al aan, dus bakte ik iets wat ik al een poosje wilde proberen: ontbijtkoek.
Het resultaat smaakt prima, maar is niet vergelijkbaar met die van de bakker. Hij heeft wel de plakkerige buitenkant.
[ afbeelding ]
Buitenkant
[ afbeelding ]
Ik heb dit recept gebruikt. De smaak komt van speculaaskruiden en appelstroop.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:19 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Wat gebruikte je voor kruiden? Is het meer de ontbijtkoek of de kruidkoek geworden?![]()
Het ziet er fantastisch uit overigens!
Ik neem aan dat dit liedje heel hard op repeat stond?quote:Op zondag 19 mei 2024 19:42 schreef Hupje het volgende:
Waar de oven eigenlijk voor aan stond:
rabarbercake!
[ afbeelding ]
Meestal maak ik crumble of crumble plaattaart als ik bak met rabarber, maar dit recept bevalt ook.
De cake is lekker 'moist' (vochtig klinkt zo... negatief)
[ afbeelding ]
Het woord dat je zoekt is smeuïgquote:Op zondag 19 mei 2024 19:42 schreef Hupje het volgende:
Waar de oven eigenlijk voor aan stond:
rabarbercake!
[ afbeelding ]
Meestal maak ik crumble of crumble plaattaart als ik bak met rabarber, maar dit recept bevalt ook.
De cake is lekker 'moist' (vochtig klinkt zo... negatief)
[ afbeelding ]
Die liet mijn vriend me wel horen toen de cake af was, jaquote:Op zondag 19 mei 2024 21:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit liedje heel hard op repeat stond?![]()
Dat jaquote:Op zondag 19 mei 2024 21:44 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Het woord dat je zoekt is smeuïgziet er lekker uit
Ik maak altijd deze zonder suiker. Amandelmeel kan je ook volledig bloem van maken.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:03 schreef Irri-tante het volgende:
Welk recept gebruiken jullie voor bannenbrood?
Ik heb er nu meerdere geprobeert en kom steeds terug op dat van Miljuschka, maar daar vind ik wel veel suiker rin zitten.
Ik heb ook die van Rutger gemaakt. Die vond ook nogal zwaar op de maag.
Ik doe altijd aanzienlijk minder suiker in die van Miljuschkaquote:Op zondag 2 juni 2024 15:03 schreef Irri-tante het volgende:
Welk recept gebruiken jullie voor bannenbrood?
Ik heb er nu meerdere geprobeert en kom steeds terug op dat van Miljuschka, maar daar vind ik wel veel suiker rin zitten.
Ik heb ook die van Rutger gemaakt. Die vond ook nogal zwaar op de maag.
Dat vind ik wel vaker lastig met di na en met chocolade van niet gaar tot aan de droge kant gaat zo snel!quote:Op zondag 9 juni 2024 14:00 schreef Blues het volgende:
Voor op t werk een chocoladecake met stukjes gebakken (dubbele hoeveelheid in een groot blik).
Wat aan de droge kant, dus doorspoelen met een bak koffie
[ link | afbeelding ]
Foto helaas niet meer te zienquote:Op zondag 9 juni 2024 14:00 schreef Blues het volgende:
Voor op t werk een chocoladecake met stukjes gebakken (dubbele hoeveelheid in een groot blik).
Wat aan de droge kant, dus doorspoelen met een bak koffie
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |