ik hoop het, we gaan het zienquote:Op zondag 19 februari 2023 17:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als er geen inmenging van de febo zou zijn dan zou dit hele spel al heel anders verlopen natuurlijk.
Jeff is geen smaakmaker meer maar een last
Ze gaan Jeff niet op de stip zetten , en verder is het voor ons ook gissen .quote:
Dat eerste is de kracht van herhaling en onderdeel van z'n tactiek want er zijn genoeg spelers waarvan ie zou kunnen verliezen. Of eliminatieproeven. Met dat tweede heb je gelijk ja want hij is smoorverliefd geworden en dat is speltechnisch een enorm nadeel want je bent opeens extreem kwetsbaar. Is hem echter overkomen en sindsdien is de lijn naar beneden ingezet.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeffs woorden: 'Ik ben de enige echte winnaar maar ik kan dit niet winnen'
Jeff had een hele leuke tijd kunnen hebben maar hij heeft de grote fout gemaakt om een 'relatie' te krijgen met iemand die compleet het tegenovergestelde is van wat hij is en wil.
Dit moeten ze gewoon niet laten zien johquote:Op zondag 19 februari 2023 17:37 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Op K1 Zoe, Babette en Wendy chips eten.
Ik denk echt dat er eerst nog een grijze muis uit moet, maar zou het top vinden als Jeff of Kim moet movenquote:Op zondag 19 februari 2023 17:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze gaan Jeff niet op de stip zetten , en verder is het voor ons ook gissen .
De bewoners denken dat ze Kim gaan matsen als zij op de stip komt, maar ook dat is een aanname van ze.
Ik weet niet wat wel en niet waar is
Ellende hequote:Op zondag 19 februari 2023 17:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit moeten ze gewoon niet laten zien joh![]()
Fluisteren én chips eten is niet om aan te gluren!
Dont hate on Babbelquote:Op zondag 19 februari 2023 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
Die Babbel kan ook echt nergens wat aan doen. Zender vergeten.Kan ik niks aan doen.
Praten tijdens het roken.Kan ik niks aan doen.
Valt me gewoon op,waar zie je haat?quote:
Vreselijk mens vind ik het zet 9 van de 10 keer de stream uit als zijn die babbel weer los trektquote:Op zondag 19 februari 2023 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
Die Babbel kan ook echt nergens wat aan doen. Zender vergeten.Kan ik niks aan doen.
Praten tijdens het roken.Kan ik niks aan doen.
Eens met wat je zegtquote:Op zondag 19 februari 2023 17:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat eerste is de kracht van herhaling en onderdeel van z'n tactiek want er zijn genoeg spelers waarvan ie zou kunnen verliezen. Of eliminatieproeven. Met dat tweede heb je gelijk ja want hij is smoorverliefd geworden en dat is speltechnisch een enorm nadeel want je bent opeens extreem kwetsbaar. Is hem echter overkomen en sindsdien is de lijn naar beneden ingezet.
Allemaal heel erg fascinerend trouwens. KimD is fysiek sterk en als individu een leuke meid met bepaalde motivatieskills maar op alle andere vlakken een labiele factor in deze show. Jeff heeft charisma waar je ontzettend mee kan lachen maar tegelijk ook een heel naar randje heeft als je niet tot zijn innercircle behoort. Verder vreselijk die saaie setting en dan twaalf maanden moeten doorbrengen met lui waar je amper iets mee hebt. De panelen verschuiven daar nogal vaak maar je zoekt naar loyaliteit en vertrouwelingen. Bij al de rest weet je niet wat je kan verwachten en ben je extra alert voor mogelijke scenario's.
Tis een zeikerd 1e klassquote:Op zondag 19 februari 2023 17:52 schreef Thorelf het volgende:
lekker chips eten op GJ zijn bed!!! hij heeft er een hekel aan als er iemand op zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |