abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208067299
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 20:57 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Woke was iets voor zwarte mensen in de USA.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 19 februari 2023 @ 21:08:17 #177
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_208067306
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:05 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Dit blijft een probleem, als je kritiek hebt op woke, of gedrag woke noemt wordt je acuut voor rechts aangezien.
Het begint voorspelbaar te worden, inderdaad.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_208067310
quote:
Ja. Ik ken hem via jou volgens mij. Heel grappig.
  zondag 19 februari 2023 @ 21:12:09 #179
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_208067382
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:07 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Een lange reactie is nog niet zinnig. Ik maakte je eerste post belachelijk omdat je al tijden overal op het forum het woke gevaar loopt te propageren en er van alles bijtrekt dat in de verste verte niet woke is. Als jouw reactie dan is om precies dat te doen, tsja... Wat verwacht je dan?
Je zou ook gewoon aan kunnen geven waar het in mijn argumentatie aan schort, want het gaat wel wat verder dan "woke is gevaarlijk". Ik geef precies aan waarom dat zo is. Dat je daar niet eens op in gaat, maar met wat domme one-liners komt is eigenlijk ook wel wat ik verwacht.

Helemaal erg wanneer je beseft dat ik me juist als links persoon zorgen maak over de algehele leefbaarheid van het gros der Nederlanders: Jan Modalen. Ik zet vraagtekens bij wat types als jij nu precies van hen verwachten. Het enige dat ik lees is dat "wij" iets moeten doen, of laten; elk argument over Afrika, of andere delen van de wereld, wimpel je weg. Als klap op de vuurpijl stel je nog even voor dat "wij" hier in Nederland qua aantallen moeten afnemen, dat opper je zo even tussendoor.

Het zal wel weer taboe zijn om het over anderen dan blanke Hollanders te hebben als probleem voor het klimaat.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_208067400
Maar dit is een mooie les voor de organisatie. Je komt niet zomaar weg met gewelds bullshit en liegen.
pi_208067406
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 20:48 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Ja en alles dat je stom vindt in linkse kringen is woke.
Ik ervaar sommig woke gedrag als zeg maar de nagel aan de doodskist van sociaal-economisch links, en dan met name waar het ontaardt in identiteitspolitiek die groepen verdeeld die samen zouden moeten optrekken.
Of iemand sociaal-economische ondersteuning nodig heeft, lees je af aan de daadwerkelijke sociaal-economische positie van mensen, en niet aan hun huidskleur of wat voor andere factor dan ook.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_208067491
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2023 20:12 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Hoi Hobbes, jij ook hier?
Nope.
  zondag 19 februari 2023 @ 21:46:35 #183
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_208068059
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 20:22 schreef GrumpyFish het volgende:
Binnen de brede definitie van geweld lijken de snelwegblokkeeracties van ER en de blokker-Friezen inderdaad op elkaar.

Echter zijn de acties van ER wel altijd (1) aangekondigd en (2) niet gericht op specifieke mensen of groepen. Puur gericht op genereren van aandacht, en niet op intimidatie of bedreigen van andersdenkenden.
Leuk, doet verder niks af aan het feit dat de blokkeer Friezen geen geweld hebben gebruikt.
  zondag 19 februari 2023 @ 21:48:16 #184
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_208068081
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:04 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Dat laatste is echt niet het geval. En dat zie je daar ook voor je ogen gebeuren. Er overleven steeds meer kinderen daar. Zeker in de buurt van steden. Er is dan geen geld meer over voor ziektekosten en opleiding als je 14 kinderen hebt. 14? Ja. Dat was bij wachten die ik kende redelijk gewoon. En de ultieme goal is en mensen zeggen dat tegen je. Naar een westers land.
Er overleven steeds meer kinderen en het geboortetal neemt steeds meer af. Bovendien neemt de migratie uit Afrika niet toe. De cijfers geven geen reden tot geboortebeperking. Stereotypes wel.
pi_208068096
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 20:37 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Nee juist niet. Wij consumeren meer, wij moeten met minder zijn. Dat hele overbevolkingsverhaal komt er uiteindelijk altijd op neer dat het probleem verschoven wordt naar net die plekken die juist minder bijdragen aan de totale uitstoot. "Maar het gaat echt om het klimaat hoor!" :')
Iedereen boos op elkaar maar niemand boos op zichzelf.

plagiaat nr1
@sjorsie1982

[ Bericht 0% gewijzigd door Tanatos op 19-02-2023 22:11:54 ]
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_208068099
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:48 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Er overleven steeds meer kinderen en het geboortetal neemt steeds meer af. Bovendien neemt de migratie uit Afrika niet toe. De cijfers geven geen reden tot geboortebeperking. Stereotypes wel.
Dat is niet wat je daar ziet en wat men zegt.
  zondag 19 februari 2023 @ 21:49:51 #187
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_208068110
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:48 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Aangezien het geboortecijfer in Nederland al decennia afneemt hier ook niet
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_208068179
Het doel heiligt de middelen niet.
Corporate translator
  zondag 19 februari 2023 @ 21:54:31 #189
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_208068180
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je zou ook gewoon aan kunnen geven waar het in mijn argumentatie aan schort, want het gaat wel wat verder dan "woke is gevaarlijk". Ik geef precies aan waarom dat zo is. Dat je daar niet eens op in gaat, maar met wat domme one-liners komt is eigenlijk ook wel wat ik verwacht.

Helemaal erg wanneer je beseft dat ik me juist als links persoon zorgen maak over de algehele leefbaarheid van het gros der Nederlanders: Jan Modalen. Ik zet vraagtekens bij wat types als jij nu precies van hen verwachten. Het enige dat ik lees is dat "wij" iets moeten doen, of laten; elk argument over Afrika, of andere delen van de wereld, wimpel je weg. Als klap op de vuurpijl stel je nog even voor dat "wij" hier in Nederland qua aantallen moeten afnemen, dat opper je zo even tussendoor.

Het zal wel weer taboe zijn om het over anderen dan blanke Hollanders te hebben als probleem voor het klimaat.
Klimaat als excuus om de aloude wens van geboortebeperking bij Afrikanen te propageren wimpel ik inderdaad af. Dat zal wel weer woke zijn.

Mijn reactie over geboortebeperking hier was precies dat: een reactie. Ik stel het niet voor als oplossing, ik trek een logische conclusie van een bad faith argument om te laten zien dat ie bad faith is. Want als ik dat doortrek tot het punt dat er hier iets moet gebeuren, dan ging het opeens toch niet meer over de vervuiling.

Wat jouw eigen obsessie met woke betreft, zie ik niet echt reden om daar heel veel aandacht aan te besteden. Je trekt iets er aan de haren bij wat je stom vindt, net zoals de rechtsconservatiefjes die alle linkse mensen woke noemen, wanneer het ze uitkomt. Dan zie je het probleem wel, nu niet. Dat ligt aan jezelf.
  zondag 19 februari 2023 @ 21:55:23 #190
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_208068200
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Dat is niet wat je daar ziet en wat men zegt.
Ik heb andere ervaringen en nu?
pi_208068215
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:55 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Ik heb andere ervaringen en nu?
Dan verschillen we van mening.
  zondag 19 februari 2023 @ 21:57:21 #192
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_208068253
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:54 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Klimaat als excuus om de aloude wens van geboortebeperking bij Afrikanen te propageren wimpel ik inderdaad af. Dat zal wel weer woke zijn.

Mijn reactie over geboortebeperking hier was precies dat: een reactie. Ik stel het niet voor als oplossing, ik trek een logische conclusie van een bad faith argument om te laten zien dat ie bad faith is. Want als ik dat doortrek tot het punt dat er hier iets moet gebeuren, dan ging het opeens toch niet meer over de vervuiling.

Wat jouw eigen obsessie met woke betreft, zie ik niet echt reden om daar heel veel aandacht aan te besteden. Je trekt iets er aan de haren bij wat je stom vindt, net zoals de rechtsconservatiefjes die alle linkse mensen woke noemen, wanneer je ze uitkomt. Dan zie je het probleem wel, nu niet. Dat ligt aan jezelf.
Ik heb het nergens over geboortebeperking gehad.

En wat stereotypes betreft: kennelijk kun je wel gewoon stellen dat "wij" het probleem zijn omdat "wij" teveel consumeren, o.i.d.

Maar goed: wat moet er specifiek "hier" gebeuren?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 19 februari 2023 @ 21:59:28 #193
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_208068301
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:05 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Dit blijft een probleem, als je kritiek hebt op woke, of gedrag woke noemt wordt je acuut voor rechts aangezien.
Nee, het probleem is niet lezen wat ergens staat, maar het wel gebruiken om bestaande ideeën te bevestigen. Ik noemde Etto juist links, maar hij wil graag lezen dat mensen denken dat ie rechts is, omdat ie woke aanvalt, dat vindt ie prachtig.
  zondag 19 februari 2023 @ 22:00:07 #194
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_208068317
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik heb het nergens over geboortebeperking gehad.

En wat stereotypes betreft: kennelijk kun je wel gewoon stellen dat "wij" het probleem zijn omdat "wij" teveel consumeren, o.i.d.

Maar goed: wat moet er specifiek "hier" gebeuren?
Nee, je komt een bestaande discussie binnenvallen, omdat ik je eerder in het topic anti-woke genoemd heb, maar leest niet eerst.
  zondag 19 februari 2023 @ 22:00:08 #195
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_208068318
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:59 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Nee, het probleem is niet lezen wat ergens staat, maar het wel gebruiken om bestaande ideeën te bevestigen. Ik noemde Etto juist links, maar hij wil graag lezen dat mensen denken dat ie rechts is, omdat ie woke aanvalt, dat vindt ie prachtig.
Nadat ik je daar op wees, ja.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_208068328
Charles Manson was zijn tijd ver vooruit. Die was eind jaren 60 al op dit punt gearriveerd.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zondag 19 februari 2023 @ 22:00:47 #197
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_208068336
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 22:00 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Nee, je komt een bestaande discussie binnenvallen, omdat ik je eerder in het topic woke genoemd hebt, maar leest niet eerst.
Wat moeten "wij" hier gaan doen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_208068366
Goed. Voor de mensen die graag geweld willen gebruiken is er een geweldige optie. Meldt je aan bij het vreemdelingenlegioen. Vraag naar de opleidingsoptie "klimaatcrisis". Men vind vast een plek.
  zondag 19 februari 2023 @ 22:02:23 #199
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_208068368
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nadat ik je daar op wees, ja.
Nee, in mijn eerste reactie. Ik weet maar al te goed dat je links bent.
pi_208068407
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 21:00 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
De meeste mensen in Afrika hebben geen enkele behoefte om hierheen te komen en de meeste Afrikaanse migranten gaan naar andere Afrikaanse landen. Verder komt de meeste migratie uit Afrikaanse landen juist uit de landen met hogere welvaart en lagere vruchtbaarheidscijfers.

Het is een niet kloppend stereotype dat mensen maar meer kinderen krijgen dan ze aankunnen en dat vervolgens tot problemen leidt. Een hoog geboortetal is juist een overlevingsstrategie die verschillende problemen die uit armoede voortkomen uitbalanceert.
Niet als vrijwel al die kinderen de kindertijd overleven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')