Als 'we zouden kloppen als mensheid' waren we hier al uit gekomen. Of waren we tenminste al een tijd op de goede weg.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat iis ook goed. Maar niet als onderwerp "moeten we geweld gaan gebruiken".
Okay.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik schreef dan ook nadrukkelijk dat ik hier tegen het toepassen van geweld ben.
Ja. We zijn idd rijkelijk laat en weten niet echt wat de toekomst zal brengen. Shame on us.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:09 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Als 'we zouden kloppen als mensheid' waren we hier al uit gekomen. Of waren we tenminste al een tijd op de goede weg.
Dat zijn we niet en er gebeurt nu (nog steeds) te weinig.
Probleem is dat we dat natuurlijk pas over een paar decennia echt gaan merken. Hoeveel legale wegen zijn nog te bewandelen om tijdig van koers te veranderen?
je bedoelt diezelfde tokkies die zich vastlijmen aan een snelweg of een schilderij?quote:Op zondag 19 februari 2023 18:16 schreef Harvest89 het volgende:
Als ze slim zijn doen ze dat natuurlijk niet.
Laat geweld gewoon maar aan zwakzinnige boeren en tokkies over.
Dat is echt weer andere koek dan geweld.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:18 schreef mschol het volgende:
[..]
je bedoelt diezelfde tokkies die zich vastlijmen aan een snelweg of een schilderij?
Hebben de blokkeer-Friezen geweld gebruikt dan? En die boeren hoe zit het daar mee? Het enige wat ik ben tegengekomen is dat ze die deur eruit probeerden te rijden of heb je meer geweldsdelicten?quote:Op zondag 19 februari 2023 18:02 schreef GrumpyFish het volgende:
Het is in ieder geval lovenswaardig dat er, in tegenstelling tot allerhande rechtse tribunaal-oproepers, blokker-Friezen, vaccinatiecentrum-verbranders en tractor terreurgroepen, eerst een (publiek) toegankelijke discussie over wordt gevoerd.
Ja. Zelfmoord lost ook dingen op. Ook niet aan te raden.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:24 schreef ems. het volgende:
Het probleem met geweld is dat het letterlijk alles kan oplossen. Ergens logisch dat er in ieder geval over wordt nagedacht.
Hangt ervanaf wie het doet natuurlijk.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Zelfmoord lost ook dingen op. Ook niet aan te raden.
Altijd liever een ander.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wie het doet natuurlijk.
Nou ja, alles wat tot nu toe is geprobeerd haalt niks uit.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:24 schreef Donaldson het volgende:
[..]
Vind je geweld een goed middel om een betere aanpak van de klimaatcrisis aan te pakken?
Dit is een prachtige zin.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:24 schreef ems. het volgende:
Het probleem met geweld is dat het letterlijk alles kan oplossen.
Volgens mij is er wel wat meer. Vond je het niet genoeg?quote:Op zondag 19 februari 2023 18:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hebben de blokkeer-Friezen geweld gebruikt dan? En die boeren hoe zit het daar mee? Het enige wat ik ben tegengekomen is dat ze die deur eruit probeerden te rijden of heb je meer geweldsdelicten?
Er was idd meer. Ook bedreiging. Maar de beoren hadden dit ook niet zo gewild denk ik.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:00 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Volgens mij is er wel wat meer. Vond je het niet genoeg?
Misschien de enige manier om overbevolking tegen te gaanquote:Op zondag 19 februari 2023 17:54 schreef Jaroon het volgende:
Als iemand mij uit kan leggen hoe geweld het milieu gaat helpen dan hoor ik het wel.
En dan? 5 miljard mensen doden?quote:Op zondag 19 februari 2023 19:21 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Misschien de enige manier om overbevolking tegen te gaan
De vraag stellen houdt al de mogelijkheid in. Vandaar dat het achterlijk is.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat de vraag die gesteld wordt op dit symposium ook met NEE beantwoordt zal worden. Maar blijf vooral zoeken naar dingen die er niet zijn.
Ik vraag het aan jou.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:00 schreef GrumpyFish het volgende:
Volgens mij is er wel wat meer. Vond je het niet genoeg?
Precies.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
De vraag stellen houdt al de mogelijkheid in. Vandaar dat het achterlijk is.
Dan worden de plannen van normale mensen toch uitgevoerd? Zou een enorme verrijking zijn voor het land.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:54 schreef Jaroon het volgende:
Als iemand mij uit kan leggen hoe geweld het milieu gaat helpen dan hoor ik het wel.
De plannen met geweld? Of hebben de normale mensen een oplossing voor de milieu problemen?quote:Op zondag 19 februari 2023 19:39 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan worden de plannen van normale mensen toch uitgevoerd? Zou een enorme verrijking zijn voor het land.
Wat een geweld he? Holy shit, die arme snelweg heeft een trauma voor het leven.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:18 schreef mschol het volgende:
[..]
je bedoelt diezelfde tokkies die zich vastlijmen aan een snelweg of een schilderij?
Oplossingen voor de milieuproblemen worden toch al tijden gegeven via de media? Maar zonder gebruik te maken van geweld werden en worden die plannen niet uitgevoerd.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:40 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De plannen met geweld? Of hebben de normale mensen een oplossing voor de milieu problemen?
Dat is nu al besloten. Door wie? Het MOET en zal met geweld. Gelukkig gaat men eerst nog een rondvraag doen over wie van hen jaren vast wil zitten voor de "zaak" . Ik denk dat weinig mensen dat aandurven.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:45 schreef torentje het volgende:
[..]
Oplossingen voor de milieuproblemen worden toch al tijden gegeven via de media? Maar zonder gebruik te maken van geweld werden en worden die plannen niet uitgevoerd.
Dat kan volgens mij op een aantal manieren fundamenteel, het aantal mensen daadwerkelijk verminderen, mensen de toegang tot consumptie ontzeggen, mensen het recht op kinderen ontzeggen.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hoe zou dat er dan uit zien, iedereen die met een plasic zakje over straat loopt het ziekenhuis in slaan?
Ik denk eerder aan die andere idealisten, die van de Franse revolutie.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:29 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dan heb je het over totale ontsporing zoals bij IS etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |